Gefeliciteerd.quote:
me opa en me oma van spanjequote:
Dat mag TS ook best denken en vinden, dat zeggen we niet. Je maakt er alleen geen kutopmerking van op facebook.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:33 schreef wesleydie het volgende:
Ik vind dat altijd raar TS, goed gehandeld. M'n toenmalige vriendin jankte ook over een tante die ze nooit gezien heeft. En ik was er wel om haar te troosten, maar in mijn hoofd dacht ik echt:"Waar maak jij je druk om, je had zoveel om haar moeten geven toen ze nog leefde"
Op de dag van mijn begrafenis, blijf die dag maar lekker thuis. Maar kom maar langs, nu ik nog leef.
Inderdaad ja. Afgelopen zomer is er bij ons in het dorp ook een jongen overleden na een ongeval. Op details ga ik hier niet verder in om herkenning te voorkomen en toen kende ineens iedereen hem ook. Ook half het dorp op de begravenis terwijl ik zeker weet dat niet iedereen zo close met hem was. Zelf hou ik niet zo van die massa hysterie. Ik ben ook niet gegaan ook al wist ik wie het was. Wat voeg je dan toe denk ik dan altijd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:48 schreef Etieee het volgende:
Terechte klacht. Wanneer iemand dood gaat of zelfmoord pleegt kent ineens iedereen die persoon via-via. Zo wel eens vaker meegemaakt.
Nee, nee, en nee. :/ ik heb zwart kort haar, ben bang van messen, en loop in normale kleren.quote:Op zondag 18 november 2012 23:18 schreef Phunked het volgende:
Je hebt zeker ook zwart haar, make-up op en snijmomentjes?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |