abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:06:09 #201
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122922292
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:51 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

:D
:(
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:07:27 #202
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122922336
Dan klopt hun eigen zinnetje ook niet terwijl die zo tof was!

En ik voeg je nog toe wiebeltaks! Maar nog niet in m'n game :p
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_122922368
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:07 schreef AQuila360 het volgende:
Dan klopt hun eigen zinnetje ook niet terwijl die zo tof was!

En ik voeg je nog toe wiebeltaks! Maar nog niet in m'n game :p
:)

Ik kan mij juist enorm inhouden en desnoods pak ik een karakter met een paar levels lager :) Maar dan kan ik het wel beter uitleggen allemaal plus dat ik alle kisten enzo weet te vinden.

En als je mij juist wel toe laat in je game heb je meer kans op betere wapens omdat we met z'n 2en zijn en ik heb die rara loot drops relic altijd aanstaan :)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2013 18:19:31 ]
  zondag 17 februari 2013 @ 19:11:30 #204
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122999976
M'n borderlands is van slag!

Ik was bij de eindbaas maar halverwege kreeg ik ineens een laadscherm en was ik weer aan het begin van die weg er naar toe. En toen ik weer bij de ingang aangekomen was liep die vast bij het laden en nu ben ik weer aan het begin..
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_123020350
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:11 schreef AQuila360 het volgende:
M'n borderlands is van slag!

Ik was bij de eindbaas maar halverwege kreeg ik ineens een laadscherm en was ik weer aan het begin van die weg er naar toe. En toen ik weer bij de ingang aangekomen was liep die vast bij het laden en nu ben ik weer aan het begin..
Welkom in Borderlands 2. Dit soort fouten zitten er echt te veel in.
Ik heb ook al hele vreemde dingen gezien. Bij mij kwam Jack een keer 20x terug voordat ie echt dood was. Kreeg er wel veel punten voor :D En het geluid valt soms weg. Dit wat jij nu zegt heb ik gelukkig nog nooit eerder gehad.

Gisteren kwam ik een Duitser tegen in zijn game en die heeft mij een glitch uitgelegd voor de Siren. Ik sloop nu echt alles en ren als ik wil even snel als een auto :D

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2013 07:16:11 ]
  maandag 18 februari 2013 @ 09:16:39 #206
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123021388
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 07:15 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Gisteren kwam ik een Duitser tegen in zijn game en die heeft mij een glitch uitgelegd voor de Siren. Ik sloop nu echt alles en ren als ik wil even snel als een auto :D
Ga niet de kant op Wiebeldak!

Maar vandaag even proberen of die het nu wel doet want de questhokjes staan er al wel dus hopelijk ben ik al halverwege met die eindbaas als ik weer naar binnen ga.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 18 februari 2013 @ 09:56:02 #207
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_123022005
tvp :Y

heb em ook maar eens gekocht op de PC
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 18 februari 2013 @ 10:11:09 #208
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_123022317
Iemand heeft me ook al een fout laten zien bij Terramorphous, kan hem nu solo doen zonder zelf schade te krijgen. :')
pi_123023376
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:16 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ga niet de kant op Wiebeldak!

Maar vandaag even proberen of die het nu wel doet want de questhokjes staan er al wel dus hopelijk ben ik al halverwege met die eindbaas als ik weer naar binnen ga.
Borderlands maakt mijn level 50 save game van de Siren corrupted dus ik ga glitchen om snel weer naar de 50 te geraken. Ook wil ik meteen alle invincibles pakken op die manier omdat dat tegenwoordig anders toch niet meer te doen is. Meteen farmen die handel.
Ik schoot gisteren met een level 41 wapen allerlij level 50's in 1 seconden dood :D Ja dan rank je wel, al helemaal met die extra XP relic ernaast nog eens aan.
  maandag 18 februari 2013 @ 11:02:48 #210
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123023565
Gister kwam ik ook Monkey Kong ofzo tegen _O-
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 18 februari 2013 @ 11:04:15 #211
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123023604
Ik ben nu level 35 commando, maar hoe werkt de new game+ mode?

Kan ik gewoon een nieuwe game beginnen met die level 35 commando en heb je dan alles nog? dus je level en al je wapens enzulks?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_123025682
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:02 schreef AQuila360 het volgende:
Gister kwam ik ook Monkey Kong ofzo tegen _O-
Daar krijg je een achievement voor als je die verslaat :D En wie je ook nodig hebt voor een achievement is Jimmy Jenkins, maar die kom je echt bijna nooi tegen.

quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:04 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben nu level 35 commando, maar hoe werkt de new game+ mode?

Kan ik gewoon een nieuwe game beginnen met die level 35 commando en heb je dan alles nog? dus je level en al je wapens enzulks?
Zodra je Jack hebt verslagen zegt ie vanzelf dat je een nieuwe modus hebt vrij gespeeld. Als je die begint strart je hem idd precies zoals je playtrough 1 geindigd bent. Het niveau is wel 4x zo hoog.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2013 12:12:14 ]
  maandag 18 februari 2013 @ 12:29:10 #213
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123026366
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:08 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Daar krijg je een achievement voor als je die verslaat :D En wie je ook nodig hebt voor een achievement is Jimmy Jenkins, maar die kom je echt bijna nooi tegen.

[..]

Zodra je Jack hebt verslagen zegt ie vanzelf dat je een nieuwe modus hebt vrij gespeeld. Als je die begint strart je hem idd precies zoals je playtrough 1 geindigd bent. Het niveau is wel 4x zo hoog.
Ik zie wel al die posters van die jimmy geniaal! Kom Je die random tegen of zit die nog wel in een bepaald gebied?

Ook tof die missie dat je ff bij Günter hellquist langs gaat :P
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_123026886
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:29 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik zie wel al die posters van die jimmy geniaal! Kom Je die random tegen of zit die nog wel in een bepaald gebied?

Ook tof die missie dat je ff bij Günter hellquist langs gaat :P
Die kan overal uit een kist springen als een loot midget maar dat gebeurt echt zelde. Die kerel is heel rare en je moet hem minstens 1 keer omleggen voor de achievement challange accepted, want daar staat hij ook tussen als een challange. Ik heb hem met al mijn karakters op 50 pas 2 keer gezien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2013 12:46:09 ]
  maandag 18 februari 2013 @ 14:17:00 #215
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_123030012
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:29 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik zie wel al die posters van die jimmy geniaal! Kom Je die random tegen of zit die nog wel in een bepaald gebied?

Ook tof die missie dat je ff bij Günter hellquist langs gaat :P
Mocht je die achievement willen halen kun je het beste dit filmpje bekijken. Zo deed ik dat ook voor een half uur. Elke keer afsluiten en weer opnieuw beginnen tot ik hem had.

It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  maandag 18 februari 2013 @ 20:14:22 #216
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123044288
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:08 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Daar krijg je een achievement voor als je die verslaat :D En wie je ook nodig hebt voor een achievement is Jimmy Jenkins, maar die kom je echt bijna nooi tegen.

[..]

Zodra je Jack hebt verslagen zegt ie vanzelf dat je een nieuwe modus hebt vrij gespeeld. Als je die begint strart je hem idd precies zoals je playtrough 1 geindigd bent. Het niveau is wel 4x zo hoog.
Wiebel ik heb nu Jack en the warrior verslagen maar wat nu? Want ik heb nu wel een level 50 impossible quest staan? Maar ik moet dus eigenlijk gewoon een nieuw game plus doen want ik zag nergens iets staan dus nu vrees ik dat er misschien weer iets mis ging omdat ik ook ineens weer ergens anders stond :')
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_123050333
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:14 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Wiebel ik heb nu Jack en the warrior verslagen maar wat nu? Want ik heb nu wel een level 50 impossible quest staan? Maar ik moet dus eigenlijk gewoon een nieuw game plus doen want ik zag nergens iets staan dus nu vrees ik dat er misschien weer iets mis ging omdat ik ook ineens weer ergens anders stond :')
Die van level 50 kan altijd nog. Die heb ik trouwens net nog gedaan om die glitch uit te testen. 5 seconden en hij lag al.
Jij moet even terug naar het menu en dan op y drukken dacht ik. Daar kun je je karakter selecteren. Als je dan jou karakter selecteerd zul je zien dat ie eerst vraagt welke playtrough je wilt starten.
  woensdag 20 februari 2013 @ 15:34:28 #218
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123120078
Begonnen aan 2de run maar heb er niet echt zin meer in dus ik denk dat ik hem terug stuur en over een jaartje nog eens oppik. Of misschien nu nog even tot level 50 gaan maar duurt me te lang denk ik want ben nu 36.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_123125995
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 07:15 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Welkom in Borderlands 2. Dit soort fouten zitten er echt te veel in.
Ik heb ook al hele vreemde dingen gezien. Bij mij kwam Jack een keer 20x terug voordat ie echt dood was. Kreeg er wel veel punten voor :D En het geluid valt soms weg. Dit wat jij nu zegt heb ik gelukkig nog nooit eerder gehad.

Gisteren kwam ik een Duitser tegen in zijn game en die heeft mij een glitch uitgelegd voor de Siren. Ik sloop nu echt alles en ren als ik wil even snel als een auto :D
Aangezien ik zelf een Siren heb: do tell! :D
Burning bridges gives you so much more
pi_123212631
Gisteren kreeg ik me toch vette granaten uit Terramorphous. Ik was hem aan het farmen en ik wist niet eens dat deze granaten bestonden. Je steekt er zowat de hele ruimte waar in je loopt mee in brand :D



pi_123212921
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:05 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Aangezien ik zelf een Siren heb: do tell! :D
Je hebt om harder te rennen een class mod nodig en een bepaald schil uit de laatste DLC. En dan moet je je skills zo instellen dat de fleet skill vol staat. Die begint met 10% sneller rennen en met die class mod kun je hem nog eens +4 geven. Ik weet uit mijn hoofd alleen even niet meer hoe dat schild en die class mod heten. Zal vanavond even kijken voor je.


Zo werkt het voor het wapen. Het is wel even oefenen. Die gozer had hem op 103, ik meestal op 144 zelfs maar zelfs al een keer op 165 gehad.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2013 17:56:01 ]
pi_123216772
Ik zal er straks even naar kijken. Heb net trouwens voor het eerst B2 uitgespeeld. Ik heb nu een quest gekregen voor Terramorpheus, maar dat kan ik neem ik aan alleen doen als ik lvl 50 ben? :P
Burning bridges gives you so much more
pi_123361064
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:33 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik zal er straks even naar kijken. Heb net trouwens voor het eerst B2 uitgespeeld. Ik heb nu een quest gekregen voor Terramorpheus, maar dat kan ik neem ik aan alleen doen als ik lvl 50 ben? :P
Ja. Probeer hem gewoon maar eens zou ik zeggen ;) Had ik toen ook gedaan maar dat was niet zo'n goed idee. Als een level 50 is hij zelfs erg moeilijk en die lukt je bijna niet alleen of je moet vals spelen. Ik heb hem 1x met zijn 2en gedaan op de normale manier en ben denk ik tijdens dat potje wel 6x dood gegaan :D
  dinsdag 26 februari 2013 @ 12:33:58 #224
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123362705
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:39 schreef Wiebeldak het volgende:
Gisteren kreeg ik me toch vette granaten uit Terramorphous. Ik was hem aan het farmen en ik wist niet eens dat deze granaten bestonden. Je steekt er zowat de hele ruimte waar in je loopt mee in brand :D

[ afbeelding ]

Damn!

Vind vooral die granaten wel tof die eerst iedereen naar zich toe trekken! Maar heb Borderlands 2 inmiddels niet meer :P Wellicht haal ik hem later nog eens een keertje.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 26 februari 2013 @ 12:43:00 #225
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_123362954
Ik heb granaten met corrosive damage, die een tegenstander 'opzoeken' en een deel van de damage naar mij toe sturen als extra health. Heel prettig af en toe. :P
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:13:15 #226
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123363901
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:43 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb granaten met corrosive damage, die een tegenstander 'opzoeken' en een deel van de damage naar mij toe sturen als extra health. Heel prettig af en toe. :P
Granaten in het begin niet veel gebruikt maar later wel heel tof omdat ik er ook 13 mee kon nemen en dan idd die homing shit en implosie en extra damage ovetime maakte ze erg handig ja.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_123370571
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:13 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Granaten in het begin niet veel gebruikt maar later wel heel tof omdat ik er ook 13 mee kon nemen en dan idd die homing shit en implosie en extra damage ovetime maakte ze erg handig ja.

Dit zijn de beste. Die ken je helemaal in het begin krijgen uit boom boom en bewm.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:31:16 #228
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123378968
Wiebel

Ik was met mijn 2de playtrough op 1/3 maar kan je ook weer opnieuw beginnen met die playtrough en gewoon je level halen?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_123398272
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:31 schreef AQuila360 het volgende:
Wiebel

Ik was met mijn 2de playtrough op 1/3 maar kan je ook weer opnieuw beginnen met die playtrough en gewoon je level halen?
Volgens mij niet. Alleen met een ander karakter maar dan begin je weer op playtrough 1.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 07:58:19 #230
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_123648947
We've reposted them below -- remember, each is worth 5 Golden Keys in Borderlands 2!

PC / Mac: KJWJ3-SCBFK-S5F3J-JBBB3-BHCJ3
Xbox 360: WB5TJ-9KF95-3TZ3X-KR3JJ-FW9R3
PlayStation 3: 5JKJJ-CXZ53-5WWKT-H3WBJ-ZZ55X
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_123661162
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 07:58 schreef Rossdale het volgende:
We've reposted them below -- remember, each is worth 5 Golden Keys in Borderlands 2!

PC / Mac: KJWJ3-SCBFK-S5F3J-JBBB3-BHCJ3
Xbox 360: WB5TJ-9KF95-3TZ3X-KR3JJ-FW9R3
PlayStation 3: 5JKJJ-CXZ53-5WWKT-H3WBJ-ZZ55X
Tnx! Hij werkt prima voor de Xbox.
pi_123813086
Is Borderlands 2 heel anders dan 1? Ik wilde net 2 halen uit de Appstore (mac) maar mijn ik draai Lion ipv Mountain Lion en dan werkt deel 2 niet. Is deel 1 de moeite?
pi_123830963
Toch blijft dit spel echt geweldig om te spelen.

Had ff een lange pauze ingelast bij dit spel, en gisteravond weer eens begonnen. Het is toch wel weer leuk :Y

Mochten er nog mensen zin hebben om een keer te spelen. Je kan me altijd even toevoegen: http://steamcommunity.com/profiles/76561198062061144/ *O*
  zaterdag 9 maart 2013 @ 22:33:41 #234
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123846551
Ik moet hem weer een keer halen op de 360.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 25 maart 2013 @ 14:23:40 #235
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_124483243
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:23 schreef Darkestrah het volgende:
Voor wie het nog iets kan boeien: http://www.gamekings.tv/n(...)de-level-cap-omhoog/
Eindelijk ^O^
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  maandag 25 maart 2013 @ 14:33:13 #237
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_124483591
Het komt voor mij net even wat te laat, heb weinig trek meer in Borderlands 2.
pi_124483642
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:33 schreef Darkestrah het volgende:
Het komt voor mij net even wat te laat, heb weinig trek meer in Borderlands 2.
Dit ja, en borderlands was serieus mijn meest recent gekochte game, en heb hem lang gespeeld... maar ja morgen bioshock dus tja...
pi_124483785
Misschien doe ik nog 1 playthrough als echt alle DLC uit is. Dan toch wellicht een keer die season pass halen, zodat ik meteen alle grote DLC's heb. Die nieuwe characters boeien me eigenlijk niet echt.

Heb er zeker wel van genoten, maar andere spellen pakken mij op dit moment gewoon echt meer.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 09:34:06 #240
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124515175
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_124519451
Ik ga straks toch ook weer eens verder spelen, denk ik. Heb eerst Gunzerker gespeeld, maar ik merkte dat ik nog erg vaak dood ging, zeker als je dan op True Vault Hunter speelt leg je wel erg vaak het loodje. Voordeel van Gunzerker is dan weer wel dat bijna elke eindbaas te exploiten is door een verdekt hoekje op te zoeken en alles kapot te sniperen omdat je bij het gunzerken ammo kan regenereren. The Warrior was toch echt wel een lachertje wat dat betreft.

Mechromancer opgestart en dat is echt easy mode. Als je je skill points in alles gooit wat die robot beter maakt dan is het bijna onmogelijk om dood te gaan. Ik ben bijna door mijn eerste playthrough heen en nog niet één keer de Fight for your Life mode gehad.

Ik kijk wel uit naar nieuwe DLC, met name de Ultimate Vault Hunter mode. Nieuwe character boeit me niet zoveel. Mijn ervaring met melee-based characters uit Borderlands 1 is dat je nogal vaak dood gaat.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 12:17:18 #242
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124519645
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:11 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ga straks toch ook weer eens verder spelen, denk ik. Heb eerst Gunzerker gespeeld, maar ik merkte dat ik nog erg vaak dood ging, zeker als je dan op True Vault Hunter speelt leg je wel erg vaak het loodje. Voordeel van Gunzerker is dan weer wel dat bijna elke eindbaas te exploiten is door een verdekt hoekje op te zoeken en alles kapot te sniperen omdat je bij het gunzerken ammo kan regenereren. The Warrior was toch echt wel een lachertje wat dat betreft.

Mechromancer opgestart en dat is echt easy mode. Als je je skill points in alles gooit wat die robot beter maakt dan is het bijna onmogelijk om dood te gaan. Ik ben bijna door mijn eerste playthrough heen en nog niet één keer de Fight for your Life mode gehad.

Ik kijk wel uit naar nieuwe DLC, met name de Ultimate Vault Hunter mode. Nieuwe character boeit me niet zoveel. Mijn ervaring met melee-based characters uit Borderlands 1 is dat je nogal vaak dood gaat.
Is die mechromancer wel leuk om te spelen verder? Die nieuwe ga ik ook niet spelen omdat ik nooit een melee class speel.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_124519732
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:17 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Is die mechromancer wel leuk om te spelen verder? Die nieuwe ga ik ook niet spelen omdat ik nooit een melee class speel.
Ja, is wel leuk. Alleen de skills zijn niet echt fantastisch. Heel nuttig, maar niets wat echt supertof is. Je moet het vooral van die robot hebben.
  Redactie Games dinsdag 26 maart 2013 @ 12:22:15 #244
206706 crew  Racerblade
pi_124519811
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ja, is wel leuk. Alleen de skills zijn niet echt fantastisch. Heel nuttig, maar niets wat echt supertof is. Je moet het vooral van die robot hebben.
Die hele Anarchy-tree zag er wel leuk uit. Mijn Mechro is alleen nog maar rond level 10, heb die nooit echt ver kunnen stacken.
pi_124554050
Ik ga hem wel weer even oppakken, maar heb het gevoel dat je met iets van 3 uurtjes spelen wel weer op de 61 zal zitten..
[img]http://i1018.photobucket.com/albums/af301/sjisje/Cowsig_zps4237a5a6.png[/img]
[size=85][color=#80BFFF]We will not run and we will not hide,.[/color][/size]
  Redactie Games woensdag 3 april 2013 @ 00:56:34 #246
206706 crew  Racerblade
pi_124820891
PC / Mac SHiFT Code for 5 Golden Keys in Borderlands 2:
K3WJT-BFBRW-S5RTT-TBBB3-9XWZ5

Xbox 360 SHiFT Code for 5 Golden Keys in Borderlands 2:
KBWTB-T6XSC-JJHBF-WXBJJ-WRWKF

PlayStation 3 SHiFT Code for 5 Golden Keys in Borderlands 2:
C3KTB-F6ZKB-KC5WJ-ZTKJ3-XC569
pi_124821011
Is de AI van de tegenstanders in Borderlands 2 verbeterd ten opzichte van deel 1? Want daar is het soms toch wel redelijk dramatisch moet ik zeggen.
  woensdag 3 april 2013 @ 09:42:44 #248
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124824910
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 01:01 schreef Operc het volgende:
Is de AI van de tegenstanders in Borderlands 2 verbeterd ten opzichte van deel 1? Want daar is het soms toch wel redelijk dramatisch moet ik zeggen.
Heb deel 1 niet gespeeld maar die van deel 2 is volgens mij ook niet heel goed maar daar is het ook de game niet voor. Dus opzich vond ik het perfect.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Redactie Games woensdag 3 april 2013 @ 10:11:51 #249
206706 crew  Racerblade
pi_124825597
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 01:01 schreef Operc het volgende:
Is de AI van de tegenstanders in Borderlands 2 verbeterd ten opzichte van deel 1? Want daar is het soms toch wel redelijk dramatisch moet ik zeggen.
Ik geloof het niet. Maar het is me bij Borderlands nooit opgevallen omdat ik me er toch niet aan zou ergeren in een shooter als deze.
pi_124843513
Damn Ultimate Vault Hunter modes is echt enorm moeilijk. Ben nu level 51 maar moet echt enorm moeite doen met al mijn legendary wapens om door die campaign te komen. Ook al veel nieuwe en belachelijk sterke tegenstanders gezien!
Ben blij dat ik veel golden keys heb verzameld want daar heb ik nu echt wat aan.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2013 18:21:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')