PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Blijkt dat hij trouwens helemaal niet bij Palmeiras gespeeld, die president heeft alleen gezegd dat die hem niet zou aantrekken.
HAHAHA TREKKEN HILARIESquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Blijkt dat hij trouwens helemaal niet bij Palmeiras gespeeld, die president heeft alleen gezegd dat die hem niet zou aantrekken.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:46 schreef vandermar het volgende:
Richarlyson staat altijd naakt op flatgebouwen.
Hij wacht dan op de trekvogels en rukwinden
quote:Judge Manoel Maximiano Junqueira Filho dismissed the lawsuit and justified his decision by stating that football is a "virile, masculine sport and not a homosexual one" and that, on those grounds, "Richarlyson should be forever banished by FIFA and never be allowed to play football again".
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:50 schreef DutchSL het volgende:
Jezus, Richarlyson had die president van Palmeiras aangeklaagd en dat werd afgewezen door de rechter die een nog veel idiotere uitspraak had:
[..]
Alle voetbalclubs hebben interesse in mannenquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Verbannen omdat hij interesse heeft in mannen.
Cums hotquote:
Dat filmen van de tv en dat op YouTube postenquote:
quote:
Was het maar zon feestquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:12 schreef DutchSL het volgende:
Ach, net zo'n hype als die Watt, even wachten en dan gaat die voor discard value.
waar zijn de afleveringenquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had nog een 4-4-2 Watt voor 1k verkocht in aflevering 3
Waarom doe ik me geluid automatisch uit als ik op een link klik hier haahhahaquote:
Nee hoor, iedereen speelt verdedigendquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:36 schreef StijnDa het volgende:
Vervelend, mensen gaan gewoon op verdedigend of ultra verdedigend als ze mijn team zien
Nee hoor, niet iedereen speelt verdedigend.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen speelt verdedigend
Dat is geen zak meer aan. Ik weet niet hoe het met andere zit, maar daar kom ik gewoon niet doorheen. 4/5 ATB en dan ultra defensive spelen. Helemaal niks wilt dan lukken omdat de verdedigers gewoon blijven staan op een rechte lijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:36 schreef StijnDa het volgende:
Vervelend, mensen gaan gewoon op verdedigend of ultra verdedigend als ze mijn team zien
Je tegenstander laten komen en dan lange bal?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat is geen zak meer aan. Ik weet niet hoe het met andere zit, maar daar kom ik gewoon niet doorheen. 4/5 ATB en dan ultra defensive spelen. Helemaal niks wilt dan lukken omdat de verdedigers gewoon blijven staan op een rechte lijn.
De hele tijd kaatsen met de spits, die trekt een verdediger mee alleen kan de verdediger niet zo snel draaien als de spits, goeie passer speelt de bal er zo tussendoor en taddaaquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat is geen zak meer aan. Ik weet niet hoe het met andere zit, maar daar kom ik gewoon niet doorheen. 4/5 ATB en dan ultra defensive spelen. Helemaal niks wilt dan lukken omdat de verdedigers gewoon blijven staan op een rechte lijn.
Ja, dat kan je wel opgevenquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:43 schreef StijnDa het volgende:
Achter tegen een 5atb Braziliaans team met lag. Ik kan beter opgeven of niet
Ruffier vind ik ook erg goed, ander Handanovicquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:45 schreef DutchSL het volgende:
Sirigu is beter dan Mandanda, maar als je Diakite hebt als middelste CB heb je geen Ligue 1 keepers nodig maar Franse keepers of Serie A keepers/
Gewoon afsluiten scheelt je een hoop frustratie. Doe ik ook weleens als ik tegen een kansloze 5ATB speel met ultra verdedigend.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:43 schreef StijnDa het volgende:
Achter tegen een 5atb Braziliaans team met lag. Ik kan beter opgeven of niet
Tja ik zit nu ook de filmpjes te kijken voor de rust. Maar opgeven is ook wel een beetje zielig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon afsluiten scheelt je een hoop frustratie. Doe ik ook weleens als ik tegen een kansloze 5ATB speel met ultra verdedigend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |