quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:43 schreef Evie het volgende:
[..]maakt je geen minder mens .. if it didn't work out
We vinden je nog steeds lief hoormannen die liegen over vriendinnen die ze wel of niet hebben zijn zelf echt mindere mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Compensatiegedragquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn ego is groter dan mijn pener!!
Doen ikquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rommel, kun je bij de Utrecht en Nijmegen Meets mij erbij zetten met (ovb0?
En bij die van vanavond in Arnhem de misschien weghalen
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:48 schreef Braamyo het volgende:
Technische gezien maakt hij een naamtopic over een bekende duitse generaalEn die heeft al een tijdje geen weekend meer gehad.
Het is prima te zeggen dat je iets jammer vond zonder namen te noemen, of wat dan ook. Maar persoonlijke dingen kan je beter direct tegen elkaar zeggenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, en heb ik niet over na gedacht. Sorry, ik zal er mijn mond verder over houden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Zeg dat dan ook, Tinusquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Neeee Boer die je bent
Alleen Misschien weghalen bij vanavond
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is prima te zeggen dat je iets jammer vond zonder namen te noemen, of wat dan ook. Maar persoonlijke dingen kan je beter direct tegen elkaar zeggen![]()
Zow opgelost toch?Of er rekening mee houden dat iets wat je op een forum of middels een forum afspreekt kan back-fire'en.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Goedzo, hij is altijd gemeen tegen mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goedzo, hij is altijd gemeen tegen mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heb ik nou weer gedaan?![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Maar hey, Jufono-kan rijd wel met onze banner op zijn achterruitquote:
Was een keer zo'n dude die bij een staats-examen die te laat binnenkwam, zonder atlas of pen (bij aadrijkskunde) en geen examen nummer had... Ik denk wat een tinus.quote:
Precies.. vind het allemaal nog al netjes.. Geen problemen mee dusquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of er rekening mee houden dat iets wat je op een forum of middels een forum afspreekt kan back-fire'en.
Niet aanstellen.quote:
Tinus?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Was een keer zo'n dude die bij een staats-examen die te laat binnenkwam, zonder atlas of pen (bij aadrijkskunde) en geen examen nummer had... Ik denk wat een tinus.
Mag je drie maal raden wat hij antwoorden dat zijn achternaam was...![]()
Lesson well learnedquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:54 schreef Samzz het volgende:
Of er rekening mee houden dat iets wat je op een forum of middels een forum afspreekt kan back-fire'en.
Zeg zeg, ga jij je mondje eens met sambal insmeren!!quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, tis ER maar, vreemde bosmarmot dattie is
zal zo een spiegeleitje bakken.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nah, tis ER maar, vreemde bosmarmot dattie is
Nee, jij bent geen vrouw.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:59 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En al die tijd bied je mij niet eens wat aan...
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]Niks tegens bosmarmotten... ik en mijn tank, wij steunen ER
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goedzo, hij is altijd gemeen tegen mij.Ik zag gisteren een Hello Kitty horloge en ik moest meteen aan jou denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Vind dat niet zo'n leuk spel. Maar een vette pot agricola (kan lotusss ook mee doen) ga jij denk ik ook wel tof vinden hoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:59 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Jij moet eens deze kant opkomen, kunnen we Axis & Allies speulen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je stelt je aan, je hebt niks verkeerd gedaan.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:01 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Vind dat niet zo'n leuk spel. Maar een vette pot agricola (kan lotusss ook mee doen) ga jij denk ik ook wel tof vinden hoor
Het altijd Bruisende GorkumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Je begrijpt me verkeerdquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
Je stelt je aan, je hebt niks verkeerd gedaan.
Voortbordurenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerdMaar laten we daar nu niet op doorboorduren
Oh, sorryquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerdMaar laten we daar nu niet op doorboorduren
Je kan ook Gorinchem proberen. Tenzij je in Friesland terecht wilt komen.quote:
Spelbrekerquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook Gorinchem proberen. Tenzij je in Friesland terecht wilt komen.
Die heb ik al.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een Hello Kitty horloge en ik moest meteen aan jou denken.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:01 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Vind dat niet zo'n leuk spel. Maar een vette pot agricola (kan lotusss ook mee doen) ga jij denk ik ook wel tof vinden hoor
GorinchemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ik kwam in Gorinchem uit, thanksquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:02 schreef Samzz het volgende:
En dat deel ik met jou. Braamyo is gewoon een goede kerel, hart op de juiste plaats.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je stelt je aan, je hebt niks verkeerd gedaan.
Was bij wijze vanquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tevens stuurt Google je gewoon naar Gorinchem als je op Gorkum zoekt. Dus dan al er vast geen 2e Gorkum zijn?
Er is geen Gorkum in Friesland. Wel Workum.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee horloges voor 41 euroquote:
Nawwwww. hey niet zo hea. Straks verlies ik mijn Imago als stoere dude nogquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:05 schreef ErwinRommel het volgende:
En dat deel ik met jou. Braamyo is gewoon een goede kerel, hart op de juiste plaats.
Dan gaan we naar de UK, deels feest, deels inkopen voor webshop doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:05 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wat doe je a.s. vrijdag ER, wellicht dat ik daar gewoon maar eens tijd voor moet maken.
Hé daar ben ik een keer langs gekomenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er is geen Gorkum in Friesland. Wel Workum.
Weet ikquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er is geen Gorkum in Friesland. Wel Workum.
Rain check voor 2013 dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Dan gaan we naar de UK, deels feest, deels inkopen voor webshop doen.
Plug maar een datum, dan kunnen we kijken wat mogelijk is, crashen hier is geen puntquote:
zo ik mag blijven bij mijn vrijwilligerswerkquote:
Nice, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo ik mag blijven bij mijn vrijwilligerswerk
Nah i know, maar ik wil het juist combineren met operatie stofwolk, zodat ik wel een avondje gezellig kan doen. Maar 's avonds wel thuis slaap. Je weet hoe heilig het weekend isquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Plug maar een datum, dan kunnen we kijken wat mogelijk is, crashen hier is geen punt
Ik heb een witte.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee horloges voor 41 euro. Een roze en een zwarte wijzerplaat. Ik ben ze laten liggen
.
Dat is niet zo ver bij mij vandaan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hé daar ben ik een keer langs gekomen
dank je ben er echt blij mee en mijn chef ook we zitten al krap daar met personeelquote:
Was een tourritje aan het doen door NLquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een witte.
[..]
Dat is niet zo ver bij mij vandaan.
Dat kan ik me wel voorstellen ja. Moeilijke periodes dit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
dank je ben er echt blij mee en mijn chef ook we zitten al krap daar met personeel
ik ben ooit een keer in pingjum geweest is ook in frieslandquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was een tourritje aan het doen door NL
Wel cool. Ik heb ernstig lang getwijfeld. En bij twijfel in dit geval niet gedaanquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een witte.
[..]
Dat is niet zo ver bij mij vandaan.
in januari word het nog veel erger dan gaat de helft eruit omdat de melkert banen verdwijnenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen ja. Moeilijke periodes dit.
Dat zegt me niksquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben ooit een keer in pingjum geweest is ook in friesland
weet niet of ik het zo goed schrijf
Damnquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
in januari word het nog veel erger dan gaat de helft eruit omdat de melkert banen verdwijnen
das echt een gehucht waar ook echt niks te doen isquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zegt me niks
[..]
DamnSucces!
Ik ken het.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nah i know, maar ik wil het juist combineren met operatie stofwolk, zodat ik wel een avondje gezellig kan doen. Maar 's avonds wel thuis slaap. Je weet hoe heilig het weekend is
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
das echt een gehucht waar ook echt niks te doen is
en een keer zijn we beland in koekange ook een klein gehucht waar we vol verbazing door kwamen dat zoiets bestaatquote:
Jah, nja, m'n eigen bed boeit niet. Maar ik vind het gewoon belangrijk om op de dag/avond van operatie stofwolk thuis aan te komen. Omdat ik dan al mijn vriendjes en vriendinnetjes weer terug kan zien. Wat dan wel weer heel gek is dat ik niet bij jou wil chrashen want jah, jij en lotusss zijn ook een vriendje en vriendinnetje van mij... mja, je snapt heul wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ken het.
Ik slaap liever niet bij anderen, thuis is mijn nest, thuis wil ik zijn.
Vage plaatsnamen heb je daar allemaalquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
en een keer zijn we beland in koekange ook een klein gehucht waar we vol verbazing door kwamen dat zoiets bestaat
Dat kan toch niet als verrassing komenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vage plaatsnamen heb je daar allemaal
Nee, dat wist ik welquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan toch niet als verrassing komen?
lag vlak naast het legendarische Kleviskerkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
nogal maar wel amuserend om te zienquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kunt me alles wijsmaken wat Friesland betreft.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
lag vlak naast het legendarische Kleviskerken
Dat wel jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
nogal maar wel amuserend om te zien
Doe eens terug DM'en.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik welMaar ik was er nooit geweest.
No hard feelingsquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah, nja, m'n eigen bed boeit niet. Maar ik vind het gewoon belangrijk om op de dag/avond van operatie stofwolk thuis aan te komen. Omdat ik dan al mijn vriendjes en vriendinnetjes weer terug kan zien. Wat dan wel weer heel gek is dat ik niet bij jou wil chrashen want jah, jij en lotusss zijn ook een vriendje en vriendinnetje van mij... mja, je snapt heul wel wat ik bedoel
had ik al gedaan, maar nu nog een keer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe eens terug DM'en.
Heb je je trouwens al aangemeld op 't forum?
Dat is ook zo lastigquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
had ik al gedaan, maar nu nog een keer.
Nee, nog geen tijd voor gevonden
Mijn bijdrage kwam van een vakantie in Zeeland...quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
Je kunt me alles wijsmaken wat Friesland betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |