Volgens mij wordt veel bij Timur Open radio van tevoren opgenomen. Maar desalniettemin blijft het een topprogramma met veel vernieuwing. Bijv, flirt je stijf, mammaappelsap, en nu de knipperlichtplaat. Stukken onvoorspelbaarder en vernieuwender dan Effeekdomquote:Op donderdag 15 november 2012 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gun het ze echt. Ik gun het Effe Ekdom ook maar wat dat betreft luister ik nog 10x zo graag naar Timur Open Radio. Niet dat ik veel verstand van radiomaken heb (helemaal geen verstand zelfs), maar het lijkt me ook nog een lastiger programma om te maken, met al die spontane bellers en flirts en Mama Appelsaps en zo.
En het zijn gewoon twee droogkloten bij elkaar. Afwisselende 'omdat het kan!' muziek en leuke onderwerpen.
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gun het ze echt. Ik gun het Effe Ekdom ook maar wat dat betreft luister ik nog 10x zo graag naar Timur Open Radio. Niet dat ik veel verstand van radiomaken heb (helemaal geen verstand zelfs), maar het lijkt me ook nog een lastiger programma om te maken, met al die spontane bellers en flirts en Mama Appelsaps en zo.
En het zijn gewoon twee droogkloten bij elkaar. Afwisselende 'omdat het kan!' muziek en leuke onderwerpen.
+1. TOR klinkt altijd heerlijk chaotisch en er gaat altijd wel iets mis. Op 3fm komt dat voor mijn gevoel het dichtste in de buurt van Ekstra Weekend. en inderdaad regelmatige nieuwe items. een jaar geleden me kapot gelachen om de Neger uit Rucphen ofzo. dat ze speciaal voor hem daar éénmalig een KFC opendenquote:Op donderdag 15 november 2012 21:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij wordt veel bij Timur Open radio van tevoren opgenomen. Maar desalniettemin blijft het een topprogramma met veel vernieuwing. Bijv, flirt je stijf, mammaappelsap, en nu de knipperlichtplaat. Stukken onvoorspelbaarder en vernieuwender dan Effeekdom
Klopt, maar daar kijken véél minder mensen naar. Om dan zomaar je voornaamste beeld-uitzendkanaal zonder enige waarschuwing vooraf eruit te mieteren is best wel slordig... Ze hadden prima een balkje in beeld kunnen zetten 'Om verder te kijken, ga naar http://radioring.avro.nl/ of luister naar Radio 2'. Nog steeds onhandig, maar wel een stuk netter.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
op de avro site liepen de beelden gewoon door (MCR1)
Er zit natuurlijk ook wel een verschil in wat je kan doen op welk tijdstip natuurlijk. Tijdens de lunch elke keer een compleet andere show qua items neerzetten jaagt mensen juist eerder weg denk ik... In het weekend is daar veel meer ruimte voor.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij wordt veel bij Timur Open radio van tevoren opgenomen. Maar desalniettemin blijft het een topprogramma met veel vernieuwing. Bijv, flirt je stijf, mammaappelsap, en nu de knipperlichtplaat. Stukken onvoorspelbaarder en vernieuwender dan Effeekdom
Dat is wel de plek waar je dat soort onzinplaatjes zou verwachten jaquote:Op donderdag 15 november 2012 19:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hoe was het werk op de sociale werkplaats?
dat is ook weer waar. Timur gedijt prima in het weekend met relatief weinig luisteraars en mensen die er echt voor gaan zitten. Werkradio is toch meer behangquote:Op donderdag 15 november 2012 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk ook wel een verschil in wat je kan doen op welk tijdstip natuurlijk. Tijdens de lunch elke keer een compleet andere show qua items neerzetten jaagt mensen juist eerder weg denk ik... In het weekend is daar veel meer ruimte voor.
u zijt wellekomequote:
Nee papier aan de muur is behangquote:Op donderdag 15 november 2012 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is ook weer waar. Timur gedijt prima in het weekend met relatief weinig luisteraars en mensen die er echt voor gaan zitten. Werkradio is toch meer behang
Klopt, maar ik kan nu niet echt zeggen dat ik kapot ben van Effeekdom. Vind het nogal een vlakke show met afgezaagde items (elke dag luchtgitaar en standaard nieuwsquiz. Dan vond ik StendersEetvermaak vele malen beter.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk ook wel een verschil in wat je kan doen op welk tijdstip natuurlijk. Tijdens de lunch elke keer een compleet andere show qua items neerzetten jaagt mensen juist eerder weg denk ik... In het weekend is daar veel meer ruimte voor.
Welke en waarom?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
ok, ik nok met die hele studieheb het gehad.
Mee eens ja (al vind ik Ekdom zelf een enorme held). Had het idee dat hij na het "strakke" Arbeidsvitaminen naar een programma zou gaan waar hij veel meer zijn vrijheid in kwijt kon, maar dat vind ik wel wat tegenvallen eigenlijk. Al kan hij met EkstraWeekend al wekelijks uit alle bochten vliegen natuurlijkquote:Op donderdag 15 november 2012 21:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan nu niet echt zeggen dat ik kapot ben van Effeekdom. Vind het nogal een vlakke show met afgezaagde items (elke dag luchtgitaar en standaard nieuwsquiz. Dan vond ik StendersEetvermaak vele malen beter.
Nee hoor, de webcam is niet gekaapt door de Avondploeg. Dit is gewoon de donderdagavond-mix van MetMichiel.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:49 schreef Cee het volgende:
Naar wat voor tyfusherrie op de webcam zit ik trouwens te luisteren? Is dit nu ook op de radio?
Ruimtelijke Ordening op de NHTV in Breda. En ik ben het niet eens met de koers die ze dit jaar op zijn gegaan. Het oude systeem werkte goed en het nieuwe systeem niet. Het gaat me niet verbazen als dat ze in de keuzegids heel veel punten gaat kosten.quote:
AVOND!quote:
Hmm oke, ja dat is kut. Eerstejaars?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ruimtelijke Ordening op de NHTV in Breda. En ik ben het niet eens met de koers die ze dit jaar op zijn gegaan. Het oude systeem werkte goed en het nieuwe systeem niet. Het gaat me niet verbazen als dat ze in de keuzegids heel veel punten gaat kosten.
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:43 schreef minthy het volgende:
[..]
OMG, ik had beter niks kunnen zeggen
Nee 2e, en propedeuse moeiteloos gehaald.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm oke, ja dat is kut. Eerstejaars?
?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:43 schreef minthy het volgende:
[..]
OMG, ik had beter niks kunnen zeggen
Luilak!quote:Op donderdag 15 november 2012 23:07 schreef CindieY het volgende:
Pinootje? Ik twijfel om ook met de bus te gaan
Nou, onder andere dat. En ik kan nog maar anderhalf maand vrij reizen doordeweeks, dus misbruik maken van het systeemquote:
Tja, een vervangende opdracht is altijd kutter dan de oorspronkelijkequote:Op donderdag 15 november 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
Een workshop denken over te slaan en vervolgens 2 pagina's aan vervangende opdracht moeten uitwerken.
Burn...
12.50 de 29 als je durft bij me in de bus te komen zitten.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, onder andere dat. En ik kan nog maar anderhalf maand vrij reizen doordeweeks, dus misbruik maken van het systeem
Ik wist het niet, nog nooit eerder gehadquote:Op donderdag 15 november 2012 23:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja, een vervangende opdracht is altijd kutter dan de oorspronkelijke
En workshops zijn doorgaans best relaxedquote:Op donderdag 15 november 2012 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wist het niet, nog nooit eerder gehad
Nou... Als je nu de achterste rij neemt, dan kun jij op het ene hoekje zitten en ik op het andere hoekje, dan overleef ik het welquote:Op donderdag 15 november 2012 23:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
12.50 de 29 als je durft bij me in de bus te komen zitten.
Die van ons nooit, gaan we altijd actief aan de slag met presentaties enzulksquote:Op donderdag 15 november 2012 23:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En workshops zijn doorgaans best relaxed
Heeft Pino zulke lange poten?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou... Als je nu de achterste rij neemt, dan kun jij op het ene hoekje zitten en ik op het andere hoekje, dan overleef ik het wel
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou... Als je nu de achterste rij neemt, dan kun jij op het ene hoekje zitten en ik op het andere hoekje, dan overleef ik het wel
Ik moet meestal staan op vrijdagmiddag. Veel mbo-volk op vrijdagmiddag hèquote:Op donderdag 15 november 2012 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Geen idee of het druk is op dat tijdstip, dus don't blame me als er iemand naast me zit.
Ohja die komen bij het stadion ergens wegquote:Op donderdag 15 november 2012 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet meestal staan op vrijdagmiddag. Veel mbo-volk op vrijdagmiddag hè
Okquote:
De inhoud van m'n tas. Geen idee wat er in zit, maar goedquote:Op donderdag 15 november 2012 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja die komen bij het stadion ergens weg.
Naja we zien wel.
Nemen jullie nog iets mee? Ik denk ik niet.
Ja, dat dus. Damn wat loopt de stream weer eens achterquote:
quote:
quote:
Ik wil m'n tas ook wel meenemen, maar ik heb geen idee wat ik met een laptop, een iPad, een flesje water, een bak eten en opladers daar moetquote:Op donderdag 15 november 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
De inhoud van m'n tas. Geen idee wat er in zit, maar goed
Ja, ach, iets met vrouweigen hèquote:Op donderdag 15 november 2012 23:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wil m'n tas ook wel meenemen, maar ik heb geen idee wat ik met een laptop, een iPad, een flesje water, een bak eten en opladers daar moet.
Altijd een lichte tas hebben naar school
Eerder Roosbeef, en dan niet met een snerpende kutstem. Ik hou van haar.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:27 schreef henkde_j het volgende:
Hallo, mijn naam is ... en ik doe spinvis na
Is het vandaag alweer zondag?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:56 schreef CindieY het volgende:
Werd 'bitch' nou half weggemoffeld ofzo?
dat dacht ik ook al te horen. beetje sneu. haalt de power uit t liedjequote:Op donderdag 15 november 2012 23:58 schreef henkde_j het volgende:
Het is nu "nineties kid" ipv 'nineties bitch'
Geen pakjes wicky en bammetjes?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
ik kan bijna niet meer van de spanning! morgen de multi-award winning Gerard Ekdom irl zien!
oh, ik neem m'n tas mee met een boekje of tijdschriftje, mp3speler en wat te drinken. Ik moet nl 2x een uur alleen in de trein zitten
nee, ik heb nog 3kwartliter Shandy liggen....quote:
Hmm ja, ik dus niet. Drinken neem ik niet mee, moet ik van pissenquote:Op donderdag 15 november 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
ik kan bijna niet meer van de spanning! morgen de multi-award winning Gerard Ekdom irl zien!
oh, ik neem m'n tas mee met een boekje of tijdschriftje, mp3speler en wat te drinken. Ik moet nl 2x een uur alleen in de trein zitten
Ah, in die zin toch goed gehoordquote:Op donderdag 15 november 2012 23:58 schreef henkde_j het volgende:
Het is nu "nineties kid" ipv 'nineties bitch'
ik doe mijn mond wel openquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm ja, ik dus niet. Drinken neem ik niet mee, moet ik van pissen
Hang em uit het raamquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm ja, ik dus niet. Drinken neem ik niet mee, moet ik van pissen
7-gatenzaag meenemen, wees creatief!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat kan haast niet meer in de nieuwe treinen
Plaszakjesquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat kan haast niet meer in de nieuwe treinen
Er aan toch maar 3 man heenquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
7-gatenzaag meenemen, wees creatief!
ik wil best een plasgat met Pino delen hoorquote:
Toiletten wel hoor, maar dat moet je sowieso niet willenquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wil best een plasgat met Pino delen hoor
maar ehm, zijn er geen toiletten in de trein meer tegenwoordig? we gaan volgens mij niet met 1 of andere sprinter...
Die gelen hebben wel een toiletquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wil best een plasgat met Pino delen hoor
maar ehm, zijn er geen toiletten in de trein meer tegenwoordig? we gaan volgens mij niet met 1 of andere sprinter...
nee, ik weet het. ik gebruik ze heel, heel zelden. Alleen als ik het echt, maar dan ook echt niet meer kan houden en zelfs dan wacht ik nog langer...hoewel de Arrivatoiletten nog relatief mee schijnen te vallen...quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toiletten wel hoor, maar dat moet je sowieso niet willen
Ja, toen de treinen nieuw waren. Hoe grondig denk je dat treinen schoon gemaakt worden?quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik weet het. ik gebruik ze heel, heel zelden. Alleen als ik het echt, maar dan ook echt niet meer kan houden en zelfs dan wacht ik nog langer...hoewel de Arrivatoiletten nog relatief mee schijnen te vallen...
Ben ooit eens naar Formule1 geweest op Zandvoort (eeuwen geleden...), met de trein. Ik vond het fascinerend om te zien hoe het spoor onder je door gaatquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik weet het. ik gebruik ze heel, heel zelden. Alleen als ik het echt, maar dan ook echt niet meer kan houden en zelfs dan wacht ik nog langer...hoewel de Arrivatoiletten nog relatief mee schijnen te vallen...
quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben ooit eens naar Formule1 geweest op Zandvoort (eeuwen geleden...), met de trein. Ik vond het fascinerend om te zien hoe het spoor onder je door gaat
heeeeeeeeeeeeeel grondig. ik heb er laatst nog een hamburger van de vloer gegeten en ben maar 2wk ziek geweestquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, toen de treinen nieuw waren. Hoe grondig denk je dat treinen schoon gemaakt worden?
wehehe, dat had ik als klein kind ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben ooit eens naar Formule1 geweest op Zandvoort (eeuwen geleden...), met de trein. Ik vond het fascinerend om te zien hoe het spoor onder je door gaat
Hoef je nu helemaal niet meer te treinen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:11 schreef henkde_j het volgende:
Ben blij dat ik er onderuit gekomen ben om morgen in totaal 9u te treinen
Klopt, geen idee hoe jong ik was... M'n pa werkte bij Shell en we konden er voor weinig heen, een hele happeningquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, dat had ik als klein kind ookmaar toen de F1 in Zandvoort was was je ook nog vrij klein. je leeftijd had volgens mij nog geen dubbele cijfers bereikt
hoezo? ik heb trouwens geen hekel aan treinen. hoewel ik ooit na een reisje Katwijk-Nijmegen wel gaar was. die reis duurde in totaal geloof ik zo'n 7 uur!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:11 schreef henkde_j het volgende:
zelf ooit de F1 op Spa gezien. was erg gaaf, al vond ik het wel doodeng. ik heb hoogtevrees en we zaten op zo'n bult. durfde de hele dag amper te bewegenquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, geen idee hoe jong ik was... M'n pa werkte bij Shell en we konden er voor weinig heen, een hele happening
nope.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoef je nu helemaal niet meer te treinen?
Jammer johquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
nope.![]()
Maar geen biertjes drinken in EHVN
Op dat circuit heb ik een flink aantal jaren geleden gereden, dat is pas tof!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zelf ooit de F1 op Spa gezien. was erg gaaf, al vond ik het wel doodeng. ik heb hoogtevrees en we zaten op zo'n bult. durfde de hele dag amper te bewegen
Misschien volgend weekendquote:
Er gaat een paar keer per dag een trein helemaal van Vlissingen naar Leeuwarden, denk dat ik die ooit nog eens ga pakken, gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:11 schreef henkde_j het volgende:
Doe het dan op een winterse dag. Meeste waar voor je geldquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er gaat een paar keer per dag een trein helemaal van Vlissingen naar Leeuwarden, denk dat ik die ooit nog eens ga pakken, gewoon omdat het kan
Ja want veel storingen zekerquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Doe het dan op een winterse dag. Meeste waar voor je geld
die heb ik wel in 2 stukken gehad, of beter gezegd, in vlissingen wonen de ouders van m'n 1e vriendinnetje, in Noord-Grunn de moeder van de 3e. dus Nijmegen-Roosendaal-Vlissingen en Nijmegen-Zwolle-Groningen/Leeuwrden Beide stukken is een takke-eind. maar ehm...wanneer rijdt die trein dan? volgens NS moet je sowieso in R'dam overstappen......quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er gaat een paar keer per dag een trein helemaal van Vlissingen naar Leeuwarden, denk dat ik die ooit nog eens ga pakken, gewoon omdat het kan
Beide!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja want veel storingen zekerOf bedoel je qua zicht naar buiten?
Reis duurt iets van 5.39 uur btw
Is vanaf de nieuwe dienstregeling, dus kies een datum in midden december. Maar hij rijdt alleen om 19.30u dus dan is het de hele reis pikkedonkerquote:
ah ja, coolquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is vanaf de nieuwe dienstregeling, dus kies een datum in midden december. Maar hij rijdt alleen om 19.30u dus dan is het de hele reis pikkedonker.
5.21 om precies te zijn ben je dan onderweg.
Kan je mooi bij Dagoduck en zijn vrouw op de koffiequote:Op vrijdag 16 november 2012 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, t hele land rond is te doen. moet ik om half 6 weg uit leeuwarden en ga ik via Den Helder, Vlissingen en Maastricht. Ben dan om 00.54u weer terug in Leeuwarden. Dat is als ik dat morgen/vandaag zou doen. Heb dan in Den Helder iig ruim te tijd om ff wat een broodje te eten en ik mag zelfs een stuk vanaf Weert in de bus!![]()
![]()
maar ik doe het niet. mn mp3speler gaat niet zo lang meequote:Op vrijdag 16 november 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan je mooi bij Dagoduck en zijn vrouw op de koffie![]()
Griekse koffiequote:Op vrijdag 16 november 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan je mooi bij Dagoduck en zijn vrouw op de koffie![]()
Jammer, gemiste kansquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ik doe het niet. mn mp3speler gaat niet zo lang mee
en ik moet de grote Geer ontmoetenquote:
Lekker kletsen met 50+ huisvrouwclubjes die een dagje uit zijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ik doe het niet. mn mp3speler gaat niet zo lang mee
quote:
haha, ben ooit met een internetkennis in een groep van Limburgse Huisvrouwen die een dagje uit waren terechtgekomen. we hebben ons ziek gelachenquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Lekker kletsen met 50+ huisvrouwclubjes die een dagje uit zijn
quote:
Oh oh, dat kon ook niet lang goed gaan...quote:
*Pro tip.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ben ooit met een internetkennis in een groep van Limburgse Huisvrouwen die een dagje uit waren terechtgekomen. we hebben ons ziek gelachen![]()
Of de huishoudbeurs.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
*Pro tip.
Ga op de dagen van de Toppers in Concert niet in de trein zitten.
dat moet makkelijk lukken joh! opnames tot 18u, dan of echt eten of terug naar station en bij de mac/burgerking vreten en de trein weer in vermoed ik.....quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:32 schreef Pino112 het volgende:
Ik moet btw als max de trein van 2126 naar Zwolle weer hebben vanavond, ivm laatste bus enzo.
Ik moet werken tot 22:30, als je je bus mist dan mag je me "wappen"quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:32 schreef Pino112 het volgende:
Ik moet btw als max de trein van 2126 naar Zwolle weer hebben vanavond, ivm laatste bus enzo.
In MUZ lyncht ook iedereen me, en ik snap dat deze man geadoreerd wordt, maar ik vind hem gewoon niet bijzonder. Maar ik begrijp je mening wel. En een nummer van hem is wél heel mooi.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Oh oh, dat kon ook niet lang goed gaan...
ik heb ooit met de halve EO-jongerendag in de trein gezeten. en daardoor moest ik, reguliere reiziger van die trein op dat tijdstip, staan. bah.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
*Pro tip.
Ga op de dagen van de Toppers in Concert niet in de trein zitten.
Zo ongeveer uitgehuwelijkt worden aan de dochter van zo'n pittig kapselquote:
wappen? dat is toch wippen met een slappe?quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet werken tot 22:30, als je je bus mist dan mag je me "wappen"
och, ik vind Bruce ook niet zo boeiend. Z'n muziek spreekt me niet zo aanquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In MUZ lyncht ook iedereen me, en ik snap dat deze man geadoreerd wordt, maar ik vind hem gewoon niet bijzonder. Maar ik begrijp je mening wel. En een nummer van hem is wél heel mooi.
Ah, dan ga ik dus de bus missenquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet werken tot 22:30, als je je bus mist dan mag je me "wappen"
Oh, ik vind ook lang niet alles goed van hem hoor!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In MUZ lyncht ook iedereen me, en ik snap dat deze man geadoreerd wordt, maar ik vind hem gewoon niet bijzonder. Maar ik begrijp je mening wel. En een nummer van hem is wél heel mooi.
Dat zou kunnen, ik ben niet meer zo op de hoogte van de slang van tegenwoordig... Uiteraard bedoel ik iets andersquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wappen? dat is toch wippen met een slappe?
Laat het maar weten, ik drop je zo thuis afquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik dus de bus missen.
tuurlijk minthy, tuurlijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik ben niet meer zo op de hoogte van de slang van tegenwoordig... Uiteraard bedoel ik iets anders
Ga eens naar een concert van hem. Geweldige show en sfeer weet hij neer te zettenquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hohoho, jij wilde geen BK/Mc dus dan doen we dat niet. Afhakerquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat moet makkelijk lukken joh! opnames tot 18u, dan of echt eten of terug naar station en bij de mac/burgerking vreten en de trein weer in vermoed ik.....
ik vergeet altijd de naam. volgens mij the rising, badlands en the river.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik vind ook lang niet alles goed van hem hoor!![]()
Welke vind je wel mooi dan?
Badlands, altijd goedquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik vergeet altijd de naam. volgens mij the rising, badlands en the river.
Ik heb hem gezien, Pinkpop 2009. Goede show, maar hij heeft me niet geinspireerd tot het luisteren van zijn werk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ga eens naar een concert van hem. Geweldige show en sfeer weet hij neer te zetten
Is ook een beetje zoetsappig, maar ik begrijp de kwaliteit er wel inquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Badlands, altijd goed![]()
The river vind ik dan weer geen kloot aan
haha, ik pas me graag aan johquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hohoho, jij wilde geen BK/Mc dus dan doen we dat niet. Afhaker
Ik ga er even over nadenken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat het maar weten, ik drop je zo thuis af
Krasnapolsky gingen we heen toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ik pas me graag aan johmaar ik prefereer idd wel een "echt" restaurant. al zou ik niet weten welke. Voglens mij ben ik 10 jaar geleden voor t laatst in Amsterdam geweest en was het daarvoor ook al zo'n 10 jaar geleden...
ehm....nou....ehm.....ik heb een kleine tegenvaller....mijn kunsthanden mogen niet nat worden dus ik kan niet meer afwassen...quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Krasnapolsky gingen we heen toch?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....nou....ehm.....ik heb een kleine tegenvaller....mijn kunsthanden mogen niet nat worden dus ik kan niet meer afwassen...
Tot over 12 uur, Pinootje!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog een uurtje of 15 en we gaan ze zien
Hupsende/slijpende en schurende Fokkersquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog een uurtje of 15 en we gaan ze zien
Ik geloof er niks van!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hupsende/slijpende en schurende Fokkers
Je bent jonger, dus een Pinootje.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat otje mag je wel weglaten
Tot zometeen
quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je bent jonger, dus een Pinootje.
Sms ontvangen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
Kyteman...nee, niet mijn ding.
slaap lekker allemaal en ik zie 3 van jullie over een paar uurtjes en de rest wellicht nooit
trusten
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
Kyteman...nee, niet mijn ding.
slaap lekker allemaal en ik zie 3 van jullie over een paar uurtjes en de rest wellicht nooit
trusten
It's always a gooood tiiimequote:
Herman de scherman daarentegenquote:
Hmm lastig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zou dat niet met een dubbele m moeten zijn?
Ik krijg dan de neiging om die extra 'm' te nadrukkelijk uit te sprekenquote:
Ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zou dat niet met een dubbele m moeten zijn?
Ga eens slapen vogel! Het is al bedtijd!quote:
Dat wordt het ongetwijfeld ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:47 schreef SilentChaos het volgende:
Icona Pop
Ik zeg, SR theme songof anders gewoon MH volgende week
Joh, het is nog een dikke maand, wie weet welke pareltjes er nog komen.quote:
Ik durf er zelfs wel geld op te zetten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joh, het is nog een dikke maand, wie weet welke pareltjes er nog komen.
Denk dat het ook nog wat aan de vroege kant isquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik durf er zelfs wel geld op te zetten.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:11 schreef SilentChaos het volgende:
ROEL!
Mevrouw steen, die jouw altijd iets keihards geeft
Ik had op z'n minst die mooie foto verwachtquote:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/16450quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Denk dat het ook nog wat aan de vroege kant is
We zullen zien. Ik kan er wel mee levenquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:19 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/16450
zelfde tijd van het jaar, die werd ook gewoon 5 keer per dag gedraaid een maand van tevoren.
Daarbij komt er nu ook nauwelijks meer nieuwe muziek uit.
Lekker zuur weer, goed geslapen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik durf er zelfs wel geld op te zetten.
Icona Pop wordt niet zo vaak gedraaid:quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:19 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/16450
zelfde tijd van het jaar, die werd ook gewoon 5 keer per dag gedraaid een maand van tevoren.
Daarbij komt er nu ook nauwelijks meer nieuwe muziek uit.
Ja omdat het net opnieuw is uitgebracht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Icona Pop wordt niet zo vaak gedraaid:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/18281
Wel al veel langer dan Bouncer destijds.
Het is bij de dj's al heel lang bekend, en dat lijkt me de reden waarom het geen anthem zou worden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ja omdat het net opnieuw is uitgebracht.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:30 schreef henkde_j het volgende:
Is er eigenlijk al wel een official item?
Linkje?quote:
Dexter toch als ik het me goed herinner?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat zou de favoriete serie van Domien zijn?
Ik keek naar dit plaatje en hoorde Vanilla Ice rappenquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:38 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Het was zo gezellig!
gr gr Anita en de girls!
Toevallig idd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:33 schreef CindieY het volgende:
Check wat ik net toevallig tegenkom tijdens het muziek luisteren:
Ehm ja?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:33 schreef CindieY het volgende:
Check wat ik net toevallig tegenkom tijdens het muziek luisteren:
ah zoquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die komt ook bij Toppop3 vanmiddag
Daar heb ik geen probleem mee, Oceaan vind ik niet zoveel aanquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:18 schreef henkde_j het volgende:
Ok, inmiddels geef ik deze plaat een grotere kans om megahit te worden ipv Oceaan
Ultieme vakantie cassettebandjes muziekquote:
Ik ga nooit op vakantiequote:Op vrijdag 16 november 2012 12:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ultieme vakantie cassettebandjes muziek
Nog steedsquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:31 schreef alors het volgende:
Vroegah stonden er nog wel eens van die indianen met die dingen en van die cds op markten en braderieënIs dat nog steeds of zijn ze uitgestorven?
Ik vroeg het mij zojuist ook af. Waar zijn ze gebleven?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:31 schreef alors het volgende:
Vroegah stonden er nog wel eens van die indianen met die dingen en van die cds op markten en braderieënIs dat nog steeds of zijn ze uitgestorven?
Doe naar rustig aan, bus zit op +4 nu.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:39 schreef CindieY het volgende:
Ook maar een zoetjesaan de kant van de bushalte op.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe naar rustig aan, bus zit op +4 nu.
Wel even zwaaien naar de cameraquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:39 schreef CindieY het volgende:
Ook maar een zoetjesaan de kant van de bushalte op.
Dat vroeg ik me ook af, ik denk dat het niet geweest is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
Heb ik nou Radionary gemist of was het niet?
Gelukkig!quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:57 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, ik denk dat het niet geweest is.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |