PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Blijkt dat hij trouwens helemaal niet bij Palmeiras gespeeld, die president heeft alleen gezegd dat die hem niet zou aantrekken.
HAHAHA TREKKEN HILARIESquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Blijkt dat hij trouwens helemaal niet bij Palmeiras gespeeld, die president heeft alleen gezegd dat die hem niet zou aantrekken.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:46 schreef vandermar het volgende:
Richarlyson staat altijd naakt op flatgebouwen.
Hij wacht dan op de trekvogels en rukwinden
quote:Judge Manoel Maximiano Junqueira Filho dismissed the lawsuit and justified his decision by stating that football is a "virile, masculine sport and not a homosexual one" and that, on those grounds, "Richarlyson should be forever banished by FIFA and never be allowed to play football again".
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:50 schreef DutchSL het volgende:
Jezus, Richarlyson had die president van Palmeiras aangeklaagd en dat werd afgewezen door de rechter die een nog veel idiotere uitspraak had:
[..]
Alle voetbalclubs hebben interesse in mannenquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Verbannen omdat hij interesse heeft in mannen.
Cums hotquote:
Dat filmen van de tv en dat op YouTube postenquote:
quote:
Was het maar zon feestquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:12 schreef DutchSL het volgende:
Ach, net zo'n hype als die Watt, even wachten en dan gaat die voor discard value.
waar zijn de afleveringenquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had nog een 4-4-2 Watt voor 1k verkocht in aflevering 3
Waarom doe ik me geluid automatisch uit als ik op een link klik hier haahhahaquote:
Nee hoor, iedereen speelt verdedigendquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:36 schreef StijnDa het volgende:
Vervelend, mensen gaan gewoon op verdedigend of ultra verdedigend als ze mijn team zien
Nee hoor, niet iedereen speelt verdedigend.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen speelt verdedigend
Dat is geen zak meer aan. Ik weet niet hoe het met andere zit, maar daar kom ik gewoon niet doorheen. 4/5 ATB en dan ultra defensive spelen. Helemaal niks wilt dan lukken omdat de verdedigers gewoon blijven staan op een rechte lijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:36 schreef StijnDa het volgende:
Vervelend, mensen gaan gewoon op verdedigend of ultra verdedigend als ze mijn team zien
Je tegenstander laten komen en dan lange bal?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat is geen zak meer aan. Ik weet niet hoe het met andere zit, maar daar kom ik gewoon niet doorheen. 4/5 ATB en dan ultra defensive spelen. Helemaal niks wilt dan lukken omdat de verdedigers gewoon blijven staan op een rechte lijn.
De hele tijd kaatsen met de spits, die trekt een verdediger mee alleen kan de verdediger niet zo snel draaien als de spits, goeie passer speelt de bal er zo tussendoor en taddaaquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat is geen zak meer aan. Ik weet niet hoe het met andere zit, maar daar kom ik gewoon niet doorheen. 4/5 ATB en dan ultra defensive spelen. Helemaal niks wilt dan lukken omdat de verdedigers gewoon blijven staan op een rechte lijn.
Ja, dat kan je wel opgevenquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:43 schreef StijnDa het volgende:
Achter tegen een 5atb Braziliaans team met lag. Ik kan beter opgeven of niet
Ruffier vind ik ook erg goed, ander Handanovicquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:45 schreef DutchSL het volgende:
Sirigu is beter dan Mandanda, maar als je Diakite hebt als middelste CB heb je geen Ligue 1 keepers nodig maar Franse keepers of Serie A keepers/
Gewoon afsluiten scheelt je een hoop frustratie. Doe ik ook weleens als ik tegen een kansloze 5ATB speel met ultra verdedigend.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:43 schreef StijnDa het volgende:
Achter tegen een 5atb Braziliaans team met lag. Ik kan beter opgeven of niet
Tja ik zit nu ook de filmpjes te kijken voor de rust. Maar opgeven is ook wel een beetje zielig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon afsluiten scheelt je een hoop frustratie. Doe ik ook weleens als ik tegen een kansloze 5ATB speel met ultra verdedigend.
Je zou evt bij http://www.futhead.com/fifa/squads/build/ je team kunnen nabouwen. Hoef jij niet zoveel uit te typen en is het voor ons makkelijker om tips te geven.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:42 schreef huhuhuhu het volgende:
Heeft iemand suggesties voor mijn verdedigers en keeper? Heb nu ligue 1 verdedigers + keeper maar dat hoef niet beslist. Mag ook serie a, bundesliga, barclays. Als het maar linkt met middenvelders
3-4-1-2
Keeper: Costil (zou op termijn Mandanda willen halen, of is eer een betere ligue1 keeper?)
Verdedigers: Yanga-M'biwa , Diakite, Dann (moet nog vervangen worden)(wss kaboul van spurs?)
Middenvelders: Utaka, Obi, Fernando Reges (mikel komt hier wss), Obasi
Aanval: Emenike, Martins en Honda achter de spitsen
Ik vind het gewoon geen zak aan als ik continue het spel moet maken en er keer op keer niet doorheen kom. Terwijl elke counter een gevaar is met spitsen die minimaal 88 pace hebben.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tja ik zit nu ook de filmpjes te kijken voor de rust. Maar opgeven is ook wel een beetje zielig.
Dan leg je de controller weg en ga je lekker genieten van iets andersquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tja ik zit nu ook de filmpjes te kijken voor de rust. Maar opgeven is ook wel een beetje zielig.
Handanovicquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:49 schreef huhuhuhu het volgende:
Diakite heb ik inderdaad als middelste CB. Wat is dan volgens jullie de beste keeper. En de beste betaalbare keeper? (Onder 10K?)
Had gekund, en was nog even pittig met mijn vermoeide verdedigers en zijn LB Y'tjes, maar het is 4-3 voor mij geblevenquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
en zometeen in de 90e 4-4 uit een corner en dan 5-4 verliezen in de ET door een reboundgoal
Oh valt mee dusquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Had gekund, en was nog even pittig met mijn vermoeide verdedigers en zijn LB Y'tjes, maar het is 4-3 voor mij geblevenGelukkig, gerechtigheid.
Nani hattrick, Aguero en Blaszykowski vallen nog een beetje tegen.
Wat is je team?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Had gekund, en was nog even pittig met mijn vermoeide verdedigers en zijn LB Y'tjes, maar het is 4-3 voor mij geblevenGelukkig, gerechtigheid.
Nani hattrick, Aguero en Blaszykowski vallen nog een beetje tegen.
Ja had het niet verwacht na snelle 2-0 achter.quote:
Toure en Fellaini niet omruilen? Ik doe altijd de tragere speler centraalquote:
Ja doe ik soms, maar had ik net niet gedaanquote:
Kan niet met chemquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toure en Fellaini niet omruilen? Ik doe altijd de tragere speler centraalWel een bazig team
Toure heeft een dubbele link met Aguero domme dikzak.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toure en Fellaini niet omruilen? Ik doe altijd de tragere speler centraalWel een bazig team
Ga je mond met zeep wassen, vieze wienermanquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toure heeft een dubbele link met Aguero domme dikzak.
Komt deruit dan jonguh!quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga je mond met zeep wassen, vieze wienerman
Ik sta al voor uw deur koekwaus! Zalk uw smoel stompuh of waquote:
Wel als je die trage Vidic vervangt voor Heitinga, Vertonghen of Vermaelen (maar dan kun jeb eter Toure laten staan en een eckte baas nemen als Kaboul ofzo)quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja doe ik soms, maar had ik net niet gedaan
[..]
Kan niet met chem![]()
Thx
Hij zit met de chem van Agueroquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wel als je die trage Vidic vervangt voor Vertonghen of Vermaelen (maar dan kun jeb eter Toure laten staan en een eckte baas nemen als Kaboul ofzo)
Volgens mij wilde hij graag Vidic houden...quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wel als je die trage Vidic vervangt voor Heitinga, Vertonghen of Vermaelen (maar dan kun jeb eter Toure laten staan en een eckte baas nemen als Kaboul ofzo)
Ik vind Vidic wel tof, en Fellaini doet het hartstikke goed daar, dus ik laat het nog even zo. Als ik iets aan ga passen is het Aguero + de rechterkant ofzo. Rest bevalt wel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wel als je die trage Vidic vervangt voor Heitinga, Vertonghen of Vermaelen (maar dan kun jeb eter Toure laten staan en een eckte baas nemen als Kaboul ofzo)
Fail on mequote:Op vrijdag 16 november 2012 15:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij zit met de chem van Aguerodat zag ik eerst ook niet, ik was louter bezig met de chem van de middelste CM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:18 schreef Thorb het volgende:
Die controller van de Wii U ziet er nog wel redelijk uit (mislukte xbox versie maar toch), maar is dat ding al uit dan of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die controllerOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Die controller van de Wii U ziet er nog wel redelijk uit (mislukte xbox versie maar toch), maar is dat ding al uit dan of niet?Mooi fucked dat die joysticks zover naar voren staan, op de xbox zijn ze precies goed vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Die wordt echt gratis danquote:
Ik snap niet dat mensen iets als een Wii U willen hebbenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of dit serieus is maar staat wel in het filmpje
Vraag me af of je dit keer wel fatsoenlijk online zou kunnenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen iets als een Wii U willen hebbenOp 2 schermen kijken, gekloot met zon mega ding in je handen.
Richarlyson aantrekken in carreer mode. Kun je meteen zien of die groeit in de volgende seizoenen.quote:
zijn er niet veel, ik heb 2m coins, maar ja, ben niet zo van het risico nemenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn de enige Kouyate's op de markt.Alles opkopen en pricefix doen?
Gewoon doen. Alles voor de dubbele prijs er weer op.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ook niet echt zin om straks met 6 Kouyates opgescheept te zitten omdat ze niet verkopen. En er straks een heleboel bijkomen voor de normale prijs.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zijn er niet veel, ik heb 2m coins, maar ja, ben niet zo van het risico nemen
Zowieso gaat iedereen die m uit een pack krijgt 1-2k onder jouw prijs zitten iddquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb ook niet echt zin om straks met 6 Kouyates opgescheept te zitten omdat ze niet verkopen. En er straks een heleboel bijkomen voor de normale prijs.
Jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Die controller van de Wii U ziet er nog wel redelijk uit (mislukte xbox versie maar toch), maar is dat ding al uit dan of niet?Is nep geloof ik, zit touchscreen op controllerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Ik snap best dat je silver packs wil kopen doordat sommige mensen hier zoveel geluk hebben maar de packs blijven slecht met soms een uitschieterquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:59 schreef vandermar het volgende:
Even wat zilveren pakjes gekocht, daar zat ook weer lekker veel in
Consumables zijn ook geen fluit waardquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap best dat je silver packs wil kopen doordat sommige mensen hier zoveel geluk hebben maar de packs blijven slecht met soms een uitschieter
Er zijn er 2 volgens mij, in dat filmpje althans.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is nep geloof ik, zit touchscreen op controller
Geen idee danquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er zijn er 2 volgens mij, in dat filmpje althans.
Succesquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:06 schreef Fuszy het volgende:
Dadelijk mijn eerste uurtjes werken bij mijn nieuwe baas. Ben benieuwd.
De voorbereiding is goed gegaan. 6-1 gewonnen
Daarom probeer ik het bij traden te houden maar ik kon het gisteravond niet latenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Consumables zijn ook geen fluit waard
Ik had gisteren een paar leuke deals met in totaal 35K winst maar 20K ben ik alweer aan pakjes kwijtquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarom probeer ik het bij traden te houden maar ik kon het gisteravond niet latenWat is IF Akinfenwa nu nog waard trouwens?
Lekker de werkplek onder het bureau van de baas verkennenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:06 schreef Fuszy het volgende:
Dadelijk mijn eerste uurtjes werken bij mijn nieuwe baas. Ben benieuwd.
De voorbereiding is goed gegaan. 6-1 gewonnen
Goh, hij heeft ook eens iets gezien op 'neem-je-zoon-mee-naar-werk-dag' hoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lekker de werkplek onder het bureau van de baas verkennen
Dat is bijna meer winst dan wat ik in de laatste 3 afleveringen heb gemaaktquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had gisteren een paar leuke deals met in totaal 35K winst maar 20K ben ik alweer aan pakjes kwijt
Jij handelt in een regelmatig ritme, ik doe het eens per week ofzo heel evenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is bijna meer winst dan wat ik in de laatste 3 afleveringen heb gemaaktMaar mijn methode levert weinig uitschieters op.
Dat zoiets jouw eerste gedachte is zegt wel wat over je.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lekker de werkplek onder het bureau van de baas verkennen
ik heb er 20k, dus niet huilenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij handelt in een regelmatig ritme, ik doe het eens per week ofzo heel evendaarom heb ik ook maar tegen de 500K coins (als de TP leeg is)
Ik heb deze week de Xbox niet eens aan gehad omdat ik bijna alleen maar ging tradenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij handelt in een regelmatig ritme, ik doe het eens per week ofzo heel evendaarom heb ik ook maar tegen de 500K coins (als de TP leeg is)
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb deze week de Xbox niet eens aan gehad omdat ik bijna alleen maar ging traden
Ik deed silver, omdat de markt daar minder groot is dan bij Golds. Op golds merk ik veel meer concurrentie.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:17 schreef Maver24 het volgende:
Als jullie nou koopjes gaan hunten, gaan jullie dan gold doen of silvers ?,
Vind het nog steeds ruk dat je deze fifa maar kan zoeken tot een bepaalde pagina, nou moet je wel je zoek opdracht meer gaan filteren
Je moet niet over het uur heengaan, dan komen er geen nieuwe resultaten meer bij.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:23 schreef Maver24 het volgende:
hoe doen jullie dat nou, bij dat uur blijven, als ik eenmaal bij het uur 1 uur komt en ik schakel terug dan refreshed tie niet goed meer, of hebben jullie dat ook ?
Ik wil nog wel deals voor mijn serie kunnen oppikkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:25 schreef ThadCastle het volgende:
Toefjes mooie pull. Het lijkt wel silver frenzy hierIk ga even 59ste min zilver doen. Heb zojuist mijn eerste deal, El Ghanassy voor 10k in 433
ja precies, alleen dat lukt bijna nooitquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je moet niet over het uur heengaan, dan komen er geen nieuwe resultaten meer bij.
De kunst is om zo dicht mogelijk bij het uur te komen zonder eroverheen te gaan
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja precies, alleen dat lukt bijna nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry lurkers dit is vertrouwelijke informatie
Ik heb hem een paar dagen in mijn team gehad en hij speelt best fijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:27 schreef Jelle_96 het volgende:
Ben van plan teampje te maken rondom IF Reus. Is volgens mij echt een van de meest overpowerde spelers op Fifa, dus z'n IF-versie zal wel fantastisch zijn.
Iemand trouwens ervaring met hem?
Thanks. Moet eerst nog een hoop van m'n silvers verkopen, maar zal genoegen moeten nemen met een flink verlies. (Wallyson, Donk, Lacazette etc.)quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:33 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar dagen in mijn team gehad en hij speelt best fijn.
Zo'n beetje elk schot op doel is wel een goal trouwens.
Heb ook zo'n controllerquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:34 schreef DutchSL het volgende:
De Wii had ook al zo'n classic controller hoor.
Die kun je ook gebruiken bij sommige games of soms moet je hem gebruiken.
[ afbeelding ]
Die heb ik, volgens mij kan je die ook gewoon op de WiiU aansluiten.
Ik voor Gamecube spellen, Goldeneye en dingen die ik had gedownload.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:37 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Heb ook zo'n controllerGebruikte hem af en toe voor Mario Smash.
hoe krijg je dat nou weer voor elkaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:23 schreef Revontulet het volgende:
neegespaard voor Di Natale, gekocht voor 61K, maar is hij in 3-4-1-2 ipv 4-3-1-2 en CF ipv ST...:'( Sommige mensen letten ook echt niet op
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Even zonder gekheid, waar zoek jij altijd op dan? Ik kan namelijk nooit iets vinden xD Doe maar ff weer in spoiler tags!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry lurkers dit is vertrouwelijke informatie![]()
61K was dat moment het goedkoopste wat ik van de week tegen ben gekomen met nog 12 seconde op de klok, dus niet nadenken en kopenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe krijg je dat nou weer voor elkaar
Welk tenue is dat met zwarte shirts en gele broek?quote:
Voor MS points zekerquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:44 schreef Luukiee09 het volgende:
Kan ik van iemand coins kopen voor de xbox? DM graag
Ik zal je nu gelijk vertellen waar ik 1 miljoen winst in heb gemaakt!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:43 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Even zonder gekheid, waar zoek jij altijd op dan? Ik kan namelijk nooit iets vinden xD Doe maar ff weer in spoiler tags!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://tweakers.net/nieuw(...)slagruimte-over.htmlquote:De Basic-versie van de Wii U heeft 8GB flashgeheugen. Daarvan is echter maar 3GB beschikbaar als opslagruimte voor games. Dat wil zeggen dat veel games niet op de Basic-versie geïnstalleerd kunnen worden. Zo past launchgame Nintendoland niet op de Basic-versie.
Oh, zag dat de mods niet blij waren met je MS points handelquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)slagruimte-over.html[ afbeelding ]
Eens bezondigd is altijd foutquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:11 schreef strakkeman het volgende:
5Atb weggedaan het was ethisch gewoon niet verantwoord.
Je Fok account ook niet, hint hint.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:11 schreef strakkeman het volgende:
5Atb weggedaan het was ethisch gewoon niet verantwoord.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je Fok account ook niet, hint hint.
Hoezo? Iedereen die zijn spelers kwijt wil?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:35 schreef Tim86 het volgende:
Er is gewoon een kleine marketcrash door COD
Hoi trouwens
Want ??quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:35 schreef Tim86 het volgende:
Er is gewoon een kleine marketcrash door COD
Hoi trouwens
Minimaal nuke, dan ben je boss in wordingquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ging net 17-10 met COD, imma boss
Die zitten nu te campen met een sniperquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:43 schreef Thorb het volgende:
Ah al die cod ventjes zijn natuurlijk de 5atb en tijdrek mensen nu kan er weer leuk gespeeld worden
quote:Ter viering van de zeventigste geboortedag van Jimi Hendrix, zal in elf bioscopen eenmalig het legendarische optreden van Hendrix op Woodstock te zien zijn.
Op maandag 26 november zal Pathé eenmalig het optreden dat Hendrix in 1969 op Woodstock gaf in elf bioscopen vertonen.
Het concert heeft voor de film een speciale surround sound bioscoopmix gekregen.
Voor het concert krijgen bezoekers een documentaire te zien met interviews met de bandleden van Hendrix en andere prominenten die bij de Woodstock-show betrokken waren.
Neem dan Milito als spits..Zarate past echt niet als spits in deze formatiequote:
Pace... snap je dat nou nog niet?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neem dan Milito als spits..Zarate past echt niet als spits in deze formatie
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Pace... snap je dat nou nog niet?
80 pace langzaam vinden, hmmm, *ga je mond spoelen*quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Pace... snap je dat nou nog niet?
Vorig jaar was er al lang een gigantische pricedrop bezig in deze tijd van het jaar. Het valt mij al langer op hoe hoog de prijzen blijven.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:39 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn sinds de release van COD veel minder auctions en de prijzen van veel spelers zijn ineens iets gedropt. Op EA forum liepen ze er ook al over te miepen, maar het is gewoon echt zo
Wel een kleintje, maar toch.
Mwoah, de echte crash was toen voor TOTY in januari ofzo. Geleidelijk dropte het idd wel wat meer, maar of het zoveel scheelt weet ik niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vorig jaar was er al lang een gigantische pricedrop bezig in deze tijd van het jaar. Het valt mij al langer op hoe hoog de prijzen blijven.
Beterschap gquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:26 schreef detennismaster het volgende:
Holy shit, ik heb mij niet vaak zo beroerd gevoeld als vandaag.
Gewoon kotsen en schijten. Heerlijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:26 schreef detennismaster het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ging net 17-10 met COD, imma boss
Ik heb ergens de grafiek van udb een keer gepost, vanaf eind oktober schoten de prijzen als een komeet naar beneden (en daarna in januari weer wat omhoog)quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwoah, de echte crash was toen voor TOTY in januari ofzo. Geleidelijk dropte het idd wel wat meer, maar of het zoveel scheelt weet ik niet.
quote:
Als er meer komen wil ik wel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:36 schreef Lindgren. het volgende:
Dutchies clubben? Headsetjes op en ramm0n.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]hou toch op man. Dat is topsnelheid zonder bal, en je weet helemaal niet hoe die tests zijn uitgevoerd
Dit seizoen staat er toch? Dat zegt toch niets over de topsnelheid van beiden?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]EA verdedigen.
Die maken wel vaker blunders met de ratings en geven het nu haast zelf toe.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Als er meer komen wil ik wel.
Ik vind het zo kansloos aan de Fifa-community dat bij elke mogelijkheid er weer ''REALLY EA??'' geroepen wordtquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]EA verdedigen.
Die maken wel vaker blunders met de ratings en geven het nu haast zelf toe.
Dat kon altijd al, ook in Fifa 12.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:44 schreef byah het volgende:
kun je tegenwoordig ook zien hoe mensen jouw verkochte spelers verneuken ofzo?
[ afbeelding ]
Hedde gij een kater of wa?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:26 schreef detennismaster het volgende:
Gewoon niet op ingaan, die knaap is wel vaker aan het klotenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik vind het zo kansloos aan de Fifa-community dat bij elke mogelijkheid er weer ''REALLY EA??'' geroepen wordtalsof ze al die stats 100% goed kunnen hebben
Nog steeds last van zie ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon niet op ingaan, die knaap is wel vaker aan het kloten
Nam mij laatst ook al in het ootje.
Let's find out.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:59 schreef poker4lifee het volgende:
zat ff in een intens h2h potjeBij rust allebei 0 schoten op doel. 1-0 gewonnen dankzij een counter
1 goede kans ofzo hele wedstrijd, hij 0. lastige potjes.
Maaqr wat dan, ik heb geen goede ps3 mic =[
GG komt ook!quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:05 schreef poker4lifee het volgende:
Er is verder niemand
En ik moet sowieso seasons nog een beetje gaan oefenen.
Die heb je straks nog gehad..quote:
Dat is handiger dan het opnieuw posten en vragen of men het wil herhalen ja.quote:
Sorry, maar Millito, ooit mee gespeeld?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is handiger dan het opnieuw posten en vragen of men het wil herhalen ja.
4-3-2-1 ik geef misschien maar paar voorzetten in een weds.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:13 schreef Tim86 het volgende:
Milito is veel completer dan Zarate..zolang je alleen over de grond speelt of LB+Y dan is Zarate wel handig, maar voor alle andere dingen Milito. Heb er dit jaar nog niet mee gespeeld, maar stats zijn echt mega goed dit jaar en kom hem vaak tegen. Snap echt niet waarom je een dwerg die niet kan koppen in een systeem met wingers zou gebruiken. Hij heeft ook maar 67 finishing..
Ja, maar hoe wil je dat dan gaan doen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:50 schreef Lindgren. het volgende:
DS2, gaan we een keer een duwel kommenterrie doen?
Ga je ook op een gegeven moment heen en weer door dit nummerquote:
Geen idee. Maar gewoon alleen al het feit dat ik dan 'duwel kommenterrie' kan zeggen doet me spetteren.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar hoe wil je dat dan gaan doen?
Ja man, bij het opbouwen van de beat alquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ga je ook op een gegeven moment heen en weer door dit nummer?
Dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja man, bij het opbouwen van de beat al
KSI heeft weer een nieuwe trend gezet, volgens mij had ik iets gelezen dat ze het gingen doen bij willekeurige mensen op straatquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.Heb ik gewoon niet in de hand begin ook hyper te doen zoals KSI in zijn filmpjes
Het is niet zo zeer dat KSi het doet, maar bij dat nummer word je gewoon gedwongen hyper te doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
KSI heeft weer een nieuwe trend gezet, volgens mij had ik iets gelezen dat ze het gingen doen bij willekeurige mensen op straat
Heb ik totaal geen last van..quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer dat KSi het doet, maar bij dat nummer word je gewoon gedwongen hyper te doen.
doen dan heb je er 2quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:38 schreef MartijnTor het volgende:
Ik krijg een bericht van om een duplicate te maken van Kelvin
Gewoon Bale op LM en dan iemand LB en iemand op CB, je hebt talloze opties..quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:50 schreef Maver24 het volgende:
iemand een idee hoe ik in mijn team Gareth Bale het beste kan neerzetten met een andere CB?, Ben niet zo te spreken over Kompany op een 1 of andere manier, loopt niet zo lekker
Picje van teaM?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:50 schreef Maver24 het volgende:
iemand een idee hoe ik in mijn team Gareth Bale het beste kan neerzetten met een andere CB?, Ben niet zo te spreken over Kompany op een 1 of andere manier, loopt niet zo lekker
Waarom geen IF Pepe ipv dwerg Mascheranoquote:
Omdat Sanchez dan geen 9 chem krijgt en die wil ik er graag inhouden, toppertje hoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waarom geen IF Pepe ipv dwerg Mascherano
Als je Touré erin wil houden moet je of Gervinho op LM of een City speler op LCB en dan kan Bale gewoon LM. Ik zou dus gewoon Kompany daar houden en dan Bale LM...quote:
Tot je Lacina Traore en Emenike in 1 team tegenkomt voorinquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Omdat Sanchez dan geen 9 chem krijgt en die wil ik er graag inhouden, toppertje hoor
Misschien toch maar beter oefenen met Kompany, hij kan me niet overtuigen op een 1 of andere manierquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je Touré erin wil houden moet je of Gervinho op LM of een City speler op LCB en dan kan Bale gewoon LM. Ik zou dus gewoon Kompany daar houden en dan Bale LM...
Hij lijkt me beter dan Mascherano, heb je daar geen problemen meequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Misschien toch maar beter oefenen met Kompany, hij kan me niet overtuigen op een 1 of andere manier
Das dus wel het rare met hem heb ik dus geen probleem, beetje raarquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij lijkt me beter dan Mascherano, heb je daar geen problemen mee?
Bale zorgt wel voor wat meer zekerheid achterin op links misschien dat dat al scheelt.
luukie09 volgens mijquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:59 schreef fetss het volgende:
Iemand nog intresse in coins voor de Xbox? Dm
Poker toch ook ?quote:
Wat je wilt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:08 schreef Maver24 het volgende:
wat kan je tegenwoordig vragen per 100k dan voor de xbox ?,
11 per 100k.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:08 schreef Maver24 het volgende:
wat kan je tegenwoordig vragen per 100k dan voor de xbox ?,
Iedere week doet datquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:12 schreef laucas het volgende:
Tijdelijk opgescheept met digitenne maar EL doet het gewoon![]()
Wist niet dat Sierd de Jupiler League deed. Hij kent ook gewoon alle namen.
Eindbaas.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere week doet dat
En hij weet ook welke spelersvrouwen er ongesteld zijn en hoe alle kinderen heten.
Ik verkoop alleen geen coins, wil ze gaan bewaren voor de TOTY versies later dit jaar, was alleen benieuwdquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere week doet dat
En hij weet ook welke spelersvrouwen er ongesteld zijn en hoe alle kinderen heten.
En i kheb ze voor 75k gepanicselled omdat zijn prijs terugliep op gegeven momentquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:18 schreef Der_Rudi het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, wtf? Die BIN was alleen maar voor de gein
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:21 schreef Tim86 het volgende:
Heel verhaal over de profcompetitie van de Malediven
Ik zou voor Bony gaan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:22 schreef Luukiee09 het volgende:
Bony IF of Altidore IF? In 4-3-3 als spits
Koevermansquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:22 schreef Luukiee09 het volgende:
Bony IF of Altidore IF? In 4-3-3 als spits
quote:
Ik had er nog twee over. 1 gister verkocht voor 100k en nu deze na 10 minuten voor 120k.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En i kheb ze voor 75k gepanicselled omdat zijn prijs terugliep op gegeven moment
Benzema en Balo kan niet samen in deze formatiequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:20 schreef Jonnsie het volgende:
Kunnen jullie mij helpen, ik kom er niet meer uit...
Hoe kan ik in dit team:
http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#kAV2g4fJu7Z:360
Of Lavezzi, of Benzema invoegen, het liefste alle twee... Balotelli MOET blijven staan.
De rest mag allemaal veranderd worden!
Jij kijkt de JL ?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:24 schreef Tim86 het volgende:
Vroege wissel bij AGOVV...
"Haha en die jongen denkt wat gebeurt me nou..WEE TEE EF"
Sierd![]()
Hmm, Lavezzi maar inpassen dan... Wie moet ik er uit gaan gooien danquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Benzema en Balo kan niet samen in deze formatieLavezzi kan wel maar dan moet je wel een zooitje aanpassen, zal je even moeten kiezen welke je er echt in wil houden.
[..]
Jij kijkt de JL ?
dat doe ik de hele tijd, laatst een IF Moutinho met 30k winst verkocht en eerder een IF Filipe Luis met 25k winstquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:18 schreef Der_Rudi het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, wtf? Die BIN was alleen maar voor de gein
Baasquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere week doet dat
mensen kijken dan niet goed genoeg ofzo, op de Xbox staat er een zooi miccoli's voor tussen de 90 en 100kquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat doe ik de hele tijd, laatst een IF Moutinho met 30k winst verkocht en eerder een IF Filipe Luis met 25k winst
Ligt ook aan je budget, je kan bijvoorbeeld Thiago Silva LCB doen en Sissokko van PSG CDM. Kan je op CAM bijvoorbeeld Oscar houden met Ramires CDM of bijv Touré CDM met Nasri/Silva Cam...quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:26 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hmm, Lavezzi maar inpassen dan... Wie moet ik er uit gaan gooien dan
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:30 schreef Lindgren. het volgende:
Ze hebben het zoeken nu helemaal aangepast.Als ik zoek op LB in 3-5-2 vindt hij geen Robinho's, maar LM wel.
Hmm, Silva met Sissokko is wel een goed plan... Ben alleen geen fan van Oscar als ik eerlijk ben!quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt ook aan je budget, je kan bijvoorbeeld Thiago Silva LCB doen en Sissokko van PSG CDM. Kan je op CAM bijvoorbeeld Oscar houden met Ramires CDM of bijv Touré CDM met Nasri/Silva Cam...
er is ook geen linksback in 352quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:30 schreef Lindgren. het volgende:
Ze hebben het zoeken nu helemaal aangepast.Als ik zoek op LB in 3-5-2 vindt hij geen Robinho's, maar LM wel.
HILARIES HAHAHAHAquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er is ook geen linksback in 352
:Squote:Op vrijdag 16 november 2012 20:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er is ook geen linksback in 352
Jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Benzema en Balo kan niet samen in deze formatieLavezzi kan wel maar dan moet je wel een zooitje aanpassen, zal je even moeten kiezen welke je er echt in wil houden.
[..]
Jij kijkt de JL ?
Die heb je toch al wel vaker gehaald al?quote:
Ja. Een keer eerder gespeeld en gewonnen. Hoezo?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die heb je toch al wel vaker gehaald al?
Oh gewoon..had het verrassend gevonden als je nu pas de finale had bereikt. Je bent gewoon goedquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Een keer eerder gespeeld en gewonnen. Hoezo?
Vorig jaar 5* skills, nu 3.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een LW Wellington Silva voor 11.250. #sommigemensen
Ik moet nog wel een team met hem maken, een bronze met 90 pace en 82 dribbling is te goed om niet te gebruiken.
Als hij 5* zou hebben zou hij te overpowered zijn, daarom hebben ze hem 3* gemaaktquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vorig jaar 5* skills, nu 3.Jammer.
Triest ook dat hij er nog steeds niet voor Android is..ieder bedrijf snapt inmiddels wel dat je die shit voor iOS en Android moet maken, behalve EAquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:41 schreef kilozout het volgende:
Die EA app is echt belachelijk slecht.
Die zijn er al jaren joh..die in de douche zeker?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kennen jullie die Nadia van De Gouden Kooi nog?
Zijn naaktfoto's van nu, die tieten zijn viessss
Ja diequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zijn er al jaren joh..die in de douche zeker?
Die waren er al toen het nog op tv was johquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja die
Staat bij: 'updated 2012'. Wat vies man
My bad dan, nooit gezienquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die waren er al toen het nog op tv was joh
Dat mag jij helemaal niet zien.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja die
Staat bij: 'updated 2012'. Wat vies man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |