Ik wil aangifte doen wegens racisme.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben een halve Friezin en zelfs ik voel mij beledigd door Wilma.
"Het Friese offensief"
Team Johannes
Ik besteed ook geen eurocent om te stemmenquote:Op donderdag 29 november 2012 17:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik laat me geen geld uit de zakken kloppen voor het stemmen, helaas denken de Friezen daar anders over en hebben we met dank aan de Friezen een minder goed programma.
Tot daar het vooroordeel dat Friezen nuchter zijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik besteed ook geen eurocent om te stemmen.
Misschien stemmen de Friezen wel niet heel veel, maar stemt de rest van Nederland gewoon heel weinig.
Jonge mensen en vooral jonge meisjes die niet goed in de gaten hebben hoe de bedrijven geld uit hun zakken kloppen of wie het niet interesseert. Ik denk het ook.quote:Zonder gekheid, ik denk dat de doelgroep die door Johannes wordt aangesproken (pubers), relatief veel stemt.
Ik denk niet dat hij veel sympahtiestemmen krijgt, de eerste keer hadden mensen misschien wat medelijden met dat knulletje dat duidelijk zijn best deed maar tekort schiet en daarom terecht lage cijfers kreeg, toch niet een tweede keer weer. Inmiddels is het voor iedereen toch al wekenlang duidelijk hoe de verhoudingen zijn.quote:Dat in combinatie met de sympathiestemmen die hij uit de rest van Nederland krijgt, maakt dat volgens mij dat hij zo goed scoort.
Eens.quote:De opzet van TVOH is gewoon waardeloos. Iemand als Johannes moet het niet tot een liveshow brengen in zo'n programma.
Het zou me niet verbazen als hij dat ook nog gaat doenquote:
Ja, Salome en Claudia doen me helemaal niks. Claudia schreeuwt teveel en Salome klinkt nogal magertjes. Dan liever het rauwe van Johannes.quote:
In de battles gingen al heavyweights naar huis kijk maar naar Gerriequote:Op vrijdag 30 november 2012 11:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als hij dat ook nog gaat doen. En van Team Trein gaan stuk voor stuk betere zangeressen voortijdig naar huis
Claudia is al exit, het is Maame..quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, Salome en Claudia doen me helemaal niks. Claudia schreeuwt teveel en Salome klinkt nogal magertjes. Dan liever het rauwe van Johannes.
edit: oh wacht Claudia is weg en Eyelar door? Dan maakt Eyelar nog wel kans al is die ook nogal wisselvallig.
ik ook haha.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh
Nou ja, Maame vind ik ook niks aan. Dus ik hoop op Johannes voor deze groep.
Janine was toevallig ook de enige die me echt opviel met haar auditie van zombie.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:01 schreef ranja het volgende:
Eigenlijk vond ik van de laatste 8 van N&S alleen Janine duidelijk beter dan Johannes, de rest boeide meteen al niet.
Precies, zonde dat Gerrie de battle tegen Leona moest doen. Vond haar echt goed, Bram_van_Loon heeft het over de 'foute' battles van Nick en Simon, maar dit was er ook eentje die erg jammer was.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:08 schreef BzP het volgende:
[..]
In de battles gingen al heavyweights naar huis kijk maar naar Gerrie
[..]
Claudia is al exit, het is Maame..
Dat was de domste battle ooit imoquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:05 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Precies, zonde dat Gerrie de battle tegen Leona moest doen. Vond haar echt goed, Bram_van_Loon heeft het over de 'foute' battles van Nick en Simon, maar dit was er ook eentje die erg jammer was.
Vanavond weer... ben benieuwd!
quote:De nummers die ik tot nu toe heb gezongen waren allemaal alternative rock. Dat is echt de muziek waar mijn stem het beste uit de verf komt.”
Aanstaande vrijdag zal de Oudegaster opnieuw een nummer uit dit genre zingen.
Ze werken hunzelf alleen maar meer in de nesten. Hoe lager de cijfers en de slechte woorden, hoe meer stemmen er naar hem gaanquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:06 schreef Snoopyfrl het volgende:
Gewoon 85 %, bam. Trein en Sorbato dachten Johannes er met slechte cijfers uit te werken, maar dan kennen ze de Friezen nog niet. Gewoon tandje erbij..!
Wellicht trap ik veel mensen op de spreekwoordelijke pik, maar juist het klootjesvolk kijkt naar tvoh e.d. Entertainment programma's. SBS6 publiek dat voor de verandering naar RTL zapt. Ik ben Fries en mij krijg je niet zo gek om te gaan bellen of sms'en naar dergelijke programma's. Kijk het zelfs niet (op eerste seizoen na). Vind het daarentegen wel een prachtig voorbeeld van hoe kwaliteit er niet toe doet, maar commercie des te meer. Kijk ook naar mooie mensen die altijd een streepje voor hebben, want die verkopen (zie Idols etc). Heb de (anti)hype om deze jongen ook gemerkt en zie dat hij zelfs een topic op Fok! heeft. Johannes is gewoon een plattelandsjongen, geen volksbuurt gast. Waar ik vandaan kom stikt 't van zulke gasten.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tot daar het vooroordeel dat Friezen nuchter zijn.
[..]
ik las het net op LC.nlquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:06 schreef Snoopyfrl het volgende:
Gewoon 85 %, bam. Trein en Sorbato dachten Johannes er met slechte cijfers uit te werken, maar dan kennen ze de Friezen nog niet. Gewoon tandje erbij..!
Heb jij Nick gezien bij de bekendmaking van het percentage? Handen voor het hoofd en hoofd omlaag? Ofwel: "Hoe is het toch mogelijk? Wij hebben als coaches werkelijk niets meer te zeggen."quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:06 schreef Snoopyfrl het volgende:
Nickelback - How You Remind Mequote:Op zaterdag 1 december 2012 01:07 schreef Apotheose het volgende:
Ik heb het vanavond niet gezien. Welk liedje zong Johannes?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:08 schreef ranja het volgende:
Het klopt natuurlijk wel wat UltraR zegt... 85% van de hoeveel stemmen? 85% van 1000 stemmen is een stuk minder dan 15% van 10000 stemmen. Dat zouden ze eigenlijk moeten laten zien, of er veel verschil zit in het totaal aantal stemmen per categorie. Kan me best voorstellen dan op groep Trijntje dubbel zoveel gestemd wordt als op groep Nick&Simon.
Maar verder: prachtig, ook de reactie van Wendy die in de lach schoot, want er was natuurlijk maar 1 die dit percentage kon hebben. De coaches' reactie heb ik eigenlijk niet eens zo gemerkt.
Eens per 5 live-shows, daar is niks sierlijk aanquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Natuurlijk probeerden Trijntje en Borsato hem er niet uit te werken. Ze waren gewoon eerlijk en dat siert hen.
Aan wat had het dan anders moeten liggen? Dit is toch ook het probleem, hij kan amper zingen.quote:Het sierde Trijntje des te meer dat ze het geduld had om uit te leggen aan Johannes dat het puur een beoordeling van zijn zangkwaliteit, of beter gezegd het gebrek hieraan, was.
Roel valt mij ook enorm tegen dit seizoen. Hij lijkt met de anderen mee te lopen in de malaise, had ik niet van hem verwacht.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
Roel mag zich ook schamen, die had ik altijd nog hoog zitten, maar dit seizoen is dat ook een natte krant.
Ik had het ook niet verwacht, erg jammer.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:36 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Roel valt mij ook enorm tegen dit seizoen. Hij lijkt met de anderen mee te lopen in de malaise, had ik niet van hem verwacht.
Vergeet Maane haar ogen niet waarmee ze liet zien direct te weten dat die stemmen naar Johannes gaan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:08 schreef ranja het volgende:
Het klopt natuurlijk wel wat UltraR zegt... 85% van de hoeveel stemmen? 85% van 1000 stemmen is een stuk minder dan 15% van 10000 stemmen. Dat zouden ze eigenlijk moeten laten zien, of er veel verschil zit in het totaal aantal stemmen per categorie. Kan me best voorstellen dan op groep Trijntje dubbel zoveel gestemd wordt als op groep Nick&Simon.
Maar verder: prachtig, ook de reactie van Wendy die in de lach schoot, want er was natuurlijk maar 1 die dit percentage kon hebben. De coaches' reactie heb ik eigenlijk niet eens zo gemerkt.
Niet noodzakelijk maar we gaan wel veel horen van kandidaten die voldoende kwaliteiten hebben en die hierdoor zijn ontdekt. Dat zijn er niet veel maar er zijn er altijd wat. Denk aan bijv. Marco Borsato.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:47 schreef Apotheose het volgende:
Alsof je zoveel gaat horen van die winnaars.
Iets wat Trijntje en Marco ook continu aanstippen als het gaat over 'je bent zo gegroeid' of 'je durft jezelf zo open te stellen' of 'die paar foutjes maken dan niet uit' ... alleen bij Johannes gaat het volgens hun alleen om de stemquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:56 schreef Apotheose het volgende:
Tuurlijk heet het The Voice, maar uiteindelijk draait het wel om meer dan alleen de stem
Bijna elke toon was vals.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:56 schreef Apotheose het volgende:
ook ff teruggekeken. Zang vond ik iets tam voor het nummer maar op zich redelijk gezongen.
Alleen Johannes is zo erg toondoof.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Iets wat Trijntje en Marco ook continu aanstippen als het gaat over 'je bent zo gegroeid' of 'je durft jezelf zo open te stellen' of 'die paar foutjes maken dan niet uit' ... alleen bij Johannes gaat het volgens hun alleen om de stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |