Nouja kennelijk kan hij niet op die manier, vandaar dit topic!!1quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hij kan maar op 1 manier en zelfs dat lukt niet
Wat kostte die kutbank? Ik wil er ook 1... Mijn Chesterfield is opquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:29 schreef Mirjam het volgende:
Het betreft deze kutbank
[ afbeelding ]
En het gaat om het rechtse zitstuk + rugleuning. Die passen dus niet op elkaar, dafuq.
We hebben geen goede boor ermahgerd en als we het gat uitboren wordt hij echt zo groot als de anus van Gordon en dan past de schroef ook niet meer. Dus dat is geen optie. Deze twee onderdelen zijn toevallig de enige twee onderdelen die niet uitwisselbaar zijn qua schroefgaten, vorm of model.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja kennelijk kan hij niet op die manier, vandaar dit topic!!1!
Gewoon links met rechts wisselen of andere schroeven pakken die voor een ander deel eigenlijk zijn of een kwartslag draaien of gaten bij boren of weet ik het wat.
Een Ikeabank past ALTIJD en dat zeg ik met 2 linkerhanden
ik vermoed ook dat het aan TS ligtquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja kennelijk kan hij niet op die manier, vandaar dit topic!!1!
Gewoon links met rechts wisselen of andere schroeven pakken die voor een ander deel eigenlijk zijn of een kwartslag draaien of gaten bij boren of weet ik het wat.
Een Ikeabank past ALTIJD en dat zeg ik met 2 linkerhanden
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vermoed ook dat het aan TS ligt
IKEA
Ga slapen en lees morgen de handleiding nog eens, het ligt echt aan jou!quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
We hebben geen goede boor ermahgerd en als we het gat uitboren wordt hij echt zo groot als de anus van Gordon en dan past de schroef ook niet meer. Dus dat is geen optie. Deze twee onderdelen zijn toevallig de enige twee onderdelen die niet uitwisselbaar zijn qua schroefgaten, vorm of model.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |