abonnement Unibet Coolblue
pi_119743274
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 11:53 schreef lynda het volgende:

[..]

oe thanx! Nou ben ik wel juist morgen de hele dag en avond druk :o maar ik ga hem onthouden
Bij de Ikea zou ik voor max 150 klaar zijn inclusief stuk blad, valt ook nog wel mee.
* lynda heeft weer eens een verbouwidee voor het huis..
Daar waar nu een tafel staat moet ook wel een keukenkast passen.. Meer ruimte O+
Ze zijn de komende weken nog druk bezig met keukens vervangen.. weet niet hoe de kastjes zijn hoor, maar wie weet :P
pi_119743307
quote:
17s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:30 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ze zijn de komende weken nog druk bezig met keukens vervangen.. weet niet hoe de kastjes zijn hoor, maar wie weet :P
Als je ooit midden in de nacht 2 mensen hard hoort lachen en je ziet 2 bekende met kastjes slepen weet je genoeg O-)
pi_119743417
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:27 schreef lynda het volgende:

[..]

Valt me nog mee van je _O-
Jong menneke? Ben je 10 ofzo? :D
ik ben een hele 21 jaarkes oud ja. En uitermate weinig ervaring in koken, op met de vrienden rondkloten na :')

quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:28 schreef lynda het volgende:

[..]

Je heb spice en je hebt smaak toevoegen.. :+
Ik weet niet welke jullie als goed en welke als slecht neerzetten, maar ik vind dat ik het nog redelijk goed doe hoor :(

Als jullie het zo goed weten, kan ik dan topic #63 verwachten als; "Waar Alkmaarders bij Alkmaarders uit gaan eten."? :9
pi_119743555
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:31 schreef lynda het volgende:

[..]

Als je ooit midden in de nacht 2 mensen hard hoort lachen en je ziet 2 bekende met kastjes slepen weet je genoeg O-)
Lol :D Weet neit of ze 's avond midden op straat staan hoor! Maar je zou het ook eens aan de bouwlui kunnen vragen, die zijn namelijk niet zo heel lastig.
pi_119743668
quote:
17s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:40 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Lol :D Weet neit of ze 's avond midden op straat staan hoor! Maar je zou het ook eens aan de bouwlui kunnen vragen, die zijn namelijk niet zo heel lastig.
De eerste keer dat ik weer langs je huis kom is na een verjaardag van mijn lieve neefje die 21 wordt..
Ik hoor net ook dat mijn pa nog iets heeft staan, en dat zegt hij nu pas na bijna 3 jaar :o
pi_119743670
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:35 schreef Crazy-Al het volgende:

[..]

ik ben een hele 21 jaarkes oud ja. En uitermate weinig ervaring in koken, op met de vrienden rondkloten na :')

[..]

Ik weet niet welke jullie als goed en welke als slecht neerzetten, maar ik vind dat ik het nog redelijk goed doe hoor :(

Als jullie het zo goed weten, kan ik dan topic #63 verwachten als; "Waar Alkmaarders bij Alkmaarders uit gaan eten."? :9
Geen idee of je het goed doet, nooit geproefd. :P Maar er is een verschil tussen kruiden en de boel pittiger maken, da's alles.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_119743697
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:35 schreef Crazy-Al het volgende:

[..]

ik ben een hele 21 jaarkes oud ja. En uitermate weinig ervaring in koken, op met de vrienden rondkloten na :')

[..]

Ik weet niet welke jullie als goed en welke als slecht neerzetten, maar ik vind dat ik het nog redelijk goed doe hoor :(

Als jullie het zo goed weten, kan ik dan topic #63 verwachten als; "Waar Alkmaarders bij Alkmaarders uit gaan eten."? :9
21 valt toch ook alles mee.. :P En voordat ik eters krijg moet ik eerst plan #390920 uitvoeren en een nieuwe eettafel kopen

En dit:
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Geen idee of je het goed doet, nooit geproefd. :P Maar er is een verschil tussen kruiden en de boel pittiger maken, da's alles.
pi_119743734
Wat zijn wij het toch maar eens met elkaar :D
pi_119743765
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:45 schreef lynda het volgende:
Wat zijn wij het toch maar eens met elkaar :D
O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_119743778
Ik ga jullie allemaal Kimchi voeren :(
pi_119743803
Dat klinkt eng. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_119743872
Das lekker :D

Een aziatische bereidingswijze van groenten, door ze te drenken in klaargemaakt vocht met kruiden en pepers en chili en en en het is lekker fris en [ittig tegelijkertijd :D

en het hoort pitting te zijn!

PS fotos zijn bijna klaar met uploaden, dan mogen jullie kritiek geven :(
pi_119743894
MET kruiden :6
Iets mag echt wel pittig zijn maar alleen pittig is niet genoeg
pi_119743944
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 11:29 schreef lynda het volgende:
Iemand nog 2keuken(onder)kastjes over? O-)
Ik heb net anderhalve maand geleden mn oude keuken weggedonderd :P
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_119743971
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:51 schreef lynda het volgende:
MET kruiden :6
Iets mag echt wel pittig zijn maar alleen pittig is niet genoeg
Eens, alleen pittig is zo saai.

En ik hou niet enorm van pittig ook. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_119744089
Over eten gesproken, leuke Groupon nu voor Sui Sha Ya

Lekker eten! Terwijl ondertussen je wenkbrauwen er vakkundig afgefikt worden :P


Teppan Yaki fire! by renegesink, on Flickr
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_119744149
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:57 schreef Ener-G het volgende:
Over eten gesproken, leuke Groupon nu voor Sui Sha Ya

Lekker eten! Terwijl ondertussen je wenkbrauwen er vakkundig afgefikt worden :P

[ link | afbeelding ]
Teppan Yaki fire! by renegesink, on Flickr
Tof. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_119744320
HIER ZIJN DE FOTOS :D

Mijn eerste keer oven gebruiken :D
FRIKANDELLENBROODJES!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn ontbijt na het uitgaan. Moest toch wat he:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn favoriete middaglunch, restjes opmaken!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan een Aziatisch avondje met de vrienden :)
Gekruide kip met saté, kimchi, gyoza en gekruide gehaktballetjes om de gehakt op te maken! Fotos staan ondersteboven :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jahoor, we blijven jongens :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een verjaardagsgrap, met kleurstof spelen voor beschimmelde wafels :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gevolgd door wat powerfood voor na het sporten. Met de nodige chili omdat het kan :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan gaan we weer een keer ECHT koken. Sushi!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook hier weer, Kip, zelf marineren met soya en honing en andere kruiden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okay okay het is niet zo hoogwaardig als mijn broer het doet, maar we hebben lol! :D
pi_119744353
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:57 schreef Ener-G het volgende:
Over eten gesproken, leuke Groupon nu voor Sui Sha Ya

Lekker eten! Terwijl ondertussen je wenkbrauwen er vakkundig afgefikt worden :P

[ link | afbeelding ]
Teppan Yaki fire! by renegesink, on Flickr
Fijne plek, hier heb ik ook nog fotos van. Ze maken er een echte, echte show van! :D
pi_119750402
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:25 schreef lynda het volgende:

[..]

Satesaus gooi je zeker ook overal bij?
Mijn thee _O- :@
pi_119751420
Nu heb ik zin om iets lekkers te kokkerellen.
pi_119762525
Zoooo net even lekker pasta gemaakt. Spaghetit, met saus. Heinz pastasaus, extra zoete paprika doorheen, beetje aqua om ook die pot goed schoon te krijgen en niks te missen, en een klein bakje sambal. Niet super pittig, maar weer een bite. En peterselie!

Was lekkah. lekkah lekkah jonge geraspte kaas erover heen.
pi_119762781
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:59 schreef Dunkie het volgende:
Nu heb ik zin om iets lekkers te kokkerellen.
Ik heb morgenavond weer pompoensoep op het menu :9
pi_119766700
quote:
17s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:56 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik heb morgenavond weer pompoensoep op het menu :9
:9

Geen idee wat ik morgen eet. Of waar ik eet. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_119767007
quote:
17s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:56 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik heb morgenavond weer pompoensoep op het menu :9
Nomnom! We moeten ook nog een keer bij u dineren :)
Wanneer zullen we dat doen :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')