You gotta love that guy....quote:
Rory MacDonald gaat die partij pakken @ TKO.quote:
Wtf.. BJ is in shapequote:
Ik vind hem er traag en oud uitzien voor een elite fighterquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wtf.. BJ is in shapedat is godverdomme lang geleden.
Al krijgt hij toch een beating van hier tot tokyo
Nick = ++quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik zou ergens de rematch tussen Sanchez en Diaz willen zien. Hun eerste gevecht is een van de leukste gevechten ever. Maar Nick is nu zoveel beter dat ik echt denk dat dit een eenzijdige beating wordt die een stuk minder leuk is dan het eerste gevecht.
net zo leuk als BJ, die het in de 1ste ronde kon afmaken, maar dacht fuck he, ik heb cardio getraind dus we gaan maar voor 5 ronde'squote:Op vrijdag 23 november 2012 18:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik zou ergens de rematch tussen Sanchez en Diaz willen zien. Hun eerste gevecht is een van de leukste gevechten ever. Maar Nick is nu zoveel beter dat ik echt denk dat dit een eenzijdige beating wordt die een stuk minder leuk is dan het eerste gevecht.
Sooo jij ben lievvv!!! PATS BOEM NEER MOTHERFOKKER.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Weer eens wat anders
ha! Gaaaaaayquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Weer eens wat anders
quote:The injury bug has hit Strikeforce again. After their last two events were cancelled the California-based promotion resolved to put together one last super card for January. The main card of the aptly named Strikeforce: Champions was meant to include defenses from their most prolific champions in Luke Rockhold (Middleweight), Nate Marquardt (Welterweight), Gilbert Melendez (Lightweight) and Daniel Cormier (Heavyweight Grand Prix).
Now it's looking like Strikeforce will be lucky to call the event "Champion". Last week it came out that Gilbert Melendez was forced from his fight against Pat Healy for the second time. Friday night, The MMA Corner announced that Luke Rockhold also suffered an injury.
Is dat een Dana actie dat hij voor straf de TUF fights niet laat gebeuren..?quote:Op zondag 25 november 2012 16:18 schreef THEFXR het volgende:
TUF 16 fight card
alleen de finalisten voor de rest geen tuf fights,lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |