O vast, ik heb sowieso een heel andere smaak dan jullie 2 volgens mij... Al kijkt sands ook verschrikkelijk slechte films...quote:
Anders kan ik Sam zijn vragen niet beantwoordenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O vast, ik heb sowieso een heel andere smaak dan jullie 2 volgens mij... Al kijkt sands ook verschrikkelijk slechte films...
Oh, dus ik mag van jou binnenkort weer eens een paar echte Sam vraagjes stellen?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Anders kan ik Sam zijn vragen niet beantwoorden
Misschienquote:Op donderdag 22 november 2012 22:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Oh, dus ik mag van jou binnenkort weer eens een paar echte Sam vraagjes stellen?
Deze Albert?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Snap ik, Albert... en hij heet iets met caine ofzo, maar ik vergeet dat steeds
Wat zijn echte sam vragen? Het zelfde niveau als Desu?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Oh, dus ik mag van jou binnenkort weer eens een paar echte Sam vraagjes stellen?
Ohja... Alfred natuurlijk...quote:
The horror...quote:Op donderdag 22 november 2012 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat zijn echte sam vragen? Het zelfde niveau als Desu?
sam bedoelde ikquote:Op donderdag 22 november 2012 22:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Desu heeft toch best leuke vragen?
Voor jou wel. Ik kan er nooit 1'tje beantwoorden...quote:Op donderdag 22 november 2012 22:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Desu heeft toch best leuke vragen?
Ik heb ze ondertussen toch al allemaal voorbij zien komen, dus kom maar opquote:Op donderdag 22 november 2012 22:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Als er echte Sam vragen komen dan zal ik met echte Sands vragen komen
Ik heb er nog genoeg niet gevraagd hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 22:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik heb ze ondertussen toch al allemaal voorbij zien komen, dus kom maar op
Als we ons nou allemaal bij niet-Engelstalige Europese films houden, zal hij er niet zo heel veel kunnen vragenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:24 schreef Robby87 het volgende:
Had nou niks gezegd, nu begint het al te borrelen bij hem... oh god..
nou, welterusten dan maar
Komt omdat ik morgen om 7 uur moet beginnenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:27 schreef Robby87 het volgende:
Ja, maar dat is vanavond niet nodig, hij is uit vorm
Geen van beide. Ik heb gewoon mijn dag niet denk ikquote:Op donderdag 22 november 2012 22:27 schreef Robby87 het volgende:
Zit je aan het bier Sands, of aan een vrouw?
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Geen van beide. Ik heb gewoon mijn dag niet denk ik
Heheheh, moeten al die zoenen van een vent het een betere dag maken?quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heheheh, moeten al die zoenen van een vent het een betere dag maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |