Dat is de cue-love-package?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:59 schreef Cue_ het volgende:
oeh ik krijg zometeen een patatje en kroketjeniet van de mac, maar gewoon de frietboer. Ik doe eens mee met de vrijdagtraditie van hier
ik heb net pas mijn ontbijt opquote:
Maar niet beter dan uitslapenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
frietjes zijn wel super lekker
lekkerder dan mijn ontbijt
Maar uitslapen is heel heel heel lekkerquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:28 schreef rhubarbje het volgende:
hmmmm dat weet ik niet hoor...
friet is heel heel lekker
Ik half 9quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
Uitslapen. Dat kon ik vandaag tot maar liefst 8 uur.
En dan nog zeiken?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
Uitslapen. Dat kon ik vandaag tot maar liefst 8 uur.
Ik maar tot 7quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, want andere mensen konden langer uitslapen
[..]
en als ik konquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Op zich had ik nog steeds kunnen slapen als ik wou
Neuh, van die lamlendige dagen dat je op een gegeven moment uit bed moet omdat de supermarkt bijna dicht gaat, heb ik het wel mee gehadquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus je wil het niet.... waarom zou je het dan ook doen.
Oh ik ben jaloers!quote:
nah ik moet er wel echt uit hoorquote:
En dan gaan nadenken of je wel echt naar de supermarkt toe moet. en besluit niet te gaanquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neuh, van die lamlendige dagen dat je op een gegeven moment uit bed moet omdat de supermarkt bijna dicht gaat, heb ik het wel mee gehad
Wederom jaloersquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nah ik moet er wel echt uit hoor
ik weet alleen niet zo goed wat ik zal gaan doen....
ik heb praktisch geen huiswerk meer (behalve leeswerk en dat kan ook prima in bed)
my life is empty vandaag
We zijn niet zo modebewust hier .. dus ...quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
why the fuck zou je peplum tops/jurkjes in je plussize kledinglijn opnemen?
bad idea
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We zijn niet zo modebewust hier .. dus ...![]()
jij let ook wel op hier he?quote:
wie was nou die fokker die je aan het daten was?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang ze maar van die van mij afblijft
Vind t sowieso niet mooi. Maar verder geef ik je gelijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar als je een beetje vet hebt maakt het je alleen maar een dikke koe met zadeltassen
mwah, ik vind het op zich best wat hebben, bij zo'n verder strak jurkje.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind t sowieso niet mooi. Maar verder geef ik je gelijk
Soulmatesquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan gaan nadenken of je wel echt naar de supermarkt toe moet. en besluit niet te gaan
Ik vind gewoon veel lelijk wat ik zelf niet kan dragenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
mwah, ik vind het op zich best wat hebben, bij zo'n verder strak jurkje.
ik vind het soms wel cute jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
mwah, ik vind het op zich best wat hebben, bij zo'n verder strak jurkje.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind gewoon veel lelijk wat ik zelf niet kan dragen
Ja ik snap wat je bedoelt hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het soms wel cute ja
maar alleen als je van jezelf een plank bent
als je heupen of een kont hebt is het alleen maar: waarom heeft ze dat gordijntje om haar reet gespannen?
Als je de plank van een ander bent, heb je wel wat anders om je druk over te maken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het soms wel cute ja
maar alleen als je van jezelf een plank bent
Bahquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:25 schreef rhubarbje het volgende:
jemig ik heb dinsdag gezwommen en heb nu voor de 2e keer mijn haar gewassen sindsdien en nu zit ik te föhnen en ruik ik nog chloor
ja super irritant want ik vind alles in het water toch de leukste 'sporten'quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
BahOok de pest voor je haar.
Tja dan zit er niks anders op: badmuts!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja super irritant want ik vind alles in het water toch de leukste 'sporten'
hell no!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja dan zit er niks anders op: badmuts!
Ik heb geverfd haar, dat zou echt drama zijn als ik een paar keer per week zou zwemmen. Gelukkig heb ik geen sportief bot in mijn lijfquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:31 schreef rhubarbje het volgende:
en ik heb ook nog nergens last van behalve chloorstink gelukkig
dat is nog te overzien
ik vind sporten ook nog steeds rukquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geverfd haar, dat zou echt drama zijn als ik een paar keer per week zou zwemmen. Gelukkig heb ik geen sportief bot in mijn lijf
Soms een deelquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geverfd haar, dat zou echt drama zijn als ik een paar keer per week zou zwemmen. Gelukkig heb ik geen sportief bot in mijn lijf
foto?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:33 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben als een kind zo blij met mijn nieuwe broek, ik draag 'm al de hele week
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind sporten ook nog steeds ruk
vooral nu ik dat aquarobicspullie wel leuk vind
nu vind ik de rest nog stommer en ga ik niet meer
Ja mag ik dat een sport noemen?quote:
Uiteraard, je zweet, wordt er moe van, het is meer een sport dan darten en bridgequote:Op vrijdag 16 november 2012 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja mag ik dat een sport noemen?
No white after Labour Day?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
foto?
ik heb mijn jasje nog helemaal niet aan gehad
vind hem een beetje licht voor in de winter
Yay, ik ben sportief!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, je zweet, wordt er moe van, het is meer een sport dan darten en bridge.
morgen ga ik! serieusquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik ben niet de aangewezen persoon om je wél zover te krijgen ben ik bang
nee hij past gewoon niet bij mijn winterdepressiequote:Op vrijdag 16 november 2012 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
No white after Labour Day?Gewoon aandoen als ie leuk is!
Ik vind zelf van niet natuurlijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:36 schreef Tegan het volgende:
Alleen als je niet alleen maar een beetje daar ligt.
Ik combineer de broek ook met een je-kunt-er-in-wonen trui hoor. Foto komt er aanquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
morgen ga ik! serieus
[..]
nee hij past gewoon niet bij mijn winterdepressie
hij is zo licht en vrolijk met bloempjes
met dit weer wil ik dikke donkere truien dragen
quote:
Mits ze er niet als een dode plank bij ligtquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, je zweet, wordt er moe van, het is meer een sport dan darten en bridge.
Waarom zegt iedereen dat toch? Ik ben levendig jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mits ze er niet als een dode plank bij ligt
gave kleurquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:42 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind de foto stom en ik vind 'm mij alleen leuker staanIk ben niet zo botterig
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0027013_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik zeg dat helemaal niet!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dat toch? Ik ben levendig ja
plasticquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gave kleur
waar is ie van gemaakt?
Gelukkig niet neequote:
Ik voel me altijd zo ongezond vergeleken met jouquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:44 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben deze week 3 keer gaan fietsen, best sportief. Volgende week misschien weer naar de sportschool![]()
En voor de rest heel boter-sportief gedaan
Dat is heel sportief! Ik doe gewoon alles met het ovquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
wat is boter sportief?
ik fiets elke dag, want ik heb geen rijbewijs
quote:
doe je dan niet overal tig keer zo lang over?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is heel sportief! Ik doe gewoon alles met het ov.
quote:
Daarom hou ik van mijn lelijke oude autootjequote:Op vrijdag 16 november 2012 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doe je dan niet overal tig keer zo lang over?
ik wou gister gaan aquarobicsen in een ander stadsdeel
maar ik durfde er niet heen te fietsen omdat het grootste deel door het bos is en het was tot laat
dus ik dacht dan ga ik met het ov maar dan was ik letterlijk 3 keer zo lang onderweg
dat ging me echt te ver....
dan moest ik, om anderhalf uur te sporten, om 18.00 van huis en ik zou om 22.15 thuis zijn
Ach, zolang we niet in de street sleepen is het primaquote:
Ik zou niet durven jou een street in te slepen neequote:Op vrijdag 16 november 2012 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, zolang we niet in de street sleepen is het prima.
Klopt. Maar ik doe ook vaak een megadag van alles shoppen. Of onderweg naar huis nog even stoppen enzo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doe je dan niet overal tig keer zo lang over?
ik wou gister gaan aquarobicsen in een ander stadsdeel
maar ik durfde er niet heen te fietsen omdat het grootste deel door het bos is en het was tot laat
dus ik dacht dan ga ik met het ov maar dan was ik letterlijk 3 keer zo lang onderweg
dat ging me echt te ver....
dan moest ik, om anderhalf uur te sporten, om 18.00 van huis en ik zou om 22.15 thuis zijn
Ik denk dat ik me heel dik voel als ik naast jou zou staan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:45 schreef missbehavin het volgende:
Ik voel me altijd zo ongezond vergeleken met jou
Bang dat je het koud krijgt?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb de neiging om voor mijn sleepover vanavond niet m'n slaapzak mee te nemen maar m'n hele deken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |