Jouw hetze tegen deze jongen is bijna aandoenlijkquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Bijna elke toon was vals.
[..]
Alleen Johannes is zo erg toondoof.
Ach.. van Maame hoort na the voice waarschijnlijk niemand ooit meer iets. Terwijl bij Johannes en band de aanvragen voor optredens op tentfeesten binnen stromen, want dáár is dat feestjequote:Op zaterdag 1 december 2012 14:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Vergeet Maane haar ogen niet waarmee ze liet zien direct te weten dat die stemmen naar Johannes gaan.
Geen hetze, het is een feit dat bijna elke toon van hem gisteren vals was. Als je wil dan kan je hardware (die jij waarschijnlijk al hebt) en software gebruiken die dit aantoont of falsificeert.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jouw hetze tegen deze jongen is bijna aandoenlijk
quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:28 schreef Apotheose het volgende:
ok, het was niet loepzuiver, maar ik kromp niet ineen omdat het zo vals was.
Ach, wat fuckt mij het ook. Als ie maar wint
Dit plaatje spreekt inderdaad ook boekdelen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hij zong bijna elke noot vals, de coaches merkten het op en hij kreeg nog meer stemmen. Gekker moet het niet worden.
[b]De kracht van Johannes is dat hij niet dermate vals zingt dat de meeste mensen het horen maar werkelijk bijna elke noot is een beetje vals. Hij zingt net niet vals genoeg om door de mand te vallen en zijn imago als ietwat stoere gewone jongen redt hem.[/b]
De schade is al geleden, de beste kandidaat van Nick en Simon vloog er weken geleden al uit dus ik kan ermee leven. De overige twee kandidaten zijn duidelijk geen kanshebber voor de overwinning dus ik kan er mee leven dat dankzij provinciaal chauvinisme en overdosissen van hormonen bij tienermeisjes (die de belangrijkste stemgroep zijn) ervoor zorgen dat dat knulleke nog meedoet. Zolang hij maar wordt geneutraliseerd in de halve finale of finale. Anders heeft die platenmaatschappij een groot probleem.
Als het echt alleen om the voice zou gaan, zou het een radioprogramma moeten zijn, dan zou je er geen beeld bij moeten hebben.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
[..]
Dit plaatje spreekt inderdaad ook boekdelen.
[ afbeelding ]
Tja, wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.
Hij zingt heel consequent licht vals, daardoor valt het nauwelijks opquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Bijna elke toon was vals.
[..]
Alleen Johannes is zo erg toondoof.
Bij de Zwarte Cross zou hij volgens mij geweldig zijnquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Met een goede geluidsisolerende hoofdtelefoon en goede muziek op zou zo'n feestelijk optreden van Johannes misschien nog wel leuk zijn.
Ik weet niet of het aan het geluid van mijn stereo lag, die aangesloten is aan de tv. Hij zat in iedergeval ontzettend z'n stembanden te forceren, met dat gekraak.quote:
Volgens mij was het puur een reactie op het feit dat dit onderstreepte dat zij werkelijk niets te zeggen als coaches.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:05 schreef Marcoss het volgende:
Volgens mij was het vooral ongeloof bij Nick en Simon over het bizar hoge percentage dan dat het echt een facepalm was..
Ik weet niet wat jij precies met gekraak bedoelt maar het is duidelijk dat hij de ietwat hogere tonen moet forceren aangezien hij niets kan met zijn facetstem (niet voldoende ontwikkeld aangezien hij het veel te weinig heeft getraind).quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:37 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het aan het geluid van mijn stereo lag, die aangesloten is aan de tv. Hij zat in iedergeval ontzettend z'n stembanden te forceren, met dat gekraak.
Barcelona.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:25 schreef artelligence het volgende:
Een nummer van Beyoncé met lekker veel ad libs. Dat lijkt me wel wat.
Of inderdaad:
Touch me here, baby
Won't you kiss me there.
Let's dance away forever.
I like the way you groovin', like you just don't care.
Tonight we'll fly to heaven
Geweldig!quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:28 schreef female81 het volgende:
.........(Tik tok van Ke$ha voor Barbara, of zo.).
Ik bedoel met gekraak in z'n stem, te vergelijken met het geluid van een kraai.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij precies met gekraak bedoelt maar het is duidelijk dat hij de ietwat hogere tonen moet forceren aangezien hij niets kan met zijn facetstem (niet voldoende ontwikkeld aangezien hij het veel te weinig heeft getraind).
Johannes is toch geen meisjes-idool, haha! Hij ziet er inderdaad gezond fris uit, maar sorry hij is (naar mijn mening) gewoon lelijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:37 schreef MaLo het volgende:
Ik denk dat het niet eens alleen Friezen zijn die hem sympatie-stemmen geven. Hij is de enige (mannelijke) kandidaat die tienermeisjes aanspreekt. En veel mensen zullen zijn 'Hollandse / Friese nuchterheid' leuk vinden. The Voice heeft hij niet. Hij kan leuk zingen, maar niet meer dan dat.
Dat de kwaliteit van het programma hierdoor fors daalt maakt jou niet uit?quote:Op zondag 2 december 2012 16:59 schreef Aloria het volgende:
Kreeg gister de volle laag toen ik zei dat ik ook voor Johannes had gestemt.
Je bedoeld de mensen die hun cariere niet staande konden houden en maar weer mee doen aan zo'n programma ? Nee ik ga liever voor iemand die nog geen kans gekregen heeftquote:Op zondag 2 december 2012 17:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat de kwaliteit van het programma hierdoor fors daalt maakt jou niet uit?
Dat begon de eerste live-ronde al goed met het verdwijnen van de veel muzikalere tegenstander.
"Je bedoelt..."quote:Op zondag 2 december 2012 17:12 schreef Aloria het volgende:
[..]
Je bedoeld de mensen die hun cariere niet staande konden houden en maar weer mee doen aan zo'n programma ? Nee ik ga liever voor iemand die nog geen kans gekregen heeft
Ik stem ook omdat het mijn broertjes klasgenoot isquote:Op zondag 2 december 2012 17:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
"Je bedoelt..."
Ik heb liever een leuk programma dan dat ik iemand steun die toevallig in hetzelfde piepkleine deeltje van een piepklein landje is geboren. In mijn provincie is net zo'n groot deel van de mensen aardig/onaardig enz.
Als rationeel mens boeit het mij dus niet of dat iemand toevallig uit dezelfde provincie komt, als rationeel mens kies ik dus voor de kandidaat die het best zingt.
Ik vind het jammer dat het programma minder leuk wordt doordat die onnozele Friezen zoveel geld doneren aan Endemol.
LOLquote:Op zondag 2 december 2012 17:19 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ik stem ook omdat het mijn broertjes klasgenoot is![]()
Nee ik vind hem een mooie stem hebben, anders dan anders,quote:Op zondag 2 december 2012 17:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
LOL
Niet jouw klasgenoot maar een klasgenoot van jouw broertje.
Dat is niet een minder slechte reden. Ook als het een klasgenoot zou zijn zou ik het een slechte reden vinden. Je moet gewoon stemmen op wie het beste is.
Vraagje. Jij hoort hopelijk toch ook wel dat bijna elke noot die hij zingt vals is?
Ja. De jongen die o.a. Summer of 69 zong en soortgelijke popnummers.quote:Op zondag 2 december 2012 17:30 schreef Copycat het volgende:
Is dat die uit de klei getrokken Brian Adams wannabe?
Summer of 69 heb ik inderdaad gezien. Toen verwachtte ik al dat hij snel het (maai)veld zou ruimen. Niet dus. Het publiek sluit deze gewone knul met liefde in de armenquote:Op zondag 2 december 2012 17:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ja. De jongen die o.a. Summer of 69 zong en soortgelijke popnummers.
Nick en Simon drukten voor hem omdat ze van zijn stemgeluid hielden en ze hoopten dat hij slechts wat vals zong omdat hij zenuwachtig en jong was (onzin natuurlijk). Tijdens de gevechten zetten ze hem tegenover de andere zeer zwakke kandidaat van de poule waardoor hij de liveshow haalde. Hij kreeg terecht zeer negatief commentaar over zijn zang en dus sloot het Friese publiek hem in haar armen.quote:Op zondag 2 december 2012 17:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Summer of 69 heb ik inderdaad gezien. Toen verwachtte ik al dat hij snel het (maai)veld zou ruimen. Niet dus. Het publiek sluit deze gewone knul met liefde in de armen.
Als je zelf ook toondoof bent niet nee.quote:
Dat zal het minderwaardigheidscomplex wel zijnquote:Op zondag 2 december 2012 17:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nick en Simon drukten voor hem omdat ze van zijn stemgeluid hielden en ze hoopten dat hij slechts wat vals zong omdat hij zenuwachtig en jong was (onzin natuurlijk). Tijdens de gevechten zetten ze hem tegenover de andere zeer zwakke kandidaat van de poule waardoor hij de liveshow haalde. Hij kreeg terecht zeer negatief commentaar over zijn zang en dus sloot het Friese publiek hem in haar armen.
Normaal gesproken zou ik zeggen dat dat minderwaardigheidscomplex onterecht is maar dat kan ik moeilijk volhouden nu zoveel Friezen puur omwille van provinciaals chauvinisme op zo'n slechte kandidaat stemmen.quote:Op zondag 2 december 2012 17:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal het minderwaardigheidscomplex wel zijn.
Blijf hopen op de mem fan Doutzenquote:Op zondag 2 december 2012 16:59 schreef Aloria het volgende:
]Als hij wint zingt hij hopelijk
Trijntje wil wat anders, kan ze het ook krijgen ook, dan komt er wel een 100% stem voor hem![]()
Of dit nummer als hij het aanpast
Kreeg gister de volle laag toen ik zei dat ik ook voor Johannes had gestemt. Man we weten dat je Fries bent maar echt....Heb de hele dag met een glimlach rondgelopen tussen de brabo's.
Ja die rockt ook hardquote:Op zondag 2 december 2012 17:41 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Blijf hopen op de mem fan Doutzen
Ccquote:Op zondag 2 december 2012 17:35 schreef Copycat het volgende:
Die jongen moet lekker op De Kameleon gaan varen.
Heb alleen iets voorbij zien komen van Jelle B. Dat hij samen met Johannes 'de nieuwe Die Twa' wil worden. Van mij mogen ze wat meer rocken dan Die Twa!quote:Op zondag 2 december 2012 17:43 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ja die rockt ook hard![]()
Wat was dat nu met die weddenschap, zou hij dat nu zingen of een andere zanger ? Als Johannes eerste word ?
voor alle niet friezen
Ik denk zelfs dat 50% van de stemmers gewoon niet eens uit die hoek komtquote:Op zondag 2 december 2012 18:06 schreef artelligence het volgende:
Onzin overigens dat heel Friesland op hem stemt. Meer dan de helft van de Friezen kijkt geen tvoh en je vergeet voor het gemak stemmers uit Groningen, Drenthe en Overrijssel. Zou me niets verbazen als daar ook sympathie/(h)erkenning voor hem is. Ik heb hem nu ook gehoord en ik vind het niks. Maar ik hoop dat hij heel ver komt. Geen sympathie, maar het is heerlijk dat de geloofwaardigheid van deze talentshow en alle soortgelijke shows weer een deuk oplopen. Ik ben so you think you are the voice with x-factor on ice moe.
Geen idee, ze was veel beter dan Johannes maar bij lange na niet een van de betere kandidaten van de vorige editie: veel teveel valse tonen, geen aangenaam stemgeluid, geen persoonlijkheid.quote:Op zondag 2 december 2012 18:01 schreef ranja het volgende:
Waarom hoorde je bij Iris zo weinig over 'die friezen'? Bovendien gaat heel noord-oost Nederland voor Johannes, niet alleen Friesland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |