quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:43 schreef Evie het volgende:
[..]maakt je geen minder mens .. if it didn't work out
We vinden je nog steeds lief hoormannen die liegen over vriendinnen die ze wel of niet hebben zijn zelf echt mindere mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Compensatiegedragquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn ego is groter dan mijn pener!!
Doen ikquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rommel, kun je bij de Utrecht en Nijmegen Meets mij erbij zetten met (ovb0?
En bij die van vanavond in Arnhem de misschien weghalen
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:48 schreef Braamyo het volgende:
Technische gezien maakt hij een naamtopic over een bekende duitse generaalEn die heeft al een tijdje geen weekend meer gehad.
Het is prima te zeggen dat je iets jammer vond zonder namen te noemen, of wat dan ook. Maar persoonlijke dingen kan je beter direct tegen elkaar zeggenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, en heb ik niet over na gedacht. Sorry, ik zal er mijn mond verder over houden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Zeg dat dan ook, Tinusquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Neeee Boer die je bent
Alleen Misschien weghalen bij vanavond
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is prima te zeggen dat je iets jammer vond zonder namen te noemen, of wat dan ook. Maar persoonlijke dingen kan je beter direct tegen elkaar zeggen![]()
Zow opgelost toch?Of er rekening mee houden dat iets wat je op een forum of middels een forum afspreekt kan back-fire'en.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Goedzo, hij is altijd gemeen tegen mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goedzo, hij is altijd gemeen tegen mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heb ik nou weer gedaan?![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Maar hey, Jufono-kan rijd wel met onze banner op zijn achterruitquote:
Was een keer zo'n dude die bij een staats-examen die te laat binnenkwam, zonder atlas of pen (bij aadrijkskunde) en geen examen nummer had... Ik denk wat een tinus.quote:
Precies.. vind het allemaal nog al netjes.. Geen problemen mee dusquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of er rekening mee houden dat iets wat je op een forum of middels een forum afspreekt kan back-fire'en.
Niet aanstellen.quote:
Tinus?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Was een keer zo'n dude die bij een staats-examen die te laat binnenkwam, zonder atlas of pen (bij aadrijkskunde) en geen examen nummer had... Ik denk wat een tinus.
Mag je drie maal raden wat hij antwoorden dat zijn achternaam was...![]()
Lesson well learnedquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:54 schreef Samzz het volgende:
Of er rekening mee houden dat iets wat je op een forum of middels een forum afspreekt kan back-fire'en.
Zeg zeg, ga jij je mondje eens met sambal insmeren!!quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, tis ER maar, vreemde bosmarmot dattie is
zal zo een spiegeleitje bakken.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nah, tis ER maar, vreemde bosmarmot dattie is
Nee, jij bent geen vrouw.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:59 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En al die tijd bied je mij niet eens wat aan...
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]Niks tegens bosmarmotten... ik en mijn tank, wij steunen ER
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goedzo, hij is altijd gemeen tegen mij.Ik zag gisteren een Hello Kitty horloge en ik moest meteen aan jou denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Vind dat niet zo'n leuk spel. Maar een vette pot agricola (kan lotusss ook mee doen) ga jij denk ik ook wel tof vinden hoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:59 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Jij moet eens deze kant opkomen, kunnen we Axis & Allies speulen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je stelt je aan, je hebt niks verkeerd gedaan.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:01 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Vind dat niet zo'n leuk spel. Maar een vette pot agricola (kan lotusss ook mee doen) ga jij denk ik ook wel tof vinden hoor
Het altijd Bruisende GorkumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Je begrijpt me verkeerdquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
Je stelt je aan, je hebt niks verkeerd gedaan.
Voortbordurenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerdMaar laten we daar nu niet op doorboorduren
Oh, sorryquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerdMaar laten we daar nu niet op doorboorduren
Je kan ook Gorinchem proberen. Tenzij je in Friesland terecht wilt komen.quote:
Spelbrekerquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook Gorinchem proberen. Tenzij je in Friesland terecht wilt komen.
Die heb ik al.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een Hello Kitty horloge en ik moest meteen aan jou denken.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:01 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Vind dat niet zo'n leuk spel. Maar een vette pot agricola (kan lotusss ook mee doen) ga jij denk ik ook wel tof vinden hoor
GorinchemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ik kwam in Gorinchem uit, thanksquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:02 schreef Samzz het volgende:
En dat deel ik met jou. Braamyo is gewoon een goede kerel, hart op de juiste plaats.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je stelt je aan, je hebt niks verkeerd gedaan.
Was bij wijze vanquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tevens stuurt Google je gewoon naar Gorinchem als je op Gorkum zoekt. Dus dan al er vast geen 2e Gorkum zijn?
Er is geen Gorkum in Friesland. Wel Workum.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee horloges voor 41 euroquote:
Nawwwww. hey niet zo hea. Straks verlies ik mijn Imago als stoere dude nogquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:05 schreef ErwinRommel het volgende:
En dat deel ik met jou. Braamyo is gewoon een goede kerel, hart op de juiste plaats.
Dan gaan we naar de UK, deels feest, deels inkopen voor webshop doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:05 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wat doe je a.s. vrijdag ER, wellicht dat ik daar gewoon maar eens tijd voor moet maken.
Hé daar ben ik een keer langs gekomenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er is geen Gorkum in Friesland. Wel Workum.
Weet ikquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er is geen Gorkum in Friesland. Wel Workum.
Rain check voor 2013 dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Dan gaan we naar de UK, deels feest, deels inkopen voor webshop doen.
Plug maar een datum, dan kunnen we kijken wat mogelijk is, crashen hier is geen puntquote:
zo ik mag blijven bij mijn vrijwilligerswerkquote:
Nice, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo ik mag blijven bij mijn vrijwilligerswerk
Nah i know, maar ik wil het juist combineren met operatie stofwolk, zodat ik wel een avondje gezellig kan doen. Maar 's avonds wel thuis slaap. Je weet hoe heilig het weekend isquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Plug maar een datum, dan kunnen we kijken wat mogelijk is, crashen hier is geen punt
Ik heb een witte.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee horloges voor 41 euro. Een roze en een zwarte wijzerplaat. Ik ben ze laten liggen
.
Dat is niet zo ver bij mij vandaan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hé daar ben ik een keer langs gekomen
dank je ben er echt blij mee en mijn chef ook we zitten al krap daar met personeelquote:
Was een tourritje aan het doen door NLquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een witte.
[..]
Dat is niet zo ver bij mij vandaan.
Dat kan ik me wel voorstellen ja. Moeilijke periodes dit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
dank je ben er echt blij mee en mijn chef ook we zitten al krap daar met personeel
ik ben ooit een keer in pingjum geweest is ook in frieslandquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was een tourritje aan het doen door NL
Wel cool. Ik heb ernstig lang getwijfeld. En bij twijfel in dit geval niet gedaanquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een witte.
[..]
Dat is niet zo ver bij mij vandaan.
in januari word het nog veel erger dan gaat de helft eruit omdat de melkert banen verdwijnenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen ja. Moeilijke periodes dit.
Dat zegt me niksquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben ooit een keer in pingjum geweest is ook in friesland
weet niet of ik het zo goed schrijf
Damnquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
in januari word het nog veel erger dan gaat de helft eruit omdat de melkert banen verdwijnen
das echt een gehucht waar ook echt niks te doen isquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zegt me niks
[..]
DamnSucces!
Ik ken het.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nah i know, maar ik wil het juist combineren met operatie stofwolk, zodat ik wel een avondje gezellig kan doen. Maar 's avonds wel thuis slaap. Je weet hoe heilig het weekend is
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
das echt een gehucht waar ook echt niks te doen is
en een keer zijn we beland in koekange ook een klein gehucht waar we vol verbazing door kwamen dat zoiets bestaatquote:
Jah, nja, m'n eigen bed boeit niet. Maar ik vind het gewoon belangrijk om op de dag/avond van operatie stofwolk thuis aan te komen. Omdat ik dan al mijn vriendjes en vriendinnetjes weer terug kan zien. Wat dan wel weer heel gek is dat ik niet bij jou wil chrashen want jah, jij en lotusss zijn ook een vriendje en vriendinnetje van mij... mja, je snapt heul wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ken het.
Ik slaap liever niet bij anderen, thuis is mijn nest, thuis wil ik zijn.
Vage plaatsnamen heb je daar allemaalquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
en een keer zijn we beland in koekange ook een klein gehucht waar we vol verbazing door kwamen dat zoiets bestaat
Dat kan toch niet als verrassing komenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vage plaatsnamen heb je daar allemaal
Nee, dat wist ik welquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan toch niet als verrassing komen?
lag vlak naast het legendarische Kleviskerkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
nogal maar wel amuserend om te zienquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kunt me alles wijsmaken wat Friesland betreft.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
lag vlak naast het legendarische Kleviskerken
Dat wel jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
nogal maar wel amuserend om te zien
Doe eens terug DM'en.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik welMaar ik was er nooit geweest.
No hard feelingsquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah, nja, m'n eigen bed boeit niet. Maar ik vind het gewoon belangrijk om op de dag/avond van operatie stofwolk thuis aan te komen. Omdat ik dan al mijn vriendjes en vriendinnetjes weer terug kan zien. Wat dan wel weer heel gek is dat ik niet bij jou wil chrashen want jah, jij en lotusss zijn ook een vriendje en vriendinnetje van mij... mja, je snapt heul wel wat ik bedoel
had ik al gedaan, maar nu nog een keer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe eens terug DM'en.
Heb je je trouwens al aangemeld op 't forum?
Dat is ook zo lastigquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
had ik al gedaan, maar nu nog een keer.
Nee, nog geen tijd voor gevonden
Mijn bijdrage kwam van een vakantie in Zeeland...quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
Je kunt me alles wijsmaken wat Friesland betreft.
Heb ik dat ooit... fucking alcohol.... cant remember.... ben ik nu heel slechtquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:22 schreef ErwinRommel het volgende:
No hard feelings
Zal nooit vergeten hoe je me eens geholpen had
Macht ja nichts. Het is ook alleen interessant als je meer over kogelvissen wilt weten of er zelf een wilt gaan houden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gisteren niet aan gedacht toen ik eenmaal achter de laptop zat
Mja, was gewoon even ergens anders mee bezigquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Macht ja nichts. Het is ook alleen interessant als je meer over kogelvissen wilt weten of er zelf een wilt gaan houden.
Je vult je BH er mee?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er is vandaag al een halve rol wc papier doorheen gegaan. Maar niet op een fijne manier.
Volle trein, ik doordraaien?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:25 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Heb ik dat ooit... fucking alcohol.... cant remember.... ben ik nu heel slecht
Ik bedoel er meer mee te zeggen dat aanmelden alleen zinvol is wanneer je zelf besluit kogelvissen te gaan houdenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, was gewoon even ergens anders mee bezigVind het zeker wel interessant
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel cool. Ik heb ernstig lang getwijfeld. En bij twijfel in dit geval niet gedaan.
Ehm, ik ben bang dat je me nu met iemand verward man. Ik heb jou nog nooit in real life gezien. Tenminste, niet bewust....quote:
Hoop voor je dat die op tijd rijd, bussen en ik... we dont work togetherquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
Zo maar eens even naar de bus lopen. Mobiel dus
Jawel joh, je hebt me toen gezienquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ehm, ik ben bang dat je me nu met iemand verward man. Ik heb jou nog nooit in real life gezien. Tenminste, niet bewust....
nou heb ik weinig ervaring met bh's en opvulling maar dat lijkt mij nog best wel een fijne manier om wc papier te gebruiken. Kan me ergere opvulling voorstellen....quote:
Mijn geheugenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Jawel joh, je hebt me toen gezien
25,-quote:
Oh zo. Ja voorlopig komt er toch geen denk ikquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel er meer mee te zeggen dat aanmelden alleen zinvol is wanneer je zelf besluit kogelvissen te gaan houden. Meelezen en informatie doorlezen kan zo ook.
quote:
plezierig, ik ga zo maar eens wat doen.... fuck... dit heb ik eerder gezegdquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Anyway, ik ben weg, naar Ridderkerk
Hello Kitty? Serious?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hoort mij hello kitty spullen te geven, oom!
Als je mij trekt he, geef je me dan wel hello kitty spul? Met hello kitty pakpapier?
I know right, en dan leef ik nog wel naast de zee, zou je denken dat ik het daar nog een paar graden warmen hebquote:
Ik zit ook moed te verzamelen om naar m'n paard te gaanquote:
Kan gewoon.....quote:
Nu is een pantalon niet erg warm, maar tochquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit ook moed te verzamelen om naar m'n paard te gaan.
Yup.quote:
Nopequote:
Wat is er aan het handje?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En echt, als iemand zin heeft om iemand te meppen, kom maar.
Ik ben zo dom geweest, dat mezelf meppen niet voldoende is.
Moet ik je even over de knie leggen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En echt, als iemand zin heeft om iemand te meppen, kom maar.
Ik ben zo dom geweest, dat mezelf meppen niet voldoende is.
Ieder zijn smaak he.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb echt niets met Hello Kitty
Wat?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Gast van school is helemaal verbaasd dat ik 21 ben.
FF op je fobo gelurkt... je ziet er toch 21'ish uit? niks om verbaasd over te zijn tochquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Gast van school is helemaal verbaasd dat ik 21 ben.
Jawel. Hij helemaal blij doen dat hij over precies een half jaar 19 wordt, dus ik zeg dat ik over een half jaar + 8 dagen 22 wordtquote:
Waar zie jij een foto van mij in mijn fobo?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
FF op je fobo gelurkt... je ziet er toch 21'ish uit? niks om verbaasd over te zijn toch
En daar schrok hij vanquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Jawel. Hij helemaal blij doen dat hij over precies een half jaar 19 wordt, dus ik zeg dat ik over een half jaar + 8 dagen 22 wordt
Kopen kopen kopenquote:
Ja, hij probeert me zijn nest in te praten steedsquote:
Ik dacht dat jij die in het roze was...quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:57 schreef DevilsWhore het volgende:
Waar zie jij een foto van mij in mijn fobo?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel. Hij helemaal blij doen dat hij over precies een half jaar 19 wordt, dus ik zeg dat ik over een half jaar + 8 dagen 22 wordt
OE... issie leukquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:57 schreef DevilsWhore het volgende:
Ja, hij probeert me zijn nest in te praten steeds
Dat is NBT. Er staat wel een verstopte foto van mij in mijn fobo, maar daar was ik 16 oid.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die in het roze was...![]()
Ik heb niks gezegd
Hoe oud dacht je dan dat ik was?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het 21-jaar gedeelte
Ja, maar ik ben al voorzien en hij is nogal een slet en er ook nog trots op.quote:
Ja, en sla me maar helemaal kapot.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet ik je even over de knie leggen?
Klopt.quote:
Als je op mijn PI had gelet die eerste post, dan had je gezien dat ik aan het trollen was.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe oud dacht je dan dat ik was?51 zoals mijn profiel men doet geloven?
[..]
Ja, maar ik ben al voorzien en hij is nogal een slet en er ook nog trots op.
Ken ik niet.quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en sla me maar helemaal kapot.
[..]
Klopt.
Ik ben pas een uur mijn bed uit, ik merk dat niet allemaal.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je op mijn PI had gelet die eerste post, dan had je gezien dat ik aan het trollen was.
Maar dat kwam niet goed over
Die met de roze en zwarte wijzerplaat waar ik het net over had. Ik had de winkel er niet bij gezet, zekerquote:
Luilakquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben pas een uur mijn bed uit, ik merk dat niet allemaal.
Nope. Ik ga even spieken op de site of 'ie erop staat.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die met de roze en zwarte wijzerplaat waar ik het net over had. Ik had de winkel er niet bij gezet, zeker.
Ik was om 9 uur wakker na 6 uurtjes slaap, ik mocht wel even blijven liggen vond ik. En toen viel ik om half 11 weer in slaap voor nog een uurtje.quote:
Ah okay, nja, word z'n wingwoman, dan is die binnen no time te druk bezig met een ander en heb jij er geen last meer vanquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
Ja, maar ik ben al voorzien en hij is nogal een slet en er ook nog trots op.
Hehe okéquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. Ik ga even spieken op de site of 'ie erop staat.
[..]
Ik was om 9 uur wakker na 6 uurtjes slaap, ik mocht wel even blijven liggen vond ik. En toen viel ik om half 11 weer in slaap voor nog een uurtje.
Hij heeft een meisje uitgevraagd WOOHHOOOOquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ah okay, nja, word z'n wingwoman, dan is die binnen no time te druk bezig met een ander en heb jij er geen last meer van
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef Kreator het volgende:
Hey Braamyo, hoe was je seksdate eigenlijk?
Score ! Mja, als ik jou zo hoor doet die dat toch iedere dagquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Hij heeft een meisje uitgevraagd WOOHHOOOO
Nee, probeert zich er gewoon tussen de benen te lullen altijd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Score ! Mja, als ik jou zo hoor doet die dat toch iedere dag
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]Lees maar ff de laatste 3 pagina's van de vorige topic door... voor de rest no comment. Dat hoofdstuk is afgesloten
Die snap ik meestal al voor ik er aan begin... de reden dat ik ze afwijs.. maar dan nog blijft er een sprankeltje hoop in me over dat ik ze dit keer niet afwijs.. tevergeefsquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:10 schreef Kreator het volgende:
[..].
ik denk dat ik de reden vd afwijzing al begrijp...
De één is wat kritischer dan de ander.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Die snap ik meestal al voor ik er aan begin... de reden dat ik ze afwijs.. maar dan nog blijft er een sprankeltje hoop in me over dat ik ze dit keer niet afwijs.. tevergeefs
Of valt alleen op losersquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
De één is wat kritischer dan de ander.
Ik wijs iedereen af. Geen gezeur, geen gezeikquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Die snap ik meestal al voor ik er aan begin... de reden dat ik ze afwijs.. maar dan nog blijft er een sprankeltje hoop in me over dat ik ze dit keer niet afwijs.. tevergeefs
En dat lukt lang niet zo vaak als hij zou willenquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee, probeert zich er gewoon tussen de benen te lullen altijd.
Troostknuffel....quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En dat lukt lang niet zo vaak als hij zou willen
Op het zwakke geslacht vallen zou ik het kunnen noemenquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Troostknuffel....
Mja, je bent een rasechte stumper of je bent het niet hea. In ieder geval goed om te weten dat je het van jezelf door hebt. Ik ken zo'n meid die dus ook alleen maar op van die eikels valt, maar die snapt ook niet wat ze fout doetjij gelukkig nog wel
Niemand valt alleen op losers. kennelijk vind je jezelf niet meer waard dan dat.quote:
Da's genetisch gezien ook niet echt handig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Op het zwakke geslacht vallen zou ik het kunnen noemen
Ik vind mezelf juist meer waard dan alles waar ik op valquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niemand valt alleen op losers. kennelijk vind je jezelf niet meer waard dan dat..
[/psychologie]
En ik wil je best een keer afwijzen hoor. Dan is het ook eens andersom.
Precies.. maar het is de enige manier van voortplanting he?!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's genetisch gezien ook niet echt handig.
Om het over het zwakke geslacht te hebben in de sex-sc....quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Op het zwakke geslacht vallen zou ik het kunnen noemen
Kennelijk niet, want dan zou je wel een keer op iemand vallen die geen loser is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik vind mezelf juist meer waard dan alles waar ik op val![]()
Nou ja, gewoon niet voortplantenquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies.. maar het is de enige manier van voortplanting he?!
Wie zegt dat ik er niet ook van kan genieten?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Om het over het zwakke geslacht te hebben in de sex-sc....Dan heb je inderdaad wel allemaal hele slechte mannen gedate. Van daar dat je er niet van kon genieten
Nette mannen zijn snel saai. Ik vis atm niet op fok andersquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kennelijk niet, want dan zou je wel een keer op iemand vallen die geen loser is.
Of je vist in de verkeerde vijver. Dat kan ook. Op fok zitten alleen maar losers.
Groetjes,
Loser.
Hm intelligente mensen met het hart op de goede plek zou misschien wel beter zijn voor de wereld. als andere mensen dan die groep nou eens minder kinderen zouden krijgenquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon niet voortplanten. Wat minder mensen zou de aarde goed doen.
Wat deed je dan met Steven?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:18 schreef Samzz het volgende:
Ik val alleen maar op lange, knappe mannen.
Peuter dat Ma Tokkie maar eens aan het verstand.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm intelligente mensen met het hart op de goede plek zou misschien wel beter zijn voor de wereld. als andere mensen dan die groep nou eens minder kinderen zouden krijgen
Ik heb momenteel een Mcgregor trui aan en ik zit op kantoor. En ik golf. Toch hang ik ook wel eens stiekem meisjes op zolder in de touwen. Ben ik nu netjes, of niet?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef Evie het volgende:
Nette mannen zijn snel saai. Ik vis atm niet op fok anders
Het probleem is welk verstandquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Peuter dat Ma Tokkie maar eens aan het verstand.
Of zo'n make-over programma.. Van Loser naar Stud..quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef Samzz het volgende:
Een nieuw SBS6 programma is geboren, Help! Ik date een loser.
Dan val je onder het niet netjes kopjequote:Op vrijdag 16 november 2012 13:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb momenteel een Mcgregor trui aan en ik zit op kantoor. En ik golf. Toch hang ik ook wel eens stiekem meisjes op zolder in de touwen. Ben ik nu netjes, of niet?.
*verward over hokje waar ik in moet kruipen*
blijven losers van binnen anders..quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of zo'n make-over programma.. Van Loser naar Stud..
True storyquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kennelijk niet, want dan zou je wel een keer op iemand vallen die geen loser is.
Of je vist in de verkeerde vijver. Dat kan ook. Op fok zitten alleen maar losers.
Groetjes,
Loser.
Whut?quote:
Ja, als ze geld terug moeten geven zijn ze de snelsten nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:27 schreef Raene het volgende:
De belastingdienst gaat na een jaar eindelijk mijn toeslag dokken!
Maar dat kun je niet zien als je met me zou daten. Dus dan zou je me afwijzen omdat ik een nette loser ben. Terwijl ik in een ander hokje zit. Soms.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan val je onder het niet netjes kopje
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:19 schreef Kreator het volgende:
Niemand valt alleen op losers. kennelijk vind je jezelf niet meer waard dan dat..
[/psychologie]
En ik wil je best een keer afwijzen hoor. Dan is het ook eens andersom.
Dafuqquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
This could have been me.
Aai over je bolletjequote:
Nee ik zou je afwijzen op de vrouwen vastgebonden op zolderquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar dat kun je niet zien als je met me zou daten. Dus dan zou je me afwijzen omdat ik een nette loser ben. Terwijl ik in een ander hokje zit. Soms.
(zie, we komen er wel((niet dat wij gaan daten, want ik wijs je af))).
Schoenen poetsen is ook belangrijk.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef Evie het volgende:
Wie zegt dat ik er niet ook van kan genieten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het openbaar vind ik nogal kansloos. Net als de gayparade. Doe gewoon lekker wat je wil, maar waarom op straat, kinderen shockeren...?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
This could have been me.
Zo blij dat ik geen vriendin heb atmquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef Samzz het volgende:
Een nieuw SBS6 programma is geboren, Help! Ik date een loser.
Daar hebben ze ooit een keer een film over gemaaktquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef Evie het volgende:
Hm intelligente mensen met het hart op de goede plek zou misschien wel beter zijn voor de wereld. als andere mensen dan die groep nou eens minder kinderen zouden krijgen
True.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Schoenen poetsen is ook belangrijk.
Jij vindt wel meer kansloos. En in het openbaar is niet alleen waar de hele wereld het kan zien he.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
In het openbaar vind ik nogal kansloos. Net als de gayparade. Doe gewoon lekker wat je wil, maar waarom op straat, kinderen shockeren...?
Dat dus.. mn spaargeld is op en mn rekening staat max rood dus het geld wat ik krijg is ook wel hard nodigquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, als ze geld terug moeten geven zijn ze de snelsten niet
Maar o wee als ze het van je moeten hebben!
Die meoten tussen de muren als er bezoek komt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee ik zou je afwijzen op de vrouwen vastgebonden op zolder
Hmm moet ik toch maar niet op een eerste date vertellen over die gedrogeerde Oost-Europese dames die ik op zolder bewaar.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee ik zou je afwijzen op de vrouwen vastgebonden op zolder
En je was zo gek van hem.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat er niks is. Dat is niet voor niks.
Je bent zo net als jij je zelf voeltquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:25 schreef Kreator het volgende:
Ik heb momenteel een Mcgregor trui aan en ik zit op kantoor. En ik golf. Toch hang ik ook wel eens stiekem meisjes op zolder in de touwen. Ben ik nu netjes, of niet?.
*verward over hokje waar ik in moet kruipen*
Ik val niet op arrogante vrouwen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:32 schreef Evie het volgende:
whehehe die krea.. denken dat hij me af zou wijzenNog nooit meegemaakt
Wel op mij?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik val niet op arrogante vrouwen.
Dat is niet eens zo'n slecht idee.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga maar van FOK! af dan, denk ik.
Niet echt.quote:
Ik heb wel vaker goede ideeën.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo'n slecht idee.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:32 schreef Evie het volgende:
whehehe die krea.. denken dat hij me af zou wijzenNog nooit meegemaakt
Mijn leven is op het moment ook erg kansloos ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je leven.
...en ik zie ze toch echt op een plein zitten.
Met zijn rughaar.quote:
zonder risico met kaneeltje pratenquote:
geloof er anders niks vanquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:34 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ik zou nog niet op je pissen als je in de fik stond.
.
(maar dat klinkt ook weer zo bot)
Ow dus dat ze een mcgregor trui dragen boeit je niet... ze kunnen je gewoon niet bij benen in bedquote:
Ik val blijkbaar labiele en onzekere vrouwen. Ik weet wat niet vervelender is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik val niet op arrogante vrouwen.
precies..quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik val blijkbaar labiele en onzekere vrouwen. Ik weet wat niet vervelender is.
Sowieso zonder risico, want zelfs als ik je leuk zou vinden zou ik niks durven te doen uit angst om afgewezen te worden.quote:
Ik val op lieve, schattige vrouwen met blond haar en blauwe ogen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ja. It's over. Al lang. En ik heb nu een leuke ventquote:
Is pijnlijk ook.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:36 schreef Evie het volgende:
[..]
precies..vallen op is gewoon het probleem
Als dat gewoon niet meer gebeurde zou de wereld een betere plek zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:36 schreef Evie het volgende:
[..]
precies..vallen op is gewoon het probleem
Waarom sorryquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch is het zo. Sorry.
Ik vond jou eigenlijk meer het type voor een brunette.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik val op lieve, schattige vrouwen met blond haar en blauwe ogen.
Waarom doe je dan zo moeilijk wanneer hij zegt dat ie nog niet op je zou pissen als je in de fik staatquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom sorryZou het geheel niet jammer vinden
![]()
Ik hou van in de fik staan, dus snap het probleem ook niet zoquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo moeilijk wanneer hij zegt dat ie nog niet op je zou pissen als je in de fik staat?
Wat?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond jou eigenlijk meer het type voor een brunette.
Echt wel. Je zou gaan huilen in een hoekje.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom sorryZou het geheel niet jammer vinden
![]()
Ik weet er nog wel eentje voor je..quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Haha om jou? Denk niet dat dat gaat gebeurenquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Echt wel. Je zou gaan huilen in een hoekje.
Probeer je nu mijn afwijzing om te turnen in een 'maar ik zou juichen als je me afwees!' ? Beetje jammer weer dit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha om jou? Denk niet dat dat gaat gebeuren
Ik zou er om moeten lachen, aangezien ik dan toch eerst op je zou moeten vallen... wat me enorm onwaarschijnlijk lijktquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Probeer je nu mijn afwijzing om te turnen in een 'maar ik zou juichen als je me afwees!' ? Beetje jammer weer dit.
Als ik dat had geweten, had ik geen touringcarchauffeur geweestquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:51 schreef Samzz het volgende:
Waarom doet een pijntje in de kou altijd langer pijn dan datzelfde pijntje in de zomer.
Wat is er te doen in Ernem?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga denk ik maar eens alvast op mijn gemak naar Arnhem.. Lang geleden dat ik met de trein ergens heen ben geweest
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten, had ik geen touringcarchauffeur geweest
Misschien zijn je "pijnsignaaltjes" langzamer door de kou?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..].
Maar ik vind het raar. Ik stootte me net en het doet nog 'pijn', terwijl ik me in de zomer zo vaak stoot en dan is het zo over.
Zou kunnen. Ik zit nu op stal te wachten tot m'n instructrice komtquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien zijn je "pijnsignaaltjes" langzamer door de kou?
Die is ook langzamer door de kou?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik zit nu op stal te wachten tot m'n instructrice komt.
Haar horloge iig welquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die is ook langzamer door de kou?![]()
De laatste die dat zei, lag 4 uur later bij me in bed.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zou er om moeten lachen, aangezien ik dan toch eerst op je zou moeten vallen... wat me enorm onwaarschijnlijk lijkt
hfquote:
Ik ben niet zomaar iemand die zoiets zegt he?!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
De laatste die dat zei, lag 4 uur later bij me in bed.. (dronken weliswaar, maar toch)
Geen mindere stimulans vanwege langzamer stromend bloed?quote:
Dat zei zij ook!quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:00 schreef Evie het volgende:
Ik ben niet zomaar iemand die zoiets zegt he?!Ik meen wat ik zeg
Wauw, jij bent zo stoer!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
De laatste die dat zei, lag 4 uur later bij me in bed.. (dronken weliswaar, maar toch)
Ze heeft er 's zomers ook last vanquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen mindere stimulans vanwege langzamer stromend bloed?
Ok, te flauw dit..
Dronken mensen spreken de waarheid, zeggen ze.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:00 schreef Evie het volgende:
[..]
hf!
[..]
Ik ben niet zomaar iemand die zoiets zegt he?!Ik meen wat ik zeg
Oh, das wel naarquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze heeft er 's zomers ook last van.
Maar?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wow, ik heb welliswaar het hele weekend vrij
Maar goed. Aangezien ik je al heb afgewezen, hoef je me niet af te wijzen.quote:
ahhh koetjiewoetjiequote:Op vrijdag 16 november 2012 14:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar goed. Aangezien ik je al heb afgewezen, hoef je me niet af te wijzen.. Dat scheelt weer.
Maar ik had het niet verwacht, anders had ik een leuk weekend kunnen hebben, nu heb ik mensen afgezegd en verdrietig gemaakt enzoquote:
Potverdriedubbeltjes.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik had het niet verwacht, anders had ik een leuk weekend kunnen hebben, nu heb ik mensen afgezegd en verdrietig gemaakt enzo
Weet ik niet, dat gevoel had ik gewoon.quote:
Alsjeblieft niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet er nog wel eentje voor je..
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat gevoel had ik gewoon.
[..]
Alsjeblieft niet.
Nee maar nu heb ik het wel door.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Meteen weten wie ik bedoel, goed bezig
Blond, altijd blond.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat gevoel had ik gewoon.
Oh okee. Weer wat geleerd vandaag.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blond, altijd blond.
Zoals L. er uit ziet, haal daar een kilotje of 5 af. Dat is waar ik altijd op viel.
Ik dacht dat je dat wel wist eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh okee. Weer wat geleerd vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |