Volgens mij wordt veel bij Timur Open radio van tevoren opgenomen. Maar desalniettemin blijft het een topprogramma met veel vernieuwing. Bijv, flirt je stijf, mammaappelsap, en nu de knipperlichtplaat. Stukken onvoorspelbaarder en vernieuwender dan Effeekdomquote:Op donderdag 15 november 2012 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gun het ze echt. Ik gun het Effe Ekdom ook maar wat dat betreft luister ik nog 10x zo graag naar Timur Open Radio. Niet dat ik veel verstand van radiomaken heb (helemaal geen verstand zelfs), maar het lijkt me ook nog een lastiger programma om te maken, met al die spontane bellers en flirts en Mama Appelsaps en zo.
En het zijn gewoon twee droogkloten bij elkaar. Afwisselende 'omdat het kan!' muziek en leuke onderwerpen.
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gun het ze echt. Ik gun het Effe Ekdom ook maar wat dat betreft luister ik nog 10x zo graag naar Timur Open Radio. Niet dat ik veel verstand van radiomaken heb (helemaal geen verstand zelfs), maar het lijkt me ook nog een lastiger programma om te maken, met al die spontane bellers en flirts en Mama Appelsaps en zo.
En het zijn gewoon twee droogkloten bij elkaar. Afwisselende 'omdat het kan!' muziek en leuke onderwerpen.
+1. TOR klinkt altijd heerlijk chaotisch en er gaat altijd wel iets mis. Op 3fm komt dat voor mijn gevoel het dichtste in de buurt van Ekstra Weekend. en inderdaad regelmatige nieuwe items. een jaar geleden me kapot gelachen om de Neger uit Rucphen ofzo. dat ze speciaal voor hem daar éénmalig een KFC opendenquote:Op donderdag 15 november 2012 21:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij wordt veel bij Timur Open radio van tevoren opgenomen. Maar desalniettemin blijft het een topprogramma met veel vernieuwing. Bijv, flirt je stijf, mammaappelsap, en nu de knipperlichtplaat. Stukken onvoorspelbaarder en vernieuwender dan Effeekdom
Klopt, maar daar kijken véél minder mensen naar. Om dan zomaar je voornaamste beeld-uitzendkanaal zonder enige waarschuwing vooraf eruit te mieteren is best wel slordig... Ze hadden prima een balkje in beeld kunnen zetten 'Om verder te kijken, ga naar http://radioring.avro.nl/ of luister naar Radio 2'. Nog steeds onhandig, maar wel een stuk netter.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
op de avro site liepen de beelden gewoon door (MCR1)
Er zit natuurlijk ook wel een verschil in wat je kan doen op welk tijdstip natuurlijk. Tijdens de lunch elke keer een compleet andere show qua items neerzetten jaagt mensen juist eerder weg denk ik... In het weekend is daar veel meer ruimte voor.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij wordt veel bij Timur Open radio van tevoren opgenomen. Maar desalniettemin blijft het een topprogramma met veel vernieuwing. Bijv, flirt je stijf, mammaappelsap, en nu de knipperlichtplaat. Stukken onvoorspelbaarder en vernieuwender dan Effeekdom
Dat is wel de plek waar je dat soort onzinplaatjes zou verwachten jaquote:Op donderdag 15 november 2012 19:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hoe was het werk op de sociale werkplaats?
dat is ook weer waar. Timur gedijt prima in het weekend met relatief weinig luisteraars en mensen die er echt voor gaan zitten. Werkradio is toch meer behangquote:Op donderdag 15 november 2012 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk ook wel een verschil in wat je kan doen op welk tijdstip natuurlijk. Tijdens de lunch elke keer een compleet andere show qua items neerzetten jaagt mensen juist eerder weg denk ik... In het weekend is daar veel meer ruimte voor.
u zijt wellekomequote:
Nee papier aan de muur is behangquote:Op donderdag 15 november 2012 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is ook weer waar. Timur gedijt prima in het weekend met relatief weinig luisteraars en mensen die er echt voor gaan zitten. Werkradio is toch meer behang
Klopt, maar ik kan nu niet echt zeggen dat ik kapot ben van Effeekdom. Vind het nogal een vlakke show met afgezaagde items (elke dag luchtgitaar en standaard nieuwsquiz. Dan vond ik StendersEetvermaak vele malen beter.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk ook wel een verschil in wat je kan doen op welk tijdstip natuurlijk. Tijdens de lunch elke keer een compleet andere show qua items neerzetten jaagt mensen juist eerder weg denk ik... In het weekend is daar veel meer ruimte voor.
Welke en waarom?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
ok, ik nok met die hele studieheb het gehad.
Mee eens ja (al vind ik Ekdom zelf een enorme held). Had het idee dat hij na het "strakke" Arbeidsvitaminen naar een programma zou gaan waar hij veel meer zijn vrijheid in kwijt kon, maar dat vind ik wel wat tegenvallen eigenlijk. Al kan hij met EkstraWeekend al wekelijks uit alle bochten vliegen natuurlijkquote:Op donderdag 15 november 2012 21:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan nu niet echt zeggen dat ik kapot ben van Effeekdom. Vind het nogal een vlakke show met afgezaagde items (elke dag luchtgitaar en standaard nieuwsquiz. Dan vond ik StendersEetvermaak vele malen beter.
Nee hoor, de webcam is niet gekaapt door de Avondploeg. Dit is gewoon de donderdagavond-mix van MetMichiel.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:49 schreef Cee het volgende:
Naar wat voor tyfusherrie op de webcam zit ik trouwens te luisteren? Is dit nu ook op de radio?
Ruimtelijke Ordening op de NHTV in Breda. En ik ben het niet eens met de koers die ze dit jaar op zijn gegaan. Het oude systeem werkte goed en het nieuwe systeem niet. Het gaat me niet verbazen als dat ze in de keuzegids heel veel punten gaat kosten.quote:
AVOND!quote:
Hmm oke, ja dat is kut. Eerstejaars?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ruimtelijke Ordening op de NHTV in Breda. En ik ben het niet eens met de koers die ze dit jaar op zijn gegaan. Het oude systeem werkte goed en het nieuwe systeem niet. Het gaat me niet verbazen als dat ze in de keuzegids heel veel punten gaat kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |