Ja dat ligt er maar net aan wat je erin zet. Wat te doen goeie raad is duur.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Vast wel, maar kost ook weer 100e
Als je er voor minder dan 100euro aan opslag inzet, kan je beter geen nas kopen. Zonde als je er maar 1TB in stopt.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:18 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja dat ligt er maar net aan wat je erin zet. Wat te doen goeie raad is duur.
Prima, bedankt heb het toch niet gedaan.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Als ik zoiets dan echt zou willen zou ik toch voor kwaliteit gaan bij een NAS en niet voor iets schraals dat ik impulsief heb gekocht bij een hunt en na een jaar verrot is, inclusief alle bestanden.
Slaap lekker. En veel kijk plezier.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nou veel gelukt mensen, ik kijk morgen wel weer ff verder of er wat tussen zit, nog ff serietje kijken en dan pitten![]()
Slaap goed.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nou veel gelukt mensen, ik kijk morgen wel weer ff verder of er wat tussen zit, nog ff serietje kijken en dan pitten![]()
One does not simply see a box appear.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:21 schreef Nooxx het volgende:
Die box kan toch niet lang meer op zich laten wachten !?
We gaan nog even door.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde om 11 uur kappen... niet dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |