Niks uitgeven :xquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:25 schreef ThePerfectMan het volgende:
[..]
Doe ik al..
Maar de vraag is hoe ik mijn geld moet behouden en niet hoe ik meer geld krijg.
Wat is je situatie dan. Woon je op jezelf. Wat zijn je vaste inkomsten en uitgaven. Enz.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:27 schreef ThePerfectMan het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk heh.
Inclusief uitgaan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:37 schreef Finland. het volgende:
Pin altijd ¤50 en daar moet ik het een week mee doen.
Tsja, als je écht wilt besparen, moet je denk ik niet heel kieskeurig zijn. Op deze manier kan ik het wel met minder dan ¤80,00 per maand doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Aldi vind ik echt niet goedkoop. Bovendien is de helft niet te pruimen. Als het boodschappen aangaat: vlees kopen met 35%, potgroente/diepvriesgroente, 3 broden voor 2 euro, etc.
Daarvoor pin ik nog wel eens wat voor bij. Maar ik ga ook niet zo heel vaak uit, of heel goedkoop.quote:
vers is toch goedkoper? helemaal wanneer je met huisgenoten eet en niets weg hoeft te gooienquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Aldi vind ik echt niet goedkoop. Bovendien is de helft niet te pruimen. Als het boodschappen aangaat: vlees kopen met 35%, potgroente/diepvriesgroente, 3 broden voor 2 euro, etc.
50? Daar kan ik in mijn eentje nog niet eens een week voor eten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:37 schreef Finland. het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:26 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
50? Daar kan ik in mijn eentje nog niet eens een week voor eten.
Dat werkt wel jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
Spul van je ouders meenemen. Brood,drinken, boter, beleg etc.
Ik geef nog geen ¤30,- per week uit aan al mijn boodschappenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:26 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
50? Daar kan ik in mijn eentje nog niet eens een week voor eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik eet drie dagen in de week buiten de deurquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
Spul van je ouders meenemen. Brood,drinken, boter, beleg etc.
Moeilijk gedoe zeg. Gewoon kip-zoetzuur maken. Kost geen drol en is gezond.quote:Op maandag 19 november 2012 09:42 schreef Mister_Bojangles het volgende:
50 euro per week is toch prima te doen?
- Koop aan het begin van de week 6 paprikas en 1 kg tomaten voor 2,- op de markt.(Dit fijnsnijden)
- Een grote doos eieren kopen voor 2,- ( Dan heb je voor de hele week prima ontbijt: Omelet van 2 eieren + 200 gram gesneden tomaat/paprika erin )
Verder heb ik nog een grote pot whey poeder + een 5 KG zak havermout = Een flinke shake in de middag
's avonds met een huisgenoot kipfilet en delen we samen een stronk bloemkool/broccoli of een zak spruiten ofzo maar net wat in de bonus is.., komt neer op 2,50 PP voor avondeten.
Lekker gevarieerdquote:Op maandag 19 november 2012 10:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moeilijk gedoe zeg. Gewoon kip-zoetzuur maken. Kost geen drol en is gezond.
Ja, als je met alle geweld voor 2,50 wil gaan kokenquote:
Alsof je maar 1 gerecht voor ¤2,50 kan makenquote:Op maandag 19 november 2012 14:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, als je met alle geweld voor 2,50 wil gaan koken
- Alles wat je inprincipe niet echt nodig hebt afschaffen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:21 schreef ThePerfectMan het volgende:
Noem eens alle dingen op die jij doet om zoveel mogelijk geld over te houden aan het eind van de maand.
Dan ben je echt een ongelooflijke schraalhans als je dat gaat doenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:50 schreef Iwanius het volgende:
[..]
- Alles wat je inprincipe niet echt nodig hebt afschaffen.
Dus:
Extra ziektekostenverzekering = weg
Extra inboedelverzekering = weg (tenzij je hele waardevolle spullen hebt en een slechte voordeur)
Vast abonnement mobiel/vaste telefoon = weg (neem prepaid en waardeer dat maandelijks op)
Kranten & tijdschriften = weg (via internet kost lezen niks)
Inkopen = Blijf weg bij AH en fiets naar de Aldi of voor mij part Bas vd Heijden. (scheelt gewoon)
Eten = of koop in of kijk of er bij jou in de buurt een oude van dagen verzorgingshuis is waar je vaak
voor onder de ¤ 10,- een driegangen menu elke dag kan krijgen. Menig eetcafe kan daar niet aan tippen. Ergo als je heel brutaal bent loop je de personeelskantine in van menig groot ziekenhuis in (vragen waar dat is aan de medewerkers - NIET de informatiebalie!- en zeggen dat je broer o.i.d. als ....werkt en je een afspraak hebt) daar men toch niet controleert of je er wel werkt en kun je in de middag vers 2 verschillende menu's uitzoeken voor een prijs die je op de Universiteit en in die kwaliteit niet krijgt.
Succes.
Huh?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:54 schreef Chicolate het volgende:
Bij de Appie is het versgeperste sap in de aanbieding, 99 cent voor een fles. Pak er een met 35% korting, de korting gaat van de originele prijs af en je krijgt voor 22 cent dus een fles sap.
ben jij Russisch Fins of Pools?:Oquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:37 schreef Finland. het volgende:
Nederlands, met een vleugje Pools.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:35 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
ben jij Russisch Fins of Pools?:O
Jezus, wat een armoe.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 06:35 schreef GSbrder het volgende:
Niet op vakantie gaan. Geen nieuwe kleren kopen. Hobby's afschaffen. Abbo's opzeggen. Uitgaan in de ban doen. Fiets verkopen. (Trein)reizen tot een minimum beperken. Eten niet als sociale gebeurtenis zien maar als noodzakelijk kwaad.
Nooit geleend in mijn leven. Gewoon ouders lief aankijken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:16 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Jezus, wat een armoe.
Maximaal lenen is maximaal leven.
Je ziet het verschil niet tussen tips geven en er een andere levensstijl op nahouden?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:25 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Dan moet je toch echt liever gaan kijken.
Sorry rekenfoutje. Originele prijs is 1.99. 1.99*0.65= 1.29 euro. Daarna gaat de bonus er vanaf (1 euro korting, want van 1.99 naar 0.99) dus hou je 29 cent over. Heb het al meerdere keren gedaan en het werkt elke keer weerquote:
wel plofkippenvoer, word je ook nog ripped door de steroids die er in zittenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:48 schreef dinosteen het volgende:
Kippenvoer eten je hebt 700 gram per dag nodig een kilo kost ongeveer 50 cent.
http://keuringsdienstvanw(...)everingen/31-05-2012
datzelfde kost 30 cent, alleen zit het dan in een pak..quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:54 schreef Chicolate het volgende:
En deze week goedkoop vitamientjes (voor zover die nog in sap zitten):
Bij de Appie is het versgeperste sap in de aanbieding, 99 cent voor een fles. Pak er een met 35% korting, de korting gaat van de originele prijs af en je krijgt voor 22 cent dus een fles sap. Dit werkt met alle versaanbiedingen op deze manier (dus ook afgeprijsd vlees met 35% sticker, brood etc).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |