Nicholson - O'Shea had veel interessanter geweest.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:45 schreef hafcfan het volgende:
Ongelovelijk dat deze hier staan. Dolan heeft het aleen te danken aan die zwakke poule.
Jeb.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nicholson - O'Shea had veel interessanter geweest.
Pas als zijn pijlen onder de 3 gram komen en doormidden breken bij een bouncer op de beslissende dubbel in de wk finale tegen Van Gerwen in 2013.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:49 schreef Szura het volgende:
Beter stopt die maf van een Hankey helemaal met darten
Dit. Wil Kist!!quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Maak het ff af man Part, deze wedstrijd heeft lang genoeg geduurd
Wat kunnen die missers van Newton duur blijken en wat verbaast Kist mij. Vooral op de dubbels wint ie het tot nu toe.quote:
Met Lakeside ging hij ook 4 sets lang chokenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat kunnen die missers van Newton duur blijken en wat verbaast Kist mij. Vooral op de dubbels wint ie het tot nu toe.
Gelukkig geen sets dit weekend.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Lakeside ging hij ook 4 sets lang choken
Dat doen we vanaf volgende maand weerquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig geen sets dit weekend.
[ afbeelding ]
Ik vond die 128, brak 'm dus gelijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Donders. Maar die 102 was nog belangrijker.
Ja maar newton stond op 124. Als ie 102 niet gooide werd die gebroken. Als hij wint wint hij het op de dubbels.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Oe, bijna 127
[..]
Ik vond die 128, brak 'm dus gelijk
jinxquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:59 schreef hafcfan het volgende:
Nu gaat hij erop en erover zoals verwacht.
Gooit die niet meer dat ie nu aan het interviewen is?quote:
Al 2 jaar niet meer ofzo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Gooit die niet meer dat ie nu aan het interviewen is?
Zn pa was ook altijd tof om te zien
Successuporterquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Joa
Alleen als de Nederlands meedoen / het goed doen
Klopt. Zet mijn geld op Harmsquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan zeker die hele pot laten zien dat ze live inschakelen bij Harms - Barneveld
Mooiste toernooi komt over een maandjequote:Op vrijdag 16 november 2012 22:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
SuccessuporterHaha dan kom je nu an je trekken. Mooiste tournnooi sinds tijden.
hahaquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
SuccessuporterHaha dan kom je nu an je trekken. Mooiste tournnooi sinds tijden.
quote:
Bekend waarom niet meer toevallig?quote:
Bloedziekte of iets.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Bekend waarom niet meer toevallig?
Ik vond het altijd een mooi karakter.
Maargoed er zullen er wel meer gestopt zijn sinds ik altijd keer. Die ene kreupele henkie uit AUS, hoe is het daarmee, die had een of andere ziekte ook weet ik nog waarom hij zo moeilijk liep.
David geloof ik.
Ligt eraan. Als michael verslagen word door een Ovens ofzo heb ik een trouma.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooiste toernooi komt over een maandje
Gaat toch niet gebeuren. Dan moet Ovens nog beter dan hem gooien. 120 gemiddeld. Zie ik niet gebeurenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als michael verslagen word door een Ovens ofzo heb ik een trouma.
Ja want Van Gerwen gooit van nu af aan altijd 110 gemiddeld.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat toch niet gebeuren. Dan moet Ovens nog beter dan hem gooien. 120 gemiddeld. Zie ik niet gebeuren
Anderson/Hamilton/Part komt een nederlander tegen te spelen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:21 schreef luckass het volgende:
Dat shirt van Gary. Hopelijk wint ie wel
.
Weddenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja want Van Gerwen gooit van nu af aan altijd 110 gemiddeld.
Als je Newton kan verslaan kun je iedereen verslaan. Ook al miste Newton wel heeeeel veel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anderson/Hamilton/Part komt een nederlander tegen te spelen.
Ik hoop maar dat hij een weddenschap heeft verloren en het daarom aanmoet en niet dat hij het echt mooi vindt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:21 schreef luckass het volgende:
Dat shirt van Gary. Hopelijk wint ie wel
.
Waites wint morgen gewoon met een gemiddelde van 86 van Van Gerwen, zie Mardle (halve finale WK toen tegen Shepherd nadat hij Taylor had verslagen).quote:
Ik denk Andersonquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Al denk ik dat Hamilton deze wint.
Van Gerwen is beter dan hun bij elkaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Waites wint morgen gewoon met een gemiddelde van 86 van Van Gerwen, zie Mardle (halve finale WK toen tegen Shepherd nadat hij Taylor had verslagen).
Ik heb weekendquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:24 schreef vosss het volgende:
Eigenlijk zou ik al weer bijna naar bed moeten. Klote ochtenddiensten
Vanochtend was ik zo moe als een aap omdat ik gisteren zo nodig weer eens moest kijken
De Taylorvloek ja. Niemand heeft zijn partij gewonnen in een toernooi nadat hij van Taylor won. Uiteraard K-O Fase dan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Waites wint morgen gewoon met een gemiddelde van 86 van Van Gerwen, zie Mardle (halve finale WK toen tegen Shepherd nadat hij Taylor had verslagen).
De meeste mensen op vrijdagavond nietwaar?quote:
Hamilton is een taaie. Vorig jaar heb ik ook steeds zitten hopen dat ie eruit vloog.quote:
Mooi man.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:25 schreef vosss het volgende:
Gerwen - waits
Kist - Barny/harsm
allebei live zegt die klojo net
Dit. Van Gerwen had ook de meeste moeite met hem op de world grand prix.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hamilton is een taaie. Vorig jaar heb ik ook steeds zitten hopen dat ie eruit vloog.
In de eerste ronde was Alcinas dichtbij, tweede ronde Vincent van der Voort, 3e ronde had Chisnall last van de Taylor vloek, in de kwartfinale had Huybrechts zijn dag niet
Kan 8 weken niet darten zeiden ze.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:28 schreef AFCNiels het volgende:
Ik las net dat Hankey een beroerte heeft gehad in zijn partij tegen Van Gerwen
Maar Van Gerwen gooit van nu af aan sowieso 110 gemiddeld dus dat is ook goed nieuws.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit. Van Gerwen had ook de meeste moeite met hem op de world grand prix.
Beroerte en hoge bloeddruk en suiker, klinkt niet echt gezond.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kan 8 weken niet darten zeiden ze.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar Van Gerwen gooit van nu af aan sowieso 110 gemiddeld dus dat is ook goed nieuws.
Kist - Harms lijkt me wel een mooie kwartfinale.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:29 schreef hafcfan het volgende:
Man heb echt zin in Barney-Harms en dan moet Harms, Barney inmaken natuurlijk.
Spanning is net geweest, Barneveld wint makkelijk van Harms en Anderson-Hamilton boeit geen Nederlander.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:29 schreef hafcfan het volgende:
Precies. 1 denk hebben zeal wel bewezen ze kunnen mee met het pdc geweld.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kist - Harms lijkt me wel een mooie kwartfinale.
Had ook de finale op Lakeside kunnen zijn
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:29 schreef hafcfan het volgende:
Harms gooit stukken beter dan Barney dit tournooi.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Spanning is net geweest, Barneveld wint makkelijk van Harms en Anderson-Hamilton boeit geen Nederlander.
En cholesterol ook veel te hoog!quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Beroerte en hoge bloeddruk en suiker, klinkt niet echt gezond.
Kan me niet voorstellen dat hij op het PDC WK zo veel mazzel heeft.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:39 schreef hafcfan het volgende:
Part hoort absoluut niet in de kwartfinale thuis als je ziet wat voor spelers er uit zijn gegaan deze ronde.
Pipe is pas erg.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PDC WK van vorig jaar was een lijdensweg
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:44 schreef vosss het volgende:
Mooi gevecht waarin het redelijk dicht bij elkaar ligt.
LUL HET IS 4-4 EN 501-501 DAT IS NIET REDELIJK DICHT BIJ ELKAAR DAT IS EXACT GELIJK!!
Paul Nicholson volgens mij wel toen hij de Players Championsship Finals 2010 won.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
De Taylorvloek ja. Niemand heeft zijn partij gewonnen in een toernooi nadat hij van Taylor won. Uiteraard K-O Fase dan.
Ik weet niet wie dat zei ik denk die leo oldenburg of iets. Of hoe heet die ook weer?quote:
http://live.dartsdata.com/Default.aspxquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:47 schreef AFCNiels het volgende:
Wat was die site ook al weer met statistieken?
Goed gezien.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Paul Nicholson volgens mij wel toen hij de Players Championsship Finals 2010 won.
Ja kut man, ik moet echt naar bed achter een kwartier uiterlijk ofzoquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Anderson - Hamilton is afgelopen ja.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://live.dartsdata.com/Default.aspx
Morgen weer een topdag, die kan je wel zienquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja kut man, ik moet echt naar bed achter een kwartier uiterlijk ofzo
Ik hou het op Hamilton- Van gerwen/Waites als finale.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Het mooie is wel dat het toernooi nu helemaal openligt
Hamilton/Anderson - Part
Kist - Harms/Barneveld
-------------------------------------
Van Gerwen - Waites
Winstanley - Painter
Ik denkquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hou het op Hamilton- Van gerwen/Waites als finale.
Die halve finales denk ik ook. Aleen ik twijfel over Waites. Vond hem erg sterk gisteren. Michael ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk
Hamilton - Part
Kist - Harms
------------------
Gerwen - Waites
Winstanley - Painter
geeft
Hamilton - Kist
--------------------
Gerwen - Winstanley.
First to 16, is alles mogelijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die halve finales denk ik ook. Aleen ik twijfel over Waites. Vond hem erg sterk gisteren. Michael ook natuurlijk.
Die van mij ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:51 schreef hafcfan het volgende:
Mijna pa gaat ook kijkenHelemaal blij dat het eindelijk weer op tv is.
Mijne idem. Wil niet op zo'n klein beeldje kijken. Wil lekker op de bank liggen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:56 schreef luckass het volgende:
[..]
Die van mij ook. Kijkt nooit stream enzo, maar WK zit ie weer voor de buis.
HIj speelt ook wel goedquote:
Was ook pas voor het eerst. Verder gooide ie bijna alles uit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:56 schreef DeeBee het volgende:
Dubbels..._
Kist al 9 pijlen gemist geloof ik, niveautje.
Dan kijk je morgen op rtl7darts.nl daar staan ook de wedstrijden op bij video's, kun je zelfs heel makkelijk op je schijf zetten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja kut man, ik moet echt naar bed achter een kwartier uiterlijk ofzo
Niet te veel omhoog scrollen, dan lees je de uitslag alquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:56 schreef DeeBee het volgende:
Dubbels..._
Hahaquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen maar een extra TV aansluiten.
Ajax en Darts morgen
Ik wil ook allebei wel zien.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen maar een extra TV aansluiten.
Ajax en Darts morgen
Newton wint met 10-9.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:56 schreef DeeBee het volgende:
Dubbels..._
Generatiekloofquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mijne idem. Wil niet op zo'n klein beeldje kijken. Wil lekker op de bank liggen.
De rtl7 stream is wel live.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:59 schreef DeeBee het volgende:
Ah, ik schakel net in na werk, dus ik zal m'n verlate commentaar dan maar even voor mij houden ja haha!
quote:
Die kijkers hebben het toch niet door.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:02 schreef Grifte het volgende:
Schakel ook maar pas net in, waarom zendt RTL 7 niet gewoon live uit?
Ze willen eerst Kist herhalen voor de onwetende kijker. Straks schakelen ze dan ook live in bij Barneveld - Harmsquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:02 schreef Grifte het volgende:
De laatste is alweer van World Matchplay.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:03 schreef Nober het volgende:
En dat terwijl er zoveel 9 darters zijn gegooid sinds Greatbatch in 2002.
Straks Barney-Harms live en vanaf morgen alle Nederlanders live.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:02 schreef Grifte het volgende:
Whitlock misschien een beetje. Ik mag die Hamilton niet, maar die finishes ongelooflijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:02 schreef hafcfan het volgende:
Man bij elke finische van 20 tot 170 hou je je hart vast wat je bij bijna geen enkele speler hebt.
zondagmiddag zijn de halve finales, die komen dan niet live.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Straks Barney-Harms live en vanaf morgen alle Nederlanders live.
Ik lees net dattie beenmergkanker had/heeft en daarom gestopt was.quote:
Echt kut. Hoelaat is dat eigenlijk, want heracles moet ook om half 5quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zondagmiddag zijn de halve finales, die komen dan niet live.
Vanaf 14:10 partij 1quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt kut. Hoelaat is dat eigenlijk, want heracles moet ook om half 5
Ja, is er ook van hersteld volgens mijquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik lees net dattie beenmergkanker had/heeft en daarom gestopt was.
Leeft ie uberhaupt nog?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:10 schreef vosss het volgende:
9-9 en de volgende partij ga ik echt niet meer kijken.
Dat wordt te laat
Leugens!quote:
Aan de ene kant wel jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Je hebt wel pech, voor jou was 10-0 leuker geweest.
Sets zijn pas weer met het WK.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel ja
Even een vraagje, is morgen wel met sets en zo ja best of hoeveel?
Sets vind ik toch leuker/spannender dan legs namelijk
Is dit hele toernooi alleen in legs ja?quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sets zijn pas weer met het WK.
Tot morgen en maakt toch niet zoveel uit. Sowiezo een nederlander door.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:10 schreef vosss het volgende:
9-9 en de volgende partij ga ik echt niet meer kijken.
Dat wordt te laat
Ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Is dit hele toernooi alleen in legs ja?
Meer legs is echt een voordeel voor V.Gerwenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja.
Vandaag nog first to 10
Morgen first to 16
halve finale (zondagmiddag) first to 17
finale (zondagavond) first to 18
Ik nietquote:
Ik blijf nog heel ff op, nog niks gehoord van mn vriendin die aan het werk is en inmiddels klaar zou moeten zijn en wat zou laten weten, dus een beetje ongerust en dan kan ik toch niet slapen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tot morgen en maakt toch niet zoveel uit. Sowiezo een nederlander door.
JAAAAAAAAA 9 Darterquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:24 schreef hafcfan het volgende:
Ik lees ff niet dit topic, want stream loopt iets voor.
Geen goede dag voor RTL7, VI viel ook nogal tegenquote:
Dit is geen verrassing, is eigenlijk al jaren zo bij het darten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen goede dag voor RTL7, VI viel ook nogal tegen
Harms gooit ook niet erg hoogquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:31 schreef Nober het volgende:
[..]
No Harm done, ik zei al dat Van Barneveld makkelijk ging winnen.
Wat een treurnis met die gozer inderdaadquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:39 schreef Nober het volgende:
Die Maijer is ook weer uit de kast getrokken "Kan hij dit toernooi winnen?"-vragen.
De volgende leg is al bijna klaar hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Barney deelt uit met een 156-finish.
Ik kijk een RTL-stream.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
De volgende leg is al bijna klaar hoor.
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:52 schreef Nober het volgende:
"We hebben gezien hoe het met Klaasen en Van Gerwen gegaan is" maar je eigen naam niet noemen Co.
quote:
Hij is ook wel weer in vorm.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:01 schreef j0rdiiii het volgende:
barneveld al 2 rondes door
hoe kan dit
Die snor ook, gvdquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:02 schreef hafcfan het volgende:
gvd die co weet alles, maar wint nooit.
He's got the vibequote:Op zaterdag 17 november 2012 00:01 schreef j0rdiiii het volgende:
barneveld al 2 rondes door
hoe kan dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |