Omar Khayyam laat je groeten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:09 schreef shaderon het volgende:
Godsdienst / geloof.
Voor de domme mensen die niet logisch kunnen nadenken.
Als je streng gelovig was opgevoed dan was je net als de rest een gelovigschaapje. Zou dit dus niet al te hard roepen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:09 schreef shaderon het volgende:
Godsdienst / geloof.
"Hier slaan wij onze Ak-47's op"quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:11 schreef TJV het volgende:
In februari komen er weer 3 Irakezen voor mijn werk hierheen. Mag ik weer als gids fungeren.
Ja dat heb ik ook ondervonden, indoctrinatie nooit onderschattenquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Als je streng gelovig was opgevoed dan was je net als de rest een gelovigschaapje. Zou dit dus niet al te hard roepen.
Ouders die niet het beste met hun kinderen voor hebben en ze verkeerd opvoeden dmv een sprookjesboekquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Als je streng gelovig was opgevoed dan was je net als de rest een gelovigschaapje. Zou dit dus niet al te hard roepen.
Indoctrinatie is sterk, ik neem niet aan dat ze je verachten omdat je het geloof de rug toekeerde?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook ondervonden, indoctrinatie nooit onderschatten
Ik studeer psychologie, geen theologiequote:Op vrijdag 16 november 2012 14:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mag zeker, maar je zou het wel moeten weten. Zeker als je wetenschappelijk onderwijs doet.
Je hoeft niet te weten waar de evangelischen, lutheranen, gereformeerden, hervormden en reformatorischen te zitten maar de lijn protestant/katholiek zou je zeker wel moeten kennen.
NOFI maar dan heb jij je middelbare school op een erg matige school gehad. Da's basisspul, zeker voor VWO.
Die ouders zijn net zo geïndoctrineerd en zijn in de volle waan dat het wel het beste voor hun kinderen is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:13 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ouders die niet het beste met hun kinderen voor hebben en ze verkeerd opvoeden dmv een sprookjesboek
School jonge!quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:15 schreef mar456 het volgende:
Heeft iedereen hier vrij ofz of werkt niemand hier
Toetsweekquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:15 schreef mar456 het volgende:
Heeft iedereen hier vrij ofz of werkt niemand hier
Ik ben niet gelovig, maar deze opmerkingquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:09 schreef shaderon het volgende:
Godsdienst / geloof.
Mijn ouders werden vroeger opgebeld door school omdat ik als ventje altijd te horen kreeg dat de sint niet bestond (wel snoep krijgen ofc.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:15 schreef TJV het volgende:
Ik ben van basisschool gewisseld omdat ik tegen iedereen zei dat Sinterklaas en god niet bestonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Nu ben ik benieuwdquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:18 schreef Timwonnacott het volgende:
Mijn ouders hebben mij wegens een incident moeten vertellen dat sinterklaas niet bestond, om mij te kalmeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |