Je moet werken?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Eventjes, 12 uur is echt wel het maximum, dan kan ik nog redelijk lang slapen.
Dat is waar. Ik ga zo ook maar slapen. Kans is groot dat ik dan weer op de telefoon ga checken.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Eventjes, 12 uur is echt wel het maximum, dan kan ik nog redelijk lang slapen.
Nee, maar ik moet wel bijtijds op om boodschappen te doen en een beetje schoon te maken, dan kan ik de rest van de dag weer meekijkenquote:
Dit keer heeft iedereen braaf een tukje gedaanquote:Op donderdag 15 november 2012 23:23 schreef Lyza666 het volgende:
Nohhh nog niet afgelopen dus. Iemand die al vanaf 12 uur vannacht zit te staren?
Zal ik langskomen?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet wel bijtijds op om boodschappen te doen en een beetje schoon te maken, dan kan ik de rest van de dag weer meekijken
Zelfgemaakte steenovenpizza uit heteluchtoven.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nu we ons toch vervelen,
Wat hebben jullie gegeten vanavond?
broodjes kaassouffléquote:Op donderdag 15 november 2012 23:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nu we ons toch vervelen,
Tartaartje, rosti en witte bonen in tomatensaus. Ik wilde sperciebonen eten, maar die had ik helemaal niet in huisquote:Op donderdag 15 november 2012 23:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nu we ons toch vervelen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |