Dat.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:55 schreef Prospos het volgende:
Ik loop er dan gewoon tegen aan of blijf ineens stilstaan.
ts staat dan met zweet op zijn voorhoofd om zich heen te kijken zoekend naar een patroon tussen de vele mensen...quote:Op donderdag 15 november 2012 19:55 schreef Uberkullie het volgende:
Kom je voor het eerst in Amsterdam ofzo
Het gaat er helemaal niet om dat het een driftig ventje is, het gaat erom dat hij gewoon voorrang hoort te krijgen en daar kan je je aan ergeren als iedereen je voor je poten rijdtquote:Op donderdag 15 november 2012 19:57 schreef MichaelScott het volgende:
Lastig in te schatten of het terecht is, aangezien je ook mensen hebt die oversteken zonder om te kijken of die anders aangeven dat ze over willen steken. Je bent trouwens wel een driftig kereltje zeg.
Zo jij bent zeker de grappigste thuis, kutduitserquote:Op donderdag 15 november 2012 19:59 schreef Bundesrepublik het volgende:
Het is toch heel normaal dat iedereen doorfietst. Als we op jou moeten wachten met je dikke lijf zijn we uren verder voordat je bent overgestoken.
Nope. Maar daar loop ik iedere dag langs.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:58 schreef MichaelScott het volgende:
Uit je OP maak ik trouwens op dat je onderweg was naar het iCenter?
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zo jij bent zeker de grappigste thuis, kutduitser
volgens mij 60 voor fietsers, uit mijn hoofdquote:Op donderdag 15 november 2012 20:02 schreef Netsplitter het volgende:
De politie moet voor de grap eens gaan controleren bij zebrapaden en het geen voorrang geven.
Zijn we zo uit de financiële problemen.
Boete is namelijk 340 euro.....
Kan goed zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
volgens mij 60 voor fietsers, uit mijn hoofd
fietspaden staan haaks op oversteekplaatsten, wat bedoel je?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:07 schreef MichaelScott het volgende:
Je hebt ook van die idioten die evenwijdig aan het fietspad lopen en dan aan het einde van het zebrapad zonder te kijken opeens oversteken.(soms denk ik wel eens dat het autisten zijn)
Jij weet niet hoe dik hij is.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zo jij bent zeker de grappigste thuis, kutduitser
Wat een faal ditquote:Op donderdag 15 november 2012 20:02 schreef Netsplitter het volgende:
De politie moet voor de grap eens gaan controleren bij zebrapaden en het geen voorrang geven.
Zijn we zo uit de financiële problemen.
Boete is namelijk 340 euro.....
Wat voor het topic geen flikker uit maakt.quote:
Dit:quote:Op donderdag 15 november 2012 20:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
fietspaden staan haaks op oversteekplaatsten, wat bedoel je?
Dat is dus het begin, bij het einde ben je al overgestoken, leer denkenquote:Op donderdag 15 november 2012 20:15 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dit:
[ afbeelding ]
De voetganger steekt dus pas aan het eind van het zebrapad over zonder dit vooraf duidelijk te maken. (vaak loopt dit type vlak langs de rand van de stoep)
Ik moest lachen om je zinsconstructiequote:Op donderdag 15 november 2012 19:54 schreef HulkHeld het volgende:
Ik kan niet ontkennen dat ik het hier niet mee oneens ben.
Je moest effe nadenken he hahaquote:Op donderdag 15 november 2012 20:18 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je zinsconstructie
3quote:Op donderdag 15 november 2012 21:01 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Jaren in Amsterdam op kamers gewoond. Er zijn maar 2 regels in Amsterdam; fiets hard, en stop voor niemand!
Waarom zou een tram niet kunnen stoppen?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:43 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
3pas op voor trams en taxi's, want trams kunnen niet stoppen en taxi's willen niet stoppen....
Daarom stop voor niemand en fiets er achterlangs als je niet voorlangs kunt. Zo moeilijk is dat toch allemaal niet. En voetgangers moeten eens ophouden met zeuren. Gaan ze beetje stilstaan op een zebrapad zodat er een fietser tegenaan knalt. Dat heeft niks met voorrang of wat dan ook uit te staan. Was voetganger gewoon doorgelopen was er niks gebeurd.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:43 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
3pas op voor trams en taxi's, want trams kunnen niet stoppen en taxi's willen niet stoppen....
Wat omslachtig geformuleerd, autist!quote:Op donderdag 15 november 2012 19:54 schreef HulkHeld het volgende:
Ik kan niet ontkennen dat ik het hier niet mee oneens ben.
Is gewoon niet voor jou niveau weggelegdquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:21 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Wat omslachtig geformuleerd, autist!
jouwquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:24 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Is gewoon niet voor jou niveau weggelegd
Klopt, is inderdaad onder mijn niveau. Daarbij geeft men met dat soort omslachtig gelul aan, dat men niet concreet kan worden. Austisme van het hoogste niveau .... wees concreet, bitches!quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:24 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Is gewoon niet voor jou niveau weggelegd
Haha can't handle this..quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:26 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Klopt, is inderdaad onder mijn niveau. Daarbij geeft men met dat soort omslachtig gelul aan, dat men niet concreet kan worden. Austisme van het hoogste niveau .... wees concreet, bitches!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |