abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 april 2013 @ 10:17:27 #251
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_125021937
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:18 schreef Wiebeldak het volgende:
Damn Ultimate Vault Hunter modes is echt enorm moeilijk. Ben nu level 51 maar moet echt enorm moeite doen met al mijn legendary wapens om door die campaign te komen. Ook al veel nieuwe en belachelijk sterke tegenstanders gezien!
Ben blij dat ik veel golden keys heb verzameld want daar heb ik nu echt wat aan.
Likewise, het spel is echt pittig :D Merk wel dat je met UVHM echt teamgenoten nodig hebt
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_125978749
Heb BL 2 al een tijdje en volgens mij is deze echt moeilijker dan de eerste versie, maar wel veel leuker. Heb net W4R-D3N verslagen, jezus, telkens al die kut robots erbij en 2 van de 3 wapens die ik bij me had hadden een fire element, en de andere was een kut pistooltje met explosion damage :') Ik dacht, YES! Eindelijk ben ik bij Roland, word ie wéér ontvoerd door zo'n schip, moet ik weer helemaal naar The Dust enzo :')
Pogo dancing!
pi_125979522
Heb nu een level 61 soldier waar ik meer dan 200 uur in het zitten (legendary's en pearls looten in de treasure room ftw!!!) Speel nu altijd met een level 61 slagga om te slaggen (MUST in UVHM) en de maggie om het af te maken + de SHAM als shield.. Zoek nog wel een level 61 legendary soldier classmod, die van mij is level 58 en een evolution shield.

Wil hierna nog een character op 61, zit te denken aan zer0 of krieg. Doe wel alles multiplayer met een vast speelmaatje, geniaal! _O_
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_125980318
Ik weet niet waarom, maar ik vind Bandit guns zo fucking badass. Die namen zijn geweldig, en ze hebben een lekker grote clip en de damage doet het tot nu toe nog vrij goed, en het design is ook vet, zoals bij de jery riged smgg, met die tanden erop.
Pogo dancing!
  donderdag 2 mei 2013 @ 15:58:53 #255
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125983397
Ik had vrijwel altijd Vladof of maliwan wapens die vond ik het tofst.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_125985415
Hyperion shotguns.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  donderdag 2 mei 2013 @ 16:59:19 #257
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_125985798
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:47 schreef Crocodi1e het volgende:
Heb BL 2 al een tijdje en volgens mij is deze echt moeilijker dan de eerste versie, maar wel veel leuker. Heb net W4R-D3N verslagen, jezus, telkens al die kut robots erbij en 2 van de 3 wapens die ik bij me had hadden een fire element, en de andere was een kut pistooltje met explosion damage :') Ik dacht, YES! Eindelijk ben ik bij Roland, word ie wéér ontvoerd door zo'n schip, moet ik weer helemaal naar The Dust enzo :')
Dan heb je er te lang over gedaan. Ik heb het 1x gehad zoals je het omschreef en uit mijn hoofd 3x dat het zo vlot ging dat ik niet naar Friendship Gulag hoefde om Roland te bevrijden.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_125987681
quote:
6s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:59 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Dan heb je er te lang over gedaan. Ik heb het 1x gehad zoals je het omschreef en uit mijn hoofd 3x dat het zo vlot ging dat ik niet naar Friendship Gulag hoefde om Roland te bevrijden.
Oh oke, dat kan best :P Heb nu een corrosive wapen en dat werkt echt veel beter tegen die robots :P
Pogo dancing!
pi_125987721
Waar is S&S Munitions gebleven? ;(
In BL1 had ik een assault rifle van S&S met een clip van rond de 250 (met upgrades) en munitie kwam er automatisch weer bij, favoriete assault rifle ooit, heb in BL2 nog geen een goede assault rifle gezien, ze hebben allemaal maar een clip van 15 kogels ofzo :')

[ Bericht 78% gewijzigd door Crocodi1e op 03-05-2013 16:29:14 ]
Pogo dancing!
pi_126030877
Bijna 2 karakters op 61 in de tussentijd. Ben nu met de mechromancer op 58 en alweer aardig wat legendarys verzameld. En ook van die licht blauwe nieuwe wapens. Sommige kosten gewoon een miljoen als je ze verkoopt.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:12 schreef An_awesome_wave het volgende:
Heb nu een level 61 soldier waar ik meer dan 200 uur in het zitten (legendary's en pearls looten in de treasure room ftw!!!) Speel nu altijd met een level 61 slagga om te slaggen (MUST in UVHM) en de maggie om het af te maken + de SHAM als shield.. Zoek nog wel een level 61 legendary soldier classmod, die van mij is level 58 en een evolution shield.

Wil hierna nog een character op 61, zit te denken aan zer0 of krieg. Doe wel alles multiplayer met een vast speelmaatje, geniaal! _O_
En zoals jij zegt heel veel slaggen en dan ren je er zo doorheen. Ik schiet met slag op mijn deathtrap en dan slagt hij alles weer voor mij. Plus een maatje met 2 slag turrets :D Hoppa. En een siren erbij die iedereen damn snel revived. Ja wij zijn een goed team :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2013 18:34:10 ]
pi_126030931
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:41 schreef Crocodi1e het volgende:
Waar is S&S Munitions gebleven? ;(
In BL1 had ik een assault rifle van S&S met een clip van rond de 250 (met upgrades) en munitie kwam er automatisch weer bij, favoriete assault rifle ooit, heb in BL2 nog geen een goede assault rifle gezien, ze hebben allemaal maar een clip van 15 kogels ofzo :')
Had er van de week nog 1 verkocht, level 54 werkt nu niet meer, met 100 kogels. Die bleef aardig lang ratelen telkens.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 18:36:09 #262
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126030962
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:51 schreef An_awesome_wave het volgende:
Hyperion shotguns.
Shotguns gebruik ik nooit in geen enkel spel :P
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_126031017
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:36 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Shotguns gebruik ik nooit in geen enkel spel :P
Je hebt voor de patch ook nooit de conference call gebruikt? fucking over powered wapen die ieder ander wapen eruit schoot :D Dat was pas een shotgun. Maar die is nu flink terug geschroefd in kracht maar nog altijd wel erg sterk.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 18:38:18 #264
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126031037
Wiebel jij had toch ook zon filmpje hier een keer over die soort aan minigun die door bleef schieten totdat dat die clip op was maar veel schade deed.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_126031070
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:38 schreef AQuila360 het volgende:
Wiebel jij had toch ook zon filmpje hier een keer over die soort aan minigun die door bleef schieten totdat dat die clip op was maar veel schade deed.
Ja die is uit deel 1. Die kun je in de laatste DLC krijgen uit die hele grote secret boss als je al die kachels met iridium hebt gevuld.
weet de naam even niet meer.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2013 18:39:17 ]
pi_126031122
Die Res kill van de siren is echt master idd. Als je de turret op guerilla uitbouwt dan slagt ie ook automatisch, wat zeer handig is op UVHM. Ik ben nu bezig met Zer0 en m'n maatje speelt ook met die deathtrap (allebei around level 20), die robot is wel echt buitensporig sterk zeg :')

M'n favouriete handgun... dat ding schiet als een schotgun _O_

Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_126031162
Sandhawk icm Bee is ook zeer sterk trouwens tegen bosses!
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_126031207
Dit is mijn favoriete pistol. Zo veel schade :D

Helemaal met 2 op de gunzurker.
pi_126031250
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:37 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Je hebt voor de patch ook nooit de conference call gebruikt? fucking over powered wapen die ieder ander wapen eruit schoot :D Dat was pas een shotgun. Maar die is nu flink terug geschroefd in kracht maar nog altijd wel erg sterk.
Icm de bee idd. Maar die is nu nerfed. Nu gebruik ik gewoon liever een jackobs shotgun van 28k x 18.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  vrijdag 3 mei 2013 @ 18:45:19 #270
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126031278
Mis Borderlands 2 nu wel :p keertje weer oppikken.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_126031305
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:38 schreef AQuila360 het volgende:
Wiebel jij had toch ook zon filmpje hier een keer over die soort aan minigun die door bleef schieten totdat dat die clip op was maar veel schade deed.
Heb hem gevonden. De CHOPPER!

  vrijdag 3 mei 2013 @ 18:46:36 #272
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126031314
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:37 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Je hebt voor de patch ook nooit de conference call gebruikt? fucking over powered wapen die ieder ander wapen eruit schoot :D Dat was pas een shotgun. Maar die is nu flink terug geschroefd in kracht maar nog altijd wel erg sterk.
Nee nooit pak ik een Shotguns ook al waren ze in deze game wel goed ja. Nu speel ik crysis en de Shotgun doe ik ook meteen weg.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 3 mei 2013 @ 18:46:58 #273
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126031326
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:46 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Heb hem gevonden. De CHOPPER!

Vet ja :D
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_126031389
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:43 schreef Wiebeldak het volgende:
Dit is mijn favoriete pistol. Zo veel schade :D

[ afbeelding ] Helemaal met 2 op de gunzurker.
De fibber is ook wel nice.... schiet een bullet met en ricochet van 9 bullets oid. Doet ziek veel damage, helaas moet je dan wel continu op de grond schieten :') Als je de redundant hebt dan is het ook nog eens x 2 allemaal.

Echt m'n game 2 uur lang opnieuw geladen om uiteindelijk die redundant versie te kunnen krijgen bij quest inleveren _O-

quote:
All figures shown on weapon card are false. Weapon's real stats are highly variable.
Observed effects include:

Shots with parabolic drop-off. Projectiles impact the ground then bounce away from the shooter.

Enormously high critical damage.

Rounds slowing down if more than one is fired.

Firing a 5 or 7 pellet spread that travels at ~25% speed and passes through enemies.

Projectiles that ricochet after impact with any enemy or surface into 9 pellets in a circular pattern and may cause bonus damage after ricochet.

Any of the above shot behaviors can be modified by the typical Hyperion prefixes "redundant" and "dynamic." In general, a Fibber will have some means of inflicting high damage.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_126031405
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:46 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Nee nooit pak ik een Shotguns ook al waren ze in deze game wel goed ja. Nu speel ik crysis en de Shotgun doe ik ook meteen weg.
Grappig dat iedereen zijn voorkeuren heeft. Ik ben defiance bezig en mijn favoriete wapen is een shotgun :D
pi_126031437
Ik speel het liefst close combat met een shotgun :Y
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_126031457
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:49 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

De fibber is ook wel nice.... schiet een bullet met en ricochet van 9 bullets oid. Doet ziek veel damage, helaas moet je dan wel continu op de grond schieten :') Als je de redundant hebt dan is het ook nog eens x 2 allemaal.

Echt m'n game 2 uur lang opnieuw geladen om uiteindelijk die redundant versie te kunnen krijgen bij quest inleveren _O-

[..]

En voor de mechromancer een Flame of the firehawk shield en dan zo instellen dat je deathtrap hetzelde schild gebruikt. Die deathtrap gaat toch altijd midden tussen de tegenstanders staan. ALLES wordt dan opgeblazen.
Ik heb hem nu als level 53 en 56 maar iemand die ik ken heeft hem al als een 61 dus als ik 61 ben gaat die weer aan.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2013 18:52:36 ]
pi_126031699
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:51 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

En voor de mechromancer een Flame of the firehawk shield en dan zo instellen dat je deathtrap hetzelde schild gebruikt. Die deathtrap gaat toch altijd midden tussen de tegenstanders staan. ALLES wordt dan opgeblazen.
Ik heb hem nu als level 53 en 56 maar iemand die ik ken heeft hem al als een 61 dus als ik 61 ben gaat die weer aan.
Doet die deathtrap dan flame damage als ie dood gaat oid? Of als jouw shield depleted is? Flame of the firehawk is volgens mij een van de zeldzame legendary items die je als quest reward kan scoren... je kan dus ook gewoon je DLC resetten.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_126031745
De pearl wapens vallen btw echt enorm tegen tov deel 1 :{
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_126031841
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:58 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Doet die deathtrap dan flame damage als ie dood gaat oid? Of als jouw shield depleted is? Flame of the firehawk is volgens mij een van de zeldzame legendary items die je als quest reward kan scoren... je kan dus ook gewoon je DLC resetten.
Ja als je schild op is gaat ie die vuurballen knallen net als het schild van de mechromancer op is. En die doet dan zo ontzettend veel schade. Staan er 6 tegenstanders om hem heen, zijn ze bijna altijd alle 6 dood :D Die kun je idd uit een missie krijgen. Het is ook verstandig om die missie over te slaan en hem pas te doen als level 61 waardoor je dat schild als 61 krijgt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2013 19:03:04 ]
pi_126031897

Deze kerel bakt er alleen niets van. Je moet de mechromancer niet op healen zetten anders blijft ie dat doen.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2013 19:05:22 ]
pi_126031973
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:02 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ja als je schild op is gaat ie die vuurballen knallen net als het schild van de mechromancer op is. En die doet dan zo ontzettend veel schade. Staan er 6 tegenstanders om hem heen, zijn ze bijna altijd alle 6 dood :D Die kun je idd uit een missie krijgen. Het is ook verstandig om die missie over te slaan en hem pas te doen als level 61 waardoor je dat schild als 61 krijgt.
Yeah I know, er zijn altijd een aantal items die we bewaren tot het laatst. De corrosive teapot bijvoorbeeld. Heb ook een legendary Pyscho classmod liggen, tempting om straks ook een level 61 Krieg te fixen :')

De 'fwap a nukem' equippen is trouwens ook een aanrader. Dat ding doet anderhalf miljoen damage en heeft de grootste range qua wapens in het hele spel. Is tijdens second wind praktisch een 'get out of jail for free' card. Je moet alleen niet mis schieten want hij heeft een reload speed van 8 ofzo.

Irritante aan deathtrap vind ik dat hij alle vijanden uitschakelt zodat er vaak niks meer over blijft voor second wind :')
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_126032028
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:06 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Yeah I know, er zijn altijd een aantal items die we bewaren tot het laatst. De corrosive teapot bijvoorbeeld. Heb ook een legendary Pyscho classmod liggen, tempting om straks ook een level 61 Krieg te fixen :')

De 'fwap a nukem' equippen is trouwens ook een aanrader. Dat ding doet anderhalf miljoen damage en heeft de grootste range qua wapens in het hele spel. Is tijdens second wind praktisch een 'get out of jail for free' card. Je moet alleen niet mis schieten want hij heeft een reload speed van 8 ofzo.

Irritante aan deathtrap vind ik dat hij alle vijanden uitschakelt zodat er vaak niks meer over blijft voor second wind :')
Je klopt vind ik soms ook irritant, vooral voor anderen dan dat ie alles sloopt :D

en die teapot missie heb ik toevallig net ook overgeslagen want dat is zo'n krachtig corrosive wapen.
pi_126032196
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:08 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Je klopt vind ik soms ook irritant, vooral voor anderen dan dat ie alles sloopt :D

en die teapot missie heb ik toevallig net ook overgeslagen want dat is zo'n krachtig corrosive wapen.
Een van de beste corrosive wapens in het hele spel imo :Y Alleen m'n Twin Hornet is beter.

Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_126032253
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:14 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Een van de beste corrosive wapens in het hele spel imo :Y Alleen m'n Twin Hornet is beter.

[ afbeelding ]
Heb ik ook! Alleen dan wel als een level 50. Die kreeg ik uit een invincible volgens mij hyperius maar dat weet ik niet zeker of die schorpioen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2013 19:16:18 ]
pi_126032365
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:14 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Een van de beste corrosive wapens in het hele spel imo :Y Alleen m'n Twin Hornet is beter.

[ afbeelding ]
Speel jij op de xbox? Anders zou ik wel eens een potje mee willen doen.
pi_126032370
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:15 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Heb ik ook! Alleen dan wel als een level 50. Die kreeg ik uit een invincible volgens mij hyperius maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb echt uren die chestroom in de pirateDLC gefarmed. Heb daar echt iets van 20 legendaries en een aantal pearls gevonden.

Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_126032390
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:19 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Speel jij op de xbox? Anders zou ik wel eens een potje mee willen doen.
Helaas.... ps3.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_126032401
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:19 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Helaas.... ps3.
Dacht ik al aan de plaatjes te zien maar ik wist niet of jij die zelf had gemaakt.
pi_126032416
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:19 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Ik heb echt uren die chestroom in de pirateDLC gefarmed. Heb daar echt iets van 20 legendaries en een aantal pearls gevonden.

Ik heb die invincibles echt een miljoen keer omgelegd met die glitch toen :D op een gegeven moment liggen er dan zoveel wapens dat het ging haperen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2013 19:20:50 ]
pi_126032454
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:19 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Dacht ik al aan de plaatjes te zien maar ik wist niet of jij die zelf had gemaakt.
Zijn mijn eigen plaatjes idd... maar toch echt ps3.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_126032496
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:21 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Zijn mijn eigen plaatjes idd... maar toch echt ps3.
Dat bedoel ik ook ;) Ik zag al l2 en r2 staan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2013 19:23:48 ]
pi_126032527
Ah zo... Duidelijk :p
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_126039685
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:35 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Had er van de week nog 1 verkocht, level 54 werkt nu niet meer, met 100 kogels. Die bleef aardig lang ratelen telkens.
Dus S&S is er nog wel? :D
Pogo dancing!
pi_126039767
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
Die Res kill van de siren is echt master idd. Als je de turret op guerilla uitbouwt dan slagt ie ook automatisch, wat zeer handig is op UVHM. Ik ben nu bezig met Zer0 en m'n maatje speelt ook met die deathtrap (allebei around level 20), die robot is wel echt buitensporig sterk zeg :')

M'n favouriete handgun... dat ding schiet als een schotgun _O_

[ afbeelding ]
WAT
dat gun :9~
Pogo dancing!
pi_126039908
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:08 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Je klopt vind ik soms ook irritant, vooral voor anderen dan dat ie alles sloopt :D

en die teapot missie heb ik toevallig net ook overgeslagen want dat is zo'n krachtig corrosive wapen.
Ik heb die teapot als level 16 :') Heb 'm nu in die stash van Claptrap gedaan, voor als ik een nieuwe game start ooit.
Pogo dancing!
pi_126040086
Doet Claptrap jullie ook denken aan die ene vliegende kikker uit Rayman 3: Hoodlum Havoc? Murphy heet die volgens mij, die je in het begin het spel uitlegt. Die stemmen vind ik best op elkaar lijken namelijk :P

Pogo dancing!
  vrijdag 3 mei 2013 @ 22:31:09 #298
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126041256
Ik heb Borderlands 2 gewoon 1 keer uitgespeeld en toen niet meer gespeeld maar dan mis je wel een hoop opzich.. al ben ik nooit zo voor het grinden en eindeloos klooien voor een goed wapen. Maar ik ga er toch binnenkort nog eens mee aan de slag.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Redactie Games zaterdag 4 mei 2013 @ 13:04:49 #299
206706 crew  Racerblade
pi_126054037
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:19 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Speel jij op de xbox? Anders zou ik wel eens een potje mee willen doen.
Je bent zeker al level 61 en hebt tientallen Legendary wapens? Ik zou wel een potje willen spelen, maar ik heb niets gespeeld na die patch en dus slechts een Siren van level 50. En de Hornet is geloof ik de enige Legendary die ik op level 50 heb, dus ik vrees dat ik niet zo'n hulp zou zijn. :')
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:54:57 #300
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_126062223
Pff die guns van jullie, super vet _O_
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')