Het lobbyen is begonnen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 07:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Waarom heb ik ook het idee dat ik belachelijk gemaakt word...![]()
Maar persoonlijk vond ik de dobby-award wel wat
Sorry, ook ik ben zo laag gezakt..quote:
Zelfs jijquote:Op vrijdag 23 november 2012 07:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry, ook ik ben zo laag gezakt..
En dat alles omdat je zei dat je mij ging nominerenquote:
Misschien wel jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 07:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dat alles omdat je zei dat je mij ging nomineren![]()
Ik ben alweer een uur aan het werkquote:Op vrijdag 23 november 2012 07:58 schreef dyonvbaal het volgende:
o jongens, waarom is het nog zo vroeg... (waarom ben ik zo verwend)
Daarom heb ik er ook achter staan dat waarom ben ik zo verwendquote:
Als je van dyon enige kennis van kunst & cultuur verwacht heb je niet opgelet het afgelopen jaar.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
David Bowie, man... David Bowie!
Ik weet ook niet wie David Bowie is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Als je van dyon enige kennis van kunst & cultuur verwacht heb je niet opgelet het afgelopen jaar.
Dat meen je niet?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wie David Bowie is.
Daar lijkt het wel op jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sommige mensen hebben wel lage verwachtingen van je Sands
whutquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Als je van dyon enige kennis van kunst & cultuur verwacht heb je niet opgelet het afgelopen jaar.
Joh, een Fransman in beeld en je haakt al af... of hij moet een strak broekje aanhebben en met een paraplu ronddraaien.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Joh, een Fransman in beeld en je haakt al af... of hij moet een strak broekje aanhebben en met een paraplu ronddraaien.
Snow White and the Seven Dwarfs ook kunstquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het ook over een auteursfilm van heb ik jou daar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |