Ik keek het altijd maar die stomme boeren staan er nu recht tegenover geprogrammeerd dus heb de meeste shows tot nu toe gemist. Volgende week maar eens een inhaalslagje maken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
Nou zag ik afgelopen zondag(?) een begin van SYTYCD, kijk het nooit, en die voorstelstukjes van de jury waren zo leuk
HEt is een papegaaiennaamquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:27 schreef fratsman het volgende:
Coco.Kunnen ze die weigerambtenaren niet inzetten om gewoon keihard "NEE!" te zeggen tegen ouders die met dit soort debiele namen bij de burgerlijke stand aan komen?
Bekt wel lekker teveel, dacht ik meteen.quote:
Nou ja dan toch liever Coco dan Wolf of Bickel (Hoi Martijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:27 schreef fratsman het volgende:
Coco.Kunnen ze die weigerambtenaren niet inzetten om gewoon keihard "NEE!" te zeggen tegen ouders die met dit soort debiele namen bij de burgerlijke stand aan komen?
Jij ook!quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:28 schreef Dizer het volgende:
Hey mensen, bedankt voor de gezellige avond
Fijne avond verder
Graag gedaan, u ook bedankt!quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:28 schreef Dizer het volgende:
Fijne avond verder
Ciao Dizerquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:28 schreef Dizer het volgende:
Fijne avond verder
quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:28 schreef Dizer het volgende:
Fijne avond verder
Daar kan Martijn niks aan doen, die mocht toen niet meespelen van Mannepanquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja dan toch liever Coco dan Wolf of Bickel (Hoi Martijn).
Achilles, echt hoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar kan Martijn niks aan doen, die mocht toen niet meespelen van Mannepan
Achilles is echter van zijn hand, dat dan weer wel
quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:30 schreef Cee het volgende:
Echt, religie, allemaal vol van 'heb uw naasten lief', bladiebla, maar oh wee als we toch andersdenkend zijn, dan mag je in de stront zakken of, nog beter, in de hel branden. This Dennis is on faiiiuuurrrrrrrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |