Wel een kale meneer hequote:Op donderdag 22 november 2012 22:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heheheh, moeten al die zoenen van een vent het een betere dag maken?
Serieus...quote:Op donderdag 22 november 2012 22:47 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb er onlangs een tatoeage op laten zetten, over m'n hele schedel.
Geilquote:Op donderdag 22 november 2012 22:47 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb er onlangs een tatoeage op laten zetten, over m'n hele schedel.
Meer in een opwelling, ik heb er nog geen spijt van, en ik kan het eventueel bedekken met een petje.quote:
En wat heb je er dan op laten zetten en waar ongeveer?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Meer in een opwelling, ik heb er nog geen spijt van, en ik kan het eventueel bedekken met een petje.
Het motief van een voetbalquote:Op donderdag 22 november 2012 22:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En wat heb je er dan op laten zetten en waar ongeveer?
Ik ben zo blij dat sommige mensen nooit serieus te nemen zijn...quote:
Ik woon praktisch bij je om de hoek, kom er nou eens voor uit joh, je mag me zo pakken. Al die ontkenningen...quote:Op donderdag 22 november 2012 22:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat sommige mensen nooit serieus te nemen zijn...
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik woon praktisch bij je om de hoek, kom er nou eens voor uit joh, je mag me zo pakken. Al die ontkenningen...
verkoude, maar wie niet... En yep, bruiloftje...quote:Op donderdag 22 november 2012 22:55 schreef Robby87 het volgende:
Alles lekker verder, morgen weer aan de bak?
Ik heb zo'n vermoeden dat jij een opmerking een dezer dagen gaat maken die ik niet ga weten te toppen, ben benieuwd.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:36 schreef FireFox1 het volgende:
Robby gaat dit jaar voor de Charlie Sheen award
aan wat voor award zat je te denken?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:52 schreef dyonvbaal het volgende:
is het weer zover. ik heb nog nooit een award gehad of zelfs maar een nominatie
Rain Man award.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
aan wat voor award zat je te denken?
wtf is dat nou weer?quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:06 schreef RanTheMan het volgende:
wat mij betreft is er dit jaar voor dyon een jason stratham award... of de miss daisy award, mag ook
the special ones will know...quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:06 schreef RanTheMan het volgende:
wat mij betreft is er dit jaar voor dyon een jason stratham award... of de miss daisy award, mag ook
Waarom heb ik ook het idee dat ik belachelijk gemaakt word...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |