quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, lekker allegaartje dusOok prima toch? Ik weet alleen nooit zo goed hoe bekend dingen zijn, in 'mijn wereldje' zijn bands dan vaak HUGE en dan denk ik dat íedereen dat wel kent, en dan kom ik er soms ineens achter dat dat dan eigenlijk heel anders ligt. Omdat jij ook Muse ed. luistert dacht ik dat je het wel zou kennen
Oh als het een Vlaardingse is dan moet ze het kennenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zal het maandag tegen mijn Vlaardingse freundin zeggen dat we daarheen gaan, want dan zie ik haar weer
ja ik zag 'mquote:
ik ben bijna 30 he, dus jong volk hoeft idd nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:01 schreef Diconnected het volgende:
Goeien combo
[..]
Oh als het een Vlaardingse is dan moet ze het kennenalle Vlaardingers kennen het.
En anders is de Stoep ook wel ok, maar daar komt veel jong volk die ik zelfs irritant vind (plus kutmuziek vaak)
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:01 schreef Incantrix het volgende:
En sorry Mandy, maar sinds ik jou in die ene jurk heb gezien ben je voor mij echt het ultieme booby-model![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik ben ook weinig verheffend, die ken ik dan weer nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ik zag 'm
Ik was niet zo verheffend in die tijd, en nu nog niet hoor
Ik zet nu ook graag hard Adele op of gil lekker met (waar ik laatst achter kwam) One Direction mee
Adele ken je wel muppet, natuurlijk welquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben ook weinig verheffend, die ken ik dan weer niet
Mandy, ur hot
18-21 ofzo, volgensmij. Maar ze zien eruit als 14 idd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Adele ken je wel muppet, natuurlijk wel
One Direction is de nieuwe Take That, maar dan n;og jonger
die gastjes zijn 14 ofzomaar ik zat het onbewust dus mee te zingen in de auto, hehehehehe
Adele ken ik van naam, omdat iedereen het altijd over haar heeft. Maar ik zou je er geen liedje van kunnen noemen, laat staan voorzingenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Adele ken je wel muppet, natuurlijk wel
One Direction is de nieuwe Take That, maar dan n;og jonger
die gastjes zijn 14 ofzomaar ik zat het onbewust dus mee te zingen in de auto, hehehehehe
is dat grut 18-21???quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
18-21 ofzo, volgensmij. Maar ze zien eruit als 14 idd.
Heb het idee dat ze daar al twee weken zitquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Schaar zit inderdaad in Cochem, er is daar wel velen zuipbare wijn endezo, dus dat komt vast goed
nummer voor de Bond film Skyfall is lekker duister, mooi nummer welquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Adele ken ik van naam, omdat iedereen het altijd over haar heeft. Maar ik zou je er geen liedje van kunnen noemen, laat staan voorzingen
En oh, haha, we hebben een nieuwe boyband?
Serieus?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh correctie, 18-20. Maar ja, volgens wikipedia wel dus.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:10 schreef Diconnected het volgende:
Al een dag rookvrij trouwens, en nog nergens last van gehad, ben benieuwd hoe het straks gaat
Triest he.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Serieus?zag toevallig die mannetje staan toen ik voor Muse even naar MTV zapte, maar ze lijken inderdaad veel jonger.
Dr. Martens Binkie bootsquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Triest he.
Ik moet trouwens nodig zwarte enkellaarsjes, zonder hak. Hebben jullie toevallig nog iets leuks?
Genorg zwart te vinden deze winterquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Triest he.
Ik moet trouwens nodig zwarte enkellaarsjes, zonder hak. Hebben jullie toevallig nog iets leuks?
quote:
Vind ik wel tof! Als er maar, zoals hierboven wel nog iets schattigs aanzit ofzo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Genorg zwart te vinden deze winterwel meer richting bikerboots, maar dat is nou eenmaal de trend dit jaar en vind je volgens mij in iedere winkel wel.
Zelf vind ik het juist wel leuk, zo ruig/gothic
Ik vind de zool niet zo mooi. Maar geloof zo dat ze lekker zitten!quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heerlijke schoenen, maar veel te lomp voor jou denk ik
Die diamonten erop vind ik minderquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moet ik misschien maar eens in het echt gaan bekijken.
Klopt, maar het stiksel vind ik wel leuk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die diamonten erop vind ik minder
Oh! Is zíj dat?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nummer voor de Bond film Skyfall is lekker duister, mooi nummer wel
Het nummer als het in de film zit met beeld erbij is mooier bij elkaar vind ik, maar goed, dat mag denk ik nog niet uitgezonden worden.
alleen Inca en ik vinden ze leuk hieroquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind de zool niet zo mooi. Maar geloof zo dat ze lekker zitten!
Lomperds unitedquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
alleen Inca en ik vinden ze leuk hiero
ja da's Adelequote:Op vrijdag 16 november 2012 21:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh! Is zíj dat?Heb ik vandeweek in de bios gezien
quote:
Die wil ik ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heerlijke schoenen, maar veel te lomp voor jou denk ik
al in de UK gekeken? Online?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die wil ik ook39 was alleen te klein
Ooow, whehe, ik vond het wel een goed bij de film passend nummer ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja da's Adele
Is een lachen wijf, praat als een Engelse havenarbeider, tot ze gaat zingen
Hoe vond je de film?
Ik zal eens kijkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
al in de UK gekeken? Online?
Daar hebben Inca en ik ze vandaan. Bazenschoenen
ik hoorde iemand die het over een Oscar had... uhmmmm, tja...quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ooow, whehe, ik vond het wel een goed bij de film passend nummer ja.
En ja, ik vond 'm wel leuk! Geen enorm topstuk zeg maar (het blijft Bond, goed vermakelijk etc, maar geen Broken Flowers ofzo) maar ik heb me er érg mee vermaakt
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn dochter is groot fan van one direction
whehehehe, ach ja, that too shall passquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben ook altijd helemaal in trance als ik dans met uitgaanquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn nichtje was vorige week heerlijk aan het dansen op dit nummer bij een familiefeestje
Die is dus anderhalf en was moe aan het eind van de avond, dus wat wankel op d'r pootjes, dus af en toe bijna omvallen omdat ze zo aan het zwieren was. Ze had soort mini dr. Martens Binky boots aan, zó schattigen ze was echt helemaal in trance aan het dansen. Handjes in de lucht, rondjes draaien, met d'r heupen wiegen. Heerlijk wijffie
![]()
Niet als een prinsesje of om aandacht te trekken, maar ze had het gewoon zelf zo enorm naar haar zin, echt heerlijk om te zien![]()
Ik vond het nummer dus eerst echt helemaal niet leuk, maar nu als ik het hoor denk ik aan haar en dat was zo cute
Haha, eh, ja, laten we zeggen.. Nee.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik hoorde iemand die het over een Oscar had... uhmmmm, tja...
Maar wel leuk idd, en past er goed bij vind ik
ja dat dus, gewoon echt helemaal in haar eigen wereldje, en dat met anderhalfquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd helemaal in trance als ik dans met uitgaanogen dicht en dansen
Heerlijk!
Krijg ook bijna niets mee van mijn omgeving
Ze wordt in februari 5 maar soms lijkt ze wel 25quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe oud is je dochter?
Mijn zusje heeft een Spice Girls periode gehad
Is daarna nooit meer goed gekomen qua muziek.....
mijn zus is in april van nummer 2 uitgerekend, ik hoop dat die net zo lief wordtquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, eh, ja, laten we zeggen.. Nee.
Maar idd, écht een bondnummer wel
En je nichtje![]()
![]()
²
ACDCquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:35 schreef milka82 het volgende:
Hier ook eentje die onze direction tof vindt.... Gelukkig draai ik vaak genoeg ye old ACDC enz. Dat ze dat ook weet te waarderen.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ze wordt in februari 5 maar soms lijkt ze wel 25
Whahaha, zo kun je het ook zien ja! Jongste hier houdt ook van 'stevigere' muziek, net als mem. Die kan echt nu al de moshpit in.quote:
helemaal goed opgevoed!quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:41 schreef milka82 het volgende:
[..]
Whahaha, zo kun je het ook zien ja! Jongste hier houdt ook van 'stevigere' muziek, net als mem. Die kan echt nu al de moshpit in.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:45 schreef Incantrix het volgende:
De appel valt nooit ver van de boom en zulks
Hoop ik
Ik zie mezelf alweer met een puber zitten die lacoste en le coq sportif draagt en sjaaltjes leuk vind
hehehe, zal wel meevallen johquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:45 schreef Incantrix het volgende:
Hoop ik
Ik zie mezelf alweer met een puber zitten die lacoste en le coq sportif draagt en sjaaltjes leuk vind
Hahahaquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:45 schreef Incantrix het volgende:
Hoop ik
Haha, ja, dát is dan ook wel weer zo, whehequote:Op vrijdag 16 november 2012 21:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hahahamaar dan weet hij wel wat hij wil en dat is dan ook wel weer des moeders
Slaap lekker!quote:
Vooral dat laatste is heeeerlijk kansloos, maar goed, je moet wat hequote:Verjaardagskalender "Party kalender"van Loes, 10,50
Te verkrijgen via deze link:
http://markita.nl/verjaar(...)e0d464c45b9d51b829e2
Mosterdgele sjaal, grof gebreid/gehaakt, warm, bij de Hema voor 16,50
http://www.hema.nl/winkel(...)sen-en-sjaals/sjaal-(16410098)
En/of een teal (zeegroene) felle sjaal, lekker warm.
Mocht je geld over hebben is Rexona vrouwe deo in spuitvorm gewenst en zwarte sokken maat 41/42
WTF bedoelt ze hiermeequote:Tangenset-/snijder
bij Blokker 4,99 euro
http://www.blokker.nl/web(...)Id=&productId=105451?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
En degene die mij heeft vraagt als 1 van de 3 cadeautjes die ze vraag dit:
[..]
WTF bedoelt ze hiermee
ja maar, tangenset/snijder, het heeft niks met snijden te maken?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://www.blokker.nl/web(...)Id=&productId=105451?
Mja, dat weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja maar, tangenset/snijder, het heeft niks met snijden te maken?
mijn moeders wegen zijn ondoorgrondelijkquote:
Haha, zoiets ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn moeders wegen zijn ondoorgrondelijk
Het snijdt een soort van een gaatjequote:Op vrijdag 16 november 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
En degene die mij heeft vraagt als 1 van de 3 cadeautjes die ze vraag dit:
[..]
WTF bedoelt ze hiermee
ik had al een "anoniem" berichtje gestuurd via lootjetrekken.nl dat ze wat duidelijker moest zijn in wat ze wilde, maar daar krijg ik geen reactie op, dat snapt ze vast nietquote:
ja fuck, ik koop idd gewoon dat ding, ze doet het er maar meequote:Op vrijdag 16 november 2012 22:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het snijdt een soort van een gaatje.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik had al een "anoniem" berichtje gestuurd via lootjetrekken.nl dat ze wat duidelijker moest zijn in wat ze wilde, maar daar krijg ik geen reactie op, dat snapt ze vast niet
"Normaal snapt Sinterklaas mijn lootjes toch altijd?"quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik had al een "anoniem" berichtje gestuurd via lootjetrekken.nl dat ze wat duidelijker moest zijn in wat ze wilde, maar daar krijg ik geen reactie op, dat snapt ze vast niet
Wij krijgen onze lootjes per post van oma.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze snapt dat echt niet, mijn moeder is 63 en erg ouderwets en onhandig met computers en zulksquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Link sturen. Bedoel je deze?
Oh en mijn klasgenootje herkende de plek op mijn kin van vorig jaar toen ik ook met een bebaarde jongen had gezoend.
Hahahaha, die oma van jou!quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wij krijgen onze lootjes per post van oma.
Het is zo'n schatje, maar wij worden er wel eens moe van. Het antwoord is jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hahahaha, die oma van jou!
Kan ik haar part time adopteren?
bij mij is de laatste een zandwinkeltje begonnen toen ik 9 was dus ik heb dat nooit zo meegemaakt met die van mijquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is zo'n schatje, maar wij worden er wel eens moe van. Het antwoord is ja.
had je niet afgesproken met mensen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:30 schreef Diconnected het volgende:
Sta je dan koos vriendloos in den kroeg
Hendigquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:30 schreef Mirjam het volgende:
Halp K&W / [GVD] Ikea bank past niet, oude al naar buiten.
Nu zittenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hendig
Maaruh, wat wilde je dan doen behalve nieuw onderdeel eisen? (waar ze overigens nooit moeilijk over doen, prima klantenservice)
ik zou er morgen even met een fris hoofd naar gaan kijken, aan dat topic ga je nu ook niks hebben ben ik bangquote:
Nuet gaam lopen kutten, ik hielp graag mensen die eerlijk aangaven het zelf gesloopt te hwbben of bij dit soort fouten, maar met uitboren en zulks verneuk je je garantie.quote:
Nee S. heeft het geprobeerd met een schroevendraaier en hamer, maar ook dat paste niet. Uitboren kan niet eens wegens geen boor. Ik baal hier enorm van, alles doet me vreselijk veel zeer en dan is het niet eens af.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nuet gaam lopen kutten, ik hielp graag mensen die eerlijk aangaven het zelf gesloopt te hwbben of bij dit soort fouten, maar met uitboren en zulks verneuk je je garantie.
Mja die gaat nog niet naar bed vrees ik, dus ik ga zo maar alleenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Nu lekker naast je meneer in bed gaan liggen, morgen eerst samen ontbijten en dan pas verder gaan.
Snap ik, ook daarom, ga lekker te bed, kijk morgen nog ff goed en anders terug. Soms past het daadwerkelijk niet, ik heb zo vaak pallets vol de wimkel uit gesjouwdquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee S. heeft het geprobeerd met een schroevendraaier en hamer, maar ook dat paste niet. Uitboren kan niet eens wegens geen boor. Ik baal hier enorm van, alles doet me vreselijk veel zeer en dan is het niet eens af.
Kleding uittrekken en hem gaan lokken met je tetters en je platte(re) buikquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja die gaat nog niet naar bed vrees ik, dus ik ga zo maar alleen
Het komt dus wel voor? Zul je net zienquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Snap ik, ook daarom, ga lekker te bed, kijk morgen nog ff goed en anders terug. Soms past het daadwerkelijk niet, ik heb zo vaak pallets vol de wimkel uit gesjouwd
Misschien inderdaad morgen nog een laatste keer proberen en dan daarna lekker naar de ikea. Ik heb echt goede ervaringen met slechte onderdelen bij zequote:Op vrijdag 16 november 2012 22:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee S. heeft het geprobeerd met een schroevendraaier en hamer, maar ook dat paste niet. Uitboren kan niet eens wegens geen boor. Ik baal hier enorm van, alles doet me vreselijk veel zeer en dan is het niet eens af.
Ja hoor, zo vaak gedaan (niet specifiek bij die bank). Maak er anders eventueel ook foto's van to be sure.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Het komt dus wel voor? Zul je net zien![]()
Maar die bank bestaat uit vier grote pakken, kunnen ze zomaar 1 verpakking openbreken en het betreffende onderdeel meegeven dan?
Is dat ook nodig als we de twee onderdelen + schroeven meenemen en het daar live demonstreren?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja hoor, zo vaak gedaan (niet specifiek bij die bank). Maak er anders eventueel ook foto's van to be sure.
yep, onderdelen geven ze mee. Je hoeft niet heel je bank mee te slepen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Het komt dus wel voor? Zul je net zien![]()
Maar die bank bestaat uit vier grote pakken, kunnen ze zomaar 1 verpakking openbreken en het betreffende onderdeel meegeven dan?
Delft ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, onderdelen geven ze mee. Je hoeft niet heel je bank mee te slepen.
Ik weet niet hoe die bij jullie is, maar hier in Delft is de service heel netjes
Dat gaat goed komen danquote:
genoeg vrouwen/meisjes roken gewoon de zwangerschap door......quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hmm. Meisje wat ik ken is 25 september bevallen van een zoontje. Zij + vriend gaan nu stoppen met roken. Ik mag hopen dat ze tijdens de zwangerschap ook niet rookte?
Genoeg mensen die gewoon doorrokenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hmm. Meisje wat ik ken is 25 september bevallen van een zoontje. Zij + vriend gaan nu stoppen met roken. Ik mag hopen dat ze tijdens de zwangerschap ook niet rookte?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
genoeg vrouwen/meisjes roken gewoon de zwangerschap door......
mijn moeder heeft ook de hele zwangerschap doorgepaft, hoeft niet te betekenen dat er daardoor iets mis is met een kindje. Sterker nog, met genoeg is helemaal niks mis, of het is niet zichtbaar of merkbaar bij/rondom geboortequote:Op vrijdag 16 november 2012 22:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Daarom zeg ik ook, ik mag hopen.Vrees het ergste idd. Zou wel verklaren waarom dat kind pas zo laat naar huis mocht, terwijl ze claimden dat alles goed was met moeder en kind.
KAPPEN MET DIE BANK NU!quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:51 schreef Mirjam het volgende:
Ik was even bang dat ik had gederpt en gewoon het verkeerde onderdeel gepakt had dus voor niks zat te schelden, maar dat is dus niet zo, het klopt gewoon echt niet
Dat zeg ik ook niet he. Maar zij mocht al naar huis, terwijl de baby nog moest blijven. Was echt iets van 5 dagen. Dus in dat geval...quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn moeder heeft ook de hele zwangerschap doorgepaft, hoeft niet te betekenen dat er daardoor iets mis is met een kindje. Sterker nog, met genoeg is helemaal niks mis, of het is niet zichtbaar of merkbaar bij/rondom geboorte
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
KAPPEN MET DIE BANK NU!
pak een neut en duik je nest in mevrouwtje!
Dat hoeft dus echt helemaal niets te maken te hebben met het roken. Ik denk dat je je zal verbazen hoeveel mensen gewoon doorroken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet he. Maar zij mocht al naar huis, terwijl de baby nog moest blijven. Was echt iets van 5 dagen. Dus in dat geval...
das wel afwijkend van niks aan de hand, maar goed, kan nog steeds allerlei redenen hebben.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet he. Maar zij mocht al naar huis, terwijl de baby nog moest blijven. Was echt iets van 5 dagen. Dus in dat geval...
Hoeft ook niet, weet ik. Ik zei alleen maar dat het iets zou verklaren.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat hoeft dus echt helemaal niets te maken te hebben met het roken. Ik denk dat je je zal verbazen hoeveel mensen gewoon doorroken.
Wat ik hierboven zei.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
das wel afwijkend van niks aan de hand, maar goed, kan nog steeds allerlei redenen hebben.
Ik geef wel altijd patiënten op hun flikker die al zwanger roken of drinken of andere rare dingen doen. Boeiend als je jezelf dat aan doet, maar zo'n baby heeft geen keuze.
mensen zijn over het algemeen domme kutwezens die hun pik/mond/verslaving achterna lopen en denken de slimste wezens op aarde te zijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat ik hierboven zei.
En dat vooral idd. Het feit dat die mensen voor hun kind de keuze maken dat ze schadelijke stoffen binnenkrijgen, met de wetenschap dat het een negatief effect kan hebben.
Ik kijk altijd een collega lief aan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:20 schreef bleiblei het volgende:
En koop verdorie een boormachine. Elk huishouden hoort zoon ding te hebben. En duur zijn ze niet.![]()
Ik vraag mij ook vaak af hoe mensen zonder boormachine iets aan de muur hangen. Spijker in het stucwerk rammen?![]()
Dat is echt studentenwerk.
Lenen van paps en mams.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:20 schreef bleiblei het volgende:
En koop verdorie een boormachine. Elk huishouden hoort zoon ding te hebben. En duur zijn ze niet.![]()
Ik vraag mij ook vaak af hoe mensen zonder boormachine iets aan de muur hangen. Spijker in het stucwerk rammen?![]()
Lolwatquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:23 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben boos. Ik liep de hondjes uit te laten en er loopt een vent op me af. Mooie hondjes, bla bla, normale geneuzel.
"Jaaa, ik kom net van mijn werk en ik heb geen benzine. Ik kom van de haven en ik heb van die macbook pro's in mijn achterbak. 40. Ken jij iemand die ze wil kopen?"
Wat denk je zelf.
Dus ik vertel dat aan mijn moeder, gaat Fiets achter die man aan om te kijken of die man hapt en gaat dan de politie bellen. Straks krijgen we een bende achter ons aan
dan vraag ik dus mn schoonvaderquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:20 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb een paar schroevendraaiers, een hamer, klein zaagje en tang hier liggen. Voor de rest ben ik afhankelijk van anderen. En dat vind ik geen probleem, want ik gebruik dat spul echt bijna nooit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Willen jullie dat dan niet zelf ook gewoon zonder hulp kunnen?
Ja, ik lig hier vanuit bed me op mijn telefoon kijkend te verwonderen hierover
Dat je geen stucmessen, zaagtafels en laserwaterpassen hebt liggen kan ik begrijpen, maar basic werk als een boormachine, schroevendraaier en een zaag is toch gewoon altijd handig?
Ik zou er niet aan moeten denken bij dat alles hulp te moeten vragen.
ik wil nooit afhankelijk zijn van anderen met dat soort dingenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb een paar schroevendraaiers, een hamer, klein zaagje en tang hier liggen. Voor de rest ben ik afhankelijk van anderen. En dat vind ik geen probleem, want ik gebruik dat spul echt bijna nooit.
in the ghettooooooo..................... in the ghettooooooo....... (met Eric Cartmans stemmetjequote:
Haha, ook prima toch. Ik vind het zonde van m'n geld voor iets wat ik zooo weinig gebruik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik wil nooit afhankelijk zijn van anderen met dat soort dingen
weet je, als je op kamers woont vind ik dat ook nog wel te begrijpen hoor, maar als je echt zelfstandig bent is dat soort zelfstandigheid ook wel prettig en handig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, ook prima toch. Ik vind het zonde van m'n geld voor iets wat ik zooo weinig gebruik.
Haha. Slaap lekker!quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
weet je, als je op kamers woont vind ik dat ook nog wel te begrijpen hoor, maar als je echt zelfstandig bent is dat soort zelfstandigheid ook wel prettig en handig.
Zo, en nu écht slapen
jij had toch niks met inecto conditioner? Ik merk nu ook dat hij te glad maaktquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
in the ghettooooooo..................... in the ghettooooooo....... (met Eric Cartmans stemmetje)
quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:21 schreef megamandy het volgende:
Alles zelf in elkaar zetten
je pa beteuterd achterlaten dat hij niets hoeft te doen behalve helpen met de kast omhoog duwen
hoewel ikea natuurlijk meestal niet de moeilijkste is om in elkaar te zetten![]()
Tijd voor een nieuwe sessiequote:Op zaterdag 17 november 2012 01:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn kin jeukt.Maar dat betekent als het goed is wel dat het aan 't genezen is.
Wat, 2 personen nodig om in elkaar te zetten? Ik probeer het eerst gewoon wel alleenquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:21 schreef megamandy het volgende:
Alles zelf in elkaar zetten
je pa beteuterd achterlaten dat hij niets hoeft te doen behalve helpen met de kast omhoog duwen
hoewel ikea natuurlijk meestal niet de moeilijkste is om in elkaar te zetten![]()
Kan met heel veel dingen makkelijk! Hoewel ik het mijn lief niet nadoe dat hij nu naar eigen ontwerp een soort bedstee-bed voor Stef maaktquote:Op zaterdag 17 november 2012 07:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat, 2 personen nodig om in elkaar te zetten? Ik probeer het eerst gewoon wel alleen
Heerlijk is dat he
Wooooh ik ben jaloersquote:Op zaterdag 17 november 2012 08:32 schreef Incantrix het volgende:
Ja, echt zó gaaf! Ik hoop dat hij er net zo blij mee zal zijn als dat wij nu hopen. Hij moet er met een trapje in, onder zijn bed komen schuifdeurtjes en dan in zijn bedstee hebben we led-lampjes gekocht die je net zoals een ambilight zelf op kleur kunt instellen omdat hij gekleurde lichtsnoeren altijd zo mooi vind
En plankjes aan de binnenkant ook, voor knuffels en boekjes enzo
Nog niet echt foto's online, maar ik had er wel 1 waar je een beetje kunt zien wat het plan is, momentquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wooooh ik ben jaloersheb je ergens fotos in een topic staan ofzo? Of pas als jullie er helemaal klaar mee zijn?
Oooooooo tofheidquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:54 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Langs de schuine wand en verticaal rechts komt dan ook nog een plank, de dwarse plank voor is ondertussen ook gefreesd en alles is ondertussen ook al gelakt. Dan aan de binnenkant nog een plankje langs de muur, verlichting erin en dat is het zo'n beetje
geen hotpantsquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:31 schreef PriemGirl het volgende:
Derby tournooi aan het kijken![]()
![]()
http://new.livestream.com/wftdatvonlivestream/trackqueens
Ik heb 1 iemand met pink holo hotpants gezienquote:
oh die heb ik gemist danquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb 1 iemand met pink holo hotpants gezien
Nu break
Ene ghouldielocks heeft dikke panty met die roze holo hotpants aanquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh die heb ik gemist danik zag alleen saaie lange broeken
Of een claim, of is dat hetzelfde in t Nederlands?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallon!
Hoe krijg je bij paypal je geld terug? Alleen door een geschil te openen?
Dat wil ik ook! Zo'n eigen hoekjequote:Op zaterdag 17 november 2012 09:54 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Langs de schuine wand en verticaal rechts komt dan ook nog een plank, de dwarse plank voor is ondertussen ook gefreesd en alles is ondertussen ook al gelakt. Dan aan de binnenkant nog een plankje langs de muur, verlichting erin en dat is het zo'n beetje
quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:11 schreef Loqi het volgende:
Siiiiiiiinterklaasje kom maar binnen met je knecht!
Dat niet. Maar er is wel elk jaar iets.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
ERMAGERD KOMT HET PAARD WEL OP TIJD?!
(Dat beest is toch elk jaar kwijt of niet)
quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:28 schreef Loqi het volgende:
Wordt de ministoomboot nu bestuurd door een hete marine gast?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik vond Bram als sint toch leuker.
quote:
Hij begint nog maar net joh.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:31 schreef Incantrix het volgende:
Oh, is er nog wat te zien? Ik word net wakker
Haha, klopt ook wel hoor. Al had Bram wel briljante humor.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:32 schreef Loqi het volgende:
Alleen omdat Bram 'onze' sint wasdeze is ook goed
Oh, mooiquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij begint nog maar net joh.
Mwehehe iddquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dico, we zijn het wel heel erg eens!
Bramquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik vond Bram als sint toch leuker.
Dat vooral ja.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En hij is ook zo'n lekkere sarcast
oh tof, thnx! *noteert*quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bram is als zichzelf vanavond bij Paul de Leeuw
quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Limburgs
Allemaal in een heropvoedingskamp om Nederlands te lerenhihaho
Dat is wel gek ja hier kwam ie vroeger later in de middag, nu volgende week.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:54 schreef Incantrix het volgende:
Haga, mjah, ik heb zijn afscheid wel gezien enzo, maar wij keken de intocht nooit op tv dus ik heb niet echt een 'mijn' Sinterklaas. Den Haag heeft een eigen intocht in Scheveningen en die begint altijd al veel vroeger dan de landelijke, dus die mis je dan als kind. Stef is waarschijnlijk allang weer bij zijn vriendje thuis, hier voer de Sint al om 11 uur de haven binnen
quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Er zitten koekjes tussen mijn kruidnoten.
Chocoladekruidnoten. Ik dacht "hmm, er zitten wel hele gekke platte tussen". Zijn het koekjes met chocola eromheen.quote:
Ja, wat wil je, met al die buitenlanders in de buurt daar vandaag (de pietenquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)erklaas-IJmuiden.htm
Tof!quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:54 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
hahahquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Chocoladekruidnoten. Ik dacht "hmm, er zitten wel hele gekke platte tussen". Zijn het koekjes met chocola eromheen.Ik wil alleen maar kruidnoten, geen koekjes!
Dus nu ga ik zo maar even langs de Kruidvat.
echte liefdequote:Op zaterdag 17 november 2012 15:23 schreef megamandy het volgende:
Voel mij net een man haha. Ik lig te fokken op mijn gsm terwijl hij op mij ligt te slapen
Ja nouquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
echte liefde
Mijn kapster vandaag leek op jou, moest daardoor aan je denken vanochtend
ja zekers en je had ook goeden humor endezoquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja nou![]()
Stiekem was ik dat vanochtend ookheb ik jehaar goed gedaan?
Ik ben ook erg benieuwdquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:28 schreef Mirjam het volgende:
Lief is naar de ikea. Ik ben zo benieuwd of het nou aan ons of aan de ika lag
Ik had hem vanmorgen al uit bed gedouwd maar hoij wilde perse laterquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd
Zal wel druk zijn nu hoor, heb je 'm er geestelijk op voorbereid?
ja zekers!quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik had hem vanmorgen al uit bed gedouwd maar hoij wilde perse later
Dus zijn probleem
Ik heb geen idee, ga het wel merkenquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja zekers!
Gaan hij dan straks verder schelden in het topic of opent hij een nieuw topic om te klagen over de drukte in de IKEA?
En omnomnom, hekselhyl dropjes
je bent een modje, dan delete je toch gewoon heel dat topicquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ga het wel merken
Als het toch aan ons lag ga ik me echt snoeihard schamen
quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je bent een modje, dan delete je toch gewoon heel dat topic![]()
lekker lamzakken met zijn tweeën dit weekend?quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo, lekker anderhalf uur in Bram z'n oude bed bij z'n ouders liggen slapen
ah da's wel jammer.... gaat ze wel een klein beetje de goeie kant op?quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:39 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil ook naar Twilight, maar m'n bestie is nog niet in der goeie doen helaas.
Ja ik voel me echt meh en niet alleen van ziek zijn, al 2-3 weken ofzo dusquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lekker lamzakken met zijn tweeën dit weekend?
dat was duidelijk ja, maar goed, als ik me niet fijn voel reageer ik ook zo hoor, no problemquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik voel me echt meh en niet alleen van ziek zijn, al 2-3 weken ofzo dus
Kan even nergens tegen, snorry dat ik hier dan zo zeik soms
22.00 uur in Delft, dat haal je nog welquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ook naar twilight maar brum gaat nevernooit mee en andere mensen die ik ken ook niet, wacht wel tot er een goede versie te downloaden is
Mwah, ze had deze week een terugval omdat ze naast de zware depressie ook een eetprobleem heeft. Ze was 1 kilo aangekomen (ze moet verplicht aankomen) en daar zo van geschrokken dat ze er weer 2 was afgevallen. En ze is echt heel dun. Nu krijgt ze dinsdag eindelijk de officiële diagnose, ze is ook getest op borderline, schizofrenie en zulks, en a.d.h.v. de uitslag gaan ze dus een echt behandelplan voorstellen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah da's wel jammer.... gaat ze wel een klein beetje de goeie kant op?
sodeju, da's niet niks zeg. Wel fijn dat ze af en toe naar huis kan, ze heeft ook net een kleintje toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mwah, ze had deze week een terugval omdat ze naast de zware depressie ook een eetprobleem heeft. Ze was 1 kilo aangekomen (ze moet verplicht aankomen) en daar zo van geschrokken dat ze er weer 2 was afgevallen. En ze is echt heel dun. Nu krijgt ze dinsdag eindelijk de officiële diagnose, ze is ook getest op borderline, schizofrenie en zulks, en a.d.h.v. de uitslag gaan ze dus een echt behandelplan voorstellen.
Dus nog niet zo. Ze is wel weer af en toe thuis om te kijken hoe dat gaat.
Mehquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mwah, ze had deze week een terugval omdat ze naast de zware depressie ook een eetprobleem heeft. Ze was 1 kilo aangekomen (ze moet verplicht aankomen) en daar zo van geschrokken dat ze er weer 2 was afgevallen. En ze is echt heel dun. Nu krijgt ze dinsdag eindelijk de officiële diagnose, ze is ook getest op borderline, schizofrenie en zulks, en a.d.h.v. de uitslag gaan ze dus een echt behandelplan voorstellen.
Dus nog niet zo. Ze is wel weer af en toe thuis om te kijken hoe dat gaat.
2 kleine kinderen, maar wel al baby af allebei.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
sodeju, da's niet niks zeg. Wel fijn dat ze af en toe naar huis kan, ze heeft ook net een kleintje toch?
Heftig hoor, maar je doet er zo weinig aan, zeker als buitenstaanders.
Je hebt toch wel een normale daginvulling verder? School enzo?quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sommige dagen zie ik er zelfs tegenop om me aan te kleden en naar buiten te gaan om alleen boodschappen te doendafuq is wrong with me.
Niet dat ik bang ben om naar buiten te gaan, zo'n gevoel is t niet, maar gewoon geen zin
Wellicht een beetje winterdepressiequote:Op zaterdag 17 november 2012 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sommige dagen zie ik er zelfs tegenop om me aan te kleden en naar buiten te gaan om alleen boodschappen te doendafuq is wrong with me.
Niet dat ik bang ben om naar buiten te gaan, zo'n gevoel is t niet, maar gewoon geen zin
Ik ben al 2-3 weken niet bij college geweestquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een normale daginvulling verder? School enzo?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben al 2-3 weken niet bij college geweest
Ja, dat lijkt me echt enorm frustrerend.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:46 schreef Debsterr het volgende:
Ja het is best wel heftig ja, en vooral heel kut om iemand zo te zien en er gewoon niets aan te kunnen doen.
Ja dunno, ik word echt moe van mezelfquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wellicht een beetje winterdepressie?
Ik denk dat je toch echt even moet gaan zorgen voor een dagstructuur, zeker nu met de vallende blaadjes en korte dagen..quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen zin, 'het is toch niet nuttig', zulke kutredenen
dat dusquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch echt even moet gaan zorgen voor een dagstructuur, zeker nu met de vallende blaadjes en korte dagen..
Lamzakken Unitedquote:
Ik weet er alles van.... helaas..... such a waste of time ook...quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja ik ga maandag gewoon weer naar school en dingen voor school doen en niet heel de godganse dag series kijken en haken![]()
Maar op de dag zelf lijkt dat zulks een goeden idee
En niet zeggen 'ja ik ga' en vervolgens uitvluchten bedenken (ben ik ook zo goed in) Maar gewoon jezelf bij de broek pakken en gaan. Voelt kut, achteraf ben je blij dat je gegaan bent.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja ik ga maandag gewoon weer naar school en dingen voor school doen en niet heel de godganse dag series kijken en haken![]()
Maar op de dag zelf lijkt dat zulks een goeden idee
quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:00 schreef Mirjam het volgende:
Hihihihi het lag niet aan ons!*opluchting*
Er is niemand die me uit bed kan stampen want brum is al vroeg naar stage als ik in breda ben en mama naar werk als ik thuis ben. Ga wel heel de week ook om dezelfde tijd opstaan, lijkt me wel een goeden plan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik weet er alles van.... helaas..... such a waste of time ook...
Maar goed, afspraken plannen met anderen die je niet kunt afzeggen om jezelf te pushen werkt goed, en jezelf uit bed laten trappen door anderen die je het even uit legt dat je dat nodig hebt werkt ook goed
Hooopelijk naar de academiequote:Op zaterdag 17 november 2012 15:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat ga je in Breda doen Ren?
Breda is leuk
Jup daar ben ik heeeeeeeel goed inquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
En niet zeggen 'ja ik ga' en vervolgens uitvluchten bedenken (ben ik ook zo goed in) Maar gewoon jezelf bij de broek pakken en gaan. Voelt kut, achteraf ben je blij dat je gegaan bent.
sexenquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Te lang slapen, check.
Dagen als vandaag niet meegerekend.
Praten is goed en zeer handig bij een communicatieopleidingquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er is niemand die me uit bed kan stampen want brum is al vroeg naar stage als ik in breda ben en mama naar werk als ik thuis ben. Ga wel heel de week ook om dezelfde tijd opstaan, lijkt me wel een goeden plan.
Zal t ook wel met brum erover hebben maar dat vind ik kut want praten
Oh echt, wat tof!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |