Dat is een redelijke conclusie ja.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:19 schreef milka82 het volgende:
Maar eh, dus Bambi, you fooled around.......
Och, als dit net zo langdurig is als de vorige dan join ik je over 2 weken weer.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:21 schreef Diconnected het volgende:
Goeden TT
Nu ben ik echt de enige zonder een amore
All The single ladies!... Oh nee....quote:Op donderdag 15 november 2012 20:21 schreef Diconnected het volgende:
Goeden TT
Nu ben ik echt de enige zonder een amore
Ik geloof die shit ook nooit, er verandert toch vet veel, het is niet alleen de buik toch?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:32 schreef milka82 het volgende:
Even ' I didn't know I was pregnant' kijken.... Kan het me niet voorstellen wanneer ik zo naar beneden kijken en mijn dikke buik zie dat ik dat zou missen....
Joah... want dan gaf ze een keer over en tjah dan dacht ze dat dat kwam van de vele pinda's eten thehehehehquote:Op donderdag 15 november 2012 20:51 schreef Mss het volgende:
Misselijkheid wegvreten. Omdat het kan
.
In diezelfde aflevering was dus een andere vrouw.... ze had al 2 kinderen en was zwanger van een 3de zonder dat ze het wist. Enkel doordat ze plots door had dat ze aan het bevallen was (dus dat ze weeën had); besefte ze dat ze daar in haar slaapkamer ging bevallen.. da.....fuq.......quote:Op donderdag 15 november 2012 20:52 schreef milka82 het volgende:
Idd, bij wat gewichtigere personen kun je niet echt goed zien of ze een dikke buik hebben van een zwangerschap maar toch... Als ik Bean nu *op dit moment ook* voel dan heb ik niet het gevoel dat het mijn darmen zijn ofzo, ik voel duidelijk trappen. En dan aan het einde van de zwangerschap is dat alleen maar pijnlijker, hahaha
Juh redelijk iddquote:Op donderdag 15 november 2012 20:57 schreef milka82 het volgende:
Ik zou me de vinketering schrikken idd, da fuck!
Whut ! Maar als je zo tenger bent... dan moet het toch op een gegeven moment opvallen dat je je buik niet meer kan inhouden... of dat er iets beweegt wat niet hoort of....... i dunno.. ik vind het zo bizarquote:Op donderdag 15 november 2012 21:07 schreef Mss het volgende:
Een collega van mijn moeder was er pas na 28 weken achter gekomen dat ze zwanger was. Dat was een redelijk tenger vrouwtje, maar ze droeg altijd wijde kleren dus niemand zag het. Zij dacht dat ze gewoon last had van haar buik.
De grootste grap was dat ze altijd claimde lesbisch te zijn.
Mja, die is pas laat ontploft geloof ik. De eerste 8 maanden was er vrij weinig te zijn. Was ook een heel klein kindje trouwens!quote:Op donderdag 15 november 2012 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whut ! Maar als je zo tenger bent... dan moet het toch op een gegeven moment opvallen dat je je buik niet meer kan inhouden... of dat er iets beweegt wat niet hoort of....... i dunno.. ik vind het zo bizar
harry potter kijken. Apps downloaden... met iphone pielenquote:
quote:Roltrapbotsing op Utrecht Centraal
Op zaterdagmiddag 29 september stond jij, man met bril en donkere jas en een enorme zwarte koffer, op Utrecht Centraal voor me op de roltrap van Jaarbeursplein richting stationshal. Door je topzware koffer viel je tegen mijn hoofd aan. Je vroeg direct of alles okee was en ik dacht van wel. Maar later moest ik toch als gevolg van deze botsing naar de KNO-arts. Omdat je toen mijn hart gestolen hebt, had het ook de cardioloog kunnen zijn. Wil je eens contact opnemen?
Ja ik zit echt al een tijdje te soppen op diequote:
Omgquote:Op donderdag 15 november 2012 23:16 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Echt als ik lang op hakken kon lopen
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Au![]()
* SpaceInvaders gaat in hoekje huilen
Ermahgerd. Do want.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:16 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Echt als ik lang op hakken kon lopen
Zulks een enthousiasmequote:
Trusten en have funquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Slapen en morgen weer naar vrarrel.
Lushquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het leed dat kerstcadeaus bedenken voor je schoonfamilie heet
Gelukkig doen wij thuis geen cadeaus, wtf moet ik kopen
Maak een paar sokken of een sjaalquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het leed dat kerstcadeaus bedenken voor je schoonfamilie heet
Gelukkig doen wij thuis geen cadeaus, wtf moet ik kopen
Het was echt fantastisch! En nu kan ik niet meer slapenquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
Spees, dat klinkt niet tof
Hmm apart van dat gevoel..quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Morning, wakker worden met een onheilspellend gevoel en er maar niet vanaf komenheb het ook al de hele tijd bloedheet.
Ja echt heel vaag, nu ben ik heel de tijd bang dat ik iets vergeet ofzoquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm apart van dat gevoel..
Ik heb het ook bloedheet.. En koppijn.. Nog ff volhouden, straks weekend !
Oh dat gevoel is vervelend jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja echt heel vaag, nu ben ik heel de tijd bang dat ik iets vergeet ofzoof dat er me iets staat te wachten. Een beetj zo'n gevoel wat ik de hele dag had als ik wist dat ik moest gaan presenteren ofzo
Van jou trek ik me soberso niks aanquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoop echt dat je het alleen binnen draagt
Hehehe, komt nog wel als je over je onzekerheid heen groeitquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind t wel tof hoor maar ik zou dat dus nevernooit dragen waar andere mensen het kunnen zien. Maar goed ik draag voor 90% zwart en grijs dus
quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
I lurve me sum holo
[ afbeelding ]
Precies datquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]En dan verder all black gekleed en dan die schoenen en tas erop
Ja ok dan is t wel mooiquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]En dan verder all black gekleed en dan die schoenen en tas erop
Ja maar je moet ook niet flashy dit dat alles doen, maar een flashy shirt kan toch best als je het combineert met sobere rest? Of flashy shoes onder een zwart jurkje?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet niet of het onzekerheid is maar het is lekker makkelijk en ik vind vaak kleuren niet eens mooi bij mij
Ik heb liever flashy nagels dan flashy broek shirt schoenen dit dat alles
Jonge, ik ben 31, daar kom ik al sinds 1990 niet meer mee wegquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ok dan is t wel mooi
Ik zag al helemaal ROOD GROEN GEEL BLAUW PAARS ROZE GLITTER SHIMMER HOLO ALLES voor me
Ik ben ook wel bezig met meer kleur kopen, ik heb een mosterdgeel vestje einz!quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar je moet ook niet flashy dit dat alles doen, maar een flashy shirt kan toch best als je het combineert met sobere rest? Of flashy shoes onder een zwart jurkje?
GO SPEES!quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben ook wel bezig met meer kleur kopen, ik heb een mosterdgeel vestje einz!
Ja maar juist mensen van die leeftijd (of ouder) doen dat juist wel. Zag gisteren weer zo'n pantergeval lopen met 3 verschillende tinten en soorten panterquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, ik ben 31, daar kom ik al sinds 1990 niet meer mee weg![]()
Kobaltblauw? Wat heb ik in kobaltblauw?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
GO SPEES!
Dat kobaltblauw stond je ook prachtig trouwens!
Ja die jurkquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
GO SPEES!
Dat kobaltblauw stond je ook prachtig trouwens!
Die mensen moet je gewoon medelijden mee hebbenquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar juist mensen van die leeftijd (of ouder) doen dat juist wel. Zag gisteren weer zo'n pantergeval lopen met 3 verschillende tinten en soorten panter
Gelukkigquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zag die spullen en dacht aan van die veertigers zonder smaak en dragqueens, snorry![]()
Maar toen Unf kwam werd mijn beeld weer rustig
Jurk? WELKE JURK. Hoezo weten jullie wat voor kleren ik heb en ik nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja die jurkstond je goed indd
Van die meet bij Skjoe toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jurk? WELKE JURK. Hoezo weten jullie wat voor kleren ik heb en ik niethalp
Ooooooooooooooh diequote:Op vrijdag 16 november 2012 10:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Van die meet bij Skjoe toch?
Ja idd, of word ik nou gek?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Van die meet bij Skjoe toch?
Die heb je ook nooit meer aan dus?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ooooooooooooooh dieja dat heb ik dus ook als kleur 14.gif
Jawelquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die heb je ook nooit meer aan dus?![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawelmaar ik ben niet zo helder vandaag
De laatste tijd draag ik ook opeens heel veel zwartquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet niet of het onzekerheid is maar het is lekker makkelijk en ik vind vaak kleuren niet eens mooi bij mij
Ik heb liever flashy nagels dan flashy broek shirt schoenen dit dat alles
ik wilde spees een hart onder de riem stekenquote:
Je bent gewoon in een gottik aan het transformeren!quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
De laatste tijd draag ik ook opeens heel veel zwart![]()
En dat heeft ook niets met onzekerheid te maken, voel mij de laatste tijd juist heel zeker
Ohquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
i
[..]
ik wilde spees een hart onder de riem steken
[..]
Je bent gewoon in een gottik aan het transformeren!
quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik grijp met dit weer sowieso sneller naar donkere kleding. Alhoewel ik vandaag wel een wit shirtje aan heb(met zwarte broek en zwarte blazer tho).
Heb je teruggelezen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
i
[..]
ik wilde spees een hart onder de riem steken
[..]
Je bent gewoon in een gottik aan het transformeren!
Opvallende oogschaduw bij IJsquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Zwart.
Kleur.
Opvallende schoenen.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Opvallende oogschaduw bij IJs
Die neon ellendequote:Op vrijdag 16 november 2012 10:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Opvallende oogschaduw bij IJs
Nu hebben dus twee mensen mij al voor gothic uitgemaaktquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alleen de laatste vijf posts, as usual
Wel een hete.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nu hebben dus twee mensen mij al voor gothic uitgemaakt
Gothicquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nu hebben dus twee mensen mij al voor gothic uitgemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
GothicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou
吴 曼 迪
Wij hebben dezelfde toch? Goed advies welquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Horoscoop!
Probeer je uitgaven goed in de gaten te houden, wanneer je gaat winkelen.Je portemonnee is immers al ver leeg
Mghehehehe.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Horoscoop!
Probeer je uitgaven goed in de gaten te houden, wanneer je gaat winkelen.Je portemonnee is immers al ver leeg
ben jij ook Maagd?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Horoscoop!
quote:Vandaag wordt jou een verse liefde niet in de weg gestaan. Ook als je al een relatie hebt, staat de liefde centraal. Je verwent je geliefde graag met mooie spullen of een zelf gekookt romantisch etentje. Kijk uit dat je niet overdrijft. Je kunt vandaag rekenen op onverwachte, fantastische gesprekken. Neem geen genoegen met saaie oppervlakkigheden; spannend en uitdagend moet het zijn. Verken je verlangens en wees niet bang om ze met anderen te delen.
Niet dus.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als dit geen neuken wordt..
quote:
quote:De traditionele kleuren bruin en zwart bieden het sterrenbeeld Steenbok de grootste bron van inspiratie.
Ja hequote:Op vrijdag 16 november 2012 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ok ik weet niet wie t zei maar na 1 seizoen vind ik Damon toch leuker
Mailen!quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Schoenen bestellen bij duitse site.. door het koopproces heenzijn en een foutmelding krijgen. Dan maar afwachten en nergens een mailtje of bestelbevestiging te ontdekken dus maar afwachten. Na een uurtje nogmaals proberen, hele proces doorlopen zonder foutmelding dit keer. Afwachten en vervolgens nog steeds nergens een bestelbevestiging krijgen.
Als dat maar goed gaat
Als het allemaal zo moeilijk gaat hoef ik al niet meerquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mailen!
HALLO! WHO SIND MEIN SCHUHE, JAH?!
Yep vind ik ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik dacht dat jij stefan leuker vondquote:
In het begin wel ja nu niet meerquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij stefan leuker vond
Oh begon al aan mezelf te twijfelenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
In het begin wel ja nu niet meer
Ja duhuhquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dan nog is iequote:Op vrijdag 16 november 2012 11:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En elke aflevering wordt hij gemolesteerd![]()
Mijn man ook voor zijn opmerkingen enzoquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan nog is ie![]()
Al moet ik zeggen dat ik alleen seizoen 1 heb gezien want daarna zond net5 het niet meer uit![]()
En ik ben te lui om dat op internet op te zoeken, dus ik denk dat ik op een gegeven moment de dvd boxen wel koop om het dan samen met mijn man te kijken. Die vindt Damon ook het leukste, maar dan vanwege zijn opmerkingen en niet zozeer vanwege zijn-factor
Ik ook nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben nog nooit uitgemaakt voor gothic.
Metaltuig hier.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ook niet
Alleen voor kankerhippie, stinkalto en skatehoer
Damon? Waar hebben we het over?
En goedenmorgeik ben net wakker..
Nee, wat ik naar m'n hoofd kreeg bedoel ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Samesame, maar gabbers zagen het verschil niet
Oow, haha, da's nog best vriendelijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, wat ik naar m'n hoofd kreeg bedoel ik.
En nog correct ook!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oow, haha, da's nog best vriendelijk
Nou, da's toevallig, ik ga zo naar de super om ingredienten te halen om het zelf te makenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vanavond erwtensoep eten![]()
Helaas niet zelfgemaakt
maar van de slager
Yumquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nou, da's toevallig, ik ga zo naar de super om ingredienten te halen om het zelf te maken
Ja der werd alleen omgeroepen 5 min vertraging, prima. Komt die trein aanrijden in de verte, en op het spoor voor het andere perron. Dus ik en nog zo'n 30 andere mensen rennen, komen boven bij andere spoor en trein rijd weg.quote:
Belachelijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja der werd alleen omgeroepen 5 min vertraging, prima. Komt die trein aanrijden in de verte, en op het spoor voor het andere perron. Dus ik en nog zo'n 30 andere mensen rennen, komen boven bij andere spoor en trein rijd weg.
Ja iddquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Belachelijkals hij nou 1 min had gewacht.
Dafuqquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:26 schreef Mirjam het volgende:
Ik ging gisteren eten in een goedkopp eetcafe hier in de buurt, met de mr.
toen ik na de maaltijd naar het toilet ging zag het er daar zwart van de vrouwen, wat bleek, van een groot gezelschap had een vrouw de snoeihete koffie over zich heen gekregen die de serveerster kwam brengen. Kennelijk stak een ander lid van het gezelschap nogal enthousiast z'n handen op en tikte hij het zo over haar heen.
Maar die vrouw he, die had dus een heftige 2egraads brandwond op haar schouderEn het personeel was nergens te bekennen, ik heb uiteindelijk zelf hun verbanddoos moeten plunderen, terwijl er zo ongeveer anderhalve pleister en een gaasje in zat, meer niet
Pas veel later kwam die serveerster een beetje halfslachtig sorry zeggen haar zin eindigend met 'nou....ja.....'en ze ging weer weg
Echt de meest rare gebeurtenis OOIT
Dat zou wel naai zijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja iddmaargoed, kom nu dus te laat voor college, 10 min ongeveer. Dus hopelijk mag ik naar binnen anders word ik echt aggresief
La Bota in Leiden. Ons favoriete eetcafe, eten is er altijd goedf, maar dit was dus wel echt héél raar.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
En wtf Mirwat ontzettend slecht van dat eetcafe. Welke was het?
Ja gelukkig heb ik chille docent maar je weet niet hoe der bui isquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat zou wel naai zijnzit jij nou bij Amstel op school?
Ja dit is ook niet hun schuld verder ofzoquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
La Bota in Leiden. Ons favoriete eetcafe, eten is er altijd goedf, maar dit was dus wel echt héél raar.
Nee,ik weet ook niet wat hij deed. Maar dan voel je je tocvh zeker wel verantwoordelijk als serveerster? Bied op z'n minst eerste hulp aan, kom op zegquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dit is ook niet hun schuld verder ofzomaar wat vaag zeg, misschien een schrikreactie ofzo?
Hehe nee, fingers crossed dan maar.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja gelukkig heb ik chille docent maar je weet niet hoe der bui is![]()
Nee zit bij Weesperplein, Kohnstamhuis
Oh echtquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehe nee, fingers crossed dan maar.
Ah okayik zit bij Bijlmer.
Ja gezelligquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh echtkeertje koffie of lunch doen?
Tussen de metrostations Strandvliet en Bijlmer Arena in. Vlakbij Poort.quote:
Jemig zeg, wat een rare actie van die serveerster! Ik zou me kapot schrikken als ik hete koffie over iemand heen zou gooien. Per ongeluk of niet, kijk op z'n minst of je kunt helpen, dan laat je iemand toch niet zo zittenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:26 schreef Mirjam het volgende:
Ik ging gisteren eten in een goedkopp eetcafe hier in de buurt, met de mr.
toen ik na de maaltijd naar het toilet ging zag het er daar zwart van de vrouwen, wat bleek, van een groot gezelschap had een vrouw de snoeihete koffie over zich heen gekregen die de serveerster kwam brengen. Kennelijk stak een ander lid van het gezelschap nogal enthousiast z'n handen op en tikte hij het zo over haar heen.
Maar die vrouw he, die had dus een heftige 2egraads brandwond op haar schouderEn het personeel was nergens te bekennen, ik heb uiteindelijk zelf hun verbanddoos moeten plunderen, terwijl er zo ongeveer anderhalve pleister en een gaasje in zat, meer niet
Pas veel later kwam die serveerster een beetje halfslachtig sorry zeggen haar zin eindigend met 'nou....ja.....'en ze ging weer weg
Echt de meest rare gebeurtenis OOIT
Ja maar lichtjes.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is zo nutteloos, alsof je in t donker douched
Eerst las ik dat het nutteloos is als je juist in het donker zou douchen. Dus ik van huh, waarom zou je in godsnaam ook in het donker douchen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is zo nutteloos, alsof je in t donker douched
Die onderzetters.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
Net zo nutteloos als mijn onderzetters
Ja maar je gaat wel gezellig in een half donkere kamer een drankje doen, dus minder nutteloosquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
Net zo nutteloos als mijn onderzetters
Moet ik zeggen dat ik ook vaak zat in een half donkere kamer douche, dus mja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar je gaat wel gezellig in een half donkere kamer een drankje doen, dus minder nutteloos
Neinz ik alleen in t lichtquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet ik zeggen dat ik ook vaak zat in een half donkere kamer douche, dus mja.
Ik moest er nog aan denken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:14 schreef Mss het volgende:
Ik heb laatst ook in het donker gedouched.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik douche alleen in het licht
Beetje op de tast scheren
quote:Two more heavenly quotes to wing their way down here soon
Lekker goedkoop vooral denk, minder vaak naar de kappertquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Soms is langzaam groeiend haar echt geweldig.
En die bestel je dan voor kerst?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:26 schreef megamandy het volgende:
Verdorie ik wil bestellen bij A-England, krijg ik nog gedeeltelijk voor mijn verjaardag.
Nu staan vanaf vandaag die twee nieuwe kleuren officieel op de website om te bestellen, staat naast het plaatje van Beauty Never Fails
[..]
Nee daar krijg ik misschien The Man With The Golden Gun voorquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En die bestel je dan voor kerst?
Op mijn hoofd groeit het wel redelijk vlot, de rest niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lekker goedkoop vooral denk, minder vaak naar de kappert
Ik vind het wel lekker dat mijn haar snel groeit, is alleen met kleuren wat minder handig
Oh das ideaal!quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op mijn hoofd groeit het wel redelijk vlot, de rest niet.
Das ook wel gaaf!quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee daar krijg ik misschien The Man With The Golden Gun voor
Nagels dan weer niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh das ideaal!
Bij mij groeit alles evenredig snel helaas
Nagels groeien ook als kool
Nee, maar ik wil ze nu hebbenquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das ook wel gaaf!
Dan voor Pasen of zo?![]()
A England heeft toch geen LE's?
En dat is ook alleen zo als er gezeik was met er komen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:06 schreef Diconnected het volgende:
45 min les gehad, toen mochten we wegdus nu weer inmiddels een half uur in de trein
over uurtje thuis denk ik. Leerzame dag vandaag, not
Ghehe, dan heb je altijd een probleem denk ik want ze blijven maar nieuwe maken...quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:55 schreef megamandy het volgende:
Maar dalijk komen er misschien lakjes uit die gaver zijn en dan wil ik geen spijt hebben
Ja dat is dan wel weer zo.. Ik breng ze elke week mooi op lengte en dan eind van de week vind ik alweer dat ze veel te lang zijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nagels dan weer niet.Oh well, hoef ik ook niet zo vaak te kortwieken.
Had ik ook tijd geleden. mail gestuurd, die zouden ze forwarden naar de juiste afdeling.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:27 schreef Mss het volgende:
Fuuuuu TBS bestelling geplaatst, betaald en ik krijg een foutmelding op de site. Geld is bij mij wel afgeschreven
Volgens de oostblokhoermadam die ik aan de telefoon had was het bedrag bij mijn bank 'gereserveerd' maar bij hun geweigerd. Ik moest nog een keer bestellen en de eerste boeking zou dan terug worden gestort.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Had ik ook tijd geleden. mail gestuurd, die zouden ze forwarden naar de juiste afdeling.
NOOIT meer wat van gfehoord, wel had ik ineens het pakketje nogal onverwacht
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Volgens de oostblokhoermadam die ik aan de telefoon had was het bedrag bij mijn bank 'gereserveerd' maar bij hun geweigerd. Ik moest nog een keer bestellen en de eerste boeking zou dan terug worden gestort.
Waar baseer jij op dat ik dat gedaan heb?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en jij gaat nog een x bestellen? Breng lekker ergens anders je geld heen
![]()
Nergens op, ik schreef t een beetje raar maar ik bedoelde dat ik het niet zou doen. Ik doe 10 dingen tegelijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat ik dat gedaan heb?
Ja, ik ga dus idd niet twee keer betalenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nergens op, ik schreef t een beetje raar maar ik bedoelde dat ik het niet zou doen. Ik doe 10 dingen tegelijk
Had een vriendin van mij met een motorhelm die ze online ergens in Duitsland besteld had. Die was een beetje kwijtgeraakt in de PostNL carrousel maar als ze hem nog een keer zou bestellen en betalen, dan zouden zij de kosten van de eerste helm terugstorten zodra hij door PostNL weer bij hun terug zou komen, want dat ging volgens hun echt wel gebeuren. Uhuhquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik ga dus idd niet twee keer betalen.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Had een vriendin van mij met een motorhelm die ze online ergens in Duitsland besteld had. Die was een beetje kwijtgeraakt in de PostNL carrousel maar als ze hem nog een keer zou bestellen en betalen, dan zouden zij de kosten van de eerste helm terugstorten zodra hij door PostNL weer bij hun terug zou komen, want dat ging volgens hun echt wel gebeuren. Uhuh
Kutquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ennn toen had ik geen warm water. Ik vond al dat de verwarming raar deed de laatste dagen want hij was eerst koud bij 1, toen2, 3, en nu op 4 ook. Kut.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Diffuser is voor krullen/slag in je haar toch?
Ohquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Diffuser is voor krullen/slag in je haar toch?
Dan zou ik er eens wat water in laten lopen: bijvullen dus.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ennn toen had ik geen warm water. Ik vond al dat de verwarming raar deed de laatste dagen want hij was eerst koud bij 1, toen2, 3, en nu op 4 ook. Kut.
Ja brum is de manquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan zou ik er eens wat water in laten lopen: bijvullen dus.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu zit in nog langer in de kou omdat brum naar de tieten van nigella lawson moet kijken op tv en ze heeft geen bh aan onder dr pyjama.
Dat hij je nog niet gepakt heeft. Om je warm te maken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja brum is de manhij vindt t niet boeiend genoeg om naar te kijken en ik ga over een half uur lekker naar huis waar de verwarming t wel doet
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat hij je nog niet gepakt heeft. Om je warm te maken.
waarom zit ze in haar pyjama? ze moet koken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu zit in nog langer in de kou omdat brum naar de tieten van nigella lawson moet kijken op tv en ze heeft geen bh aan onder dr pyjama.
pics?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]dan heeft ie pech, ga liever naakt buiten zitten
Uhuuquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vijl ze altijd voordat ik de oude lak eraf haal anders gaan ze bij mij ook ongelijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:52 schreef IJsdraakje het volgende:
En m'n nagels zijn best heel erg ongelijk. Morgen ofzo maar even bijwerken.
Die was eraf gevallen na een bad.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vijl ze altijd voordat ik de oude lak eraf haal anders gaan ze bij mij ook ongelijk
Hoe krijgen sommigen het hier voor elkaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die was eraf gevallen na een bad.
En dit in m'n hoofd.
M'n nagels nemen nogal vocht op -> uitzetten -> lak die daar niet tegenkan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe krijgen sommigen het hier voor elkaar![]()
Ik heb dat serieus nog nooit gehad, nagellak die van m'n nagel af valt
Dan geduld hebben.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik heb geen vel rozen garen, en ik heb gisteren weer haakshit gekocht![]()
![]()
![]()
Minder handig inderdaad.. Die van mij nemen dan volgens mij dan maar weinig vocht opquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n nagels nemen nogal vocht op -> uitzetten -> lak die daar niet tegenkan.
Kan heel goed, is nogal variabel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Minder handig inderdaad.. Die van mij nemen dan volgens mij dan maar weinig vocht op
Dan moet je het doen. Simpol.quote:
Cutequote:Op vrijdag 16 november 2012 16:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dafuq nog steeds zenuwachtig als Intro hierheen komt
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dafuq nog steeds zenuwachtig als Intro hierheen komt
Bij mij peelen sommige nagels wel heel snel als ik teveel aan het pulken of krabben sla. Maar sinds ik Sally Hansen Maximum Growth ben gaan gebruiken als basecoat is het wel een heel stuk minder. Die tip heb ik ooit eens in een van de eerdere SHJN topics gelezen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan heel goed, is nogal variabel.
Maar die nagellagen zitten bij mij ook niet heel stevig op elkaar, zonder m'n versterkerspul peelen ze als een gek.
Bij mij is het helaasch de natuurlijke staat van m'n nagels. Gelukkig heb ik mijn "wondermiddel" ontdekt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij mij peelen sommige nagels wel heel snel als ik teveel aan het pulken of krabben sla. Maar sinds ik Sally Hansen Maximum Growth ben gaan gebruiken als basecoat is het wel een heel stuk minder. Die tip heb ik ooit eens in een van de eerdere SHJN topics gelezen.
WAT IS DAT WONDERMIDDEL JONGEquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij mij is het helaasch de natuurlijke staat van m'n nagels. Gelukkig heb ik mijn "wondermiddel" ontdekt.(En heb ik er nu meerdere backups van.
)
En wat is je wondermiddel?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij mij is het helaasch de natuurlijke staat van m'n nagels. Gelukkig heb ik mijn "wondermiddel" ontdekt.(En heb ik er nu meerdere backups van.
)
Kriebels, vlinders, etc zijn ook achterlijk als je er over nadenkt. Maar daarom niet minder leukquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Stop it you guysis toch achterlijk
Nailtek Intensive Therapy II (En de Foundationvariant)quote:
oh ik heb de foundation2, maar heb juist het idee dat ze er extra van gaan peelenquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nailtek Intensive Therapy II (En de Foundationvariant)
WERKT GOED JONGE
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh ik heb de foundation2, maar heb juist het idee dat ze er extra van gaan peelen
bij mij normaal ook, misschien ligt het wel gewoon aan het weern enzo momenteel hoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier werkt het echt heel goed.
Oh das handig jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Foundation/basecoat spul is ook handig, want m'n nagels zijn meteen niet zo geel meer. Goeden "Ik ben naakt maar toch niet"-spul.
Ik soms als ik de tijd verkeerd inschat.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh das handig ja
Al ben ik nooit naakt. Ook niet met alleen basecoat
Het is ook gewoon een beetje raar weer nu, ik merk het vooral aan m'n huid.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bij mij normaal ook, misschien ligt het wel gewoon aan het weern enzo momenteel hoor
Hehe, you are so right my ladyquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kriebels, vlinders, etc zijn ook achterlijk als je er over nadenkt. Maar daarom niet minder leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |