quote:Op donderdag 15 november 2012 23:27 schreef Renn het volgende:
[..]
Zelfgemaakte steenovenpizza uit heteluchtoven.
Kwark. Met noten.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nu we ons toch vervelen,
Wat hebben jullie gegeten vanavond?
En wat was je hoofdgerecht?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kwark. Met noten.Had weinig tijd.
TOen ik NET weer terug was van eten, kwam de box, probeerde het nog, maar te laat, database errorquote:Op donderdag 15 november 2012 23:29 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Iedereen voor de laptop gegeten? Ik niet, want mijn gevoel zij dat er niks kwam. (En had gelijk)
Ja, dat heb ik nog ergens gelezen hier.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
TOen ik NET weer terug was van eten, kwam de box, probeerde het nog, maar te laat, database error
Herkenbaar.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
TOen ik NET weer terug was van eten, kwam de box, probeerde het nog, maar te laat, database error
Vind ik ook, de diehards verdienen dat gewoonquote:Op donderdag 15 november 2012 23:31 schreef Ailuranthrope het volgende:
Ibood moet ons gewoon een box gunnen nu!
Zal ik kopen of niet? Vindt hem niet slecht..quote:Op donderdag 15 november 2012 23:32 schreef Karina het volgende:
Elke keer als die bel gaat denk ik: ja nu! Maar dan staat er weer een horloge.
Ik heb geen idee of dat een goede prijs is. Het is wel een mooi ding. Maar ja, je kunt ook in de winkel er echt eentje uitkiezen, vind ik zelf beter met zoiets.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:32 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Zal ik kopen of niet? Vindt hem niet slecht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |