Nouja kennelijk kan hij niet op die manier, vandaar dit topic!!1quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hij kan maar op 1 manier en zelfs dat lukt niet
Wat kostte die kutbank? Ik wil er ook 1... Mijn Chesterfield is opquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:29 schreef Mirjam het volgende:
Het betreft deze kutbank
[ afbeelding ]
En het gaat om het rechtse zitstuk + rugleuning. Die passen dus niet op elkaar, dafuq.
We hebben geen goede boor ermahgerd en als we het gat uitboren wordt hij echt zo groot als de anus van Gordon en dan past de schroef ook niet meer. Dus dat is geen optie. Deze twee onderdelen zijn toevallig de enige twee onderdelen die niet uitwisselbaar zijn qua schroefgaten, vorm of model.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja kennelijk kan hij niet op die manier, vandaar dit topic!!1!
Gewoon links met rechts wisselen of andere schroeven pakken die voor een ander deel eigenlijk zijn of een kwartslag draaien of gaten bij boren of weet ik het wat.
Een Ikeabank past ALTIJD en dat zeg ik met 2 linkerhanden
ik vermoed ook dat het aan TS ligtquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja kennelijk kan hij niet op die manier, vandaar dit topic!!1!
Gewoon links met rechts wisselen of andere schroeven pakken die voor een ander deel eigenlijk zijn of een kwartslag draaien of gaten bij boren of weet ik het wat.
Een Ikeabank past ALTIJD en dat zeg ik met 2 linkerhanden
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vermoed ook dat het aan TS ligt
IKEA
Ga slapen en lees morgen de handleiding nog eens, het ligt echt aan jou!quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
We hebben geen goede boor ermahgerd en als we het gat uitboren wordt hij echt zo groot als de anus van Gordon en dan past de schroef ook niet meer. Dus dat is geen optie. Deze twee onderdelen zijn toevallig de enige twee onderdelen die niet uitwisselbaar zijn qua schroefgaten, vorm of model.
Coolquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:42 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb wel eens een nachtkastje van de ikea in elkaar geprobeerd te zetten en heb op een zachte ondervloer een deuvel in het hout gemept, die er vervolgens met een hoop hout uit het kastje zelf er aan de andere kant weer uit kwam. Duidelijk mijn fout, kreeg gewoon een nieuw onderdeel. Ook een keer met een kapot bovenblad van een kast, ze hebben toen dat onderdeel uit een ander pakket gehaald en aan mij gegeven. Ze doen, in mijn ervaring, nooit moeilijk
Slechte ervaringen mee?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Enige mensen die moeilijk doen bij Ikea is hun CIO als hij niet wil inzien dat goede IT support goedkoper is dan slechte IT support ondanks de cijfers
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Enige mensen die moeilijk doen bij Ikea is hun CIO als hij niet wil inzien dat goede IT support goedkoper is dan slechte IT support ondanks de cijfers
Vond de man uitermate amusant in zijn koppige ontkenning. Hij werd echt grappig toen ik zei dat ik interluebke en leolux thuis had staan.quote:
Zijn een paar zweedse balletjes die ik graag zou klaarmakenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
En toen moest je in de keuken hun Zweedse balletjes klaarmaken/opeten?
je hebt helemaal gelijk in je IT verhaal hoor, en het is fijn dat je mooie dure spullen thuis hebt staan, maar goed, daar ging het Mirjam nu even niet omquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vond de man uitermate amusant in zijn koppige ontkenning. Hij werd echt grappig toen ik zei dat ik interluebke en leolux thuis had staan.
Zweedse mannenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zijn een paar zweedse balletjes die ik graag zou klaarmaken
Ja dat was wel het planquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:52 schreef Adelante het volgende:
Als je op een zaterdag teruggaat doe dat dan tussen 9 en 10 uur, anders word je gek van de drukte overal
Moet jij nou zo openlijk overal de gaylord uithangen? No offence en alles en doe wat je niet laten kan en leven en laten leven en weet ik wat al dies meer zij, maar het ligt er zo dik op telkens.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zijn een paar zweedse balletjes die ik graag zou klaarmaken
Ik heb het al twintig keer gecontroleerdquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:56 schreef ElisaB het volgende:
Ik háát Ikea, want dit heb ik ook altijd. En net als ik dan op het punt sta de hele flikkerse boel door het raan maar buiten je tiefen, zie ik wat ik verkeerd heb gedaan
Maar soms. Héél soms zit Ikea fout. Maar het is mij in de afgelopen 30 jaar nog niet overkomen
Vosss met watten gooiquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Moet jij nou zo openlijk overal de gaylord uithangen? No offence en alles en doe wat je niet laten kan en leven en laten leven en weet ik wat al dies meer zij, maar het ligt er zo dik op telkens.
Hai!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |