Ik ben hem kwijt...quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet je telefoon 24/7 bij je hebben
Lekker squattenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga nu ook sporten.
GTL baby, jwz.
Ik hoop dat je over de bal struikelt en je nek breekt, maar niet doodgaan, alleen verlamd rakenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Basketbal jwz.
Helemaal geweldig met mijn lenzen nu.
Godverdommequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je over de bal struikelt en je nek breekt, maar niet doodgaan, alleen verlamd raken
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je over de bal struikelt en je nek breekt, maar niet doodgaan, alleen verlamd raken
squatten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:07 schreef Snowbells het volgende:
Kan je niet thuis gewoon squatten of zo?
Hindoe squats kan. Maar je kan ook een barbell (stang) kopen met wat gewicht ja voor thuis.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:07 schreef Snowbells het volgende:
Kan je niet thuis gewoon squatten of zo?
Als je goede genen hebt niet nee maar toch, erg belangrijk om wel te doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar hoef je niet perse voor te squatten
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jwz, hoe kan ik anders mooiboys hosselen, ja toch.
ja dat heb ik gelukkig welquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je goede genen hebt niet nee maar toch, erg belangrijk om wel te doen.
Het kan altijd beter.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar hoef je niet perse voor te squatten
Ja, hij voelde het gelukkig niet meer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
Angel-Joy is paar jaar terug nog gebeurd bij handbal of basketbal, wilde iemand de bal tegen houden in zijn sprong maar die ander was te lomp/duwde harder toen viel hij plat op ze rug, dwarslaesie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |