laat dat beetje maar wegquote:Op donderdag 15 november 2012 22:45 schreef Karina het volgende:
En weer een lampje, het wordt nu een beetje vervelend.
Vanavond krijg ik nachtmerries over die dingen. Dan droom ik dat ik een doos koop van 100 euro, en er alleen lampjes in zitten.quote:
goed bezig, nu wil ik geen meer een boxquote:Op donderdag 15 november 2012 22:47 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Vanavond krijg ik nachtmerries over die dingen. Dan droom ik dat ik een doos koop van 100 euro, en er alleen lampjes in zitten.
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:47 schreef qwox het volgende:
[..]
goed bezig, nu wil ik geen meer een box
wat zeg ik nou, natuurlijk wel
Toch nog zat mensen die ze kopen.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:51 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Maar ook voor 1 euro bij blokker, marskramer, action, etc.
Marskramer.. daar ben ik lang niet geweest..quote:Op donderdag 15 november 2012 22:51 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Niet gezien daarquote:Op donderdag 15 november 2012 22:51 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Bambinos.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:51 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Toch nog zat mensen die ze kopen.
En anders kunnen ze altijd nog in de box.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:51 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Toch nog zat mensen die ze kopen.
Alles in de box.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
En anders kunnen ze altijd nog in de box.
Refurbished/retourquote:Op donderdag 15 november 2012 22:52 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Alles in de box.Ik hoop die philips massage toy in de box te krijgen.
Toch mooi man, een box met een gigantische lading random crap. Lampjes, Dora-MP3, luchtjes, oordopjesquote:Op donderdag 15 november 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
En anders kunnen ze altijd nog in de box.
Niet zo negatief hequote:Op donderdag 15 november 2012 22:53 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dichter zal ik niet bij een vrouw komen._________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is waar, en ook gek. Ik zeg het wel maar ik sta er niet bij stil. Komt door de pilletjes, mijn hele denken is veranderd daardoor.quote:
Lekkere pillen dan... vervelend man.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:54 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dat is waar, en ook gek. Ik zeg het wel maar ik sta er niet bij stil. Komt door de pilletjes, mijn hele denken is veranderd daardoor.Alsof je jezelf niet meer bent.
Kom maar op met de doos.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:55 schreef Ailuranthrope het volgende:
Nu nog hopen dat we een doos kunnen kaufen!
Ach zonder ze zat ik nu sip te zijn en heel R&P te spammen met topics.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekkere pillen dan... vervelend man.
Dat is het enge eraan.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:57 schreef Paxcon het volgende:
Verslavende site ook... terwijl ik er nog nooit iets gekocht heb.
Dat is ook niet leuk inderdaad, maar dan ben je wel jezelf toch? Ik weet er niets van sorryquote:Op donderdag 15 november 2012 22:57 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ach zonder ze zat ik nu sip te zijn en heel R&P te spammen met topics.
Ja dat is het vreemde, ik ben wel nog mezelf. Maar dan het negatieve randje eruit. Dus stel je bent depressief dan ben je eigenlijk ook niet jezelf. Pak je een pilletje om negatieve denkprocessen te stoppen etc ben je wel jezelf maar zonder het negatieve eraan.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk inderdaad, maar dan ben je wel jezelf toch? Ik weet er niets van sorrylijkt me kut in ieder geval.
Lijkt me heel vreemd, weinig denken, mijn hoofd zit altijd helemaal vol. Ik hoop voor je dat je er snel vanaf bent, die pillenquote:Op donderdag 15 november 2012 22:59 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja dat is het vreemde, ik ben wel nog mezelf. Maar dan het negatieve randje eruit. Dus stel je bent depressief dan ben je eigenlijk ook niet jezelf. Pak je een pilletje om negatieve denkprocessen te stoppen etc ben je wel jezelf maar zonder het negatieve eraan.
Het vervelende is dat als je depressief bent je bijna alleen maar negatief denkt, wat dus ervoor zorgt dat ik nu heel weinig denk. En dat is wat vreemd voelt.
Ja ik ook, ik ook! Maja het is maar een mg die ik slik van die pil. Maar als ik wakker word, loop ik scheef en kan ik niet eens fatsoenlijk staan om te plassen.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me heel vreemd, weinig denken, mijn hoofd zit altijd helemaal vol. Ik hoop voor je dat je er snel vanaf bent, die pillen
Waarschijnlijk mag je niet eens drinken met die pillenquote:Op donderdag 15 november 2012 23:01 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik ook! Maja het is maar een mg die ik slik van die pil. Maar als ik wakker word, loop ik scheef en kan ik niet eens fatsoenlijk staan om te plassen.Dus ik durf nu ook even geen bier te pakken.
Maar het komt wel weer goed!
Ja wie weet, die andere kan je wel mee drinken met kans op flinke katers, nu heb ik nog nooit een kater gehad. Maar dat pilletje dat ik nu erbij heb vertrouw ik voor geen meter. Overigens heb ik van die eerste ook al een overdosis overleefd.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mag je niet eens drinken met die pillenDan lig je meteen op de grond.
ik heb daar een lap voorquote:Op donderdag 15 november 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
Op mijn werk gebruiken sommige mensen zo een ding, dan is het wel handig. Maar voor thuis hoef ik het niet. Ik heb een tafeltje voor mijn laptop.
Nou ik heb weleens een kater gehad, dikke koppijn en zo, dus dat wil je echt nietquote:Op donderdag 15 november 2012 23:02 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja wie weet, die andere kan je wel mee drinken met kans op flinke katers, nu heb ik nog nooit een kater gehad. Maar dat pilletje dat ik nu erbij heb vertrouw ik voor geen meter. Overigens heb ik van die eerste ook al een overdosis overleefd.
Ja haha, ik heb denk ik nooit meer dan 4-5 liter bier gedronken, daar krijg je geen kater van. Tenzij ik nu zoveel zou drinken met die medicatie. Dan kan je me afvoeren.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik heb weleens een kater gehad, dikke koppijn en zo, dus dat wil je echt niet
Ligt eraan welke persoon.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:04 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja haha, ik heb denk ik nooit meer dan 4-5 liter bier gedronken, daar krijg je geen kater van.
Hmm dat kan dan ook weer! Maar qua bloed in lichaam ik ben maar 1.80 of zo.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ligt eraan welke persoon.
Nee joh, tis een apple.quote:
Het enige dat te langzaam gaat is die klote hunt.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Topic gaat te langzaam.(Vergeleken met vorige keer dan.)
Daarom gaat het topic ook langzaam hequote:Op donderdag 15 november 2012 23:06 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Het enige dat te langzaam gaat is die klote hunt.
Om de 5 minuten mekkeren dat het topic langzaam gaat helpt daar ook niet echt bij.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Topic gaat te langzaam.(Vergeleken met vorige keer dan.)
Nou om dat peper en zoutstel ga je vast niet huilenquote:Op donderdag 15 november 2012 23:06 schreef Ailuranthrope het volgende:
Ik durf te wedden dat als ik nu naar bed ga, en dan wakker wordt en kijk wat ik heb gemist. Ik gewoon spontaan moet huilen.
Ojaquote:Op donderdag 15 november 2012 23:07 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zucht, waar zijn de tijdens dat zelfs de Dora-mp3-spelers binnen 1 seconde uitverkocht waren
Pas als ik de rekening ervan krijg.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou om dat peper en zoutstel ga je vast niet huilen
Zal ik er eens aan draaien?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou om dat peper en zoutstel ga je vast niet huilen
Nou dat is tenminste nog leuk voor een kind voor Sinterklaas of zo. Dit is echt bagger.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:07 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zucht, waar zijn de tijdens dat zelfs de Dora-mp3-spelers binnen 1 seconde uitverkocht waren
Pakjesavond met pepermolensquote:Op donderdag 15 november 2012 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat is tenminste nog leuk voor een kind voor Sinterklaas of zo. Dit is echt bagger.
Vind ze wel gaafquote:Op donderdag 15 november 2012 23:07 schreef Ailuranthrope het volgende:
GVD Wat moeten we hier nu weer mee.
Wat zullen de kids blij zijn met hun eigen peper en zout molen!quote:Op donderdag 15 november 2012 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat is tenminste nog leuk voor een kind voor Sinterklaas of zo. Dit is echt bagger.
Dora MP3 daarentegen, wel leukquote:Op donderdag 15 november 2012 23:09 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Wat zullen de kids blij zijn met hun eigen peper en zout molen!
Ja als je dan muziek download krijg je de stem van Doraquote:
Serieusquote:Op donderdag 15 november 2012 23:10 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja als je dan muziek download krijg je de stem van Dora
'Zwieber niet stelen.'
Vast iets van Brein!![]()
Ik had eigenlijk ook meer speelgoed e.d. verwacht aangezien ze met de Sint adverteerdenquote:Op donderdag 15 november 2012 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
ja indd, je kan een kind moeilijk een peper en zout molen gevenquote:Op donderdag 15 november 2012 23:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk ook meer speelgoed e.d. verwacht aangezien ze met de Sint adverteerden
Sta al rood. Vraag me af wat ik dan überhaupt op de hunt doe...quote:
Wat spellen maar verder niet echt dacht ik.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:11 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wat is er eigenlijk allemaal voor sint troep langs geweest?
Oei ga dan maar gauw naar bed.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sta al rood. Vraag me af wat ik dan überhaupt op de hunt doe...
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:12 schreef Renn het volgende:
Enige voor kinderen wat ik heb gezien, was die snoep-kermis-grijpautomaat.
Dat is wel tof! Niet gezien.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:12 schreef Renn het volgende:
Enige voor kinderen wat ik heb gezien, was die snoep-kermis-grijpautomaat.
Server, kun je ook bijvoorbeeld met torrents downloaden en zo.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:14 schreef Ailuranthrope het volgende:
Wat is dat? Is dat een soort externe hd?
Nee, nog tot 23:30 werkenquote:Op donderdag 15 november 2012 23:12 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oei ga dan maar gauw naar bed.
En het kan werken als een HD? Klinkt wel tof op zich.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Server, kun je ook bijvoorbeeld met torrents downloaden en zo.
dus alle vaste klanten hebben er al één.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:15 schreef rickyszz het volgende:
Gaat wel verdacht langzaam, vorig jaar waren die dingen binnen 1min uitverkocht
Let wel, deze is zonder opslag. Dus je hebt dan nog geen schijf voor erinquote:Op donderdag 15 november 2012 23:15 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
En het kan werken als een HD? Klinkt wel tof op zich.![]()
Makkelijk erin te zetten dunkt mij?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:16 schreef Renn het volgende:
[..]
Let wel, deze is zonder opslag. Dus je hebt dan nog geen schijf voor erin
Je moet er wel zelf een HD inzetten...denk ik, omjschrijving niet gelezen, maar is wel meestal zo. Ja dus.. kost weer extra.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:15 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
En het kan werken als een HD? Klinkt wel tof op zich.![]()
Vast wel, maar kost ook weer 100equote:Op donderdag 15 november 2012 23:16 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Makkelijk erin te zetten dunkt mij?
Makkelijk, ja.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:16 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Makkelijk erin te zetten dunkt mij?
Ja dat ligt er maar net aan wat je erin zet. Wat te doen goeie raad is duur.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Vast wel, maar kost ook weer 100e
Als je er voor minder dan 100euro aan opslag inzet, kan je beter geen nas kopen. Zonde als je er maar 1TB in stopt.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:18 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja dat ligt er maar net aan wat je erin zet. Wat te doen goeie raad is duur.
Prima, bedankt heb het toch niet gedaan.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Als ik zoiets dan echt zou willen zou ik toch voor kwaliteit gaan bij een NAS en niet voor iets schraals dat ik impulsief heb gekocht bij een hunt en na een jaar verrot is, inclusief alle bestanden.
Slaap lekker. En veel kijk plezier.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nou veel gelukt mensen, ik kijk morgen wel weer ff verder of er wat tussen zit, nog ff serietje kijken en dan pitten![]()
Slaap goed.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nou veel gelukt mensen, ik kijk morgen wel weer ff verder of er wat tussen zit, nog ff serietje kijken en dan pitten![]()
One does not simply see a box appear.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:21 schreef Nooxx het volgende:
Die box kan toch niet lang meer op zich laten wachten !?
We gaan nog even door.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde om 11 uur kappen... niet dus
Je moet werken?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Eventjes, 12 uur is echt wel het maximum, dan kan ik nog redelijk lang slapen.
Dat is waar. Ik ga zo ook maar slapen. Kans is groot dat ik dan weer op de telefoon ga checken.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Eventjes, 12 uur is echt wel het maximum, dan kan ik nog redelijk lang slapen.
Nee, maar ik moet wel bijtijds op om boodschappen te doen en een beetje schoon te maken, dan kan ik de rest van de dag weer meekijkenquote:
Dit keer heeft iedereen braaf een tukje gedaanquote:Op donderdag 15 november 2012 23:23 schreef Lyza666 het volgende:
Nohhh nog niet afgelopen dus. Iemand die al vanaf 12 uur vannacht zit te staren?
Zal ik langskomen?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet wel bijtijds op om boodschappen te doen en een beetje schoon te maken, dan kan ik de rest van de dag weer meekijken
Zelfgemaakte steenovenpizza uit heteluchtoven.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nu we ons toch vervelen,
Wat hebben jullie gegeten vanavond?
broodjes kaassouffléquote:Op donderdag 15 november 2012 23:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nu we ons toch vervelen,
Tartaartje, rosti en witte bonen in tomatensaus. Ik wilde sperciebonen eten, maar die had ik helemaal niet in huisquote:Op donderdag 15 november 2012 23:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nu we ons toch vervelen,
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:27 schreef Renn het volgende:
[..]
Zelfgemaakte steenovenpizza uit heteluchtoven.
Kwark. Met noten.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nu we ons toch vervelen,
En wat was je hoofdgerecht?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kwark. Met noten.Had weinig tijd.
TOen ik NET weer terug was van eten, kwam de box, probeerde het nog, maar te laat, database errorquote:Op donderdag 15 november 2012 23:29 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Iedereen voor de laptop gegeten? Ik niet, want mijn gevoel zij dat er niks kwam. (En had gelijk)
Ja, dat heb ik nog ergens gelezen hier.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
TOen ik NET weer terug was van eten, kwam de box, probeerde het nog, maar te laat, database error
Herkenbaar.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
TOen ik NET weer terug was van eten, kwam de box, probeerde het nog, maar te laat, database error
Vind ik ook, de diehards verdienen dat gewoonquote:Op donderdag 15 november 2012 23:31 schreef Ailuranthrope het volgende:
Ibood moet ons gewoon een box gunnen nu!
Zal ik kopen of niet? Vindt hem niet slecht..quote:Op donderdag 15 november 2012 23:32 schreef Karina het volgende:
Elke keer als die bel gaat denk ik: ja nu! Maar dan staat er weer een horloge.
Ik heb geen idee of dat een goede prijs is. Het is wel een mooi ding. Maar ja, je kunt ook in de winkel er echt eentje uitkiezen, vind ik zelf beter met zoiets.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:32 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Zal ik kopen of niet? Vindt hem niet slecht..
Horloge altijd ompassenquote:Op donderdag 15 november 2012 23:32 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Zal ik kopen of niet? Vindt hem niet slecht..
Wat voor 1 vind jij mooi dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:33 schreef Melleyn het volgende:
Ik vind het niks, maar als ik hier de reacties steeds lees heb ik een rare smaak qua horloges
Ik heb een digitale, een G-Shockquote:Op donderdag 15 november 2012 23:33 schreef Melleyn het volgende:
Ik vind het niks, maar als ik hier de reacties steeds lees heb ik een rare smaak qua horloges
Dik hoor!quote:Op donderdag 15 november 2012 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een digitale, een G-Shock
Weet ik veel, ik hou van simpel. M'n vorige horloge had een zwarte wijzerplaat met zilveren wijzers en dat was het.quote:
Gekocht! Want YOLO!quote:Op donderdag 15 november 2012 23:33 schreef Karina het volgende:
een mooi ding. Maar ja, je kunt ook in de winkel er echt eentje uitkiezen, vind ik zelf beter met zoiets.
Ja hopelijk ook, ik had nog geen chronograaf, en ach 45 euro voor een horloge van dat merk is goedkoop.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]OK nou hopelijk staat hij goed.
Dan komen de kleine kinderen zo ook in de aanbieding?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:38 schreef Karina het volgende:
Ze hadden nog wat gevonden in de kelder zeker.
harharquote:Op donderdag 15 november 2012 23:38 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dan komen de kleine kinderen zo ook in de aanbieding?
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:38 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dan komen de kleine kinderen zo ook in de aanbieding?
Goeien paintquote:Op donderdag 15 november 2012 23:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Tijd voor de FOK! Box!
[ afbeelding ]
Als je die opent is er 80% kans dat je autistisch wordt.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Tijd voor de FOK! Box!
[ afbeelding ]
Ah joh, watjequote:Op donderdag 15 november 2012 23:40 schreef Lyza666 het volgende:
Waar is dat kiend uut twente eigenlijk? Heeft 'ie 't opgegeven?
waar we al onze rotzooi in stoppen en verkopen?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Tijd voor de FOK! Box!
[ afbeelding ]
Ja + waarschijnlijk enkele kut ussersquote:Op donderdag 15 november 2012 23:41 schreef qwox het volgende:
[..]
waar we al onze rotzooi in stoppen en verkopen?
wasmachine?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:42 schreef Ailuranthrope het volgende:
Mijn kussen stinkt en is doordrenkt met zweet. Wat to do..
Woo!quote:Op donderdag 15 november 2012 23:44 schreef essnhills het volgende:
Vriendlief heeft de kussens weten te bemachtigen. Doel 1 bereikt
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:44 schreef essnhills het volgende:
Vriendlief heeft de kussens weten te bemachtigen. Doel 1 bereikt
Inderdaad, heb ik in ieder geval niet voor niets de hele dag gezetenquote:
Had ze voor de logeerkamer in gedachten. Maakt me weinig uit wat daar ligt.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:45 schreef Karina het volgende:
Kussens wil ik ook even voelen of ze niet te hard zijn of te zacht.
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:46 schreef Ailuranthrope het volgende:
http://www.trendjuwelier.(...)mG0rMCFaTMtAodvncABw
Goeie zaken heb ik gedaan!
Zeker! Goeie koop.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:46 schreef Ailuranthrope het volgende:
http://www.trendjuwelier.(...)mG0rMCFaTMtAodvncABw
Goeie zaken heb ik gedaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |