Daar ben ik al geweest vandaag, ga nu alleen nog maar naar het centrum.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Straks pas, ben nu bij wc de hoef...
Good busyquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
En toen zat lola bijna klem tussen een bus en de stoep
Zucht
Crazy ja, alleen ik heb 3 december mijn rijexamen :$quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Crazy is vast crazy genoeg om ons te brengen
eendjequote:
gaat zijn gangetje.quote:
Ja zeker, mn darmen gedragen zich weer normaalquote:Op woensdag 28 november 2012 21:50 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
gaat zijn gangetje.
beetje bijgekomen van de cous cous overkill?
dat is mooi.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja zeker, mn darmen gedragen zich weer normaal
Tsja, bart weg uit alkmaar is dood alkmaar?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:54 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat is mooi.
Er is een tijd niet gepost hier
blijkbaarquote:Op woensdag 28 november 2012 21:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tsja, bart weg uit alkmaar is dood alkmaar?
geef mij maar weer de schuldquote:Op woensdag 28 november 2012 21:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tsja, bart weg uit alkmaar is dood alkmaar?
Bartjequote:
quote:
Hoe gaat het in Zaandam?quote:
Heerlijkquote:
Bevalt nog steeds?quote:
Jaquote:
Zaandamtopic doet anders niet veel dus het ligt niet aan mijn vertrekquote:Op woensdag 28 november 2012 22:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja... kijk. Gelijk activiteit in het topic
Is er ook een Zaandam topique?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Zaandamtopic doet anders niet veel dus het ligt niet aan mijn vertrek.
Ja, ergensquote:Op woensdag 28 november 2012 22:16 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Is er ook een Zaandam topique?
tussen amsterdam en haarlemquote:
Eerder tussen amsterdam en alkmaarquote:
mag ookquote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:22 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
mag ook
maar ik gaat stoppen misschien tot morgen
gelukkig AAN de bak en niet IN de bakquote:Op donderdag 29 november 2012 11:26 schreef Crazy-Al het volgende:
EN VOOR POSITIEF NIEUWS! Ik mag weer eens richting HHW om daar aan de bak te gaanmaak ik in ieder geval nog *wat* uurtjes
Even daarover gesproken he. Ik zal er niet te veel aan kwijt, maareh, daar werk ik ook wel eensquote:Op donderdag 29 november 2012 11:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig AAN de bak en niet IN de bak
Loop morgenochtend oid eens een rondje bij mij in de buurt, worden alle keukens vervangenquote:Op donderdag 29 november 2012 11:29 schreef lynda het volgende:
Iemand nog 2keuken(onder)kastjes over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |