Waarschijnlijk worden de oudste beinvloed door oudere familie leden die dit doen, en die van 7 word weer beïnvloed door die 2.quote:
Harrie Vermeegen en Henk Spaan ?quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:57 schreef gijs412 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk worden de oudste beinvloed door oudere familie leden die dit doen, en die van 7 word weer beïnvloed door die 2.
Een laptop stelen is kattekwaad?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:04 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Een beetje kattenkwaad en gelijk alweer Jeugdzorg. Dit gaat niet goed komen met die jongens.
Ja, mietjes. Neem dan een hele PC.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een laptop stelen is kattekwaad?
Yep, normaliter is het winkeldiefstal of beroven ze omaatjes.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Anno 2012 ?, ja ik durf het er onder te scharen in sommige omstandigheden. Maar goed is het natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik niet. Het is inbraak met diefstal. Niks kattekwaad. Ga het vooral bagatelliserenquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:19 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Anno 2012 ?, ja ik durf het er onder te scharen in sommige omstandigheden. Maar goed is het natuurlijk niet.
En wat ik als laatste zou adviseren is organisaties als Jeugdzorg on the case plaatsen, dan weet je zeker dat het niet goed komt. Al was het alleen al om het feit dat dwang en bemoeizorg maar zelden tot goede resultaten leidt.
Zo jong al niet op de railsquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik niet. Het is inbraak met diefstal. Niks kattekwaad. Ga het vooral bagatelliseren![]()
En als je er geen JZ op wilt zetten , hoe had je dan gedacht deze kinderen weer op het goede spoor te krijgen? Want dat ze op deze jonge leeftijd al ontspoord zijn moge duidelijk zijn.
Geen idee, ik ken hun situatie niet, maar vaak is het zo dat ze uit een omgeving komen die er niet zo florissant voorstaat, met andere woorden slechte rolmodellen en vooruitzichten.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik niet. Het is inbraak met diefstal. Niks kattekwaad. Ga het vooral bagatelliseren![]()
En als je er geen JZ op wilt zetten , hoe had je dan gedacht deze kinderen weer op het goede spoor te krijgen? Want dat ze op deze jonge leeftijd al ontspoord zijn moge duidelijk zijn.
Mogelijk een uiting van onderliggende ontevredenheid met hun situatie, alles heeft een oorzaak.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt, het is toch om te janken? En dan mensen die dit als kattekwaad bestempelen.
Ach kom nou toch.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:38 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Mogelijk een uiting van onderliggende ontevredenheid met hun situatie, alles heeft een oorzaak.
Snap je dat nu echt niet ?quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:38 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Mogelijk een uiting van onderliggende ontevredenheid met hun situatie, alles heeft een oorzaak.
Dit is waar. Door nu de problemen aan te pakken kan er i.i.g. geprobeerd worden om ernstigere misdrijven in de toekomst te voorkomen..quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:38 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Not sure if trolling, maar nee, die ken ik niet.quote:
NWS / Grote schoonmaak is begonnen in Zaltbommelquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:42 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Not sure if trolling, maar nee, die ken ik niet.
Mee eens, en straf kun je in vele vormen gietend enk ik om effectief te zijn, en daar gaat het om.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit is waar. Door nu de problemen aan te pakken kan er i.i.g. geprobeerd worden om ernstigere misdrijven in de toekomst te voorkomen..
Tuurlijk hoort hier ook straf bij, maar dat is zeker niet de enige oplossing.
Ik zal eens kijken Tongquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
NWS / Grote schoonmaak is begonnen in Zaltbommel
En huiver. Stadje met 12000 inwoners.quote:
De eerste reactie van veel mensen is ook vooral emotie, maar kinderen op die leeftijd kun je wel nog het goede pad opsturen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:43 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Mee eens, en straf kun je in vele vormen gietend enk ik om effectief te zijn, en daar gaat het om.
Zaltbommel heeft de trein gemist zo te zien.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
En huiver. Stadje met 12000 inwoners.
Op 't Harde na lelijkste station van Nederland.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:52 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Zaltbommel heeft de trein gemist zo te zien.
Nee, daar is het zowiezo te laat voor nu. Die invloed ban je niet 1,2,3 weg.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Amerikaanse invloeden op TV zorgen voor dergelijk gedrag. In de VS is het stoer om de coole gangstah uit te hangen.
Verbiedt Amerikaanse films, docu's en series op de Nederlandse televisie en de criminaliteit daalt aanzienlijk.
Ahum.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:01 schreef Smack10 het volgende:
zowiezo
Het heeft te maken met intelligentie
Uiteraard, de reactie is alleen maar gebaseerd op emotie vaak. Ik heb ook wel eens met mensen gesproken die bij justitie zelf werken en helaas erg zwart-wit denken. Zo van je hebt twee keuzes, ofwel je doet het, of je doet het niet. Dit lijkt allemaal logisch en kloppend in eerste instantie, maar is natuurlijk slechts een deel van het verhaal.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:47 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De eerste reactie van veel mensen is ook vooral emotie, maar kinderen op die leeftijd kun je wel nog het goede pad opsturen.
Niemand steelt voor zijn lol denk ik. Waarschijnlijk is het ook een dieper iets wat in de familie gezocht moet worden.
Ik denk dat deze mannetjes wellicht uit huis geplaatst moeten worden, aangezien ouders er geen toezicht op houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |