quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Hahaha, ik moest eigenlijk ook meteen aan BVO denken.
We missen hem toch wel hè.quote:
Ehm, nee..quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Die Pat die vorige week Euphoria om zeep hielp zou wel wat zijn voor sister act
Ik heb een buuf die heet Joke, dat vind ik ook zo mooiquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, ik en dat soort namen gewend.
Believe me.
Ja dit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:54 schreef Stickertje het volgende:
sister act.. zonder de muziek uit de film.. de muziek die de film juist goed maakte
Whahaha jeanet ja... "De poppetjes van je ogen"!quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:51 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik ben blijkbaar de enige die haar op Jeanet van boer Aad vind lijken.
Jeanet + Lana del Rey + Sara Kroos + oren van een paashaas + bek van een paard = god ben d'r naam alweer vergeten.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Wauw. W-a--uuu--ww.Stel het even aan 'm voor!
Jaaaaaa, als die hysterische dikke die ik zo leuk vindquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:55 schreef style2k het volgende:
sister act zou wel wat zijn voor lauhrie hehe
Klasgenootje op de basisschool heette ook zo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een buuf die heet Joke, dat vind ik ook zo mooiSerieus dus
Ik mis nog steeds die Chili dinges ten tijde van Voice Iquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:52 schreef Koen66 het volgende:
Lays Patatje Joppie is geen limited edition meer
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:53 schreef iBenny het volgende:
Ik wil Johannes "One Direction - Live While We're Young" horen zingen
Geen musicaltype. Musical mensen zijn uitgesproken, hebben een sprankelende persoonlijkheid of zingen uitmuntend goed.quote:
No way, in die tijd waren die namen toch haske gewoon?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Klasgenootje op de basisschool heette ook zo.Voelde ik me minder mutserig.
Ik weet niks. Misschien als je Alwaysthebest (Steve) weet op te snorrenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij is ie een busy zakenmannetje.
Misschien weet Erik meer?
Uitmuntend? Jim?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Geen musicaltype. Musical mensen zijn uitgesproken, hebben een sprankelende persoonlijkheid of zingen uitmuntend goed.
Alles wat zei dus niet is of doet.
Zal het Steve eens vragen!quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niks. Misschien als je Alwaysthebest (Steve) weet op te snorren.
Nee, was meer van de Chantals en Mariëls en Nicole's en Jeske's in 'mijn tijd'.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
No way, in die tijd waren die namen toch haske gewoon?
One Directionquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Cee, ik heb nog eens zitten kijken naar die knullen van One Direction en idd precies die twee ontsporen straks wel ja
Ik heb ondertussen een favoriet uitgekozen, het is Louis geworden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Cee, ik heb nog eens zitten kijken naar die knullen van One Direction en idd precies die twee ontsporen straks wel ja
Heb ik gister al gezien. Best prima vermaak.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:56 schreef iBenny het volgende:
Ik heb liggen slapen.... wie, wat, waar, wat heb ik gemist?!
FB / 'Taken 2' Film-actie. Wie wil of kan niet maar heeft toch kaarten?
Dat is net zo Joke als Joke!quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, was meer van de Chantals en Mariëls en Nicole's en Jeske's in 'mijn tijd'.
Je kon Famke Jansen zoeken op FOK! en daarmee kaarten winnen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:56 schreef iBenny het volgende:
Ik heb liggen slapen.... wie, wat, waar, wat heb ik gemist?!
FB / 'Taken 2' Film-actie. Wie wil of kan niet maar heeft toch kaarten?
Jaa! Waar is hij eigenlijk? Volgt hij geen talentenjachten meer of komt hij helemaal niey meer op Fok!?quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik zal me voorstellen.. Anja.. geboren in 1984
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |