Sta al rood. Vraag me af wat ik dan überhaupt op de hunt doe...quote:
Wat spellen maar verder niet echt dacht ik.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:11 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wat is er eigenlijk allemaal voor sint troep langs geweest?
Oei ga dan maar gauw naar bed.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sta al rood. Vraag me af wat ik dan überhaupt op de hunt doe...
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:12 schreef Renn het volgende:
Enige voor kinderen wat ik heb gezien, was die snoep-kermis-grijpautomaat.
Dat is wel tof! Niet gezien.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:12 schreef Renn het volgende:
Enige voor kinderen wat ik heb gezien, was die snoep-kermis-grijpautomaat.
Server, kun je ook bijvoorbeeld met torrents downloaden en zo.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:14 schreef Ailuranthrope het volgende:
Wat is dat? Is dat een soort externe hd?
Nee, nog tot 23:30 werkenquote:Op donderdag 15 november 2012 23:12 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oei ga dan maar gauw naar bed.
En het kan werken als een HD? Klinkt wel tof op zich.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Server, kun je ook bijvoorbeeld met torrents downloaden en zo.
dus alle vaste klanten hebben er al één.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:15 schreef rickyszz het volgende:
Gaat wel verdacht langzaam, vorig jaar waren die dingen binnen 1min uitverkocht
Let wel, deze is zonder opslag. Dus je hebt dan nog geen schijf voor erinquote:Op donderdag 15 november 2012 23:15 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
En het kan werken als een HD? Klinkt wel tof op zich.![]()
Makkelijk erin te zetten dunkt mij?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:16 schreef Renn het volgende:
[..]
Let wel, deze is zonder opslag. Dus je hebt dan nog geen schijf voor erin
Je moet er wel zelf een HD inzetten...denk ik, omjschrijving niet gelezen, maar is wel meestal zo. Ja dus.. kost weer extra.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:15 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
En het kan werken als een HD? Klinkt wel tof op zich.![]()
Vast wel, maar kost ook weer 100equote:Op donderdag 15 november 2012 23:16 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Makkelijk erin te zetten dunkt mij?
Makkelijk, ja.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:16 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Makkelijk erin te zetten dunkt mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |