Likewise, het spel is echt pittigquote:Op woensdag 3 april 2013 18:18 schreef Wiebeldak het volgende:
Damn Ultimate Vault Hunter modes is echt enorm moeilijk. Ben nu level 51 maar moet echt enorm moeite doen met al mijn legendary wapens om door die campaign te komen. Ook al veel nieuwe en belachelijk sterke tegenstanders gezien!
Ben blij dat ik veel golden keys heb verzameld want daar heb ik nu echt wat aan.
Dan heb je er te lang over gedaan. Ik heb het 1x gehad zoals je het omschreef en uit mijn hoofd 3x dat het zo vlot ging dat ik niet naar Friendship Gulag hoefde om Roland te bevrijden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:47 schreef Crocodi1e het volgende:
Heb BL 2 al een tijdje en volgens mij is deze echt moeilijker dan de eerste versie, maar wel veel leuker. Heb net W4R-D3N verslagen, jezus, telkens al die kut robots erbij en 2 van de 3 wapens die ik bij me had hadden een fire element, en de andere was een kut pistooltje met explosion damageIk dacht, YES! Eindelijk ben ik bij Roland, word ie wéér ontvoerd door zo'n schip, moet ik weer helemaal naar The Dust enzo
Oh oke, dat kan bestquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dan heb je er te lang over gedaan. Ik heb het 1x gehad zoals je het omschreef en uit mijn hoofd 3x dat het zo vlot ging dat ik niet naar Friendship Gulag hoefde om Roland te bevrijden.
En zoals jij zegt heel veel slaggen en dan ren je er zo doorheen. Ik schiet met slag op mijn deathtrap en dan slagt hij alles weer voor mij. Plus een maatje met 2 slag turretsquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:12 schreef An_awesome_wave het volgende:
Heb nu een level 61 soldier waar ik meer dan 200 uur in het zitten (legendary's en pearls looten in de treasure room ftw!!!) Speel nu altijd met een level 61 slagga om te slaggen (MUST in UVHM) en de maggie om het af te maken + de SHAM als shield.. Zoek nog wel een level 61 legendary soldier classmod, die van mij is level 58 en een evolution shield.
Wil hierna nog een character op 61, zit te denken aan zer0 of krieg. Doe wel alles multiplayer met een vast speelmaatje, geniaal!
Had er van de week nog 1 verkocht, level 54 werkt nu niet meer, met 100 kogels. Die bleef aardig lang ratelen telkens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:41 schreef Crocodi1e het volgende:
Waar is S&S Munitions gebleven?
In BL1 had ik een assault rifle van S&S met een clip van rond de 250 (met upgrades) en munitie kwam er automatisch weer bij, favoriete assault rifle ooit, heb in BL2 nog geen een goede assault rifle gezien, ze hebben allemaal maar een clip van 15 kogels ofzo
Shotguns gebruik ik nooit in geen enkel spelquote:
Je hebt voor de patch ook nooit de conference call gebruikt? fucking over powered wapen die ieder ander wapen eruit schootquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Shotguns gebruik ik nooit in geen enkel spel
Ja die is uit deel 1. Die kun je in de laatste DLC krijgen uit die hele grote secret boss als je al die kachels met iridium hebt gevuld.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:38 schreef AQuila360 het volgende:
Wiebel jij had toch ook zon filmpje hier een keer over die soort aan minigun die door bleef schieten totdat dat die clip op was maar veel schade deed.
Icm de bee idd. Maar die is nu nerfed. Nu gebruik ik gewoon liever een jackobs shotgun van 28k x 18.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je hebt voor de patch ook nooit de conference call gebruikt? fucking over powered wapen die ieder ander wapen eruit schootDat was pas een shotgun. Maar die is nu flink terug geschroefd in kracht maar nog altijd wel erg sterk.
Heb hem gevonden. De CHOPPER!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:38 schreef AQuila360 het volgende:
Wiebel jij had toch ook zon filmpje hier een keer over die soort aan minigun die door bleef schieten totdat dat die clip op was maar veel schade deed.
Nee nooit pak ik een Shotguns ook al waren ze in deze game wel goed ja. Nu speel ik crysis en de Shotgun doe ik ook meteen weg.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je hebt voor de patch ook nooit de conference call gebruikt? fucking over powered wapen die ieder ander wapen eruit schootDat was pas een shotgun. Maar die is nu flink terug geschroefd in kracht maar nog altijd wel erg sterk.
Vet jaquote:
De fibber is ook wel nice.... schiet een bullet met en ricochet van 9 bullets oid. Doet ziek veel damage, helaas moet je dan wel continu op de grond schietenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:43 schreef Wiebeldak het volgende:
Dit is mijn favoriete pistol. Zo veel schade
[ afbeelding ] Helemaal met 2 op de gunzurker.
quote:All figures shown on weapon card are false. Weapon's real stats are highly variable.
Observed effects include:
Shots with parabolic drop-off. Projectiles impact the ground then bounce away from the shooter.
Enormously high critical damage.
Rounds slowing down if more than one is fired.
Firing a 5 or 7 pellet spread that travels at ~25% speed and passes through enemies.
Projectiles that ricochet after impact with any enemy or surface into 9 pellets in a circular pattern and may cause bonus damage after ricochet.
Any of the above shot behaviors can be modified by the typical Hyperion prefixes "redundant" and "dynamic." In general, a Fibber will have some means of inflicting high damage.
Grappig dat iedereen zijn voorkeuren heeft. Ik ben defiance bezig en mijn favoriete wapen is een shotgunquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee nooit pak ik een Shotguns ook al waren ze in deze game wel goed ja. Nu speel ik crysis en de Shotgun doe ik ook meteen weg.
En voor de mechromancer een Flame of the firehawk shield en dan zo instellen dat je deathtrap hetzelde schild gebruikt. Die deathtrap gaat toch altijd midden tussen de tegenstanders staan. ALLES wordt dan opgeblazen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:49 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
De fibber is ook wel nice.... schiet een bullet met en ricochet van 9 bullets oid. Doet ziek veel damage, helaas moet je dan wel continu op de grond schietenAls je de redundant hebt dan is het ook nog eens x 2 allemaal.
Echt m'n game 2 uur lang opnieuw geladen om uiteindelijk die redundant versie te kunnen krijgen bij quest inleveren
[..]
Doet die deathtrap dan flame damage als ie dood gaat oid? Of als jouw shield depleted is? Flame of the firehawk is volgens mij een van de zeldzame legendary items die je als quest reward kan scoren... je kan dus ook gewoon je DLC resetten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:51 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En voor de mechromancer een Flame of the firehawk shield en dan zo instellen dat je deathtrap hetzelde schild gebruikt. Die deathtrap gaat toch altijd midden tussen de tegenstanders staan. ALLES wordt dan opgeblazen.
Ik heb hem nu als level 53 en 56 maar iemand die ik ken heeft hem al als een 61 dus als ik 61 ben gaat die weer aan.
Ja als je schild op is gaat ie die vuurballen knallen net als het schild van de mechromancer op is. En die doet dan zo ontzettend veel schade. Staan er 6 tegenstanders om hem heen, zijn ze bijna altijd alle 6 doodquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:58 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Doet die deathtrap dan flame damage als ie dood gaat oid? Of als jouw shield depleted is? Flame of the firehawk is volgens mij een van de zeldzame legendary items die je als quest reward kan scoren... je kan dus ook gewoon je DLC resetten.
Yeah I know, er zijn altijd een aantal items die we bewaren tot het laatst. De corrosive teapot bijvoorbeeld. Heb ook een legendary Pyscho classmod liggen, tempting om straks ook een level 61 Krieg te fixenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja als je schild op is gaat ie die vuurballen knallen net als het schild van de mechromancer op is. En die doet dan zo ontzettend veel schade. Staan er 6 tegenstanders om hem heen, zijn ze bijna altijd alle 6 doodDie kun je idd uit een missie krijgen. Het is ook verstandig om die missie over te slaan en hem pas te doen als level 61 waardoor je dat schild als 61 krijgt.
Je klopt vind ik soms ook irritant, vooral voor anderen dan dat ie alles slooptquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:06 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Yeah I know, er zijn altijd een aantal items die we bewaren tot het laatst. De corrosive teapot bijvoorbeeld. Heb ook een legendary Pyscho classmod liggen, tempting om straks ook een level 61 Krieg te fixen
De 'fwap a nukem' equippen is trouwens ook een aanrader. Dat ding doet anderhalf miljoen damage en heeft de grootste range qua wapens in het hele spel. Is tijdens second wind praktisch een 'get out of jail for free' card. Je moet alleen niet mis schieten want hij heeft een reload speed van 8 ofzo.
Irritante aan deathtrap vind ik dat hij alle vijanden uitschakelt zodat er vaak niks meer over blijft voor second wind
Een van de beste corrosive wapens in het hele spel imoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:08 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je klopt vind ik soms ook irritant, vooral voor anderen dan dat ie alles sloopt![]()
en die teapot missie heb ik toevallig net ook overgeslagen want dat is zo'n krachtig corrosive wapen.
Heb ik ook! Alleen dan wel als een level 50. Die kreeg ik uit een invincible volgens mij hyperius maar dat weet ik niet zeker of die schorpioen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:14 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Een van de beste corrosive wapens in het hele spel imoAlleen m'n Twin Hornet is beter.
[ afbeelding ]
Speel jij op de xbox? Anders zou ik wel eens een potje mee willen doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:14 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Een van de beste corrosive wapens in het hele spel imoAlleen m'n Twin Hornet is beter.
[ afbeelding ]
Ik heb echt uren die chestroom in de pirateDLC gefarmed. Heb daar echt iets van 20 legendaries en een aantal pearls gevonden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:15 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Heb ik ook! Alleen dan wel als een level 50. Die kreeg ik uit een invincible volgens mij hyperius maar dat weet ik niet zeker.
Helaas.... ps3.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:19 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Speel jij op de xbox? Anders zou ik wel eens een potje mee willen doen.
Ik heb die invincibles echt een miljoen keer omgelegd met die glitch toenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:19 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik heb echt uren die chestroom in de pirateDLC gefarmed. Heb daar echt iets van 20 legendaries en een aantal pearls gevonden.
Zijn mijn eigen plaatjes idd... maar toch echt ps3.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:19 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dacht ik al aan de plaatjes te zien maar ik wist niet of jij die zelf had gemaakt.
Dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:21 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Zijn mijn eigen plaatjes idd... maar toch echt ps3.
Dus S&S is er nog wel?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:35 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Had er van de week nog 1 verkocht, level 54 werkt nu niet meer, met 100 kogels. Die bleef aardig lang ratelen telkens.
WATquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
Die Res kill van de siren is echt master idd. Als je de turret op guerilla uitbouwt dan slagt ie ook automatisch, wat zeer handig is op UVHM. Ik ben nu bezig met Zer0 en m'n maatje speelt ook met die deathtrap (allebei around level 20), die robot is wel echt buitensporig sterk zeg
M'n favouriete handgun... dat ding schiet als een schotgun
[ afbeelding ]
Ik heb die teapot als level 16quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:08 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je klopt vind ik soms ook irritant, vooral voor anderen dan dat ie alles sloopt![]()
en die teapot missie heb ik toevallig net ook overgeslagen want dat is zo'n krachtig corrosive wapen.
Je bent zeker al level 61 en hebt tientallen Legendary wapens? Ik zou wel een potje willen spelen, maar ik heb niets gespeeld na die patch en dus slechts een Siren van level 50. En de Hornet is geloof ik de enige Legendary die ik op level 50 heb, dus ik vrees dat ik niet zo'n hulp zou zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:19 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Speel jij op de xbox? Anders zou ik wel eens een potje mee willen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |