Nou om dat peper en zoutstel ga je vast niet huilenquote:Op donderdag 15 november 2012 23:06 schreef Ailuranthrope het volgende:
Ik durf te wedden dat als ik nu naar bed ga, en dan wakker wordt en kijk wat ik heb gemist. Ik gewoon spontaan moet huilen.
Ojaquote:Op donderdag 15 november 2012 23:07 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zucht, waar zijn de tijdens dat zelfs de Dora-mp3-spelers binnen 1 seconde uitverkocht waren
Pas als ik de rekening ervan krijg.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou om dat peper en zoutstel ga je vast niet huilen
Zal ik er eens aan draaien?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou om dat peper en zoutstel ga je vast niet huilen
Nou dat is tenminste nog leuk voor een kind voor Sinterklaas of zo. Dit is echt bagger.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:07 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zucht, waar zijn de tijdens dat zelfs de Dora-mp3-spelers binnen 1 seconde uitverkocht waren
Pakjesavond met pepermolensquote:Op donderdag 15 november 2012 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat is tenminste nog leuk voor een kind voor Sinterklaas of zo. Dit is echt bagger.
Vind ze wel gaafquote:Op donderdag 15 november 2012 23:07 schreef Ailuranthrope het volgende:
GVD Wat moeten we hier nu weer mee.
Wat zullen de kids blij zijn met hun eigen peper en zout molen!quote:Op donderdag 15 november 2012 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat is tenminste nog leuk voor een kind voor Sinterklaas of zo. Dit is echt bagger.
Dora MP3 daarentegen, wel leukquote:Op donderdag 15 november 2012 23:09 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Wat zullen de kids blij zijn met hun eigen peper en zout molen!
Ja als je dan muziek download krijg je de stem van Doraquote:
Serieusquote:Op donderdag 15 november 2012 23:10 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja als je dan muziek download krijg je de stem van Dora
'Zwieber niet stelen.'
Vast iets van Brein!![]()
Ik had eigenlijk ook meer speelgoed e.d. verwacht aangezien ze met de Sint adverteerdenquote:Op donderdag 15 november 2012 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
ja indd, je kan een kind moeilijk een peper en zout molen gevenquote:Op donderdag 15 november 2012 23:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk ook meer speelgoed e.d. verwacht aangezien ze met de Sint adverteerden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |