quote:
Op donderdag 29 november 2012 17:08 schreef MaLo het volgende:[..]
Ik besteed ook geen eurocent om te stemmen

.
Misschien stemmen de Friezen wel niet heel veel, maar stemt de rest van Nederland gewoon heel weinig

.
Tot daar het vooroordeel dat Friezen nuchter zijn.

quote:
Zonder gekheid, ik denk dat de doelgroep die door Johannes wordt aangesproken (pubers), relatief veel stemt.
Jonge mensen en vooral jonge meisjes die niet goed in de gaten hebben hoe de bedrijven geld uit hun zakken kloppen of wie het niet interesseert. Ik denk het ook.
Jammer. Het team van Nick en Simon is helaas wat te zwak om Johannes er uit te werken, voor nu. Ik hoop dat hij er in ieder geval uit gaat zo gauw het tussen hem en een van de topfavorieten gaat. Je moet er toch niet aan denken dat straks Sandra of Tessa er uit vliegt tegen Johannes.
Het onderstreept nog maar eens dat het publieksstemmen de kwaliteit van het programma verlaagt.
quote:
Dat in combinatie met de sympathiestemmen die hij uit de rest van Nederland krijgt, maakt dat volgens mij dat hij zo goed scoort.
Ik denk niet dat hij veel sympahtiestemmen krijgt, de eerste keer hadden mensen misschien wat medelijden met dat knulletje dat duidelijk zijn best deed maar tekort schiet en daarom terecht lage cijfers kreeg, toch niet een tweede keer weer. Inmiddels is het voor iedereen toch al wekenlang duidelijk hoe de verhoudingen zijn.
quote:
De opzet van TVOH is gewoon waardeloos

. Iemand als Johannes moet het niet tot een liveshow brengen in zo'n programma.
Eens.
Het ging in meerdere stappen mis:
- Dlinde auditie: Nick en Simon stemden enkel voor hem vanwege zijn stemklank, erg magertjes. Misschien moesten ze wel aangezien ze nog teveel open plaatsen hadden?
- De gevechten: Nick en Simon begingen de blunder om de twee zwakste kandidaten tegen elkaar op te stellen. Waarom? Stel de nummer 1 tegen de nummer 9 op, de nummer 2 tegen de nummer 10 enz.
Veel leuker en je krijgt een veel sterkere selectie voor de liveshows. Je geraakt dan direct af van de kandidaten die je omwille van hun kwaliteit liever niet meeneemt. Voer de steal in voor de coaches die hardleers zijn.
- publieksjury
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL