quote:Op donderdag 15 november 2012 21:33 schreef hafcfan het volgende:
King is wel sportief. Word het misschien een keer geen nachtwerk.
gewoon??quote:Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef Nober het volgende:
Zul je zien dat het gewoon 10-9 wordt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef Nober het volgende:
Zul je zien dat het gewoon 10-9 wordt.
Het eerste inderdaad.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:42 schreef AFCNiels het volgende:
Veel darters doen mee aan dat Movember, of ze willen opeens allemaal een snor.
Waar staan dergelijke stats?quote:
Wk komt ook op tv over een maand!quote:Op donderdag 15 november 2012 22:14 schreef vosss het volgende:
Taylor lijkt me nog altijd een geschikte kerel om in de kroeg een biertje mee te doen en wat slap te ouwehoeren
Lang geen darts meer gezien. Vroeger was dat gewoon altijd op TV weet ik nog wel
Toen met Klaassen vs Barney in de halve finale. Zat iemand in het publiek met een bordje als Barneyfan, en in de finale had diezelfde persoon een bordje met Klaassen eropquote:Op donderdag 15 november 2012 22:14 schreef vosss het volgende:
Taylor lijkt me nog altijd een geschikte kerel om in de kroeg een biertje mee te doen en wat slap te ouwehoeren
Lang geen darts meer gezien. Vroeger was dat gewoon altijd op TV weet ik nog wel
Barneveld - Klaasen in een halve finalequote:Op donderdag 15 november 2012 22:16 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Toen met Klaassen vs Barney in de halve finale. Zat iemand in het publiek met een bordje als Barneyfan, en in de finale had diezelfde persoon een bordje met Klaassen erop
Wel een mooie finishquote:
ik zag het gelukkig op het ADquote:Op donderdag 15 november 2012 22:24 schreef vosss het volgende:
Mooie partij, goed dat ik toevallig dit topic in de AT list voorbij zag komen
Hankeyquote:Op donderdag 15 november 2012 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Man, Elke partij op Hankey - van Gerwen na sinds de World Match Play is genieten met Van Gerwen
Gelukkig bedoel je, anders werd het wel heel laatquote:Op donderdag 15 november 2012 22:28 schreef vosss het volgende:
Echt een mooie partij.
Jammer dat het in legs is en niet een best of 13 sets ofzo
Volgende maand het PDC WK.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:28 schreef vosss het volgende:
Echt een mooie partij.
Jammer dat het in legs is en niet een best of 13 sets ofzo
deze man weetquote:Op donderdag 15 november 2012 22:28 schreef vosss het volgende:
Ik moet eik naar bed, wekker rammelt om 0520, maar deze kijk ik nog wel even af
Ook dan had ik hem afgekekenquote:Op donderdag 15 november 2012 22:28 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Gelukkig bedoel je, anders werd het wel heel laat
Ach, pas in 2014 hoeft hij de eerste fikse ponden te verdedigen.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:28 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Kan van Gerwen weer wat euries pakken
???quote:Op donderdag 15 november 2012 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, pas in 2014 hoeft hij de eerste fikse ponden te verdedigen.
Finales beginnen meestal rond 9 uur, deze pot begon om 10 uurquote:Op donderdag 15 november 2012 22:29 schreef ejfaar het volgende:
[..]
dan had je je wekker niet meer hoeven zetten
Barney - Taylorquote:Op donderdag 15 november 2012 22:30 schreef vosss het volgende:
Kan me nog een hele mooie finale tussen Part en Taylor herinneren. Godsklere dat was spannend
Weetik. ik dacht 8 uur btwquote:Op donderdag 15 november 2012 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Finales beginnen meestal rond 9 uur, deze pot begon om 10 uur
Niet als Van Gerwen als 8ste geplaatst is, moet eigenlijk nog 1 plek stijgen op de OOM.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het meezit is de finale van het PDC WK MVG - Taylor
Ja dit is de laatste 16, morgen ook nog 3 nederlandersquote:Op donderdag 15 november 2012 22:30 schreef vosss het volgende:
Is dit nu elke dag op deze stream? Wat kijken we eik?
ik snap je nietquote:Op donderdag 15 november 2012 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft te maken met de wereldranglijst
Volgend weekend moet hij het beter doen dan Andy Hamilton op de Player Championships. Daarom ''als het mee zit''quote:Op donderdag 15 november 2012 22:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet als Van Gerwen als 8ste geplaatst is, moet eigenlijk nog 1 plek stijgen op de OOM.
Dit jaquote:Op donderdag 15 november 2012 22:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet als Van Gerwen als 8ste geplaatst is, moet eigenlijk nog 1 plek stijgen op de OOM.
Ok mooi, als in de OP alle tijden staan ben ik tevredenquote:Op donderdag 15 november 2012 22:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dit is de laatste 16, morgen ook nog 3 nederlanders
Moet kunnen.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgend weekend moet hij het beter doen dan Andy Hamilton op de Player Championships. Daarom ''als het mee zit''
Nee dat ken ik inderdaad nog van hem. Ik dacht exact hetzelfde toen ik het zagquote:Op donderdag 15 november 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor die op zijn flights gaat bijten, nooit een goed teken.
Klopt betekent paniekquote:Op donderdag 15 november 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor die op zijn flights gaat bijten, nooit een goed teken.
Ja.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:40 schreef vosss het volgende:
Even voor mijn beeldvorming, dit is de eerste pot die ik zie van dit toernooi.
Ligt Phil eruit als ie verliest?
Nee, hij is dan kampioenquote:Op donderdag 15 november 2012 22:40 schreef vosss het volgende:
Jazeker.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:40 schreef vosss het volgende:
Ja is kock out en michael zit dan in de kwartfinale.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:40 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Godsamme, effe van nagenieten.
Wat een hemels godsgeweldige partij.
Ja en de winaar moet tegen Van Gerwen. Thorton of Waites. Van gerwen won in de poule al van Thorton en Waites won in de poule van Taylorquote:
Maar ook nog veel beter.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:45 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna net zo veel dikker geworden als King
Dat is pas zondagquote:
8ste. Dit telt niet mee voor de ranking, omdat er ook BDO's aan meedoen. Moet ff boven Hamilton eindigen op het volgende tournooi dan staat die 7de of hoger.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:47 schreef Szura het volgende:
Hoeveelste staat ie nu virtueel op de ranking?
Dat is al geweest. Word king-winstenleay in de kwartfinalequote:Op donderdag 15 november 2012 22:47 schreef vosss het volgende:
Winner C v Runner-Up D
Winner D v Runner-Up C
Wie zijn dat?
Scott Waites v Robert Thornton winnaar tegen Van Gerwen.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:47 schreef vosss het volgende:
Winner C v Runner-Up D
Winner D v Runner-Up C
Wie zijn dat?
Huh das toch poule A en B?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Scott Waites v Robert Thornton winnaar tegen Van Gerwen.
Oja.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
8ste. Dit telt niet mee voor de ranking, omdat er ook BDO's aan meedoen. Moet ff boven Hamilton eindigen op het volgende tournooi dan staat die 7de of hoger.
Mwah. Je kan er wel goed rijpen als jong talent, maar ben het met je eens dat ze gewoon 1 bond moeten doen.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Oja.
Wanneer komen die BDO-mastodonten eens tot de conclusie dat ze dat bondje opheffen
Stelletje conservatieven...
Scott Waites won de Grand Slam of Darts terwjil die bij de BDO gooit.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Oja.
Wanneer komen die BDO-mastodonten eens tot de conclusie dat ze dat bondje opheffen
Zegt me geen kloten. Zijn dat anno vandaag bekende namen in de dartwereld?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Scott Waites v Robert Thornton winnaar tegen Van Gerwen.
Opa Martin verdwijnt dan uit de darts hé wil die nietquote:Op donderdag 15 november 2012 22:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Oja.
En winstenley kwam er ook van af en ook Kist en Harms doen het netjes.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Scott Waites won de Grand Slam of Darts terwjil die bij de BDO gooit.
Moet hij kunnen hebben en eigelijk vrij simpel. Van thornton won hij in de poulfase dit tournooi al.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Zegt me geen kloten. Zijn dat anno vandaag bekende namen in de dartwereld?
Kwamen zoveel van de BDOquote:Op donderdag 15 november 2012 22:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En winstenley kwam er ook van af en ook Kist en Harms doen het netjes.
Waites kan het hem nog wel lastig maken.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Moet hij kunnen hebben en eigelijk vrij simpel. Van thornton won hij in de poulfase dit tournooi al.
Precies en elk jaar stappen er wat over die wat toevoegen aan de PDC.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwamen zoveel van de BDO
Klaasen, Voort, Stompé, Painter, Wade, Barneveld, van Gerwen,
en eindeloos.
Yes. Eerst natuurlijk de Q-School gooien.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Precies en elk jaar stappen er wat over die wat toevoegen aan de PDC.
Zou wel kunnen, maar ik vind Waites heel wisselvallig zoals tegen Webster. En nu begint ie nie zo best, maar als MIchael zo gooit als vandaag kan niemand hem pakken.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zegt toch genoegquote:Op donderdag 15 november 2012 22:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als zelfs Taylor Michael niet heeft, dan wordt het allemaal billekoek op de PDC WKquote:Op donderdag 15 november 2012 22:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou wel kunnen, maar ik vind Waites heel wisselvallig zoals tegen Webster. En nu begint ie nie zo best, maar als MIchael zo gooit als vandaag kan niemand hem pakken.
Het leukste is als ze het gewoon samenvoegen, dan wordt de Embassy ook weer een leuk toernooi.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat zegt toch genoeg
Ik weet niet of er een soort continental circuit is bij de PDC maar zoals challengers bij tennis zou je daarin ook kunnen rijpen.
Lewisquote:Op donderdag 15 november 2012 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als zelfs Taylor Michael niet heeft, dan wordt het allemaal billekoek op de PDC WK
Eens kijken wat zijn opponenten kunnen zijn vanaf de 2e ronde.
Burnett in de 2e ronde
Jenkins of Part in 3e ronde
Taylor, Nicholson, Jones, Thornton in Kwartfinale
Anderson, Chisnall, Ovens, King, Walsh, Whitlock, van Barneveld in Halve finale
En dan in finale een Lewis, Hamilton etc
n heb je 2 wk'squote:Op donderdag 15 november 2012 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het leukste is als ze het gewoon samenvoegen, dan wordt de Embassy ook weer een leuk toernooi.
Had gisteren nog wel een leuke finish met 149, t19 tops bullseye. Maar zijn jaar is wel erg treurig op PDC WK na.quote:
Dit jaar gaat het hem toch echt niet lukken hoor, WK wordenquote:Op donderdag 15 november 2012 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had gisteren nog wel een leuke finish met 149, t19 tops bullseye. Maar zijn jaar is wel erg treurig op PDC WK na.
Kies je gewoon er een uit, het is nu ook zo, alleen kan nu niet iedereen tegen elkaar uitkomen en dat is toch jammer.quote:
Nee, zeker weten. de winnaar is Taylor of van Gerwen. Dat kunnen Bristow, Harrington etc niet ontkennenquote:Op donderdag 15 november 2012 23:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit jaar gaat het hem toch echt niet lukken hoor, WK worden
Tegenwoordig draait alles om het geld, maar Ally Pally is natuurlijk ook een prachtige zaal.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kies je gewoon er een uit, het is nu ook zo, alleen kan nu niet iedereen tegen elkaar uitkomen en dat is toch jammer.
Dit dat kan echt niet gebeuren.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit jaar gaat het hem toch echt niet lukken hoor, WK worden
Vlak de andere niet uit. Je weet het nooit.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, zeker weten. de winnaar is Taylor of van Gerwen. Dat kunnen Bristow, Harrington etc niet ontkennen
Ja, je weet het nooit. Anderson heeft misschien ook weer de vorm van zijn leven.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vlak de andere niet uit. Je weet het nooit.
Maar je hoeft, maar 1 slecht duel te gooien en je kan inpakken. Set format is wel ideal voor Van Gerwen trouwens.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, je weet het nooit. Anderson heeft misschien ook weer de vorm van zijn leven.
Een set verliezen maakt dan minder uit.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar je hoeft, maar 1 slecht duel te gooien en je kan inpakken. Set format is wel ideal voor Van Gerwen trouwens.
Daarom en dat geeft meer rust.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een set verliezen maakt dan minder uit.
Precies. Echt lekkerquote:Op donderdag 15 november 2012 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
morgen allemaal weer joh.
En Zaterdagavond
Ik ga ook pitten. Kllm aanquote:Op donderdag 15 november 2012 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga ook maar eens afsluiten, want straks weer wekkertje.
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:10 schreef Szura het volgende:
Halve finale Kist-Barney, finale Van Gerwen-Kist
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:10 schreef vosss het volgende:
Owja ik ging naar bed na die vorige pot
De groeten
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga ook maar eens afsluiten, want straks weer wekkertje.
Phil speelde zeker niet slecht, maar geen enkele speler zou tegen deze van Gerwen een kans kunnen maken tenzij die rond de 90% van zijn dubbels gooit.quote:
Hij gooide geen 90% dubbels, aangezien hij 8 dubbels achter elkaar miste.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Phil speelde zeker niet slecht, maar geen enkele speler zou tegen deze van Gerwen een kans kunnen maken tenzij die rond de 90% van zijn dubbels gooit.
Hij zegt ook 'tenzij'..quote:Op vrijdag 16 november 2012 06:54 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hij gooide geen 90% dubbels, aangezien hij 8 dubbels achter elkaar miste.
Ik kan me herinneren dat hij destijds als onderdeel van de 'nieuwe generaties darters' zich níet klem zoop voor de wedstrijd, sterker nog helemaal geen bier. Is dat nog steeds zo?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:45 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna net zo veel dikker geworden als King
Naais.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:15 schreef glaciest het volgende:
RTL7 zendt vanavond de Nederlanders uit vanaf 22.00. Herhaling van Kist-Newton dus en van Barneveld-Harms live neem ik aan.
Ach, dit jaar gooide Taylor alleen al 5x 110+ gemiddeld in de Premier League. In de Champions League of Darts (al is dat slechts bo-11) nog een paar keer 120+ geloof ikquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Phil speelde zeker niet slecht, maar geen enkele speler zou tegen deze van Gerwen een kans kunnen maken tenzij die rond de 90% van zijn dubbels gooit.
Laten we het hopen. Dan heb je op een gegeven moment echt 64 spelers die allemaal van elkaar kunnen winnen. Nu zijn er toch nog een paar zwakke.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ooit zal de PDC en BDO toch samengaan...
Jup, bijvoorbeeld een Ovens, Caven, A. Smith, Wright, Jonesquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Dan heb je op een gegeven moment echt 64 spelers die allemaal van elkaar kunnen winnen. Nu zijn er toch nog een paar zwakke.
Helemaal gelijk heb je en die Bruntings ofzo moet ook een hele goeie zijn. Ken hem verder niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jup, bijvoorbeeld een Ovens, Caven, A. Smith, Wright, Jones
Vervangen door O'Shea, Waites, Kist, Harms, Phillips
en je hebt al veel beter.
Dacht eigenlijk dat het wel een heel eind over was met Phil maar als je dan dat gemiddelde ziet in de PL tegen Wade 116.10, Whitlock 117.35 en tegen Painter 113.30!quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ach, dit jaar gooide Taylor alleen al 5x 110+ gemiddeld in de Premier League. In de Champions League of Darts (al is dat slechts bo-11) nog een paar keer 120+ geloof ik![]()
Het was zeker een uitzonderlijk goed niveau, maar het ligt ook binnen de mogelijkheden van Taylor.
Momenteel op http://www.rtl7darts.nl/livequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:23 schreef Pedroso het volgende:
Op welke zender wordt het uitgezonden eigenlijk ?
RTL7, vanaf 22.00u.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:23 schreef Pedroso het volgende:
Op welke zender wordt het uitgezonden eigenlijk ?
Ok, thanksquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Momenteel op http://www.rtl7darts.nl/live
Pff, ik heb weinig katers gehad die zolang duurdenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Hankey heeft een kleine beroerte gehad, moet 6 tot 8 weken rust houden, dus deelname aan het WK is uitgesloten.
Is toch mooiquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg je er van hé.
Nationalisme.
Ghehe. Nog tot zeker Juni 2013 wachten tot hij een TV-Toernooi speeltquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:31 schreef luckass het volgende:
[..]
Pff, ik heb weinig katers gehad die zolang duurden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |