Lijkt me heel vreemd, weinig denken, mijn hoofd zit altijd helemaal vol. Ik hoop voor je dat je er snel vanaf bent, die pillenquote:Op donderdag 15 november 2012 22:59 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja dat is het vreemde, ik ben wel nog mezelf. Maar dan het negatieve randje eruit. Dus stel je bent depressief dan ben je eigenlijk ook niet jezelf. Pak je een pilletje om negatieve denkprocessen te stoppen etc ben je wel jezelf maar zonder het negatieve eraan.
Het vervelende is dat als je depressief bent je bijna alleen maar negatief denkt, wat dus ervoor zorgt dat ik nu heel weinig denk. En dat is wat vreemd voelt.
Ja ik ook, ik ook! Maja het is maar een mg die ik slik van die pil. Maar als ik wakker word, loop ik scheef en kan ik niet eens fatsoenlijk staan om te plassen.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me heel vreemd, weinig denken, mijn hoofd zit altijd helemaal vol. Ik hoop voor je dat je er snel vanaf bent, die pillen
Waarschijnlijk mag je niet eens drinken met die pillenquote:Op donderdag 15 november 2012 23:01 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik ook! Maja het is maar een mg die ik slik van die pil. Maar als ik wakker word, loop ik scheef en kan ik niet eens fatsoenlijk staan om te plassen.Dus ik durf nu ook even geen bier te pakken.
Maar het komt wel weer goed!
Ja wie weet, die andere kan je wel mee drinken met kans op flinke katers, nu heb ik nog nooit een kater gehad. Maar dat pilletje dat ik nu erbij heb vertrouw ik voor geen meter. Overigens heb ik van die eerste ook al een overdosis overleefd.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mag je niet eens drinken met die pillenDan lig je meteen op de grond.
ik heb daar een lap voorquote:Op donderdag 15 november 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
Op mijn werk gebruiken sommige mensen zo een ding, dan is het wel handig. Maar voor thuis hoef ik het niet. Ik heb een tafeltje voor mijn laptop.
Nou ik heb weleens een kater gehad, dikke koppijn en zo, dus dat wil je echt nietquote:Op donderdag 15 november 2012 23:02 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja wie weet, die andere kan je wel mee drinken met kans op flinke katers, nu heb ik nog nooit een kater gehad. Maar dat pilletje dat ik nu erbij heb vertrouw ik voor geen meter. Overigens heb ik van die eerste ook al een overdosis overleefd.
Ja haha, ik heb denk ik nooit meer dan 4-5 liter bier gedronken, daar krijg je geen kater van. Tenzij ik nu zoveel zou drinken met die medicatie. Dan kan je me afvoeren.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik heb weleens een kater gehad, dikke koppijn en zo, dus dat wil je echt niet
Ligt eraan welke persoon.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:04 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja haha, ik heb denk ik nooit meer dan 4-5 liter bier gedronken, daar krijg je geen kater van.
Hmm dat kan dan ook weer! Maar qua bloed in lichaam ik ben maar 1.80 of zo.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ligt eraan welke persoon.
Nee joh, tis een apple.quote:
Het enige dat te langzaam gaat is die klote hunt.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Topic gaat te langzaam.(Vergeleken met vorige keer dan.)
Daarom gaat het topic ook langzaam hequote:Op donderdag 15 november 2012 23:06 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Het enige dat te langzaam gaat is die klote hunt.
Om de 5 minuten mekkeren dat het topic langzaam gaat helpt daar ook niet echt bij.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Topic gaat te langzaam.(Vergeleken met vorige keer dan.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |