abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119811680
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Bijna elke toon was vals.

[..]

Alleen Johannes is zo erg toondoof.
Jouw hetze tegen deze jongen is bijna aandoenlijk
pi_119812086
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Vergeet Maane haar ogen niet waarmee ze liet zien direct te weten dat die stemmen naar Johannes gaan.
Ach.. van Maame hoort na the voice waarschijnlijk niemand ooit meer iets. Terwijl bij Johannes en band de aanvragen voor optredens op tentfeesten binnen stromen, want dáár is dat feestje *O* Of ie nou wint of niet...
pi_119812125
Gedurende een half jaar, dan is het gedaan met de pret. Iedereen heeft het een keer gezien en mensen hebben er genoeg van gekregen aangezien het muzikaal geen drol voorstelt.
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:30 schreef artelligence het volgende:

[..]

Jouw hetze tegen deze jongen is bijna aandoenlijk
Geen hetze, het is een feit dat bijna elke toon van hem gisteren vals was. Als je wil dan kan je hardware (die jij waarschijnlijk al hebt) en software gebruiken die dit aantoont of falsificeert. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_119812177
http://www.omropfryslan.nl/fideo/hjoed-fan-30-novimber-2012

Johannes vanaf 9.58 minuten. Compleet met aandoenlijke foto van Johannes als 'klein jonkje', zonder ondertiteling.
pi_119812210
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:28 schreef Apotheose het volgende:
ok, het was niet loepzuiver, maar ik kromp niet ineen omdat het zo vals was.

Ach, wat fuckt mij het ook. Als ie maar wint :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hij zong bijna elke noot vals, de coaches merkten het op en hij kreeg nog meer stemmen. Gekker moet het niet worden.
[b]De kracht van Johannes is dat hij niet dermate vals zingt dat de meeste mensen het horen maar werkelijk bijna elke noot is een beetje vals. Hij zingt net niet vals genoeg om door de mand te vallen en zijn imago als ietwat stoere gewone jongen redt hem.[/b]
De schade is al geleden, de beste kandidaat van Nick en Simon vloog er weken geleden al uit dus ik kan ermee leven. De overige twee kandidaten zijn duidelijk geen kanshebber voor de overwinning dus ik kan er mee leven dat dankzij provinciaal chauvinisme en overdosissen van hormonen bij tienermeisjes (die de belangrijkste stemgroep zijn) ervoor zorgen dat dat knulleke nog meedoet. Zolang hij maar wordt geneutraliseerd in de halve finale of finale. Anders heeft die platenmaatschappij een groot probleem. :)
Dit plaatje spreekt inderdaad ook boekdelen.

Tja, wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. :)
Ze hadden de verleiding moeten weerstaan om voor iemand te kiezen die een leuk stemgeluid heeft (dat heeft hij inderdaad) maar die niet zuiver kan zingen. Misschien dachten ze dat het door de zenuwen kwam? Ze hadden natuurlijk ook heel wat minder te kiezen dan de overige coaches aangezien ze zelden de favoriet zijn. Niets ten nadele van die jongens, ik vind ze best wel leuk.
#NoDAPL
pi_119812281
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

[..]

Dit plaatje spreekt inderdaad ook boekdelen.
[ afbeelding ]
Tja, wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. :)
Als het echt alleen om the voice zou gaan, zou het een radioprogramma moeten zijn, dan zou je er geen beeld bij moeten hebben.
Nu we dat wel hebben: Ik ga persoonlijk 10 keer liever naar een gezellig feestelijk optreden van Johannes dan dat ik de hele avond Sandra aan moet horen.
pi_119813291
Met een goede geluidsisolerende hoofdtelefoon en goede muziek op zou zo'n feestelijk optreden van Johannes misschien nog wel leuk zijn. :)
#NoDAPL
  zaterdag 1 december 2012 @ 15:35:53 #108
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_119813353
quote:

[..]

[..]

Alleen Johannes is zo erg toondoof.
Hij zingt heel consequent licht vals, daardoor valt het nauwelijks op :)

Die facepalm van N&S _O-
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zaterdag 1 december 2012 @ 15:36:25 #109
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_119813365
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Met een goede geluidsisolerende hoofdtelefoon en goede muziek op zou zo'n feestelijk optreden van Johannes misschien nog wel leuk zijn. :)
Bij de Zwarte Cross zou hij volgens mij geweldig zijn :D
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_119813396
quote:

Ik weet niet of het aan het geluid van mijn stereo lag, die aangesloten is aan de tv. Hij zat in iedergeval ontzettend z'n stembanden te forceren, met dat gekraak.

Johannes zal de finale wel halen, dat door gebrek aan beter. Wat jammer is, Maame vond ik tijdens de audities best goed, maar het werd steeds minder. Maar TVOH winnen? Dat gaat me een beetje te ver.
pi_119814187
Volgens mij was het vooral ongeloof bij Nick en Simon over het bizar hoge percentage dan dat het echt een facepalm was..
pi_119814932
Denk dat die stemmen t.o.v. de andere kandidaten in het team van N&S gewoon niet zo hoog waren, als hij in het team van Trijntje zou zitten zou hij het niet op kunnen nemen tegen een Sandra of Leona denk ik.

Verder, hopelijk wint hij team N&S maar daarna mag hij er van mij wel uitvliegen :')
pi_119817026
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:05 schreef Marcoss het volgende:
Volgens mij was het vooral ongeloof bij Nick en Simon over het bizar hoge percentage dan dat het echt een facepalm was..
Volgens mij was het puur een reactie op het feit dat dit onderstreepte dat zij werkelijk niets te zeggen als coaches.

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:37 schreef miep63 het volgende:

[..]

Ik weet niet of het aan het geluid van mijn stereo lag, die aangesloten is aan de tv. Hij zat in iedergeval ontzettend z'n stembanden te forceren, met dat gekraak.
Ik weet niet wat jij precies met gekraak bedoelt maar het is duidelijk dat hij de ietwat hogere tonen moet forceren aangezien hij niets kan met zijn facetstem (niet voldoende ontwikkeld aangezien hij het veel te weinig heeft getraind).
#NoDAPL
pi_119817085

[ Bericht 100% gewijzigd door Bram_van_Loon op 01-12-2012 17:44:35 ]
#NoDAPL
pi_119817356
Johannes wordt 2de of 3de in de finale...
pi_119820702
Wel een leuk idee dat hij als winnaar van het team Nick & Simon met ze mag optreden. Een hele rauwe versie van Pak Maar Mijn Hand of Veel Te Jong Voor Mij, dat gaat wat worden!

In de finale zou ik als hem was trouwens een nummer van Total Touch zingen en een nummer van Borsato opzeggen, puur als statement.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_119821413
Zag je gisteren hun reactie toen ze aan hun belofte werden herinnerd? :)
Ze zullen zelf proberen om niets te laten merken aan hun kandidaten, ze steunen al hun kandidaten door dik en dun maar soms verraden ze zoiets op een onbewaakt moment.
#NoDAPL
pi_119821526
Een nummer van Beyoncé met lekker veel ad libs. Dat lijkt me wel wat.

Of inderdaad:
Touch me here, baby
Won't you kiss me there.
Let's dance away forever.
I like the way you groovin', like you just don't care.
Tonight we'll fly to heaven
pi_119823725
Nee, When love takes over van David Guetta ft. Kelly Rowland. Met al die lange, hoge noten die erin zitten zou 'ie zich echt kunnen bewijzen.

Sowieso pleit ik voor de volgende uitzending voor een nummer wat buiten de comfort-zone ligt van de kandidaten, en dan bedoel ik álle kandidaten (Tik tok van Ke$ha voor Barbara, of zo. :+ ).
pi_119826704
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 20:25 schreef artelligence het volgende:
Een nummer van Beyoncé met lekker veel ad libs. Dat lijkt me wel wat.

Of inderdaad:
Touch me here, baby
Won't you kiss me there.
Let's dance away forever.
I like the way you groovin', like you just don't care.
Tonight we'll fly to heaven
Barcelona.
#NoDAPL
pi_119836221
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:28 schreef female81 het volgende:
.........(Tik tok van Ke$ha voor Barbara, of zo. :+ ).
Geweldig!
Dat zou de ultieme eindbattle zijn, verzin een liedje voor je grootste concurrent
pi_119836279
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 17:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij precies met gekraak bedoelt maar het is duidelijk dat hij de ietwat hogere tonen moet forceren aangezien hij niets kan met zijn facetstem (niet voldoende ontwikkeld aangezien hij het veel te weinig heeft getraind).
Ik bedoel met gekraak in z'n stem, te vergelijken met het geluid van een kraai.
pi_119836887
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 08:37 schreef MaLo het volgende:
Ik denk dat het niet eens alleen Friezen zijn die hem sympatie-stemmen geven. Hij is de enige (mannelijke) kandidaat die tienermeisjes aanspreekt. En veel mensen zullen zijn 'Hollandse / Friese nuchterheid' leuk vinden. The Voice heeft hij niet. Hij kan leuk zingen, maar niet meer dan dat.
Johannes is toch geen meisjes-idool, haha! Hij ziet er inderdaad gezond fris uit, maar sorry hij is (naar mijn mening) gewoon lelijk.
Denk dat de rol als meisjes-idool toch meer weggelegd is voor Ivar, dat kun je ook zien aan zijn followers op twitter.
Johannes heeft nu 30,000 followers op twitter, durf te wedden dat daar bijna alleen Friezen tussen zitten (Ivar overigens ruim 15,000).

Overigens, denk ik dat Johannes inderdaad kans heeft om te winnen, die Friezen zijn extreem fanatiek.
pi_119845731
]Als hij wint zingt hij hopelijk

Trijntje wil wat anders, kan ze het ook krijgen ook, dan komt er wel een 100% stem voor hem O+

Of dit nummer als hij het aanpast

Kreeg gister de volle laag toen ik zei dat ik ook voor Johannes had gestemt. Man we weten dat je Fries bent maar echt.... >:) Heb de hele dag met een glimlach rondgelopen tussen de brabo's.

[ Bericht 11% gewijzigd door Aloria op 02-12-2012 17:07:24 ]
pi_119845986
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 16:59 schreef Aloria het volgende:
Kreeg gister de volle laag toen ik zei dat ik ook voor Johannes had gestemt.
Dat de kwaliteit van het programma hierdoor fors daalt maakt jou niet uit?
Wat boeit jou het dat hij een Fries is? Ik vind het nogal bekrompen, dat provinciaalse chauvinisme. Gelukkig zit Johannes in een zwakke groep, dat scheelt qua slachtoffers.
#NoDAPL
pi_119846164
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 17:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat de kwaliteit van het programma hierdoor fors daalt maakt jou niet uit?
Dat begon de eerste live-ronde al goed met het verdwijnen van de veel muzikalere tegenstander.
Je bedoeld de mensen die hun cariere niet staande konden houden en maar weer mee doen aan zo'n programma ? Nee ik ga liever voor iemand die nog geen kans gekregen heeft O+

Zoals Floortje, man man zoveel talentejachten en dan nog geen eigen cariere kunnen maken :') :W Weg met dat kattegejank en laat Johannes maar mooi de boel bijelkaar rocken _O_
pi_119846246
Hij zingt beter dan Paul Turner.... for what it's worth :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_119846318
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 17:12 schreef Aloria het volgende:

[..]

Je bedoeld de mensen die hun cariere niet staande konden houden en maar weer mee doen aan zo'n programma ? Nee ik ga liever voor iemand die nog geen kans gekregen heeft O+
"Je bedoelt..."
Ik heb liever een leuk programma dan dat ik iemand steun die toevallig in hetzelfde piepkleine deeltje van een piepklein landje is geboren. In mijn provincie is net zo'n groot deel van de mensen aardig/onaardig enz.
Als rationeel mens boeit het mij dus niet of dat iemand toevallig uit dezelfde provincie komt, als rationeel mens kies ik dus voor de kandidaat die het best zingt.
Ik vind het jammer dat het programma minder leuk wordt doordat die onnozele Friezen zoveel geld doneren aan Endemol.

Johannes nog geen kans gekregen? :)
Hij kreeg bij de blinde auditie al het voordeel van de twijfel, enkel omdat hij een leuk stemgeluid heeft, hij kreeg bij de gevechten de zwakste tegenstander van iedereen die de blinde auditie heeft overleefd. Hij mag keer op keer blijven ondanks dat hij bijna elke noot vals zingt. Als iemand veel kansen heeft gekregen...
Tot nu toe zijn de coaches nog zo aardig om geen zware onvoldoendes te geven ondanks dat dat omwille van zijn zang wel zou moeten (het statement wordt toch wel gemaakt met stoelen die niet draaien), hopelijk durven ze de volgende keer wel drieën en vieren te geven.
#NoDAPL
pi_119846369
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 17:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

"Je bedoelt..."
Ik heb liever een leuk programma dan dat ik iemand steun die toevallig in hetzelfde piepkleine deeltje van een piepklein landje is geboren. In mijn provincie is net zo'n groot deel van de mensen aardig/onaardig enz.
Als rationeel mens boeit het mij dus niet of dat iemand toevallig uit dezelfde provincie komt, als rationeel mens kies ik dus voor de kandidaat die het best zingt.
Ik vind het jammer dat het programma minder leuk wordt doordat die onnozele Friezen zoveel geld doneren aan Endemol.
Ik stem ook omdat het mijn broertjes klasgenoot is ;) :W
pi_119846491
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 17:19 schreef Aloria het volgende:

[..]

Ik stem ook omdat het mijn broertjes klasgenoot is ;) :W
LOL
Niet jouw klasgenoot maar een klasgenoot van jouw broertje. :)
Dat is niet een minder slechte reden. Ook als het een klasgenoot zou zijn zou ik het een slechte reden vinden. Je moet gewoon stemmen op wie het beste is.

Vraagje. Jij hoort hopelijk toch ook wel dat bijna elke noot die hij zingt vals is?
#NoDAPL
pi_119846601
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 17:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

LOL
Niet jouw klasgenoot maar een klasgenoot van jouw broertje. :)
Dat is niet een minder slechte reden. Ook als het een klasgenoot zou zijn zou ik het een slechte reden vinden. Je moet gewoon stemmen op wie het beste is.

Vraagje. Jij hoort hopelijk toch ook wel dat bijna elke noot die hij zingt vals is?
Nee ik vind hem een mooie stem hebben, anders dan anders, ^O^
pi_119846627
Er zijn zoveel mensen die een mooi stemgeluid hebben (dat heeft hij inderdaad!), als die persoon toondoof is dan heb je daar weinig aan. Dat hij toondoof is blijkt uit zijn onvermogen om de juiste toon te zingen, ook wanneer die toon ruim binnen het bereik van zijn stem ligt.
Er zijn meer kandidaten die een leuk stemgeluid hebben maar die wel zuiver kunnen zingen.
Het is natuurlijk meer de fout van de jury dan de fout van het publiek, de jury moet niet iemand doorlaten, enkel omdat hij/zij een leuk stemgeluid heeft.

Hoe komt die knul trouwens aan zo'n laag stemgeluid? Je zou dat niet verwachten bij zijn postuur en leeftijd. :?
#NoDAPL
  zondag 2 december 2012 @ 17:30:46 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119846730
Is dat die uit de klei getrokken Brian Adams wannabe?
Die is erg! Wel een typische publiekslieveling: niet boven het maaiveld uit kunnen komen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_119846766
quote:
10s.gif Op zondag 2 december 2012 17:30 schreef Copycat het volgende:
Is dat die uit de klei getrokken Brian Adams wannabe?
Ja. De jongen die o.a. Summer of 69 zong en soortgelijke popnummers. ;)
#NoDAPL
  zondag 2 december 2012 @ 17:33:42 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119846845
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 17:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Ja. De jongen die o.a. Summer of 69 zong en soortgelijke popnummers. ;)
Summer of 69 heb ik inderdaad gezien. Toen verwachtte ik al dat hij snel het (maai)veld zou ruimen. Niet dus. Het publiek sluit deze gewone knul met liefde in de armen :') .
pi_119846873

7.30 zingt hij, niks mis mee toch...... O+
  zondag 2 december 2012 @ 17:35:35 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119846916
Die jongen moet lekker op De Kameleon gaan varen.
pi_119846938
quote:
10s.gif Op zondag 2 december 2012 17:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Summer of 69 heb ik inderdaad gezien. Toen verwachtte ik al dat hij snel het (maai)veld zou ruimen. Niet dus. Het publiek sluit deze gewone knul met liefde in de armen :') .
Nick en Simon drukten voor hem omdat ze van zijn stemgeluid hielden en ze hoopten dat hij slechts wat vals zong omdat hij zenuwachtig en jong was (onzin natuurlijk). Tijdens de gevechten zetten ze hem tegenover de andere zeer zwakke kandidaat van de poule waardoor hij de liveshow haalde. Hij kreeg terecht zeer negatief commentaar over zijn zang en dus sloot het Friese publiek hem in haar armen. :?
#NoDAPL
pi_119846979
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 17:34 schreef Aloria het volgende:

7.30 zingt hij, niks mis mee toch...... O+
Als je zelf ook toondoof bent niet nee. ;)
Als het publiek dronken genoeg is dan geef ik Johannes ook een kans.
#NoDAPL
  zondag 2 december 2012 @ 17:38:02 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119847005
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 17:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Nick en Simon drukten voor hem omdat ze van zijn stemgeluid hielden en ze hoopten dat hij slechts wat vals zong omdat hij zenuwachtig en jong was (onzin natuurlijk). Tijdens de gevechten zetten ze hem tegenover de andere zeer zwakke kandidaat van de poule waardoor hij de liveshow haalde. Hij kreeg terecht zeer negatief commentaar over zijn zang en dus sloot het Friese publiek hem in haar armen. :?
Dat zal het minderwaardigheidscomplex wel zijn :+ .
  zondag 2 december 2012 @ 17:38:47 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119847031
Maar op schuurfeesten en piratenfestivals zal hij het vast erg leuk doen.
pi_119847040
quote:
10s.gif Op zondag 2 december 2012 17:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat zal het minderwaardigheidscomplex wel zijn :+ .
Normaal gesproken zou ik zeggen dat dat minderwaardigheidscomplex onterecht is maar dat kan ik moeilijk volhouden nu zoveel Friezen puur omwille van provinciaals chauvinisme op zo'n slechte kandidaat stemmen. ;)
#NoDAPL
pi_119847151
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 16:59 schreef Aloria het volgende:
]Als hij wint zingt hij hopelijk

Trijntje wil wat anders, kan ze het ook krijgen ook, dan komt er wel een 100% stem voor hem O+

Of dit nummer als hij het aanpast

Kreeg gister de volle laag toen ik zei dat ik ook voor Johannes had gestemt. Man we weten dat je Fries bent maar echt.... >:) Heb de hele dag met een glimlach rondgelopen tussen de brabo's.

Blijf hopen op de mem fan Doutzen :Y
pi_119847194
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 17:41 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Blijf hopen op de mem fan Doutzen :Y
Ja die rockt ook hard _O-
Wat was dat nu met die weddenschap, zou hij dat nu zingen of een andere zanger ? Als Johannes eerste word ?

voor alle niet friezen

pi_119847241
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2012 17:35 schreef Copycat het volgende:
Die jongen moet lekker op De Kameleon gaan varen.
Cc _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_119847623
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 17:43 schreef Aloria het volgende:

[..]

Ja die rockt ook hard _O-
Wat was dat nu met die weddenschap, zou hij dat nu zingen of een andere zanger ? Als Johannes eerste word ?

voor alle niet friezen

Heb alleen iets voorbij zien komen van Jelle B. Dat hij samen met Johannes 'de nieuwe Die Twa' wil worden. Van mij mogen ze wat meer rocken dan Die Twa!
  zondag 2 december 2012 @ 18:01:39 #147
13973 ranja
image means nothing
pi_119847896
Waarom hoorde je bij Iris zo weinig over 'die friezen'? Bovendien gaat heel noord-oost Nederland voor Johannes, niet alleen Friesland :)

Strawelte is misschien wat te hard voor The Voice, misschien een nummer van Reboelje?
pi_119848063
Onzin overigens dat heel Friesland op hem stemt. Meer dan de helft van de Friezen kijkt geen tvoh en je vergeet voor het gemak stemmers uit Groningen, Drenthe en Overrijssel. Zou me niets verbazen als daar ook sympathie/(h)erkenning voor hem is. Ik heb hem nu ook gehoord en ik vind het niks. Maar ik hoop dat hij heel ver komt. Geen sympathie, maar het is heerlijk dat de geloofwaardigheid van deze talentshow en alle soortgelijke shows weer een deuk oplopen. Ik ben so you think you are the voice with x-factor on ice moe.
pi_119848233
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 18:06 schreef artelligence het volgende:
Onzin overigens dat heel Friesland op hem stemt. Meer dan de helft van de Friezen kijkt geen tvoh en je vergeet voor het gemak stemmers uit Groningen, Drenthe en Overrijssel. Zou me niets verbazen als daar ook sympathie/(h)erkenning voor hem is. Ik heb hem nu ook gehoord en ik vind het niks. Maar ik hoop dat hij heel ver komt. Geen sympathie, maar het is heerlijk dat de geloofwaardigheid van deze talentshow en alle soortgelijke shows weer een deuk oplopen. Ik ben so you think you are the voice with x-factor on ice moe.
Ik denk zelfs dat 50% van de stemmers gewoon niet eens uit die hoek komt :) Gewoon ook uit de Randstad :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_119849068
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 18:01 schreef ranja het volgende:
Waarom hoorde je bij Iris zo weinig over 'die friezen'? Bovendien gaat heel noord-oost Nederland voor Johannes, niet alleen Friesland :)
Geen idee, ze was veel beter dan Johannes maar bij lange na niet een van de betere kandidaten van de vorige editie: veel teveel valse tonen, geen aangenaam stemgeluid, geen persoonlijkheid.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')