Ik heb geen boor helaas.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:24 schreef Raene het volgende:
Dudes schaam je.. wat is obv nou weer.. onder boor verhoud?
Obviously.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:24 schreef Raene het volgende:
Dudes schaam je.. wat is obv nou weer.. onder boor verhoud?
Wil je er bij?quote:
uiteraardquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Obviously.
[..]
Wil je er bij?
Geen geld en alles is zo ver dus duurquote:
Ik dacht dat er maar 1 stond, maar stond er 2 keer.quote:
Ja, al die meets in Duitsland.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Geen geld en alles is zo ver dus duur.
Hahahaha!!11onequote:
Ohjee.quote:
Even mezelf castreren.quote:
quote:
Haters.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:44 schreef Tamashii het volgende:
Omfg. Ik heb mijn rijbewijs jongens.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:44 schreef Tamashii het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:44 schreef Tamashii het volgende:
Gewoon 'ik ben geil' posten vond ik te makkelijk.quote:
GEFELICITEERDquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:44 schreef Tamashii het volgende:
Zodat je tijd hebt om die Linda uit 2004 helemaal door te lezen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom duurt wachten bij de HA altijd zo lang?
omdat die kleine tienermeisjes achter de kassa naar de vakkenvullers staan te glurenquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom duurt wachten bij de HA altijd zo lang?
Huisarts, geen Albert Heijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat die kleine tienermeisjes achter de kassa naar de vakkenvullers staan te gluren
Arme jongen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon 'ik ben geil' posten vond ik te makkelijk.
Gefeliciteeeeeeeeerdquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:44 schreef Tamashii het volgende:
Hey... Congratz meid !quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:44 schreef Tamashii het volgende:
Omg, dat meen je?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dan ist goed hea
enne... keep in mind, de ergste spierpijn komt pas na ongeveer 36 uur
True story, m.u.v. buikspieren dient een spiergroep die je intensief getraint hebt daarna 48 uur rust te krijgen. Het idee is dat een spiergroep die rust krijgt de tijd krijg om te groeien.quote:
Ik leen jou mijn schouder om op te huilen... jammer manquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn konijn is dood.
Ik heb knuffels nodig.
Hmm, ik moet de kuiten, hamstrings en nog wat meer van die spiergroepen in de benen trainenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
True story, m.u.v. buikspieren dient een spiergroep die je intensief getraint hebt daarna 48 uur rust te krijgen. Het idee is dat een spiergroep die rust krijgt de tijd krijg om te groeien.
Daarom zie je heel veel mensen die hun spieren echt groter en sterker willen maken trainen in specifieke groepen. Ik meen dat triceps-borst een groep is, biceps-rug, en dan een dagje benen.
Nou de buik, intresting enough, schijnt zo enorm veel te bewegen in het dagelijks leven dat spierpijn na 24 bijna altijd compleet voorbij is. De buik heeft namelijk veel minder hersteltijd nodig. En je gaat naar alle waarschijnlijkheid ook meer voor vetverbranding dan voor het groter maken van je buikspieren. Dat betekend veel herhalingen maken, en dat kun je lekker iedere dag doen.
Als laatste voor de lui die wel in vorm willen blijven maar niet buiten proporcies willen groeien, nog een dagje cardio/hardlopen. Soms in combinatie met de beenspier, soms om en om. Net wat je zelf wilt..
Fitnessmaar houd rekening met, iedereen heeft er weer een andere mening over
Dunnuh !quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hmm, ik moet de kuiten, hamstrings en nog wat meer van die spiergroepen in de benen trainen
Voel ze nu al aardig
En vetverbranding? Liever niet zeg, ben al dun genoeg
waar is iedereen?quote:
okequote:
mja mag niet klagen gaat eigenlijk wel lekker allemaalquote:
Dunno, staat in de op denk ikquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:26 schreef Giertje het volgende:
mja mag niet klagen gaat eigenlijk wel lekker allemaal
mja ik weet van de meet maar zoveel zijn er niet heen geloof ik
ik had na woensdag al weekendquote:
Yes ! Donderdag en vrijdag vrij is zo relaxquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:32 schreef Giertje het volgende:
ik had na woensdag al weekend
ga je nog wat leuks doen?
* Raene knuffelt kaneelquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn konijn is dood.
Ik heb knuffels nodig.
echt wel lekker uitslapenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Yes ! Donderdag en vrijdag vrij is zo relax
utrecht he?!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:46 schreef muhahaha het volgende:
Nog 2 meets?![]()
Nijmegen zou ik kunnen, afhankelijk van de dag.
Utrecht kan ik niet want donderdag sport ik altijd.
He ouwe, hoe laat kom je?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:37 schreef remlof het volgende:
Gefeli met het halen van je rijbewijs Tama!
Heb je 'm al al fysiek?
geen geld voorquote:
Zo verleidelijk.. Ik verveel me onwijs en ik heb het verschrikkelijk koudquote:
Dat idd..quote:
Ik kan je vandaag geen gezelschap houdenquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Zo verleidelijk.. Ik verveel me onwijs en ik heb het verschrikkelijk koud..
anders had ik het zo gedaan hoor was vorige keer ook enorm lachenquote:
Nopeeee. Pas over een week.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:37 schreef remlof het volgende:
Gefeli met het halen van je rijbewijs Tama!
Heb je 'm al al fysiek?
quote:
ik ga voor bamiquote:
ik zie in je fobo dat jij ook naar de EFF gaatquote:
Al jarenquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zie in je fobo dat jij ook naar de EFF gaat
cool ik ook
quote:
ik kan kiezen uit een broodje braadworst, spaghetti met smack, of cheapass noodles.quote:
das niet veel ik uit bami of zelf koken of naar de vreetschuur hier op et pleinquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:43 schreef Raene het volgende:
[..]
ik kan kiezen uit een broodje braadworst, spaghetti met smack, of cheapass noodles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |