quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:33 schreef iamredleader het volgende:
mogguh, vandaag niet veel aanwezig want ABO-spelletjesmeet
bij Bart
Bij dat soort dingen moet je het gewoon goed doen in mijn ogen, dus dan gaat er mooi Coca Cola inquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die bedoel ikEn dan niet de goedkoopste varianten. Euroshopper heeft bijvoorbeeld een deel van de suiker vervangen door zoetstoffen
ik neem aan dat mevrouw Bart jou verteld heeft wat ze allemaal in huis heeft...quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Pim Pam Pet, ganzenborden, ezeltje prik, pesten en zo, gok ik...
Kijk, de statistieken van Friesland zullen weer een mooie plus laten zien dit kwartaal. Maar hoeveel lidmaatschappen heb je gekocht?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij dat soort dingen moet je het gewoon goed doen in mijn ogen, dus dan gaat er mooi Coca Cola in
En crisis? Wij hebben net voor zo'n 330 euro uitgegeven bij de ANWB. Wát nou crisis
Wat doe je hier dan?quote:
Leuke traditie hebben jullie ervan gemaakt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, dat was druk en gezellig
Pepernoten waren lekker geworden en zijn allemaal alweer opGelukkig heb ik nog een lading deeg
Geen enkelequote:Op zaterdag 17 november 2012 14:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Kijk, de statistieken van Friesland zullen weer een mooie plus laten zien dit kwartaal. Maar hoeveel lidmaatschappen heb je gekocht?
Oooh, leuk, die ga ik onthouden voor volgend jaar.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Het was ook heel leuk, de twee oudste kindjes (3,5 en 1,5 jr) deden ook mee met pepernootjes maken, lekker kliederen
En de oudste mocht ze daarna in het koekblik doen en de eerste ronde uitdelen; zo trots als een pauw
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
tentamen kunstgeschiedenis in een paar uur
Ik ben hard mijn inner LB aan het channelen
Vanillejoghurt, was dat lekker?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net experimenteel staan koken; ik wilde wraps maken en had (vega)shoarmastukjes in huis. Maar ik had geen creme fraiche oid, dus toen heb ik met vanilleyoghurt, mayonaise, azijn, knoflook, zout en peper een heel behoorlijk sausje in elkaar weten te draaien
Oeh, ik ben gek op zulke printjes. Heb ook zulk soort sokken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:28 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb vandaag zulke leuke sokken gekocht: met noorse print, rendieren en konijntjes
Dat wilde ik even delen
Nee, ze zijn van H&M maar staan niet op de site.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oeh, ik ben gek op zulke printjes. Heb ook zulk soort sokken.Foto van de sokken?
PS, veel succes!
Ja, stom is dat he? Ben een paar jaar terug nog op zoek geweest naar zo'n trui. Uiteindelijk op een beurs een heel toffe trui gevonden, maar die was meer dan 200 euro.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, ze zijn van H&M maar staan niet op de site.
Ik wil nog heel graag zo'n trui maar ik kan geen mooie vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |