Ik heb geen boor helaas.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:24 schreef Raene het volgende:
Dudes schaam je.. wat is obv nou weer.. onder boor verhoud?
Obviously.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:24 schreef Raene het volgende:
Dudes schaam je.. wat is obv nou weer.. onder boor verhoud?
Wil je er bij?quote:
uiteraardquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Obviously.
[..]
Wil je er bij?
Geen geld en alles is zo ver dus duurquote:
Ik dacht dat er maar 1 stond, maar stond er 2 keer.quote:
Ja, al die meets in Duitsland.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Geen geld en alles is zo ver dus duur.
Hahahaha!!11onequote:
Ohjee.quote:
Even mezelf castreren.quote:
quote:
Haters.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:44 schreef Tamashii het volgende:
Omfg. Ik heb mijn rijbewijs jongens.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:44 schreef Tamashii het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:44 schreef Tamashii het volgende:
Gewoon 'ik ben geil' posten vond ik te makkelijk.quote:
GEFELICITEERDquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:44 schreef Tamashii het volgende:
Zodat je tijd hebt om die Linda uit 2004 helemaal door te lezen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom duurt wachten bij de HA altijd zo lang?
omdat die kleine tienermeisjes achter de kassa naar de vakkenvullers staan te glurenquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom duurt wachten bij de HA altijd zo lang?
Huisarts, geen Albert Heijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat die kleine tienermeisjes achter de kassa naar de vakkenvullers staan te gluren
Arme jongen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon 'ik ben geil' posten vond ik te makkelijk.
Gefeliciteeeeeeeeerdquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:44 schreef Tamashii het volgende:
Hey... Congratz meid !quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:44 schreef Tamashii het volgende:
Omg, dat meen je?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dan ist goed hea
enne... keep in mind, de ergste spierpijn komt pas na ongeveer 36 uur
True story, m.u.v. buikspieren dient een spiergroep die je intensief getraint hebt daarna 48 uur rust te krijgen. Het idee is dat een spiergroep die rust krijgt de tijd krijg om te groeien.quote:
Ik leen jou mijn schouder om op te huilen... jammer manquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn konijn is dood.
Ik heb knuffels nodig.
Hmm, ik moet de kuiten, hamstrings en nog wat meer van die spiergroepen in de benen trainenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
True story, m.u.v. buikspieren dient een spiergroep die je intensief getraint hebt daarna 48 uur rust te krijgen. Het idee is dat een spiergroep die rust krijgt de tijd krijg om te groeien.
Daarom zie je heel veel mensen die hun spieren echt groter en sterker willen maken trainen in specifieke groepen. Ik meen dat triceps-borst een groep is, biceps-rug, en dan een dagje benen.
Nou de buik, intresting enough, schijnt zo enorm veel te bewegen in het dagelijks leven dat spierpijn na 24 bijna altijd compleet voorbij is. De buik heeft namelijk veel minder hersteltijd nodig. En je gaat naar alle waarschijnlijkheid ook meer voor vetverbranding dan voor het groter maken van je buikspieren. Dat betekend veel herhalingen maken, en dat kun je lekker iedere dag doen.
Als laatste voor de lui die wel in vorm willen blijven maar niet buiten proporcies willen groeien, nog een dagje cardio/hardlopen. Soms in combinatie met de beenspier, soms om en om. Net wat je zelf wilt..
Fitnessmaar houd rekening met, iedereen heeft er weer een andere mening over
Dunnuh !quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hmm, ik moet de kuiten, hamstrings en nog wat meer van die spiergroepen in de benen trainen
Voel ze nu al aardig
En vetverbranding? Liever niet zeg, ben al dun genoeg
waar is iedereen?quote:
okequote:
mja mag niet klagen gaat eigenlijk wel lekker allemaalquote:
Dunno, staat in de op denk ikquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:26 schreef Giertje het volgende:
mja mag niet klagen gaat eigenlijk wel lekker allemaal
mja ik weet van de meet maar zoveel zijn er niet heen geloof ik
ik had na woensdag al weekendquote:
Yes ! Donderdag en vrijdag vrij is zo relaxquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:32 schreef Giertje het volgende:
ik had na woensdag al weekend
ga je nog wat leuks doen?
* Raene knuffelt kaneelquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn konijn is dood.
Ik heb knuffels nodig.
echt wel lekker uitslapenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Yes ! Donderdag en vrijdag vrij is zo relax
utrecht he?!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:46 schreef muhahaha het volgende:
Nog 2 meets?![]()
Nijmegen zou ik kunnen, afhankelijk van de dag.
Utrecht kan ik niet want donderdag sport ik altijd.
He ouwe, hoe laat kom je?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:37 schreef remlof het volgende:
Gefeli met het halen van je rijbewijs Tama!
Heb je 'm al al fysiek?
geen geld voorquote:
Zo verleidelijk.. Ik verveel me onwijs en ik heb het verschrikkelijk koudquote:
Dat idd..quote:
Ik kan je vandaag geen gezelschap houdenquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Zo verleidelijk.. Ik verveel me onwijs en ik heb het verschrikkelijk koud..
anders had ik het zo gedaan hoor was vorige keer ook enorm lachenquote:
Nopeeee. Pas over een week.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:37 schreef remlof het volgende:
Gefeli met het halen van je rijbewijs Tama!
Heb je 'm al al fysiek?
quote:
ik ga voor bamiquote:
ik zie in je fobo dat jij ook naar de EFF gaatquote:
Al jarenquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zie in je fobo dat jij ook naar de EFF gaat
cool ik ook
quote:
ik kan kiezen uit een broodje braadworst, spaghetti met smack, of cheapass noodles.quote:
das niet veel ik uit bami of zelf koken of naar de vreetschuur hier op et pleinquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:43 schreef Raene het volgende:
[..]
ik kan kiezen uit een broodje braadworst, spaghetti met smack, of cheapass noodles.
quote:
wattes?quote:
Hey Gier, jammer dat je er niet bij bent vanavond.quote:
uhuh mja ik had andere plannen maar die zijn anders gelopen anders had ik geld ervoor opzij gelegd en was ik erbij geweestquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey Gier, jammer dat je er niet bij bent vanavond.
Firma.quote:
aah okee das duidelijkerquote:
Jammer. Geld zou geen issue moeten zijn, maar ik voel je. Ik moet t ook rustig aan doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh mja ik had andere plannen maar die zijn anders gelopen anders had ik geld ervoor opzij gelegd en was ik erbij geweest
ach ik spaar wel weer wat op binnenkortquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer. Geld zou geen issue moeten zijn, maar ik voel je. Ik moet t ook rustig aan doen.
Oe tof congratz !quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik wil ook weer naar een meet![]()
Komende zondag wel in Almere, 2 kaartjes gewonnen voor Taken 2, van de FOK! FP, komen ook enkele lieden van FOK! ABO
Wel fucking vroeg begint de voorstelling, 11:00 uur
hoe wou je het dan doen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
Soms is het bijna jammer dat geld uberhaupt bestaat
oew okee tofquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik wil ook weer naar een meet![]()
Komende zondag wel in Almere, 2 kaartjes gewonnen voor Taken 2, van de FOK! FP, komen ook enkele lieden van FOK! ABO
Wel fucking vroeg begint de voorstelling, 11:00 uur
Dit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
Soms is het bijna jammer dat geld uberhaupt bestaat
Bezittelijk voornaamwoord, Gier.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoe wou je het dan doen?
net als vroeger?
ruilhandel
ik ruil mijn magentron voor jou auto?
doen we net als new kidsquote:
Ze herkennen me welquote:
ik zie hetquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
doen we net als new kids
we betalen helemaal nergens meer voor
New Kids, als 39 jarige blijf ik het toch leuk vindenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
doen we net als new kids
we betalen helemaal nergens meer voor
aah oke tof man veel plezier ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ze herkennen me wel![]()
Zo hebben we afgesproken, de een op de motor, de ander met een kale kneiter etc
was wel vermakelijk in ieder gevalquote:
aaah ja het is lekker lomp en daar hou ik wel vanquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
New Kids, als 39 jarige blijf ik het toch leuk vinden
Idemquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah ja het is lekker lomp en daar hou ik wel van
De sketches zijn geniaal en Turbo was idd wel tof. Nitro niet gezien, maar die leek me minder.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke tof man veel plezier ook
[..]
was wel vermakelijk in ieder geval
Nitro was stukken minder Turbo was echt tantoe spangquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:03 schreef Fera het volgende:
[..]
De sketches zijn geniaal en Turbo was idd wel tof. Nitro niet gezien, maar die leek me minder.
ik ben ook zeer zeker geen tokkiequote:Op vrijdag 16 november 2012 18:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idem
En lomp ben ik ook![]()
Echter geen tokkie
nitro vond ik zelf niet zo lachen als turbo in ieder gevalquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:03 schreef Fera het volgende:
[..]
De sketches zijn geniaal en Turbo was idd wel tof. Nitro niet gezien, maar die leek me minder.
New Kids Turbo is vele malen vermakelijker iddquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:05 schreef Fera het volgende:
Dan mis ik er niets aan, als ik jullie zo hoor.
neuh maar als je em gaat kijken doe het onder invloedquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:05 schreef Fera het volgende:
Dan mis ik er niets aan, als ik jullie zo hoor.
van Schültenbrau uiteraardquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
neuh maar als je em gaat kijken doe het onder invloed
quote:
je hebt gewoon geen humorquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:12 schreef Samzz het volgende:
New Kids, de aids van de Nederlandse film- en tv-wereld.
Gut, wie immer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe was de wining and dining gisteren?
Ik wist niet Erwin ook sint wasquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:15 schreef ErwinRommel het volgende:
YES!! M'n pet verruilt voor een mijter
Cadeautjesquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wist niet Erwin ook sint was
De Sint was Erwin welgezindt, vandaar dat ik zijn mijter ff mocht lenen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wist niet Erwin ook sint was
Tof van Sint.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De Sint was Erwin welgezindt, vandaar dat ik zijn mijter ff mocht lenen.
Rommel was idd niet zoals veel andere nazi's, sterker nog, Rommel was geen naziquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tof van Sint.
Laatst een docu over Rommel gezien. Ik heb wel bewondering voor hem.
Leuk altijd, die kortzichtigheid van mensenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rommel was idd niet zoals veel andere nazi's, sterker nog, Rommel was geen nazi
Daarbij had hij respect voor de tegenstander, en zelfs ook Joodse soldaten, die hij beschermde onder zijn hoede.
Churchill sprak ook lovend over hem.
Er was toen ik nog modje was in C&H discussie of ik met mijn username daar wel modje mocht zijn
klopt Rommel maakte inderdaad geen onderscheidquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarbij had hij respect voor de tegenstander, en zelfs ook Joodse soldaten, die hij beschermde onder zijn hoede.
Er was toen ik nog modje was in C&H discussie of ik met mijn username daar wel modje mocht zijn
Altijd fijn jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk altijd, die kortzichtigheid van mensen.
Zo'n discussie is op zich niets mis mee zolang men bij de feite blijft. Rommel was inderdaad een goeie generaal en totaal geen nazi.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik haat standaard, ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is je standaard modus toch?
gelukkig maar.. je moet wel heel gek zijn als je mij saai kan vindenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nee denk eigenlijk dat dat wel mee valt
komt omdat je saai bent, dat je mij niet kent.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:02 schreef Evie het volgende:
[..]jij kent me dan ook niet.. dan mag het
![]()
Nee omdat ik geen behoefte heb je te kennen atmquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
komt omdat je saai bent, dat je mij niet kent.
Hoi Apachequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:05 schreef AldoTheApache het volgende:
Nu al weten dat je een examen over 2 weken niet gaat maken omdat je hem toch niet gaat halen, en je dus gaat richten op andere vakken
kutstudie
goede avond allen
Waarover?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:07 schreef Evie het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat iemand die me niet kent er over te zeggen heeft idd
65 kilo en langer dan 1.70quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:07 schreef dawg het volgende:
[..]
donkerbruin (?) haar, pakweg 1.70m en 180 kilo ongeveer. oh en preuts.
Dus ik ben niet gek?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:59 schreef Evie het volgende:
[..]
gelukkig maar.. je moet wel heel gek zijn als je mij saai kan vinden
zat ik er even heul dichtbij.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:08 schreef Evie het volgende:
[..]
65 kilo en langer dan 1.70dus maar denkbeeldig altijd 180 kilo
meer om van te houden
![]()
En preuts.. ligt aan het moment
Dat is niet saai, dat is een omschrijving, wat is dan saai?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:07 schreef dawg het volgende:
[..]
donkerbruin (?) haar, pakweg 1.70m en 180 kilo ongeveer. oh en preuts.
kun je nagaan hoe spannend jij bentquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:10 schreef Evie het volgende:
[..]
enorm en zelfs jij vind me niet saai
knap van jequote:
te spannend voor een fokkerquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe spannend jij bent
doubt itquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:11 schreef Evie het volgende:
[..]
knap van je
[..]
te spannend voor een fokker
altijd op de bank chips zitten vreten, hoe word je anders 180 kilo zwaar?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is niet saai, dat is een omschrijving, wat is dan saai?
te veel eten doe ik jammer genoeg alleen denkbeeldigquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:14 schreef dawg het volgende:
[..]
altijd op de bank chips zitten vreten, hoe word je anders 180 kilo zwaar?
alles denkbeeldig, rijke fantasiewereld wel. volgens heb jij in dat wereldje wel wat fokkertjes gek gemaakt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:16 schreef Evie het volgende:
[..]
te veel eten doe ik jammer genoeg alleen denkbeeldig![]()
![]()
precies ik zit altijd de hele dag op de bank
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:16 schreef Evie het volgende:
[..]
te veel eten doe ik jammer genoeg alleen denkbeeldig![]()
![]()
precies ik zit altijd de hele dag op de bank
Zeker anders zouden ze wel aan me vast zitten en ik ze niet snel gedumpt hebben he?!quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
alles denkbeeldig, rijke fantasiewereld wel. volgens heb jij in dat wereldje wel wat fokkertjes gek gemaakt.ondanks dat je echt veel te spannend bent voor diezelfde fokkertjes?
Wat ga je koken?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu ja, zal allemaal wel, ik ga koken
en je weet; simpel is saai. en zo is de cirkel weer rond.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker anders zouden ze wel aan me vast zitten en ik ze niet snel gedumpt hebben he?!zo simpel is het
Mwoah fokkers niet mijn ding.. saai ben je zelfquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:22 schreef dawg het volgende:
[..]
en je weet; simpel is saai. en zo is de cirkel weer rond.
Eet smakelijk voor straksquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
lasagna bolognese, ER style!!
bijna net zo saai als jij bent. samen bankzitten?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Mwoah fokkers niet mijn ding.. saai ben je zelf![]()
Nee sorry.. daar kan ik dus echt niet tegen.. beetje doelloos hangen en series kijkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:26 schreef dawg het volgende:
[..]
bijna net zo saai als jij bent. samen bankzitten?
serieuze.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee sorry.. daar kan ik dus echt niet tegen.. beetje doelloos hangen en series kijken.. prima in je eentje maar met zn tweeen hmz kan ik altijd betere dingen voor verzinnen...
tenzij het ongesteldheidsdag nr 1 is natuurlijk
TMI IYF
Die bewegende zak is wel een beetje dubieusquote:
SM piet met extreme bondagequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die bewegende zak is wel een beetje dubieus
Geilquote:
ach zal vanavond wel weer drukker wordenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:44 schreef kingtoppie het volgende:
Het forum is wel vet saai op dit moment.. Ik ga maar weer weg.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, met mijn rechterhand. Keigezellig.
En twi en Myra dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, met mijn rechterhand. Keigezellig.
Ik voel jequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:44 schreef kingtoppie het volgende:
Het forum is wel vet saai op dit moment.. Ik ga maar weer weg.
Ik zit ziek thuis. Keelpijn, loopneus.quote:
RIP Kaneelnijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit ziek thuis. Keelpijn, loopneus.
En mijn konijn is vandaag overleden.
Zal ik jou dan ook maar even voelen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik voel je.
Ik lees soms wat mee maar er is echt geen flikker aan.
Awww ...quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
zow, da's best respectabel voor een nijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.![]()
Thor is 10 jaar geworden.
Dank je.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww ...Beterschap en gecondoleerd!
Okquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zal ik jou dan ook maar even voelen?
Geil gedroomd?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik voel je.
Ik lees soms wat mee maar er is echt geen flikker aan.
beter oefenen, Fokken is weer zo drastischquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Das tenminste leuker dan fokken....
Hoewel...
Fokken
Aahwquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Immerquote:
Jazeker. Hij zou 5 jaar worden, zeiden ze toen we hem kochten. Alle andere konijnen zijn al jaren dood. Hij heeft hem tot het laatst gechilled. Alleen was hij wel softer geworden. Hij was tegenwoordig vriendjes met de katten uit de buurt in plaats van ze weg te jagen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zow, da's best respectabel voor een nijn
Ja.quote:
Anoniem persoonquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Over wie welke personen ging de droom?
Ik heb een knuffelkonijntjequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker. Hij zou 5 jaar worden, zeiden ze toen we hem kochten. Alle andere konijnen zijn al jaren dood. Hij heeft hem tot het laatst gechilled. Alleen was hij wel softer geworden. Hij was tegenwoordig vriendjes met de katten uit de buurt in plaats van ze weg te jagen.
[..]
Ja.
Ik heb knuffels van een specifiek iemand nodig.
Heeft hij je weer goed door elkaar geschud?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vandaag besloten dat ik echt enorm stapel gigantisch gek ben op mijn paard. De idioot.
Nee, dan creep ik haar uit. Jeweet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een knuffelkonijntje
Maar stuur dan een smsje dat je getroost wilt worden oid
Nee, hij was heel liefquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heeft hij je weer goed door elkaar geschud?
Ah dat kusje deed het 'mquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hij was heel lief. En toen gaf hij me een kopstoot. En daarna een kusje
.
Nouja of een ander excuus. Als je haar maar uitvraagtquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dan creep ik haar uit. Jeweet.
Jaquote:
Ik heb niet in de hand over wie ik droomquote:
Dat klinkt als een Fokker die ik kenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Hij maakt me altijd aan het lachen en hij knuffelt heel fijn
.
Zie editquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat klinkt als een Fokker die ik ken
Ik wacht tot zondag.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja of een ander excuus. Als je haar maar uitvraagt
als je het al te vaak doet moet je je toch zorgen gaan makenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb niet in de hand over wie ik droom..
Hoezo zou dat creepy zijn danquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dan creep ik haar uit. Jeweet.
En dan?quote:
Gelukkig heeft hij ons nog om hem daar aan te herinnerenquote:
Omdat we elkaar niet goed kennen en we elkaar nog nooit aan hebben geraakt of hebben gepraat over gevoelens ofzo.quote:
Dan vraag ik haar mee uit.quote:
Ik weet het.quote:
Oké.quote:
Ik doe het ook alleen als een droom die kant op gaat waar ik niet wil dat ie heen gaatquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan dat niet![]()
Soms lijkt het er op, maar dan heb ik alles toch niet in de hand
Wie is haar?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat we elkaar niet goed kennen en we elkaar nog nooit aan hebben geraakt of hebben gepraat over gevoelens ofzo.
[..]
Dan vraag ik haar mee uit.
Pardon want?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je het al te vaak doet moet je je toch zorgen gaan maken
Ik droom wisselvallig... soms wel soms niet. Nouja zal wel normaal zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Ik doe het ook alleen als een droom die kant op gaat waar ik niet wil dat ie heen gaat. Dromen is goed voor je, dus ik wil niet te veel met m'n dromen rommelen.
Je droomt altijd. Je onthoudt alleen niet altijd wat je droomt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik droom wisselvallig... soms wel soms niet. Nouja zal wel normaal zijn.
Soms is het droog soms regent het?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik droom wisselvallig... soms wel soms niet. Nouja zal wel normaal zijn.
Mja, ook dat je alles kwijt bent zodra je ogen open gaan? ...quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je droomt altijd. Je onthoudt alleen niet altijd wat je droomt.
Vertelquote:
Dan heb je dus onthouden wat je gedroomd hebt. Meestal gebeurt dat nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja, ook dat je alles kwijt bent zodra je ogen open gaan? ...
Weet niet hoor.... Als ik heb gedroomd blijft dat toch altijd wel een kwartier hangen ofzo.
Jongeh!quote:
Ze heeft 2 armen, 2 benen, een hoofd.quote:
Ik hoop ook nog een rompquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongeh!
De laatste keer toen ik vroeg of ze iets te doen had, had ze genoeg te doen voor 3 weken.
Maak van dat wat je wilt.
[..]
Ze heeft 2 armen, 2 benen, een hoofd.
Ja dan wel. Maar vaak zat is het helemaal blanco als m'n ogen opengaan hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je dus onthouden wat je gedroomd hebt. Meestal gebeurt dat niet.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongeh!
De laatste keer toen ik vroeg of ze iets te doen had, had ze genoeg te doen voor 3 weken.
Maak van dat wat je wilt.
[..]
Ze heeft 2 armen, 2 benen, een hoofd.
Vertel?quote:
Werk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop ook nog een rompwaar ken je haar van?
Tofquote:
quote:
Nou, ik kan in mijn huis een nieuwe huisgenoot kiezen, maar weet zelf niemand die erin zou willen wonen, dus dat wordt gewoon een vreemd iemand. Ik deel alleen de badkamer en keuken, en er is voor de rest geen gemeenschappelijke ruimte, maar ik woon wel chill.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |