SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
je bedoelt dat stukje onkruid dat tussen stoeptegels door groeit?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:33 schreef Lorrelies het volgende:
Weet je, er zijn óók velden en groen in de Randstad hoor
Ik woon nog in de bollenstreek ook, dus in de zomer hoef ik maar 2 minuten te fietsen en dan fiets ik door zeeën van kleur
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:34 schreef Lorrelies het volgende:
Overigens zijn er ook steden buiten de randstad
'T is een SC, geen Ubuntuthread op tweakersquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:33 schreef mschol het volgende:
voor dat soort junk zou men een maand ban moeten krijgen
Huh wat?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:44 schreef Lorrelies het volgende:
Ik wist niet dat je zwaar katholiek was AlDie.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:46 schreef TJV het volgende:
Ik heb handschoenen nodig. Was heul heul heul koud vanochtend.
Maar even serieus, dat zijn echt basisdingen. Dat zijn dingen die je moet weten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:51 schreef Lorrelies het volgende:
Ben er vroeger vaak zat geweest omdat er familie van me zat
Of het is inmiddels erg veranderd of zo.
Wat is het dan volgens jou?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar even serieus, dat zijn echt basisdingen. Dat zijn dingen die je moet weten.
Denken dat Urk katholiek isAlsjeblieft zeg
Kom op, dat is wel echt basiskennis van de nederlandse demografiequote:Op vrijdag 16 november 2012 13:58 schreef Lorrelies het volgende:
Ze zijn gewoon allemaal zwaar gelovig daar, boeit mij 't wat voor stroming of zo
Wetenschappelijk onderwijs doen en deze dingen niet weten omdat ze "onzin" zijn. Een hele goede wetenschapper zou jij niet zijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:01 schreef Lorrelies het volgende:
Niet voor mij
God is onzin, geloof is onzin. Ik doe niet voor niks wetenschappelijk onderwijs
ach het is voor een hoop mensen een grote hulp en dat is wel degelijk wetenschappelijk te onderbouwenquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:01 schreef Lorrelies het volgende:
Niet voor mij
God is onzin, geloof is onzin. Ik doe niet voor niks wetenschappelijk onderwijs
Deze is makkelijk om qua kleur te veranderen, alles is één kleur hier. Bij die andere kaarten zijn er allemaal hele kleine kleurverschillen waardoor je met die emmer hele kleine vlakjes kleurt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:01 schreef Timwonnacott het volgende:
Jij maakt wel goed gebruik van dat ene kaartje van Nederland.
Ook van huis uit katholiek hier, inderdaad zitten hier wat protestantse nesten. (zie mauris's hol)quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bij Twente ben ik iets te ver uitgeschoten met katholiek, maar dat dekt de lading wel ongeveer.
19:00 tot 23:45 atmquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:42 schreef Topiek het volgende:
Wat zijn de openingstijden v/d server?
Natuurlijk, ik ben zelf ook Christelijk opgevoed en geweest tot mijn 18e. Toen werden mijn vragen te sterk en de antwoorden uit het geloof te zwakquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:03 schreef Lorrelies het volgende:
Jawel, maar ik vind het zelf niet erg interessant.
Mag toch?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zo, even voor je klaargemaakt.
[ afbeelding ]
Mag zeker, maar je zou het wel moeten weten. Zeker als je wetenschappelijk onderwijs doet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:03 schreef Lorrelies het volgende:
Jawel, maar ik vind het zelf niet erg interessant.
Mag toch?
Omar Khayyam laat je groeten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:09 schreef shaderon het volgende:
Godsdienst / geloof.
Voor de domme mensen die niet logisch kunnen nadenken.
Als je streng gelovig was opgevoed dan was je net als de rest een gelovigschaapje. Zou dit dus niet al te hard roepen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:09 schreef shaderon het volgende:
Godsdienst / geloof.
"Hier slaan wij onze Ak-47's op"quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:11 schreef TJV het volgende:
In februari komen er weer 3 Irakezen voor mijn werk hierheen. Mag ik weer als gids fungeren.
Ja dat heb ik ook ondervonden, indoctrinatie nooit onderschattenquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Als je streng gelovig was opgevoed dan was je net als de rest een gelovigschaapje. Zou dit dus niet al te hard roepen.
Ouders die niet het beste met hun kinderen voor hebben en ze verkeerd opvoeden dmv een sprookjesboekquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Als je streng gelovig was opgevoed dan was je net als de rest een gelovigschaapje. Zou dit dus niet al te hard roepen.
Indoctrinatie is sterk, ik neem niet aan dat ze je verachten omdat je het geloof de rug toekeerde?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook ondervonden, indoctrinatie nooit onderschatten
Ik studeer psychologie, geen theologiequote:Op vrijdag 16 november 2012 14:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mag zeker, maar je zou het wel moeten weten. Zeker als je wetenschappelijk onderwijs doet.
Je hoeft niet te weten waar de evangelischen, lutheranen, gereformeerden, hervormden en reformatorischen te zitten maar de lijn protestant/katholiek zou je zeker wel moeten kennen.
NOFI maar dan heb jij je middelbare school op een erg matige school gehad. Da's basisspul, zeker voor VWO.
Die ouders zijn net zo geïndoctrineerd en zijn in de volle waan dat het wel het beste voor hun kinderen is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:13 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ouders die niet het beste met hun kinderen voor hebben en ze verkeerd opvoeden dmv een sprookjesboek
School jonge!quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:15 schreef mar456 het volgende:
Heeft iedereen hier vrij ofz of werkt niemand hier
Toetsweekquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:15 schreef mar456 het volgende:
Ik ben niet gelovig, maar deze opmerkingquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:09 schreef shaderon het volgende:
Godsdienst / geloof.
Mijn ouders werden vroeger opgebeld door school omdat ik als ventje altijd te horen kreeg dat de sint niet bestond (wel snoep krijgen ofc.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:15 schreef TJV het volgende:
Ik ben van basisschool gewisseld omdat ik tegen iedereen zei dat Sinterklaas en god niet bestonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Nu ben ik benieuwdquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:18 schreef Timwonnacott het volgende:
Mijn ouders hebben mij wegens een incident moeten vertellen dat sinterklaas niet bestond, om mij te kalmeren
Nee gelukkig niet. Voor mij geld denk een beetje hetzelfde als Flodder. Mijn moeder (pa boeit het niet zoveel denkquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Indoctrinatie is sterk, ik neem niet aan dat ze je verachten omdat je het geloof de rug toekeerde?
Ik zit op mijn werkquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:15 schreef mar456 het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:18 schreef TJV het volgende:
Toch is religie wel een mooi iets. Als je in de gemiddelde katholieke kerk om je heen kijkt is de helft bedekt met goud, goede zakenman die dat ook kan.Vooral die aartsbisdommen zijn rijk, niet te zuinig. Volgens mij is vooral die van Keulen gi-gan-tisch rijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En reken eens uit wat al dat (antieke!) vastgoed en land waard is..
Mwah, iedereen is als hij/zij volwassen genoeg is echt wel verstandig genoeg om voor zichzelf te beslissen, die indoctrinatie is niet zo sterk. Ik denk dat er vooral honderduizenden mensen niks van geloven en voor de familie de farce maar volhouden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:18 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Voor mij geld denk een beetje hetzelfde als Flodder. Mijn moeder (pa boeit het niet zoveel denk)het wel erg vind maar goed. Daarmee houd het ook wel op.
Ik zat op een gereformeerde middelbareschool en daar heb ik wel geleerd hoe "blind" mensen gemaakt kunnen worden door 'indoctrinatie.'
Nou, ik ben de jongste van 3 (En toen nog de enige die geloofde) en mijn ouders moesten altijd maar wat bedenken met die cadeautjes. Sinds ik nog de enige was die geloofde hadden ze het idee om die zak met cadeautjes in mijn kamer te zetten en het raam open te zetten.quote:
In Keulen, had je in de schatkamer gewoon massief gouden bisschopstaffen, gouddraad geweven pakken, reliekwihouders met uitzonderlijk mooi smeed en glaswerk, heiligenbeelden die manshoog waren, in de kerk zelf heb je dan nog een plethoria aan beeldjes, glas-in-lood, drieluiken, heiligdommen en weetikveel wat nog meerquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vooral die aartsbisdommen zijn rijk, niet te zuinig. Volgens mij is vooral die van Keulen gi-gan-tisch rijk.
En reken eens uit wat al dat (antieke!) vastgoed en land waard is..
Wat is dat nou?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:20 schreef drumstickNL het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)herm-in-januari.html
sick
Neen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:25 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
geef die server eens een slinger
Dat is ook zo; tegenwoordig focussen we op bepaalde delen technologie en verbeteren we die ziek ver.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:25 schreef Mender het volgende:
[..]
Wat is dat nou?
Tegenwoordig iedereen, oh een nieuwe telefoon met ditdat. Dat is toch niet boeiend?!
Ik wil vliegende auto's, startrek replicators en holodecs zien!!
In 1969 zaten we al op de maan. Met een beetje visie hadden we nu al op mars kunnen zitten en een kleine space colonie kunnen hebben!
We zeggen net dat god niet bestaat manquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:27 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, Aldie is nog aan het werk. En god knows wat Sosua aan het doen is
Met zijn vinger in zijn hol masturberen denk ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:27 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, Aldie is nog aan het werk. En god knows wat Sosua aan het doen is
Ik ben wel aanwezig, dus ik kan eventueel wel een oogje in het zeil houden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:27 schreef Mender het volgende:
[..]
Wacht dat was die anderquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Met zijn vinger in zijn hol masturberen denk ik.
boeiendquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:27 schreef TJV het volgende:
[..]
We zeggen net dat god niet bestaat man
Gewoon als er een admin online is? De tijden waarop er een admin is zijn (vrijwel altijd) de tijden waarop mensen kunnen/willen spelen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Weekend trouwens wel de hele dag over? Des nachts en in de middag door de week is wel unfair omdat dan heel veel mensen juist wel of niet kunnen.
De admins werken alledrie fulltime, druifquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Gewoon als er een admin online is? De tijden waarop er een admin is zijn (vrijwel altijd) de tijden waarop mensen kunnen/willen spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar serieus, die is echt goed:Als 11-jarig runescapertje was ik er wellicht ingetrapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar serieus, die is echt goed:Nee, die zinsopbouw klopt echt voor geen meter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee nee nee, de opmaak ervan. Véél beter gedaan dan de Blizzard-account mailsquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:33 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, die zinsopbouw klopt echt voor geen meter.
Ik heb mijn account nog jwz.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:36 schreef Flodder450 het volgende:
Laten we voor de gein eens met een hele club gaan runescape spelen, voor eventjes
Nee dat kan niet, heb member dingen nog aan, als ik die uit doe kan ik ze niet meer aandoenquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wij met onze level 1 tegen goblins vechten en hij rond ons heen lopen en alles one-shotten en met zijn dragon armor en whip en santahat patsen en alles
Nee bedankt
Vroegah kon je nog f2p spelen zonder dat je echt last had van het niet member zijn, nu krijg je continue dat niet member zijn in je gezicht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, heb member dingen nog aan, als ik die uit doe kan ik ze niet meer aandoen
Hahaha ach gutquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:24 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nou, ik ben de jongste van 3 (En toen nog de enige die geloofde) en mijn ouders moesten altijd maar wat bedenken met die cadeautjes. Sinds ik nog de enige was die geloofde hadden ze het idee om die zak met cadeautjes in mijn kamer te zetten en het raam open te zetten.
Hadden ze bij de andere 2 ook gedaan, niets aan de hand. Ik reageerde totaal anders en zag eerder dat er iemand mijn kamer was binnengedrongen via het raam en vond die hele zak met cadeautjes niet interessant. Veiligheid van je kamer is dan toch beetje aangetast etc.
Dus toen hebben ze maar verteld dat hun het waren zodat ik tenminste nog wou slapen daar
Ik snap ook echt niet dat het al jaren zo aan de gang isquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee nee nee, de opmaak ervan. Véél beter gedaan dan de Blizzard-account mails
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:59 schreef Lorrelies het volgende:
Hoe noem je een blije Turk?Hoe noem je een turkse die compleet gedes-illusioneerd is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:00 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Hoe noem je een turkse die compleet gedes-illusioneerd is?HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:32 schreef Mender het volgende:
[..]
Is dat van toothless zijn/haar/het server?
Hiervoor zul je branden in de hel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:09 schreef shaderon het volgende:
Godsdienst / geloof.
Om jou stilte te compenserenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:20 schreef maurisioo het volgende:
Waarom moeten jullie zoveel posten hier?
blokje kaas doet wonderen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:27 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom spawnen er geen mobs in mijn hippe mob trapTis er pikkedonker maar er spawned gewoon niets.
Zit jij trouwens al op de bvb server dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:27 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom spawnen er geen mobs in mijn hippe mob trapTis er pikkedonker maar er spawned gewoon niets.
impossibru!quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zit jij trouwens al op de bvb server dan?
...quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:43 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.livestream.com/shinnl
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:43 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.livestream.com/shinnl
En dan closen om 1:00?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Geen idee, zes uur?
Ik zal jou eens closen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dan closen om 1:00?
En dan weer fijn verder om 11:00 (tot 1:00)?
En zondag dan vanaf 11:00 tot 23:30?
Denk om je bloeddruk en je CK2-dynasties Aldie..quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zal jou eens closen.
Ik flikker de server dan aan en regeer vervolgens mijn koninkrijk van Abyssinie verder
all hail..quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zal jou eens closen.
Ik flikker de server dan aan en regeer vervolgens mijn koninkrijk van Abyssinie verder
Ik vind Death & Taxes trouwens maar kut aangaande religie, het is voor de bevolkingsgroei voordeliger om heretics te hebben dan gebieden met the true faith.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zal jou eens closen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Nu bezig om met Venetië een koloniaal rijk te stichten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Net HRE en Papal Controller geworden, lekker historisch verantwoord.
Constantinopel levert meteen al 100 per jaar op, en vergeet de manpower die je krijgt niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lekker koloniaal, je zoekt wel de verre oorden op
EU3.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:05 schreef TJV het volgende:
Welk vaag spel hebben jullie het nou weer over.
verdomme zeg, veranderd het nou alweer? Hou het nou toch eens gewoon bij 19:00.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Geen idee, zes uur?
lol; waarom mag men dat niet veranderen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:28 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
verdomme zeg, veranderd het nou alweer? Hou het nou toch eens gewoon bij 19:00.
Omdat 6 uur etenstijd is en je nog geen uur van dit topic vandaan kan zijn over er veranderd wel weer iets of er wordt een poging gedaan om iets te veranderen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
lol; waarom mag men dat niet veranderen.
Stel dat er een verbetering in de gameplay kan komen kunnen we nog wel wat aanpassen toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:33 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Omdat 6 uur etenstijd is en je nog geen uur van dit topic vandaan kan zijn over er veranderd wel weer iets of er wordt een poging gedaan om iets te veranderen.
Hou het gewoon zoals het is. Ik heb geen zin om achteraf terug te komen en dan te zien dat men al gezellig een paar uur aan het spelen is op de server.
Was een vergissing, ik bedoelde zevenquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:33 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Omdat 6 uur etenstijd is en je nog geen uur van dit topic vandaan kan zijn over er veranderd wel weer iets of er wordt een poging gedaan om iets te veranderen.
Hou het gewoon zoals het is. Ik heb geen zin om achteraf terug te komen en dan te zien dat men al gezellig een paar uur aan het spelen is op de server.
Mits je dat met iedereen afspreekt en niet besluit met 2-3 personen die op dat moment aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Stel dat er een verbetering in de gameplay kan komen kunnen we nog wel wat aanpassen toch?
Ja die hele DD lijkt er meer te zijn om Jorritsma op te geilen dan dat het over Flevoland gaatquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
MAAR HAHAAHAHHAHAHAHA ALMERE AHAHAHAAHAAAAAAAAHHHHAAAAAAAHAHHAAAAA
euh nee want er zijn al teams?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:38 schreef drumstickNL het volgende:
Dus vanuit de poll die er vanmiddag is geworden zullen er vanavond 3 teams worden gemaakt.
Ook leuk!quote:
Als er een minecraft blokje bestond gemaakt van poep had ik dat nu in je gezicht gesmeerd.quote:
Gewoon met links muizenquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:38 schreef Ame_thyst het volgende:
nogsteeds een vervelende rsi hand, weet niet of ik nog ga MCen
Gewoon rust nemen en een keertje niet mee doenquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:38 schreef Ame_thyst het volgende:
nogsteeds een vervelende rsi hand, weet niet of ik nog ga MCen
Het bestemmingsplan voor het gebiedd rond ons huis, had het geweldige idee om de sloten te dempen, totdat ze erachter kwamen dat er een gigakolonie bedreigde salamandersoort in leefden,quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:22 schreef Lorrelies het volgende:
Hihi ze zeiden "bestemmingsplan" op het nieuws
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:56 schreef vogelkooi het volgende:
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9 jaar geleden gekocht voor 60 euro ofzo. :S
Dat is een raw BluRay ripquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Brave.2012.1080p.BluRay.AVC.TrueHD.7.1-HDChina [PublicHD]
Wel 43gb, maar supermooie kwaliteit.
Was zo binnen.quote:
Ging prima. Gebruik mp-hc x64 en via hdmi naar mn tv. Geluid 1:1 passthrough.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Trekt je PC het ook om hem af te spelen?of kost dat niet zoveel kracht
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Sorry, geen beginners hier.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:34 schreef TwyLight het volgende:
Wie heeft hier een leuke server dan? Ik zoek eigenlijk gewoon een creative server maar niet een met 1000 man en van die kavels van 100 bij 100 blokken waar je dan wat mag bouwenIk ben Minecraft beginner maar vind survival niet zo leuk eigenlijk
Aldiecraftquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:34 schreef TwyLight het volgende:
Wie heeft hier een leuke server dan? Ik zoek eigenlijk gewoon een creative server maar niet een met 1000 man en van die kavels van 100 bij 100 blokken waar je dan wat mag bouwenIk ben Minecraft beginner maar vind survival niet zo leuk eigenlijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Jij hebt een groot schermquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Geintje man.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]![]()
Met beginner bedoel ik trouwens meer dat ik geen survival speel. Ik heb minecraft al sinds dat je hem voor het eerst kon kopen in beta toen hij nog 10dollar was
Zodra je eerst een telefoontje gepleegd hebt op je iphone zonder blikken of blozen terwijl je een danoontje mega eet. DAN mag je eventueel op de whitelist.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is Minecraft toch ook een beetje?
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:41 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Zodra je eerst een telefoontje gepleegd hebt op je iphone zonder blikken of blozen terwijl je een danoontje mega eet. DAN mag je eventueel op de whitelist.
Van rukken raak je blind.quote:
okquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sis of Mender, gooien jullie om zeven de boel aan? Dan kan ik ongehaast verder schijten
Alles in de naam van handigheid?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sis of Mender, gooien jullie om zeven de boel aan? Dan kan ik ongehaast verder schijten
19 minuten lang schijtenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Niet in de Randstad tijdzone wonen
Ram jij of ik hem aan?quote:
Hey, telefoon en Donald duck erbij, schijt heerlijk.quote:
Heb je die nog niet uit dan? Oh wacht, het puzzelplaatje zoeken is natuurlijk lastigquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey, telefoon en Donald duck erbij, schijt heerlijk.
Had eergister een biertje mee, maar da's niet zaligmakend. Smaakt toch niet optimaal
Ik denk soms ook, goh laat ik eens rustig wat lezen, maar langer dan 2 minuten ben ik niet bezigquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey, telefoon en Donald duck erbij, schijt heerlijk.
Had eergister een biertje mee, maar da's niet zaligmakend. Smaakt toch niet optimaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
ign ?quote:
Beter van wel, zonder jou zijn ze helemaal verloren.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:51 schreef Ame_thyst het volgende:
weer ff genoeg plaatjes, anders ga ik mee doen hoor u bent gewaarschuwd
het is wel base vs base hequote:Op vrijdag 16 november 2012 18:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
jmarciano
had ik maar een andere gekozen toen ik het spel kocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |