Toch mooi man, een box met een gigantische lading random crap. Lampjes, Dora-MP3, luchtjes, oordopjesquote:Op donderdag 15 november 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
En anders kunnen ze altijd nog in de box.
Niet zo negatief hequote:Op donderdag 15 november 2012 22:53 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dichter zal ik niet bij een vrouw komen._________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is waar, en ook gek. Ik zeg het wel maar ik sta er niet bij stil. Komt door de pilletjes, mijn hele denken is veranderd daardoor.quote:
Lekkere pillen dan... vervelend man.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:54 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dat is waar, en ook gek. Ik zeg het wel maar ik sta er niet bij stil. Komt door de pilletjes, mijn hele denken is veranderd daardoor.Alsof je jezelf niet meer bent.
Kom maar op met de doos.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:55 schreef Ailuranthrope het volgende:
Nu nog hopen dat we een doos kunnen kaufen!
Ach zonder ze zat ik nu sip te zijn en heel R&P te spammen met topics.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekkere pillen dan... vervelend man.
Dat is het enge eraan.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:57 schreef Paxcon het volgende:
Verslavende site ook... terwijl ik er nog nooit iets gekocht heb.
Dat is ook niet leuk inderdaad, maar dan ben je wel jezelf toch? Ik weet er niets van sorryquote:Op donderdag 15 november 2012 22:57 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ach zonder ze zat ik nu sip te zijn en heel R&P te spammen met topics.
Ja dat is het vreemde, ik ben wel nog mezelf. Maar dan het negatieve randje eruit. Dus stel je bent depressief dan ben je eigenlijk ook niet jezelf. Pak je een pilletje om negatieve denkprocessen te stoppen etc ben je wel jezelf maar zonder het negatieve eraan.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk inderdaad, maar dan ben je wel jezelf toch? Ik weet er niets van sorrylijkt me kut in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |