SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Hebben jullie ook issues met de nieuwste versie van Whatsapp? Ik kan geen contacten meer selecteren.![]()
http://www.iphoneclub.nl/(...)one-5-ondersteuning/
Hoor ook al dat profielfoto's niet zichtbaar zijn.![]()
Instellingen > Privacy > contacten > whatsapp enablen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:20 schreef Crientj het volgende:
Hebben jullie ook issues met de nieuwste versie van Whatsapp? Ik kan geen contacten meer selecteren.![]()
Instellingen > Privacy > Foto's > whatsapp enablen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:21 schreef OverRated het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)one-5-ondersteuning/
Hoor ook al dat profielfoto's niet zichtbaar zijn.![]()
Staat al op enable, net eventjes uit/aan gezet, maar nog niet mogelijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:21 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Instellingen > Privacy > contacten > whatsapp enablen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Crientj op 16-11-2012 17:23:29 (Typooo.) ]![]()
Ah, dat is gek. is dat trouwens Hayley Williams op je UI? Heldin <3quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:23 schreef Crientj het volgende:
[..]
Staat al op enable, net eventjes uit/aan gezet, maar nog niet mogelijk.![]()
Komt vanzelf wel weerquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:24 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ah, dat is gek. is dat trouwens Hayley Williams op je UI? Heldin <3
Is inderdaad Hayley!Ze waren helden, nu vind ik ze stom geworden. ( :"), dus hij staat er voornamelijk vanwege t (fake) gingerhaar van dr.)
![]()
Hmm, ik volg het allemaal niet echt. Ik luister alleen maar Thrash Metal EN Paramorequote:Op vrijdag 16 november 2012 17:25 schreef Crientj het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel weer
Is inderdaad Hayley!Ze waren helden, nu vind ik ze stom geworden. ( :"), dus hij staat er voornamelijk vanwege t (fake) gingerhaar van dr.)
Ik vind ze geniaal. En ja, ze is ook nogal hot, vooral de fake gingerhear maakt het helemaal af
.
Als het goed is ga ik ze dit jaar live zien in Rock am Ring.![]()
Om even terug te komen op de iphone van mijn collega, binnen 10 min liep hij de geniusstore uit met een nieuwe..![]()
Ik mag hier tegenwoordig ook reageren. Wist niet eens dat er naast de Apple SC nog een apart iPhone topicje was.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive![]()
StatusbarTweak kan je proberen. En anders handmatig bewerken (geen idee welk bestand meer) via SSH.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:48 schreef KNAK het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijg ik de tijd terug in status balk??
Ik zie trouwens dat je veel tweaks aan hebt staan. Misschien een idee om ze allemaal even langs te gaan?
[ Bericht 7% gewijzigd door Baghdaddy op 16-11-2012 22:06:32 ]Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
20min alles doorzocht, uiteindelijk gevonden
SBsettings en Springtomizer samen gaat maar net,..Mai pben rai~!![]()
Haha, zodra er een JB voor iOS 6 beschikbaar is, zet ik ook die ':')' in m'n statusbalkquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:48 schreef KNAK het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijg ik de tijd terug in status balk??![]()
![]()
Pff, minder wifi loopt maar te kloten sinds iOs6. Na 3 dagen werkt die gewoon niet meer en moet ik mijn netwerkinstelling opnieuw instellen, meer mensen last van?![]()
Wat ook een chaotisch gedoe met die 5 icons naast elkaar.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:48 schreef KNAK het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
5icondock vind ik wel fijn trouwens, maar overal gaat iets te ver.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat ook een chaotisch gedoe met die 5 icons naast elkaar.![]()
Niet de 9x9 Iconoclasm hebben
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Wat één icoontje kan veroorzakenquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat ook een chaotisch gedoe met die 5 icons naast elkaar..
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Het ziet er niet uit, het lijkt wel Android of een ander inferieur product.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:34 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Wat één icoontje kan veroorzaken.
For great justice!![]()
Dit is zo lelijk. Seriously.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:48 schreef KNAK het volgende:
[ afbeelding ]
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Het is niet mooi nee.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit, het lijkt wel Android of een ander inferieur product.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Eindelijk een paar updates voor iPhone 5.
Werd echt para van het toetsenbord dat hoger zat bij whatsapp.
Is het onderhand al mogelijk de iphone 5 te jailbreaken? En zo ja op welke software? Ik zit nu nog op de standaard software heb al wel een melding voor een of andere updater.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
Hallo, ik dacht dat ik het hier wel even kwijt kon.
Na een jaar op IOS 4.0 gezeten te hebben op de iPhone 3GS (gejailbreakt). Wilde ik gaan updaten naar 4.3, maar door een klein foutje zit ik op versie 6.0 en moest de iPhone herstelt worden. Met me domme kop dat gedaan. En toen moest ik de iPhone activeren, maar dit ging niet aangezien de telefoon tweedehands is en oorspronkelijk uit Ireland komt.
Nu zit ik dus met het probleem dat ik me telefoon helemaal niet kan gebruiken aangezien ik hem niet kan activeren, maar hierdoor kan ik hem (volgens mij) niet meer jailbreaken en downgraden naar 4.3 of 5.0...
Weet iemand raad. Had gelezen dat je de originele activatie simkaart nodig had, maar die heb ik dus niet.![]()
Shsh bestanden van 4.0 opgeslagen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:51 schreef gimmilan het volgende:
Hallo, ik dacht dat ik het hier wel even kwijt kon.
Na een jaar op IOS 4.0 gezeten te hebben op de iPhone 3GS (gejailbreakt). Wilde ik gaan updaten naar 4.3, maar door een klein foutje zit ik op versie 6.0 en moest de iPhone herstelt worden. Met me domme kop dat gedaan. En toen moest ik de iPhone activeren, maar dit ging niet aangezien de telefoon tweedehands is en oorspronkelijk uit Ireland komt.
Nu zit ik dus met het probleem dat ik me telefoon helemaal niet kan gebruiken aangezien ik hem niet kan activeren, maar hierdoor kan ik hem (volgens mij) niet meer jailbreaken en downgraden naar 4.3 of 5.0...
Weet iemand raad. Had gelezen dat je de originele activatie simkaart nodig had, maar die heb ik dus niet.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nope niet gedaan. Na wat gekloot te hebben heb ik nu de Jailbreak draaien op IOS 6.0.1..., nu is het enige probleem nog dat ik geen service heb met me simkaart.![]()
Ben al een tijd bezig met mijn iPhone4S te jailbreaken voor 6.0.1. Het is toch al mogelijk?Hij geeft met redsn0w permanent andere errors maar vooral de error komt langs dat mijn iphone niet compatible is met deze jailbreak? Wat doe ik verkeerd? Is er een makkelijkere manier om het te jalibreaken?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
De iPhone 3GS hier draait op een gejailbreakte versie van 6.0.1 maar heb geen signaal omdat ultrasnow nog niet goed werkt. Dus ga hem downgraden naar versie 5.1.1 wat wel goed schijnt te werken.![]()
Bij mijn weten de 4s en 5 nog niet te jailbreakenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:50 schreef Norrage het volgende:
Ben al een tijd bezig met mijn iPhone4S te jailbreaken voor 6.0.1. Het is toch al mogelijk?Hij geeft met redsn0w permanent andere errors maar vooral de error komt langs dat mijn iphone niet compatible is met deze jailbreak? Wat doe ik verkeerd? Is er een makkelijkere manier om het te jalibreaken?
Shuffle up and deal!!!![]()
Kan niet, alleen iPhone 3gs, iPad 1 en iPod 3g zijn te jailbreaken geloof ikquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:50 schreef Norrage het volgende:
Ik had een site gechecked waarbij je kon kijken of je telefoon al te jailbreaken viel, maar kennelijk loog die dus tegen mijquote:Op zondag 18 november 2012 12:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan niet, alleen iPhone 3gs, iPad 1 en iPod 3g zijn te jailbreaken geloof ik
Dan maar even downgraden hoor. Ik heb binnenkort tom-tom nodig op mijn telefoon namelijk (en ik heb het echt helemaal gehad met apple maps)_"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Onjuist, 3gs ookquote:Op zondag 18 november 2012 12:24 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Alleen de Apple producten met A4 processor zijn te jailbreakenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Shsh van 5.1.1 heb je nog?quote:Op zondag 18 november 2012 12:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had een site gechecked waarbij je kon kijken of je telefoon al te jailbreaken viel, maar kennelijk loog die dus tegen mij
Dan maar even downgraden hoor. Ik heb binnenkort tom-tom nodig op mijn telefoon namelijk (en ik heb het echt helemaal gehad met apple maps)_
En stel je voor dat je zou betalen voor TomTom, he? Zelfs nu het afgeprijsd isquote:Op zondag 18 november 2012 12:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had een site gechecked waarbij je kon kijken of je telefoon al te jailbreaken viel, maar kennelijk loog die dus tegen mij
Dan maar even downgraden hoor. Ik heb binnenkort tom-tom nodig op mijn telefoon namelijk (en ik heb het echt helemaal gehad met apple maps)_![]()
![]()
Geen idee of ik hier aan het goede adres zit maar even proberen:
Ik heb met mijn stomme hoofd mijn Iphone in het water laten vallenNu heb ik hem wel meteen eruit gehaald, snel opgedroogd en het simkaartje eruit gehaald maar verder reageert hij natuurlijk niet..
Maar nu na een tijdje zie ik wel dat het camera-lampje brandt. wat moet ik nu verder doen?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Een upgrade van iPhone 3G naar 4 is dat nog de moeite? Moet een beetje budget blijven voor schoonmoeder en die is nu helemaal gewend aan iPhone dus een Samsung doe ik 'r maar niet aan
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Ik ben van 3G naar 4S gegaan, en hallelujah wat een verbeteringquote:Op zondag 18 november 2012 20:17 schreef Adelante het volgende:
Een upgrade van iPhone 3G naar 4 is dat nog de moeite? Moet een beetje budget blijven voor schoonmoeder en die is nu helemaal gewend aan iPhone dus een Samsung doe ik 'r maar niet aan
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
iPhone 4 is 1000000000000000000x beter dan een 3G. De 3G was al verouderd toen hij uitkwam (exact dezelfde hardware als de allereerste iPhone op de toevoeging van GPS en 3G na).quote:Op zondag 18 november 2012 20:17 schreef Adelante het volgende:
Een upgrade van iPhone 3G naar 4 is dat nog de moeite? Moet een beetje budget blijven voor schoonmoeder en die is nu helemaal gewend aan iPhone dus een Samsung doe ik 'r maar niet aan2000 light years from home![]()
Meer mensen nu problemen met iMessage? Ik heb alle instellingen goed staan en uitgezet dat als ik geen verbinding heb oid het niet als een sms'je moet versturen maar toch kan ik bij geen elk gesprek een iMessage versturen maar maakt ie er alsnog automatisch sms van.Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.![]()
Ja ik ook 3000 sinds m'n nieuwe abonnement.quote:Op zondag 18 november 2012 21:54 schreef RoW_0 het volgende:
Ach ja. Maakt me niet veel uit. Ik mag per maand 5000! smsjes versturenOoh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.![]()
Nou. Waar wacht je op. Stuur me een smsje, zou ik zeggen.quote:Op zondag 18 november 2012 22:03 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ja ik ook 3000 sinds m'n nieuwe abonnement.![]()
![]()
Smooth operatorquote:Op zondag 18 november 2012 22:08 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Nou. Waar wacht je op. Stuur me een smsje, zou ik zeggen.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
:P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: