Dat is een redelijke conclusie ja.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:19 schreef milka82 het volgende:
Maar eh, dus Bambi, you fooled around.......
Och, als dit net zo langdurig is als de vorige dan join ik je over 2 weken weer.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:21 schreef Diconnected het volgende:
Goeden TT
Nu ben ik echt de enige zonder een amore
All The single ladies!... Oh nee....quote:Op donderdag 15 november 2012 20:21 schreef Diconnected het volgende:
Goeden TT
Nu ben ik echt de enige zonder een amore
Ik geloof die shit ook nooit, er verandert toch vet veel, het is niet alleen de buik toch?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:32 schreef milka82 het volgende:
Even ' I didn't know I was pregnant' kijken.... Kan het me niet voorstellen wanneer ik zo naar beneden kijken en mijn dikke buik zie dat ik dat zou missen....
Joah... want dan gaf ze een keer over en tjah dan dacht ze dat dat kwam van de vele pinda's eten thehehehehquote:Op donderdag 15 november 2012 20:51 schreef Mss het volgende:
Misselijkheid wegvreten. Omdat het kan
.
In diezelfde aflevering was dus een andere vrouw.... ze had al 2 kinderen en was zwanger van een 3de zonder dat ze het wist. Enkel doordat ze plots door had dat ze aan het bevallen was (dus dat ze weeën had); besefte ze dat ze daar in haar slaapkamer ging bevallen.. da.....fuq.......quote:Op donderdag 15 november 2012 20:52 schreef milka82 het volgende:
Idd, bij wat gewichtigere personen kun je niet echt goed zien of ze een dikke buik hebben van een zwangerschap maar toch... Als ik Bean nu *op dit moment ook* voel dan heb ik niet het gevoel dat het mijn darmen zijn ofzo, ik voel duidelijk trappen. En dan aan het einde van de zwangerschap is dat alleen maar pijnlijker, hahaha
Juh redelijk iddquote:Op donderdag 15 november 2012 20:57 schreef milka82 het volgende:
Ik zou me de vinketering schrikken idd, da fuck!
Whut ! Maar als je zo tenger bent... dan moet het toch op een gegeven moment opvallen dat je je buik niet meer kan inhouden... of dat er iets beweegt wat niet hoort of....... i dunno.. ik vind het zo bizarquote:Op donderdag 15 november 2012 21:07 schreef Mss het volgende:
Een collega van mijn moeder was er pas na 28 weken achter gekomen dat ze zwanger was. Dat was een redelijk tenger vrouwtje, maar ze droeg altijd wijde kleren dus niemand zag het. Zij dacht dat ze gewoon last had van haar buik.
De grootste grap was dat ze altijd claimde lesbisch te zijn.
Mja, die is pas laat ontploft geloof ik. De eerste 8 maanden was er vrij weinig te zijn. Was ook een heel klein kindje trouwens!quote:Op donderdag 15 november 2012 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whut ! Maar als je zo tenger bent... dan moet het toch op een gegeven moment opvallen dat je je buik niet meer kan inhouden... of dat er iets beweegt wat niet hoort of....... i dunno.. ik vind het zo bizar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |