Niks uitgeven :xquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:25 schreef ThePerfectMan het volgende:
[..]
Doe ik al..
Maar de vraag is hoe ik mijn geld moet behouden en niet hoe ik meer geld krijg.
Wat is je situatie dan. Woon je op jezelf. Wat zijn je vaste inkomsten en uitgaven. Enz.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:27 schreef ThePerfectMan het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk heh.
Inclusief uitgaan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:37 schreef Finland. het volgende:
Pin altijd ¤50 en daar moet ik het een week mee doen.
Tsja, als je écht wilt besparen, moet je denk ik niet heel kieskeurig zijn. Op deze manier kan ik het wel met minder dan ¤80,00 per maand doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Aldi vind ik echt niet goedkoop. Bovendien is de helft niet te pruimen. Als het boodschappen aangaat: vlees kopen met 35%, potgroente/diepvriesgroente, 3 broden voor 2 euro, etc.
Daarvoor pin ik nog wel eens wat voor bij. Maar ik ga ook niet zo heel vaak uit, of heel goedkoop.quote:
vers is toch goedkoper? helemaal wanneer je met huisgenoten eet en niets weg hoeft te gooienquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Aldi vind ik echt niet goedkoop. Bovendien is de helft niet te pruimen. Als het boodschappen aangaat: vlees kopen met 35%, potgroente/diepvriesgroente, 3 broden voor 2 euro, etc.
50? Daar kan ik in mijn eentje nog niet eens een week voor eten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:37 schreef Finland. het volgende:
Pin altijd ¤50 en daar moet ik het een week mee doen.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:26 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
50? Daar kan ik in mijn eentje nog niet eens een week voor eten.
Dat werkt wel jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
Spul van je ouders meenemen. Brood,drinken, boter, beleg etc.
Ik geef nog geen ¤30,- per week uit aan al mijn boodschappenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:26 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
50? Daar kan ik in mijn eentje nog niet eens een week voor eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik eet drie dagen in de week buiten de deurquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
Spul van je ouders meenemen. Brood,drinken, boter, beleg etc.
Moeilijk gedoe zeg. Gewoon kip-zoetzuur maken. Kost geen drol en is gezond.quote:Op maandag 19 november 2012 09:42 schreef Mister_Bojangles het volgende:
50 euro per week is toch prima te doen?
- Koop aan het begin van de week 6 paprikas en 1 kg tomaten voor 2,- op de markt.(Dit fijnsnijden)
- Een grote doos eieren kopen voor 2,- ( Dan heb je voor de hele week prima ontbijt: Omelet van 2 eieren + 200 gram gesneden tomaat/paprika erin )
Verder heb ik nog een grote pot whey poeder + een 5 KG zak havermout = Een flinke shake in de middag
's avonds met een huisgenoot kipfilet en delen we samen een stronk bloemkool/broccoli of een zak spruiten ofzo maar net wat in de bonus is.., komt neer op 2,50 PP voor avondeten.
Lekker gevarieerdquote:Op maandag 19 november 2012 10:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moeilijk gedoe zeg. Gewoon kip-zoetzuur maken. Kost geen drol en is gezond.
Ja, als je met alle geweld voor 2,50 wil gaan kokenquote:
Alsof je maar 1 gerecht voor ¤2,50 kan makenquote:Op maandag 19 november 2012 14:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, als je met alle geweld voor 2,50 wil gaan koken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |