SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
je bedoelt dat stukje onkruid dat tussen stoeptegels door groeit?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:33 schreef Lorrelies het volgende:
Weet je, er zijn óók velden en groen in de Randstad hoor
Ik woon nog in de bollenstreek ook, dus in de zomer hoef ik maar 2 minuten te fietsen en dan fiets ik door zeeën van kleur
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:34 schreef Lorrelies het volgende:
Overigens zijn er ook steden buiten de randstad
'T is een SC, geen Ubuntuthread op tweakersquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:33 schreef mschol het volgende:
voor dat soort junk zou men een maand ban moeten krijgen
Huh wat?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:44 schreef Lorrelies het volgende:
Ik wist niet dat je zwaar katholiek was AlDie.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:46 schreef TJV het volgende:
Ik heb handschoenen nodig. Was heul heul heul koud vanochtend.
Maar even serieus, dat zijn echt basisdingen. Dat zijn dingen die je moet weten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:51 schreef Lorrelies het volgende:
Ben er vroeger vaak zat geweest omdat er familie van me zat
Of het is inmiddels erg veranderd of zo.
Wat is het dan volgens jou?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar even serieus, dat zijn echt basisdingen. Dat zijn dingen die je moet weten.
Denken dat Urk katholiek isAlsjeblieft zeg
Kom op, dat is wel echt basiskennis van de nederlandse demografiequote:Op vrijdag 16 november 2012 13:58 schreef Lorrelies het volgende:
Ze zijn gewoon allemaal zwaar gelovig daar, boeit mij 't wat voor stroming of zo
Wetenschappelijk onderwijs doen en deze dingen niet weten omdat ze "onzin" zijn. Een hele goede wetenschapper zou jij niet zijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:01 schreef Lorrelies het volgende:
Niet voor mij
God is onzin, geloof is onzin. Ik doe niet voor niks wetenschappelijk onderwijs
ach het is voor een hoop mensen een grote hulp en dat is wel degelijk wetenschappelijk te onderbouwenquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:01 schreef Lorrelies het volgende:
Niet voor mij
God is onzin, geloof is onzin. Ik doe niet voor niks wetenschappelijk onderwijs
Deze is makkelijk om qua kleur te veranderen, alles is één kleur hier. Bij die andere kaarten zijn er allemaal hele kleine kleurverschillen waardoor je met die emmer hele kleine vlakjes kleurt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:01 schreef Timwonnacott het volgende:
Jij maakt wel goed gebruik van dat ene kaartje van Nederland.
Ook van huis uit katholiek hier, inderdaad zitten hier wat protestantse nesten. (zie mauris's hol)quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bij Twente ben ik iets te ver uitgeschoten met katholiek, maar dat dekt de lading wel ongeveer.
19:00 tot 23:45 atmquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:42 schreef Topiek het volgende:
Wat zijn de openingstijden v/d server?
Natuurlijk, ik ben zelf ook Christelijk opgevoed en geweest tot mijn 18e. Toen werden mijn vragen te sterk en de antwoorden uit het geloof te zwakquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:03 schreef Lorrelies het volgende:
Jawel, maar ik vind het zelf niet erg interessant.
Mag toch?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zo, even voor je klaargemaakt.
[ afbeelding ]
Mag zeker, maar je zou het wel moeten weten. Zeker als je wetenschappelijk onderwijs doet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:03 schreef Lorrelies het volgende:
Jawel, maar ik vind het zelf niet erg interessant.
Mag toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |