Nice, zo af en toe worden er leuke artikelen geschreven.quote:Op zaterdag 17 november 2012 03:07 schreef An_awesome_wave het volgende:
Voor de 209 fans
The Pugilist: Nick Diaz, Daniel Mendoza, and the Sweet Science of Bruising
Wauw... dat stuk over Stuve is echt spot on. Die gast weigert gewoon gebruik te maken van z'n reach en z'n sloppyness gaat hem nog een keer een k.o kosten. Zeer goed analytisch artikel idd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 03:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nice, zo af en toe worden er leuke artikelen geschreven.
Deze vond ik ook wel interessant:
Anderson Silva and the art of rolling with punches
Of deze:
The ongoing trouble with Stefan Struve
En met het oog op morgen:
Killing the King: Georges St. Pierre
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit nou de laatste voor dit TUP-seizoen, Taz?
ik hoop dat je wens ooit nog uitkomt en dat je wordt gehumd door GSP!quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:27 schreef Paxlie het volgende:
Gaan er nog mensen live kijken?
Ik twijfel enorm, vooral vanwege het feit dat ik zelf om half 12 ga trainen. De zondagen zijn meestal het zwaarste qua wat we moeten doen (CrossFit achtige trainingen)
Maarja, GSP
Als ik homo was zou ik op hem geilen, nu ben ik gewoon jaloers op zijn lichaam en skills
hij zag er gisteren al erg verrot uit.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:55 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC 154 Undergoes Last-Minute Change, Ring vs. Philippou Pulled From Event
Nick got sick
best mogelijk, tyfusdruk tegenwoordig.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Niet allemaal tegelijk
Ik vind trouwens geen picks van Paxlie, Chester en Hoogstaande van UFC MACAO.. klopt dat?
behalve als GSP beltquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
best mogelijk, tyfusdruk tegenwoordig.
die belt is van hem, die hoef ik niet hoor.quote:
only his bodyquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
die belt is van hem, die hoef ik niet hoor.
quote:
quote:Georges St. Pierre vs Carlos Condit
Omdat het kan! Condit is een monster!!!
Martin Kampmann vs. Johny Hendricks
Hendricks is here to stay, challange for the title bitches!! Kampmann gaat knokkie!
Met wie had ik ook alweer die avatar bet??
Francis Carmont vs. Tom Lawlor
Carmont is on a roll, and Lawlor is not gonna stop him!!
Bocek vs. Dos Anjos
Mooie match-up, zal close worden. Ik ga voor Dos Anjos, maar een paar euri op Bocek
Mark Hominick vs. Pablo Garza
Hominick is done.. Garza by decision. Heb 10 euro op Garza by (T)KO... dikke payout als het uitkomt
SPT / [Centraal] MMA topic #181 UFC MACAOquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Niet allemaal tegelijk
Ik vind trouwens geen picks van Paxlie, Chester en Hoogstaande van UFC MACAO.. klopt dat?
http://www.cityrail.info/timetables/quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik zit in de auto. Heeft iemand een timetable voor mij?
Dat meen je niet?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Voor UFC van vannacht natuurlijk..
Vroeg me al af wanneer je er genoeg van zou hebben, je doet het al een aardige tijd nuquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Yep, this is the last one!!
Ik wil het wel blijven doen volgend seizoen maar de spanning is er wel uit als ik steeds zo laat ben met de tussenstand.. niemand die zicht geroepen voelt??
Lezen manquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
Hoeveel events nog tot het einde van de TUP?
00.20 uur facebooksquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Voor UFC van vannacht natuurlijk..
Ook mijn picksquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:12 schreef Cardizzle14 het volgende:
Georges St. Pierre
Johny Hendricks
Francis Carmont
Dos Anjos
Mark Hominick
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Niet allemaal tegelijk
.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
best mogelijk, tyfusdruk tegenwoordig.
Dat is niet Macaoquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
SPT / [Centraal] MMA topic #181 UFC MACAO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |