Je bedoelt de Xbox en Wii voor £50.quote:Op vrijdag 16 november 2012 07:05 schreef me_gusta het volgende:
(...)
Twee jaar geleden bijv. een PS3 voor 50 pond op Amazon.co.uk
(...)
Momenteel hebben ze de Xbox 360 250GB incl. Halo 4 en 12 maanden Xbox Live Membership voor £159 / ¤200. Ofwel naar NL-prijzen gerekend gratis Halo 4 en gratis Membership, ofwel zo'n ¤40 à ¤50 korting.quote:Op
maandag 19 november 2012 01:04 schreef me_gusta het volgende:
Wat kunnen we vandaag verwachten? Heel veel, onder andere:
- Consoles (PS3 staat er tussen)
- Nieuwste games voor PS3, Xbox 360 en Wii
En nog veel meer!
Blijf bij je leestquote:
Dat zeker, vooral de gameconsole kits/deals en dvds/blu-rays e.d. Maar dan moet de huidige/vanaf-prijs niet te hoog zijn want dan zal de korting nog steeds niet interessant zijn voor ons.quote:Toch mogelijk interessante dingen tussen, maar dat zal aan de prijs gaan liggen.
EU en BTW+invoerrechtenquote:Op maandag 19 november 2012 12:55 schreef Iemand91 het volgende:
Amazon Back Friday topic op Tweakers
Amazon betaalopties: hier.
Apple zal ook wel volgen met een mail voor komende vrijdag.
Black Friday is in de VS veel interessanter. Nou kun je natuurlijk geen prijzen 1 op 1 omrekenen (BTW niveau's, inkomens e.d.) maar als je bijvoorbeeld bij de grote blauwe doos Best Buy de nieuwste (Super Slim) PS3 met 250GB geheugen en 2 games ziet voor $199.99 / ¤157 terwijl de goedkoopste Super Slim PS3 (met 12GB geheugen) hier al ¤188 kost
![]()
Ter vergelijking; de goedkoopste PS3 met redelijk geheugen is de Slim 320GB voor ¤232 en de Super Slim 500GB voor ¤274...
En dat zijn online prijzen. Als je een beetje de sites in de gaten houdt hebben fysieke dozenschuivers/big-box store als Best Buy / Wal-Mart / Sears ook erg goede electronica aanbiedingen met soms echt 100-en dollars voordeel. Daar heb je dan ook zulke taferelen:
Enne, vandaag: Jabra bluetooth speaker, Sony headphone misschien? Oeh, een GX1! Spongebob drumkit!quote:Op maandag 19 november 2012 01:10 schreef shiznuts het volgende:
Hmm, JVC HAS4X Xtreme Xplosives miskien wel... Zippo, SSD... drop, Deadmau5 speaker, oeh, 650D
, Olympus digital recorder, IXUS 260, uDraw tablet, enz etc. Toch mogelijk interessante dingen tussen, maar dat zal aan de prijs gaan liggen.
Dat wordt weer kapitalisme ten top idd.quote:Op maandag 19 november 2012 18:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Walmart heeft problemen a.s vrijdag
Nou, je moet het niet zo zwart-wit bekijken. Ten eerste is Black Friday in de V.S. gewoon een fenomeen op zichzelf en daar is een mega afzetmarkt. Ketens in Nederland hebben zo'n 17 miljoen mogelijke klanten. Ketens in de V.S. ruim 313 miljoen. Ze kunnen dus gigantisch inkopen wat inkoopprijzen drukt.quote:EU en BTW+invoerrechten![]()
![]()
samenvatting van dit topicquote:Op maandag 19 november 2012 18:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Walmart heeft problemen a.s vrijdag
[..]
EU en BTW+invoerrechten![]()
![]()
black friday & cyber monday zijn er ook op de Europese Amazon'squote:
32 euro voor een Blu-Ray set,een koopjequote:Op dinsdag 20 november 2012 12:44 schreef me_gusta het volgende:
Zo op school.
Heb net deze box-set gekocht:
[ afbeelding ]
Voor 32 euro inclusief verzendkosten.
Normaal 82 euro.
Toch mooi 50 euro bespaard.
Jups, en die mogen ze wel zéér in prijs verlagen mocht die interessant worden. Sony heeft deze 'Super Slim' versie op de markt gezet als makkelijk nog even geld verdienen. Behuizing is goedkoper, er zit goedkopere Blu-ray-lade in en nauwelijks bruikbaar geheugen. Wel wat zuiniger (kleinere voeding).quote:Op donderdag 22 november 2012 01:20 schreef shiznuts het volgende:
Verder geloof ik de eerste PS3 console die voorbij komt?
Nigger Tuesday!!quote:Op vrijdag 16 november 2012 07:05 schreef me_gusta het volgende:
De sales week begint a.s. maandag, met Cyber Monday en duurt t/m vrijdag (Black Friday).
Het is iets van de VS, maar je kunt er ook online als Nederlandse consument van profiteren want Amazon.de, Amazon.co.uk & Amazon.com doen er ook aan mee.
Twee jaar geleden bijv. een PS3 voor 50 pond op Amazon.co.uk en heb zelf vorig jaar de nieuwste games voor 17,50 pond gekocht (COD MWF 3, BF3). En bij Amazon.de o.a. PS3 accessoires, waaronder Wireless PS3 Sony Controller (originele controller) en een originele PS3 headset voor 8 euro per stuk!
Let wel op:
- Je kunt als Nederlandse consument gewoon bestellen bij Amazon.com, er geldt wel een 'limiet' van 21 euro. Als je daar boven zit, moet je administratiekosten, invoerkosten en belastingen betalen. Mijn tip is dus:
- Selecteer bij Amazon.com (dus de USA website) altijd de 2e verzendmethode (hij staat automatisch op de eerste). Bij de 2e verzendmethode zijn de verzendkosten wel iets hoger, maar de voordelen hiervan zijn:
- Je krijgt je spullen veel sneller binnen
- Je betaalt van te voren al alle import kosten en zo hoef je ook niet de administratiekosten van ¤12,50 a ¤21,00 te betalen (administratiekosten van PostNL, dat is een standaardbedrag. Dus zelfs als je voor ¤21,01 besteld en je post wordt onderschept, zijn die kosten net zo hoog als wanneer je voor ¤850,00 besteld zou hebben).
En nog een voordeel hiervan is: Amazon.com keert altijd het te veel betaalde bedrag uit! En je betaalt meestal iets te veel, dus je krijgt bijna altijd iets terug!
ALS JE BIJ AMAZON.CO.UK OF AMAZON.DE BESTELD, GELDT HET BOVENSTAANDE DUS NIET (Europese websites).
Helaas worden die hier niet geleverdquote:Op donderdag 22 november 2012 20:09 schreef Iemand91 het volgende:
Nou, die PS3 was zoals verwacht teleurstellend slecht (£169.99 / ¤211), misschien doen ze nog 'ns 'gek' en doen ze weer een normale Slim met 320GB in de aanbieding. Dan ben ik sterk geneigd om misschien toch een te halen, want zit nu soms wat GTA IV te doen met laptop op tv en dat is toch wel geinig, zeker omdat wij eventuele Dual Play hier ondersteunen met beide personen full screen (passief 3D).
Morgen Black Friday; misschien de meest interessante dag van de reeks. O.a. staat er al de hele week dat de Kindle Fire morgen komt...
Nice!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Vandeweek bij Amazon nog een Canon Powershot gescoord voor 60 euro, komt morgen binnen
SSD om 13.15quote:Op vrijdag 23 november 2012 01:10 schreef shiznuts het volgende:
Meer hoop during Cyber Monday? Vanaf vandaag (23.11):
› http://www.amazon.de/Sond(...)&node=872398#csld-mc
boven de 23 pond gratis, anders 3.95 bij boeken en films oidquote:Op vrijdag 23 november 2012 01:24 schreef OhNoes het volgende:
Wat zijn de verzendkosten bij amazon.co.uk?
Vanaf 20 pond gratis.quote:Op vrijdag 23 november 2012 01:24 schreef OhNoes het volgende:
Wat zijn de verzendkosten bij amazon.co.uk?
Amazon.de verzend trouwens alle boeken gratis (ook als je boek 2 euro kostquote:Op vrijdag 23 november 2012 01:52 schreef shiznuts het volgende:
Zal wel afhangen van wat je bestelt.
Gewoon in je mandje flikkeren en bij de vervolgstap kijken wat het moet doen.
Zal wel ook rond de 5 GBP liggen.
Uit Duitsland heb ik echter al m'n bestellingen boven de 20,- euro gratis toegezonden gekregen.
Niet overdrijven, normaal een euro of 70.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:49 schreef me_gusta het volgende:
Net Battlestar Galactica Blu-Ray Collection box-set gekocht voor 32 euro - normaal zo'n 85 euro.
Niet de 60 pond die nu staat is al een aanbieding. Dus dit was een aanbieding 'over' een aanbieding.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet overdrijven, normaal een euro of 70.
Wat is je punt?quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:56 schreef Jor_Dii het volgende:
http://www.find-dvd.co.uk(...)e-Series/1095463.htm
Kijk je goed naar dat rijtje? TheHut en Zavvi verkopen deze 'gewoon' voor 50 pond, niet net doen alsof 80 euro de normale prijs is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:00 schreef me_gusta het volgende:
[..]
Wat is je punt?
http://www.play.com/DVD/B(...)6caf84b58d47156c38b6
http://bookshop.blackwell(...)=0&awcr=dvd&src=awin
Die heeft wel interessanter spul idd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 01:10 schreef shiznuts het volgende:
Meer hoop during Cyber Monday? Vanaf vandaag (23.11):
› http://www.amazon.de/Sond(...)&node=872398#csld-mc
Kost nu iets meer dan de goedkoopste in de Pricewatch (hier; ¤6.50 duurder) dus dat kan voordelig uitvallen idd. Lekker grote SSD, 't is dat we 'm hier nou niet echt nodig hebben...quote:
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 23 november 2012 01:23 schreef shiznuts het volgende:
Niet echt must-haves op .co.uk / .de erbij waarvoor ik aan het snipen ga.
De normale prijs is de prijs die origineel gehanteerd is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kijk je goed naar dat rijtje? TheHut en Zavvi verkopen deze 'gewoon' voor 50 pond, niet net doen alsof 80 euro de normale prijs is.
Heuh, hoe heb ik die over het hoofd gezien?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Weet je het zeker?Om 20:00 uur vanavond de GoPro HD Hero2 Outdoor Edition in de aanbieding. Nu met ¤256.89 al goedkoper dan de goedkoopste in de pricewatch (¤278) dus dat kan voor de liefhebber ook voordelig uitvallen.
Staat er toch gewoon bij?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:38 schreef OhNoes het volgende:
http://www.amazon.co.uk/g(...)11&pf_rd_p=344320267
Heeft die nederlandse ondertitels? Vast niet hè ?
quote:Language: English
Subtitles: French, Spanish, English
Zucht...quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:52 schreef NoBody122 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit topic
Kapitalisme![]()
Consumeerverslaafden![]()
![]()
Veramerikanisering
En morgen o.a.:quote:Op zaterdag 23 november 2013 02:00 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] I do as I please.
Need to buy more... more! MORE! [ afbeelding ]
Deals als 'een GoPro Hero 3 Black, TP-Link shizzle, Nexus 7, Jabra headphones/bluetooth speakers, Sony NEX-3NYB compact system camera en veel meer' await!
Ach, als je toevallig ECHT iets nodig hebt is het wel leuk om korting te krijgen, maar als je speciaal dingen gaat kopen omdat het die dag goedkoop is dan is het sneu.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:52 schreef NoBody122 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit topic
Kapitalisme![]()
![]()
Veramerikanisering
In een topic bedoeld om deals bij elkaar te zoeken en die te posten waar ik zowel Amazon als Apple noem maak ik reclame voor Amazon ja...quote:
Dat is geloof ik best een goede aanbieding idd. Kost nu £29.75 / ¤35.60.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Amazon UK heeft straks om 16u alle Harry Potter boeken (Engels, paperback) in de aanbieding!
Ik zou zeggen; regel er eentje. Bij je bank of bij Neteller. Kost een beetje maar levert toch aardig gemak op.quote:
Zal wel zo'n 20 pond kosten, ga ze sowieso kopen.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat is geloof ik best een goede aanbieding idd. Kost nu £29.75 / ¤35.60.
Bookdepository doet zo'n ¤45 nu.
[..]
how about nigga tuesday???quote:Op vrijdag 16 november 2012 07:05 schreef me_gusta het volgende:
De sales week begint a.s. maandag, met Cyber Monday en duurt t/m vrijdag (Black Friday).
Het is iets van de VS, maar je kunt er ook online als Nederlandse consument van profiteren want Amazon.de, Amazon.co.uk & Amazon.com doen er ook aan mee.
Twee jaar geleden bijv. een PS3 voor 50 pond op Amazon.co.uk en heb zelf vorig jaar de nieuwste games voor 17,50 pond gekocht (COD MWF 3, BF3). En bij Amazon.de o.a. PS3 accessoires, waaronder Wireless PS3 Sony Controller (originele controller) en een originele PS3 headset voor 8 euro per stuk!
Let wel op:
- Je kunt als Nederlandse consument gewoon bestellen bij Amazon.com, er geldt wel een 'limiet' van 21 euro. Als je daar boven zit, moet je administratiekosten, invoerkosten en belastingen betalen. Mijn tip is dus:
- Selecteer bij Amazon.com (dus de USA website) altijd de 2e verzendmethode (hij staat automatisch op de eerste). Bij de 2e verzendmethode zijn de verzendkosten wel iets hoger, maar de voordelen hiervan zijn:
- Je krijgt je spullen veel sneller binnen
- Je betaalt van te voren al alle import kosten en zo hoef je ook niet de administratiekosten van ¤12,50 a ¤21,00 te betalen (administratiekosten van PostNL, dat is een standaardbedrag. Dus zelfs als je voor ¤21,01 besteld en je post wordt onderschept, zijn die kosten net zo hoog als wanneer je voor ¤850,00 besteld zou hebben).
En nog een voordeel hiervan is: Amazon.com keert altijd het te veel betaalde bedrag uit! En je betaalt meestal iets te veel, dus je krijgt bijna altijd iets terug!
ALS JE BIJ AMAZON.CO.UK OF AMAZON.DE BESTELD, GELDT HET BOVENSTAANDE DUS NIET (Europese websites).
Brack friday bunduru!!!!quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:52 schreef NoBody122 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit topic
Kapitalisme![]()
![]()
Veramerikanisering
quote:Auf dieser Seite findet vom 24. November bis zum 1. Dezember die Cyber Monday Woche mit mehr als 5.500 Angeboten statt. Schon jetzt gibt es täglich besondere Countdown-Angebote. Greifen Sie schnell zu, denn Angebote gelten höchstens solange wie angegeben bzw. solange der Vorrat reicht - und der kann blitzschnell vergriffen sein.
Nou, kan ik ook eens gaan quoten zoals jij altijd doet.quote:Op maandag 17 november 2014 00:16 schreef shiznuts het volgende:
Amazon.de doet alvast werven voor een Cyber monday week, over een week...
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op zondag 16 november 2014 18:49 schreef Iemand91 het volgende:
Anywho; vanaf volgende week maandag Cyber Monday op Amazon.de.
Auf dieser Seite findet vom 24. November bis zum 1. Dezember die Cyber Monday Woche mit mehr als 5.500 Angeboten statt. Schon jetzt gibt es täglich besondere Countdown-Angebote. Greifen Sie schnell zu, denn Angebote gelten höchstens solange wie angegeben bzw. solange der Vorrat reicht - und der kann blitzschnell vergriffen sein.
Iets gelijk hipster noemen.quote:Op maandag 17 november 2014 02:48 schreef NoBody122 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar gaan de VS-wannabe hipsters weer
Werknemers van Amazon in dit topic
Vanavond om 18:00 uur weer. Prijs van de Nikon is gelijk (¤795), de Canon is iets gestegen (¤818) maar vermoedelijk dus om 18:00 uur weer beide voor ¤699 en dus aanzienlijk goedkoper (lees: zo'n ¤170) dan in Nederland.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:58 schreef Iemand91 het volgende:
Voor de fotografen onder ons:
Tamron 24-70mm F/2.8 Canon kost in Nederland ¤868.
Tamron 24-70mm F/2.8 Nikon kost in Nederland ¤868.
Beiden zijn vanavond om 18:00 uur in de aanbieding om 18:00 uur.
De Canon kost momenteel zo'n ¤805 en de Nikon z'n ¤795 en zijn dus al goedkoper dan in Nederland.
EDIT: Canon is ¤699 geworden, de Nikon ¤699.
Toch wel nu die voor ¤60 is en niet de normale prijs van ¤80!?!?!quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:03 schreef dexternl het volgende:
18:15 uur: http://tweakers.net/price(...)y-smart-control.html
Amazon.de: ¤81
Deze toch maar even aangeschaft. Toevallig op een van de bekende kerst lijstjes zien staan.
Eerlijk gezegd eerst voor 80 toen bedacht ik me dat ik stom geweest was en heb hem geannuleerd. Nu voor de 59 euro gekochtquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:35 schreef tcr het volgende:
[..]
Toch wel nu die voor ¤60 is en niet de normale prijs van ¤80!?!?!
Let wel; alleen voor Amazon Prime leden.quote:What is Prime Day?
More deals than Black Friday, exclusive for Prime members.
Prime Day is a one-day shopping event on 15th July, 2015, with more deals than Black Friday. Prime members can shop for exclusive deals from electronics, toys, video games, movies, clothing, patio, lawn and garden, sports and outdoor items and more.
Try Prime and get immediate access to deals on 15th July.
Dank voor deze tijdige melding! Heel attent.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:03 schreef Iemand91 het volgende:
Volgende week vrijdag (25/11) is het weer Black Friday. De maandag erna (28/11) Cyber Monday.
quote:Op woensdag 21 november 2012 01:18 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Hoppa, kerstcadeau voor mn vriendin is binnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |